|
|
(V40 2.0) Slabo "potegne, cuka"
|
|
Labsy | 25 apr 2008, 19:55 | |
| Član #727Prijavljen dne: 25 apr 2008, 17:45 Objav: 9 | Malo sem brskal po forumu, pa nisem našel nič podobnega.
Moj 2.0 V40 bencinar naj bi imel 140 konjičev, pa jih je zgleda polovica že v penziji. Avto je letnik 99', ampak vseeno...pričakoval sem več moči in boljše pospeške. Fora je v tem, da ko je hladen, sploh pozimi, ne gre nikamor, kar zaduši ga, če mu dam preveč gasa, cuka in leze počasi kot stara kobila. Šele ko se ogreje, se da z njim lepo peljat.
Bil sem že na servisu, kjer na računalniku niso videli nič čudnega, očistili so mi loputo za zrak, ker baje se tam pogosto zamaže in "šteka", potem sem zamenjal komplet vžigalno elektriko: svečke, kable in obe vžigalni tuljavi...pa nič ne pomaga. Bojda - pravim "bojda", ker nisem bil zraven - so mi izmerili tudi kompresijo in bojda ni nič narobe. V tole slednje sumim, ker nekaj prmejdun mora biti narobe, da se mašina tako obnaša.
Ima kdo kakšno idejo?
[ Uredi 26 apr 2008, 07:43 ] | Na vrh | |
Terminator | 25 apr 2008, 20:08 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Podobne probleme imam tudi sam z istim avtom, samo da je letnik 97 le da mi poleg tega še veliko olja pije
Avto pospešku nima nikakršnih, še posebej v nizkih obratih, nad 3.500-4.000rpm še nekam gre, vendar veliko pod pričakovanji za 140 konjičev
Sam nisem zaradi tega hodil še do mehanikov, bom pa šel v kratkem...
Če izvem kaj uporabnega, ti sporočim | Na vrh | |
Beastmaster | 25 apr 2008, 21:06 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Kot prvo, preveri vse tekočine v avtu(olje, hladilna tekočina...) dotoči kar je treba....pojdi na OMW natakaj 100oktanca, in ga "nateraj" ga čez cel tank!(mogoče rabiš 2) V mojem primeru, ko je "cukal" so bile samo smeti, ki so se nabrale čez leta.... petrol ne velja... naredi 500km-jev in se bo pošlihtal.... | Na vrh | |
Terminator | 26 apr 2008, 02:18 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| ma jz tankam agip pa ga skoz gonm, pa usen cuka | Na vrh | |
Dani | 26 apr 2008, 03:39 | |
| Član #417 Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51 Objav: 97
| ti dam nasvet ki ni tko drag..... kot prvo menjaj še filter goriva,daj čistit vbrizgalne šobe in zmeri tlak goriva v tlačnem vodu | Na vrh | |
Labsy | 26 apr 2008, 05:39 | |
| Član #727 Prijavljen dne: 25 apr 2008, 17:45 Objav: 9
| Dani: hvala za nasvet in mislim, da bo to prvo, kar bom poskusil. Za šobe sem že danes kupil nek aditiv in čeprav dvomim, da bo kaj prida zaleglo, kaj pa vem - poskusit ni greh. Naslednji teden grem pa zamenjat filter, pa da vidimo.
Ostali nasveti, tekočine in bencin - tega se pa od nekdaj držim zelo strogo: najboljši bencin (OMV 100 oktanski), olje, oljni in zračni filter strogo na 10.000 km, svečke na 20.000. Vedno preverjen tlak v pnevmatikah, vedno boljše gume in odlične zavore, tako da s tem ne bi smelo biti problema. Sem pa z avtom prevozil že 40.000 km letos in opažam, da je s tem cukanjem vedno huje. V glavnem...bom videl, ko zamenjam še bencinski filter. | Na vrh | |
Damijan | 26 apr 2008, 10:18 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Imam popolnoma enak problem na mojem S70. Od vsega naštetega ne pomaga čisto nič. Nek elektro element ne deluje pravilno, a še vedno deluje toliko, da ga tester ne zazna kot nedelujočega. Včasih mi pa avto deluje čisto BP!
Če bi na servisu imeli potrebno na zalogi, bi to lahko saniral po postopku izločanja. Da bi pa kar po vrsti menjal, je pa predrago. | Na vrh | |
Labsy | 26 apr 2008, 11:52 | |
| Član #727 Prijavljen dne: 25 apr 2008, 17:45 Objav: 9
| Hja...Damijan, zgleda, da bo res nekaj z elektriko. Zdi se mi, da so se moji problemi začeli, ko sem kmalu po nakupu avtomobila (pred letom dni) opral mašino. Niti sanjalo se mi namreč ni, da lahko voda pride v tiste "sklečke", kjer so svečke, tako da so bile svečke praktično zalite z 2 dcl vode. Med vožnjo je voda iz 3 teh vdolbin izparela od vročine, medtem ko je na 4. cilindru - ne vem, kako!!! - odšraufalo svečko ven in je avto seveda crknil nekje sredi avtoceste. Seveda sem napako takoj odpravil, ampak res, česa takega si ne bi mislil - da ti svečko odvije med vožnjo! Gledal sem navoj, če ni mogoče iztrgan, ampak je bil čisto lep, le osmojen od vročine in vode in smeti.
Od takrat naprej me nekak čudno zafrkava s tem cukanjem, jasno, zamenjal sem že celoten sistem vžiga, svečke, kable in tuljave, ampak nič ne pomaga.
Opažam pa tudi, da mi avtomatsko vklapljanje in izklapljanje klime močno vpliva na električne porabnike, kajti vsa osvetlitev se občutno zatemni, ko se vklopi klima. Mogoče bi moral menjat alternator ali pa vsaj elektroniko na alternatorju... | Na vrh | |
Damijan | 26 apr 2008, 12:44 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Za moj avto tudi sumim, da so prali motor. Zaenkrat ne vem več, kje in kaj naj bi gledal in iskal možno napako. Občutim pa slabše delovanje v deževnem vremenu!!! Tudi včeraj v dežju nekaj problemov, danes pa avto dela kot nov. NObenega kihanja, cukanja, trokiranja, vleče zvezno do blokade,...
Meni se tudi dogaja, da se vse odziva z zakasnitvijo. Naprimer, pri pospeševanju, ko stisnem sklopko za menjavo prestave, je kot da bi na silo prekinil delovanje motorja. Ko prestavim in potem dodam plin, pa se za trenutek nič ne zgodi, ni odziva, potem pa krene ali pa ga zamori.
Glede klimatske naprave pa naj te ne skrbi, ker le ta močno obremeni električni sistem. Sem še pri vsakem avtu opazil obremenitev na delovanju motorja in pomežik električnih porabnikov.
[ Uredi 26 apr 2008, 12:46 ] | Na vrh | |
Labsy | 26 apr 2008, 13:53 | |
| Član #727 Prijavljen dne: 25 apr 2008, 17:45 Objav: 9
| Že pri večih Volvotih sem videl, da si kabli svečk porozni ali pa tisti nastavki za na svečke razpokani, kar bi lahko bil vzrok za vsaj del tvojih težav. Niso tako dragi in po moje ne bo škode, če jih zamenjaš. | Na vrh | |
Damijan | 29 apr 2008, 18:51 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Kdaj so že bili zamenjani s kabli, ki imajo karbonski ovoj! Rezultat: isti šmorn! :(
Pa 100+€ tudi ni malo...
[ Uredi 29 apr 2008, 18:52 ] | Na vrh | |
Labsy | 30 apr 2008, 15:47 | |
| Član #727 Prijavljen dne: 25 apr 2008, 17:45 Objav: 9
| No, v zadnjih par dneh sem izpraznil 2 polna tanka 100-oktanskega bencina z dodatkom za čiščenje ventilov in sem ga gnal, kolikor se je dalo (seveda v razumnih mejah omejitev). In cukanje se je poleglo, avto bolj potegne (čeprav so tile knji kar precej leni), ampak vseeno - že od 2000 obratov dalje mi sedaj lepo enakomerno vleče, brez da bi zadušilo mašino in očitno so bile zapacane šobe. | Na vrh | |
Terminator | 03 maj 2008, 11:40 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| katero "čistilo" si pa kupil? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 63, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|