Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70, TDI) Napaka na motorju

Avtor objava
damjan
28 apr 2008, 08:03 Predogled tiskanja
Član #704
Prijavljen dne: 08 apr 2008, 14:24
Lokacija: Trebnje
Objav: 51
Pozdrav vsem!

V70, letnik 99, 2,5tdi,...vsake toliko se med vožnjo prižge oranžna lučka napaka na motorju, včasih tudi med vožnjo ugasne. Avto takrat malo cukne, sicer vleče normalno in ne opazim drugih sprememb.

Kakšna ideja?
Kam bi bilo najceneje na tester? Najbližji? (lokacija Trebnje)
Ali pokaže računalnik napako gtudi takrat, ko lučka ne gori, se pravi, če ima računalnik svojo memorijo?

Hvala za pomoč,

Damjan

[ Uredi 28 apr 2008, 10:24 ]
Na vrh
cleaner
28 apr 2008, 09:25
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Letniki od 99 naprej imajo elektronsko povezavo pedala za plin in motorja. Zadeva se po cca 150.000 km obrabi in avto pricne cukati. Morda je to problem pri tebi.
Na vrh
AljAž
28 apr 2008, 10:26
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Če ima avto veliko km, mogoče črpalka goriva?
Tester na pooblaščenih servisih v LJ, univerzalni tester pa npr. tudi v tpv NM. Napake se shranijo, ampak verjetno ti bodo povedali, da je napaka na sistemu za dovod goriva (če je), ne pa točno katera komponenta sistema.
Na vrh
T-5R
04 maj 2008, 09:54
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
cleaner je napisal(a): ...

Letniki od 99 naprej imajo elektronsko povezavo pedala za plin in motorja. Zadeva se po cca 150.000 km obrabi in avto pricne cukati. Morda je to problem pri tebi.


To pa ne drži! Vsi motorji D5252T imajo elektronski pedal za plin. Tudi tisti v modelu 850. Da bi se obrabil potenciometer, pa prvič slišim. V najslabšem primeru, se lahko kontakti na konektorju zrahljajo, kar pa se pri Volvotih ne dogaja.

Avto lahko cuka tudi zaradi pokvarjenega 4. inektorja, ker ima noter navitje, ki sporoča elektroniki podatke. Če se je prižgala lučka, bo tester pokazal napako.
Na vrh
cleaner
05 maj 2008, 09:05
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Okej, ni pedal za plin, je pa ETM - electronic throttle module. Sem bral o tem takrat ko sem nabavljat avto. Vec za prebrati tule .
Na vrh
T-5R
05 maj 2008, 20:33
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
cleaner je napisal(a): ...

Okej, ni pedal za plin, je pa ETM - electronic throttle module. Sem bral o tem takrat ko sem nabavljat avto. Vec za prebrati tule .


Mislim, da se nisva razumela. Vsi D525T motorji imajo EDC vbrizg goriva, kar pomeni, da imajo tudi potenciometer na pedalu za plin. Motorje D5252T pa so izdelovali od l 96 naprej do 2001.

Na tisti Ameriški strani piše le o bencinskih motorjih, in gre za zamenjavo lopute (oz. senzorja položaja lopute), ter nadgradnji softwera. D5252T motorji, pa nimajo lopute.
Na vrh
cleaner
06 maj 2008, 07:56
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Vredu, mi je jasno. Ko sem se (par let nazaj) odlocal za nakup S70, sem na vec mestih zasledil, da se ljudje izogibajo letnikom od 99 dalje, ker so takrat uvedli ta ETM. Dlje od cene popravila in simptomov pa nisem bral.
Je pa sedaj povsem jasno, da damjanov volvo nima te teezave.
Hvala za razlago.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 61, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete