|
|
(740) Nasvet elektronika (števec)
|
|
MKovic | 11 maj 2008, 19:17 | |
| Član #55Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720 | Problem: Pri obnovi mojega 740 sem vanj vgradil kompletno armaturo iz 940. Vse lepo in prav, dokler včeraj nisem opravil testne vožnje, ko sem ugotovil, da števec hitrosti kaže absurdno nizke vrednosti. Razlog: Senzor v zadnjem diferencialu pri 740 prebira hitrost na podlagi 12 zobcev, 940 pa na podlagi 48. Rezultat je prikaz hitrosti, ki je 4x nižji od realne. (Zakaj nisem na to pomislil prej? )
Ima morda kdo pri roki (čim preprostejšo) shemo za izdelavo 4x množitelja sinusne frekvence? Morda kakšna druga ideja kako prelesičiti števec, da bi kazal 4x višjo hitrost? Elektronika števca je sicer zasnovana okoli obskjurnega čipa AM6505UBK.
[ Uredi 12 maj 2008, 20:51 ] | Na vrh | |
sebaveh | 11 maj 2008, 21:12 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Poskusiš lahko s to shemo:
http://www.elektron.si/forum/viewtopic.php?t=259
Tu je sicer množenje z 2, zato bi verjetno moral izdelati dve taki vezji in ju priključiti zaporedno. Za uspeh pa seveda ne morem garantirat, ker se še nisem ukvarjal z dotičnim vezjem.
Si prepričan da gre za sinusen signal? Kaj pa če zamenjaš še zobnik z 48 zobnim? | Na vrh | |
MKovic | 12 maj 2008, 08:27 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Hvala za predlagano, vsekakor preučim. Skoraj bi upal trditi, da gre za sinusni signal, saj je generiran z magnetnim senzorjem, na žalost pa tega nisem preveril z osciloskopom.
Zobci, oziroma vdolbine, ki jih "prebira" senzor so namreč integralni del zobnika diferenciala. Opciji bi bili ali menjava kompletnega diferenciala (mi ne diši preveč, ker nisem prepričan v kakšnem stanju je tisti od 940) ali menjava zobnika, za kar bi bilo potrebno razstaviti oba diferenciala - skrajna možnost, ki pa se bi ji rad izognil.
Še enkrat hvala, M. | Na vrh | |
T-5R | 12 maj 2008, 09:25 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kaj pa menjava same elektronike števca? Mislim, da so pri seriji 700, in 900 zelo podobni... | Na vrh | |
MKovic | 12 maj 2008, 11:15 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| T-5R je napisal(a): ...
Kaj pa menjava same elektronike števca? Mislim, da so pri seriji 700, in 900 zelo podobni...
Na žalost je notranjost ravno toliko drugačna, da ne gre. Razmišljal sem tudi o menjavi samo elektronske plošče, vendar je tista od 700 zgrajena okoli drugačnega ITT čipa. | Na vrh | |
alfaromeo | 12 maj 2008, 11:35 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| OT: Boš pokazal kakšne slikce "projekta"? | Na vrh | |
MKovic | 05 jun 2008, 13:18 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Ker sem po naravi bolj len, se le nisem odločil za eksperimentiranje in sem raje kupil tole zadevico:
www.atrol.com/era.htm
Števec deluje, razpon nastavitev preko mikro stikal pa je takšen, da omogoča zelo natančno kalibracijo. Zelo zadovoljen, slike sledijo. :-) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 67, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|