|
|
I: B5234xy
|
|
alfaromeo | 12 maj 2008, 12:13 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866 | Pozdrav!
Verjetno bom potreboval drug, nov motor.
Cena original novega B5234FT iz tovarne je 4,2k€, starega vzamejo nazaj + 860€ za turbino. Ob menjavi še nekih "prčkarij" si upravičen do celotne garanicje, mislm da 3 letne. To je vse super, le 4,2k€ ni OK. Torej odpade.
Glede na to, da je škatala relativno OK, bi vseeno dal notri drug motor. Zanima me, kje iskati rabljene motorje in kako ugotoviti ali ima pred seboj še nekaj let delovanja? Pozna kdo avtoodpade? Je potrebno potem kaj atestirati ali telovaditi po UE, da so papirji pravi? Kaj paše v 855 T-5 2.3litre TURBO z ročnim menjalnikom?
Italijanskim verzijam T-5 motorjev z 2 letri gibne prostronine bi se ognil, ker mi ne "dišijo", zato najraje 2.3 litrski.
Verjetno je brez kakršnih koli predelav kompatibilen tudi T5 od V70 I. generacije in V70 II. generacije ter S60. npr.: tale
Zakaj V70/S60/C70? Ker so novejši in imajo posledično manj km.
v naprej hvala za info.
| Na vrh | |
croma_man | 12 maj 2008, 12:45 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| kaj ti je pri starem zaropotalo? si gledal koliko te pride generalka? Pa ne zdej gledat servisa na najdražjem servisu, npr. T5-R za koliko bi ti avto zbudil od mrtvih...
če boš kupoval rabljen motor je zgodba simpl, lahko ti bo držal 1000 km al pa 100000 pa bosta oba od zunaj na prvi pogled enako ohranjena. Če kupiš rabljen motor je posledično najbolj pametno ga podret in si spet tam kjer si zdej, torej komplet generalka da veš kaj imaš.
| Na vrh | |
alfaromeo | 12 maj 2008, 15:24 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Mah zaropotalo ni nix, vsaj slišal nisem. Se je zgolj [b]močno[/močno] pokadilo. Olje je po vsem motornem prostoru. Sem mislil da je samo turbina šla, pa je sum tudi, da je motor šel rakom žvižgat (zariban bat, počen obroček .....) in se ne izplača popravljat.
Koliko pride material za generlako, tako čez prst?
Jasno mi je, da je kupovanje rabljenega motorja loterija, a vse eno menim, da je v določeni situaciji le to boljša opcija, ali pač ne Škatle pač ne bi rad vrgel stran.... ker mi je zelo OK.
Sicer pa na dan z mnenji | Na vrh | |
RollingStone | 12 maj 2008, 16:10 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Generalka okrog 1500€, če sam delaš lahko še precej manj. Plus turbina (kar pa ni ravno poceni, vsaj mislim, da ne). Je pa motor potem praktično nov.
Če bi bil na tvojem mestu bi delal generalno. Tudi pri novem rabljenem motorju je možnost, da jo boš moral. Nov motor je pa predrag. | Na vrh | |
Pirc | 18 maj 2008, 15:22 | |
| Član #664 Prijavljen dne: 29 feb 2008, 19:44 Objav: 7
| Kljub temu, da si napisal da ti makaronarski motorji ne disijo ...
Ce te zanima imam jaz en kompleten motor 2.0 T5R 100% delujoc . Ima cca. 200km prevoznih oz. nekaj manj.
Cena bi bila 1000€ oz. po dogovoru . Dobis me na 031/359-117
LP | Na vrh | |
alfaromeo | 19 maj 2008, 09:24 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Motor sicer dela, ko ga vžegem je prvih nekaj "obratov" težkih, ko pritisnem na plin, se iz izpuha pokadi kot iz fabriškega dimnika. .
Hladilna tekočina je OK. Je ni nič več nič manj, kot pred neljubim dogodkom. Nikjer nobene pene.
@pirc: Verjetno 200kkm, letnik 95. Z turbino ali brez ? Kaj se je zgodilo z avtomobilom? | Na vrh | |
Pirc | 06 jun 2008, 12:01 | |
| Član #664 Prijavljen dne: 29 feb 2008, 19:44 Objav: 7
| Avto je bil kompleten delujoc - sem ga vzgal in motor je lepo delal. Ne vem kaj je blo ampak lastnik je ocitno letel s ceste nato pa avto pripeljal kompleten vozen na odpad ...
Spredaj je bil le rahlo pobunkan in blaten
Jaz sem hotel kupit celega pa mi ga odpadar ni hotel dat potem pa sem ga razkosal
Je pa seveda motor kompleten sepravi menjalnik turbina in vse kar spada zraven ...
[ Uredi 06 jun 2008, 12:03 ] | Na vrh | |
T-5R | 10 jun 2008, 23:28 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Si že našel drug motor? Jaz sem gledal tega. | Na vrh | |
alfaromeo | 11 jun 2008, 13:09 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Ne nisem še našel drugega motorja. Trenutno (do jeseni) avtomobila ne bomo poravljali. Je pa kar "drama" z motorjem. Sicer ni odprt, a je najverjetneje preplozalo cilinder. Motor sicer vžge ne na 5 cilindrov, vsaj sodeč po zvoku, kadi pa močno. Voda je OK in BP.
Avto bo mal počival, od hiše ne gre, jaz bom pa čičal in čakal, da vidim vaše projekte
btw to sem tudi jaz gledal.
V bistvu se še nisem čisto dobro odločil ali bi dal notri star motor, za katerega se neve kaj in kako ali bi na staremu naredil generalko ...... | Na vrh | |
T-5R | 11 jun 2008, 19:38 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz sem gledal dva motorja. Skrbelo me je predvsem nekaj. Avta sta bila prevrnjena, in vprašanje je, kaj se je takrat dogajalo, ko je bil avto na strehi.... Če je motor tekel na suho, ni bilo lepo....
Na tvojem mestu bi jaz vsaj motor odprl, in pogledal kaj je na stvari. | Na vrh | |
AljAž | 02 jul 2008, 22:04 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| klik Pa ti ostane še polno rezervnih delov... | Na vrh | |
Terminator | 29 jul 2008, 16:04 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Pa je še ena T5ka na netu in sicer z 2.300ccm | Na vrh | |
alfaromeo | 01 avg 2008, 13:15 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Terminator. Če menjaš se pozanimaj o tem. V kolikor je od prvega lastnika zna bit okej avtombil. Nudil ti bo pa veliko več zabave, kot pa d5 | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|