Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(460) Nihanje kazalcev

Avtor objava
Dani
01 jun 2008, 01:53 Predogled tiskanja
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
LP

torej zadnje čase se mi na volvu 460 ponavlja in ponavlja problem ki je: kadar ga prime se mi na števcih kar brez razloga drastično dvignejo nivo goriva in temperatura motorja (čeprav to ni res) recimo če mam na rezervi se mi kar dvigne kazalec čez polovico rezervarja in toplota nekam na rdeče polje...ma kdo kakšno predstavo kaj bi lahko to bilo narobe? ali pa celo rešitev?

[ Uredi 02 jun 2008, 16:38 ]
Na vrh
sebaveh
01 jun 2008, 10:01
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Podoben problem sem sicer imel na Peugeotu 406, kjer je včasih zabilo kazalec bencina preko polnega, ali pa tudi le do polovice.

Problem je bil v slabih lotih, kjer so kontaktne palčke prispajkane na glavno vezje. Na te palčke so potem nasajeni sami merilniki. S spajkalnikom sem jih pogrel in je bil mir.
Na vrh
Spletna stran
Dani
01 jun 2008, 13:04
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
a je z očesom vidmo da je na spojih kaka razpoka ali slab kontakt?
Na vrh
sebaveh
01 jun 2008, 13:19
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Včasih se vidi da je majhna razpoka, ali obroček okoli spajke. S kakšnim dobrim povečevalnim steklom ali mikroskopom je lažje. Tudi mehanska trdnost je zelo slaba, saj se lahko kontakt in elementi zlahka premaknejo s prstom.

Enostavno se vzame spajkalnik in pogreje spajke. Po potrebi se naj doda tudi malo dodatnega cina.
Na vrh
Spletna stran
Dani
01 jun 2008, 20:32
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
ok bom pregledu

hvala
Na vrh
Kamjon
21 apr 2009, 22:08
Član #885
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
Lokacija: Idrija
Objav: 24
evo men pa v 440T števec za hitrost ne dela in me ful moti. glede na to da vsake toliko delo ko avto malo pretrese, je verjetno samo slab stik, zdaj me pa sam zanima če ve kdo kje je največkrat ta slab stik, da vem kaj podreti.
lp, jan
Na vrh
aly
22 apr 2009, 19:54
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Verjetno je treba podreti armaturko, se dokopat do vezja in prelotat vse spoje z dobro mero kolofonije in cinom s svincem (moder, ne zelen!).
Na vrh
Spletna stran
Kamjon
23 apr 2009, 08:30
Član #885
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
Lokacija: Idrija
Objav: 24
aly je napisal(a): ...

Verjetno je treba podreti armaturko, se dokopat do vezja in prelotat vse spoje z dobro mero kolofonije in cinom s svincem (moder, ne zelen!).

In kaj naj bi blo za prelotat? Sej možno da je sam po moji logiki je le kak konektor slabo priklopljen, nism pa zihr ker armuturke v volvotu še nism podiral. Najprej bom poskusil pr menjalniku pogledat in nato še pod armaturko. Če je kdo imel isti problem bi bil zlo hvaležn če pove kaj več
Na vrh
bbf
23 apr 2009, 10:35
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
konektor je prilotan direktno na tiskano vezje števca in tam se zadeve razrahljajo. treba je vse podobne konektorje prelotat, po celem števcu, vse mehansko obremenjene konektorje.
Na vrh
bbf
23 apr 2009, 10:41
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
pa pametno je vse mase obnovit: nove kabl čevle ali ušesa, pa polotat pa s kontakt sprejem našpricat. teh mas točk je enih par po avtu.
Na vrh
Kamjon
23 apr 2009, 13:48
Član #885
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
Lokacija: Idrija
Objav: 24
bbf je napisal(a): ...

pa pametno je vse mase obnovit: nove kabl čevle ali ušesa, pa polotat pa s kontakt sprejem našpricat. teh mas točk je enih par po avtu.


ja mas je skor da ne malo morje , drgač pa bom podrl armaturko da vidim kako je s temi spoji. Drgač pa cin aparat imam, sam mi je zmankal tiste žice, zdej me pa zanima kje se da to nabavit (moder cin).
Na vrh
sebaveh
23 apr 2009, 19:00
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Moder cin za spajkanje, ki ima tudi flux (kolofonijo) v sredini, dobiš v vsaki trgovini z elektronskim materialom. HTE, IC, JUST, Conrad... Verjetno bi ga imeli tudi v trgovinah z navadnim elektro materialom. Obstaja v različnih debelinah, 0,5 , 1,0 , 1,5 mm.... Za avto bo dovolj 1,0.

Vendar pa žic in kabel čevljev (fastoni) in ušesc ni priporočljivo spajkati, če se po njih pretakajo visoki tokovi (10 ali 15 A in več). Ker bi se naj zaradi višje temperature takega obremenjenega vodnika lahko začel lot taliti. In ponovno razpadati. Takšni konektorji naj bodo najprej dobro stisnjeni, oziroma žica na njih naj bo dobro stisnjena (krimpana), nato pa lahko kakšen njen del polotaš.

In ne pozavi na izolacijo, če je ta potrebna. Pri tem so najboljši popolnoma goli fastoni, ki jih s posebnimi kleščami stisneš na žico (krimp klešče), nato pa preko njega natakneš termo-bužirko in jo segreješ da jo potegne skupaj. Tako je celotni faston zaščiten.
Jaz se načeloma izogibam tistih fastonov, ki že imajo mali plastičen tulec na sebi. Zato, ker je tisti iz take plastike, da se ne da lepo stisniti, niti lepo segreti. In potem ko že enkrat stisneš celoten faston na žico, tisti tulec le še leze nekam gor in dol in odkrije del fastona, kjer je bil prej.
Na vrh
Spletna stran
bbf
23 apr 2009, 19:13
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
lot taliti? kaj bi šele izolacija na to rekla.. žica, če je preobramenjena, se greje na sredini. konektor oziroma faston ipd se greje edino, če je površina spoja premajhna - če je slabo skrimpan, ohlapno nataknjen..
jest vedno skrimpan faston (kablčevl) polotam.

Na vrh
sebaveh
23 apr 2009, 19:23
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Upošteval sem, da je specifična upornost cina (svinec + kositer) večja kot pa upornost bakra. Zato ima malo večjo upornost na spoju, kar pa pride do izraza pri velikih tokovih (izgubna moč = upornost * tok na kvadrat). Poleg tega se še zna zgodit da sta konektorska para še malo ohlapna in premalo stisnjena, in vročina je tu.

Izolacija na žicah še ne bo stekla, če se greje le konec pri konektorju. Ampak če je lotani del že toliko vroč da ga ne moreš držati z roko, potem postane tak lot porozen, mat barve, in pod vibracijami spusti. Ampak to le pri visokih tokovih.

Je pa dobra stran lotanja ta, da je žica pod lotom zaščitena pred oksidacijo. Namreč sem imel že dosti primerov, ko je faston bil sicer dobro skrimpan, ampak se je zaradi vlage nabralo polno oksidacije med njim in žico.

[ Uredi 23 apr 2009, 19:24 ]
Na vrh
Spletna stran
Kamjon
24 apr 2009, 12:09
Član #885
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
Lokacija: Idrija
Objav: 24
Evo danes sem razdrl zadevo in situacija je taka:



Na eni strani zgledajo v redu na drugi pa kot da bi oksidirali. A bi blo mogoče dost da jih sam očistim?? ker drugače ne zgledajo nič zrahljani.



Na vrh
sebaveh
24 apr 2009, 19:41
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
To ni oksidacija, ampak flux (pasta) ki je v sredini spajke. Nekaj te paste med spajkanjem izpari, nekaj pa jo ostane na lotih in okoli. Na začetku se je še ne vidi, sčasoma pa spremeni barvo na takšno kot je sedaj.

Sčistit jo lahko poskusiš mehansko - z pinceto ali iglo jo postrgaj dol. Če ne, pa uporabi ščetko in izopropanol ali pa alkohol.

Ne bo pa škodilo, če jih še malo pogreješ s spajkalnikom.

Malo se vidi kje ta problem slabih lotov nastane pri Peugeotu 406, na palčkah kjer so nataknjeni merilniki na glavno ploščo: http://www.peugeotboard.de/reparaturanleitungen/faq.php?faqid=75
Na vrh
Spletna stran
Kamjon
24 apr 2009, 22:20
Član #885
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
Lokacija: Idrija
Objav: 24
sebaveh je napisal(a): ...

To ni oksidacija, ampak flux (pasta) ki je v sredini spajke. Nekaj te paste med spajkanjem izpari, nekaj pa jo ostane na lotih in okoli. Na začetku se je še ne vidi, sčasoma pa spremeni barvo na takšno kot je sedaj.

Sčistit jo lahko poskusiš mehansko - z pinceto ali iglo jo postrgaj dol. Če ne, pa uporabi ščetko in izopropanol ali pa alkohol.

Ne bo pa škodilo, če jih še malo pogreješ s spajkalnikom.

Malo se vidi kje ta problem slabih lotov nastane pri Peugeotu 406, na palčkah kjer so nataknjeni merilniki na glavno ploščo: http://www.peugeotboard.de/reparaturanleitungen/faq.php?faqid=75


zdej sm očistil tisto pasto (pogrel bom drugič), vse priklopil nazaj in zdaj je 1/3 žarnic crklna na števcu števc za hitrost pa še vedno ne dela a se da te žarnice dobit kje prav že iz podstavkom original, ker ven in tistga jo je ful težko dobit?
Na vrh
sebaveh
26 apr 2009, 08:42
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Žarnice najraje crknejo takrat, ko jih začneš malo drmlat z roko in okoli njih. Sploh če so že 10+ let stare. Brez skrbi, normalen pojav. Zamenjaj pa je.

Nevem sicer kakšen tip žarnic je v 460, ampak če se jo da normalno potegniti ven iz podnožja, potem je brezveze menjati še podnožje zraven. Če pa ne gre narazen, oziroma je sta žički žarnice direktno zapikani na kontakte, potem pa se menja s podnožjem vred. Za tvoj kraj nebi vedel, ampak pri nas je dovolj trgovin s tem. Sploh ker imajo take varijante žarnic tudi VW vozila. V trgovino nesi žarnico in naj ti da enake.
Vendar pozor pri žarnicah s podnožjem: Ko žarnico vtakneš v luknjo in zavrtiš; Nekatere imajo kontakte na zunanji strani, nekatere pa na notranji. To je odvisno če je folija tiskanega vezja na zunanji ali notranji strani ohišja števca.
Na vrh
Spletna stran
T-5R
26 apr 2009, 08:58
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Jaz bi samo eno malenkost dodal. Pri lotanju sumljivih kontaktov, dodam malce svežega cina.
Drugače je pa sebaveh zelo nazorno napisal, kako se lotit popravila.
Na vrh
Kamjon
26 apr 2009, 14:24
Član #885
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
Lokacija: Idrija
Objav: 24
T-5R je napisal(a): ...

Jaz bi samo eno malenkost dodal. Pri lotanju sumljivih kontaktov, dodam malce svežega cina.
Drugače je pa sebaveh zelo nazorno napisal, kako se lotit popravila.


sej drugač se vsega sam lotim, sam mislim da to bom peljal do enga električarja da bo za zihr nrjano al pa mogoče bom najprej sam poiskusil
Na vrh
Dani
18 maj 2009, 19:08
Član #417
Prijavljen dne: 18 jul 2007, 00:51
Objav: 97
meu sm isti problem,problem je u čipu tko d menji štecv al pa usaj tisti kos kjer je toplota in gorivo
Na vrh
Kamjon
21 jul 2009, 10:48
Član #885
Prijavljen dne: 22 sep 2008, 17:46
Lokacija: Idrija
Objav: 24
evo nov problem iz števcom zdaj je nekaj časa vse delalo kot mora, zdaj pa je kar naenkrat crklno vse ne dela obratomer, ne dela števec, ne dela potovalni računalnik, osvetlitev,... drugač pa tiste male lučke za luči pa delajo?? kaj je pol narobe s tem?? mene sam zanima če ima kdo isti avto oz pozna koga da bi se bil pripravljen dobit z mano pa da probamo sam števec menjat, da vidim sploh a je problem v števcu al v elektriki?
Na vrh
sebaveh
21 jul 2009, 12:17
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Če nič ne deluje, potem celoten števec ne dobi elektrike. Lučke za osvetlitev pa imajo lastno ločeno napajanje, zato te še delajo. Pomeri na kontaktih na zadnji strani števca, preveri varovalko, če pa ne, pa mora biti problem na sami plošči v števcu, nekje v bližini kontaktov, kjer dobi napajanje.
Na vrh
Spletna stran
MATO
21 jul 2009, 12:56
Član #565
Prijavljen dne: 03 jan 2008, 18:29
Objav: 28
Konektorji so pri teh armaturah izredno slabi, probaj vn odšravfat armaturko in priklopit pa porukaj tazelen konektor in žice pa bo zihr začelo delat, problem je v tem da je to težko popravti
Na vrh
speaker226
28 mar 2011, 22:02
Član #2169
Prijavljen dne: 17 mar 2011, 18:59
Objav: 9
Dani je napisal(a): ...

LP

torej zadnje čase se mi na volvu 460 ponavlja in ponavlja problem ki je: kadar ga prime se mi na števcih kar brez razloga drastično dvignejo nivo goriva in temperatura motorja (čeprav to ni res) recimo če mam na rezervi se mi kar dvigne kazalec čez polovico rezervarja in toplota nekam na rdeče polje...ma kdo kakšno predstavo kaj bi lahko to bilo narobe? ali pa celo rešitev?


Podobne probleme ima tudi moj sosed. Kazalec za temperaturo motorja se mu včasih kar povzpne na max, takoj za tem pa pade na min, potem pa spet normalno kaže.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 100, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete