|
|
(850 T-5R) Izpušni sistem
|
|
T-5R | 10 jun 2008, 22:46 | |
| Član #387Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745 | Rabil bom nov izpušni sistem, in sicer 3" downpipe + cat back. Montiral bom novo turbino 16T, ki ima za razliko od 15G tudi drugačno prirobnico. Zanimajo me vaši predlogi, mnenja, nasveti, izkušnje na koga se obrnit, kje kupit,... Seveda, bi prav prišel tudi izpušni kolektor od R verzije. Ta zmanjša backpressure na motor. Ampak kot kaže, bo treba ponj na Švedsko, na bilskrot... | Na vrh | |
croma_man | 11 jun 2008, 08:14 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| v četrtek ti povem vtise od downpipe-a naprej 3". Sem zmenjen za montažo. | Na vrh | |
T-5R | 11 jun 2008, 19:44 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| croma_man je napisal(a): ...
v četrtek ti povem vtise od downpipe-a naprej 3". Sem zmenjen za montažo.
Super. Le povej, kako se obnese. Kaj pa prilagoditev softwera na spremenjene pogoje? Kje boš to naredil? Vsaka informacija dobrodošla.
| Na vrh | |
croma_man | 11 jun 2008, 21:45 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| glede elektronike si razlagam tako, če se motim pa me naj kdo ki je bolj po forumih tujih popravi. Magenti marelli elektronika pri Fiat Coupeju 16VT je delovala tako da se je sama učila ko si kaj spremenil, torej zamenjaš filter, odklopiš računalnik da si nove podatke potegne od LMM, zamenjaš izpuh, odklopiš računalnik oz. napajanje da si prebere nove podatke za izpuh iz lambde, tako je vsaj ta zadeva delovala za ta dva primera pri prejšnjem avtu.
Za Bosch motronic sem se zanimal še naprej, prve dve točke naj bi ble iste (poudarek na naj - če ni temu tako je zato ta tema da se razčisti določene pojme). Tako da glede filtrov in pa izpuha ni problema, najde se problem pri odpiranju turbine kjer je poseg v elektroniko nujen.
1) načeloma manjša poraba ker avto serijski zaliva 2) zamik predvžiga 3) dodajanje bencina v visokih obratih pri max boostu zaradi visokih temperatur na batih (hlajenje z bencinom) ... te stvari so neizbežne ampak vseeno se da z boost ventilom tud to rešit. Bo tudi v tem mesecu zadeva narejena, na downpipe bom dal navarit še dodatno matico za wideband lambdo na kateri bom preverjal mešanico zraka in bencina, vsaj kolikor sem se menil s parimi ljudmi ki jim zaupam je dvig iz 0.7 bara na 1 bar še zdrav ampak seveda s priklopljeno wideband lambdo na izpušni sistem - pazit je treba temperaturo plinov, A/F, temperaturo vsesanega zraka se da preverjat z board computerjem, samo senzor se premakne in to je načeloma tudi dovolj da si nardiš varen sistem z boost ventilom brez optimizacije. Pri pritiskih nad 1 bar pa zna bit že premalo bencina - bosch motronic naj bi znal avtomatsko dodajat bencin če je potrebno. Ni pa to niti blizu optimizacije kar pa je roko na srce, v sloveniji dobit čip pisan na avto v avtu med vožnjo od 800-1000€, pa poznam vse velike tunerje in niti s poznanstvi ne pridem pod to številko.
| Na vrh | |
T-5R | 12 jun 2008, 07:18 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Do neke mere drži, da se računalnik nauči na nove pogoje. Mislim pa, da je kalibracija SW še zmeraj potrebna. Največ informacij, ki se mi zdijo zelo uporabne, sem našel na tej strani. KLIK!
[ Uredi 12 jun 2008, 07:19 ] | Na vrh | |
croma_man | 12 jun 2008, 14:33 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| peter odličen link ! bom zvečer si vzel eno uro časa in preučil zadeve pa poročam. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 59, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|