|
|
(S60 2.5T) Uvoz iz ZDA - homologacija
|
|
supr | 04 sep 2008, 08:37 | |
| Član #862Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167 | Živjo!
A ima mogoče kdo kake konkretne in preverjene informacije, kako težko je homologirat Volvo S60 2.5T iz ZDA v Evropi?
So sploh potrebne kake predelave luči, žmigovcev, vzglavnikov, štroma, glede na to da je avto sicer evropskega porekla?
Zanima me sicer za avte letnika 2006+.
ps. Ima kdo kake podatke, koliko pokuri 2.5T?
[ Uredi 04 sep 2008, 20:39 ] | Na vrh | |
mikko | 04 sep 2008, 09:03 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Vem da fantje iz nemčije to furajo...Prevoz ZDA - NEM naj bi bil okoli 700€. Je pa vprašanje s homologacijo, pa števci, ki so v miljah ;) | Na vrh | |
supr | 04 sep 2008, 09:28 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| Kdo pa je to "fantje iz Nemčije"?
Sicer osebno mislim, da ne bi smel biti problem, ker je avto evropskega izvora. Števci v miljah se pomoje elektronsko lohk zamenja v kilometre.
Govorice so, da se razni BMW in Mercedes-Benz vozila registrirajo tukaj brez težav, ravno zato ker so to sicer evropski avti, tako da mislim, da bi moralo biti pri Volvu isto. Ampak to je rekla-slišala... js pa rabim konkretne info | Na vrh | |
RollingStone | 04 sep 2008, 09:45 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Števca ni potrebno menjati, ker ima tako imerialne kot metrične enote, torej milje IN kilometre.
Žmigavce in luči pa bilo vrjetno potrebno zamenjati.
Avto sicer je evropskega porekla, ampakje delan za US trg, torej se kar razlikuje od naših modelov. Se pa vrjetno izplača, ker so Volvi v USA kar konkretno cenejši (cca 40%).
Če malce poznaš ljudi na homologacijah bi pa vrjetno prišel skozi brez težav. | Na vrh | |
supr | 04 sep 2008, 09:52 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| Nekako sem naračunal da bi z vsemi stroški prišel na isto številko, kot če kupim slovenski avto in pa dizla.
Ampak... izbira tukaj je bolj borna (tudi če vključim Nemčijo), poleg tega pa v USA dobiš maksimalno opremo in pa precej mlajši avto kot tukaj.
Samo bencinar je... | Na vrh | |
RollingStone | 04 sep 2008, 10:16 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Opremo pa skoraj brez izjeme dobiš vso, američani so pač obsedeni z dodatno opremo. Najbolj so pa obsedeni s cup holderji. Če se le-ta polomi, je avto za v smeti. | Na vrh | |
mikko | 04 sep 2008, 13:39 | |
| Član #10 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18 Objav: 214
| Iz kje si pa gledal te volvote ? Morali bi biti cenejši, kot če kupiš tle...Vseh dajatev nimaš toliko..Vem da se na veliko uvažajo X6 in podobni avti, zaradi nizkega dolarja... | Na vrh | |
bvogri | 04 sep 2008, 15:07 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Baje je lahko problem, ker EU testerji ne primejo na avte za USA trg. Ve kdo kaj o tem? | Na vrh | |
supr | 04 sep 2008, 16:01 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| Kakšni testerji to?
@mikko: www.autotrader.com, gledam pa za Chicago district, ZIP 60647. To pa zato, ker je na avtomobilizem.com forum je tip, ki se ukvarja z izvozom iz US v EU in on pač deluje na temu območju. | Na vrh | |
Hothatch | 04 sep 2008, 20:49 | |
| Član #855 Prijavljen dne: 19 avg 2008, 22:07 Objav: 1
| JA on ti ga dostavi v TS, KP ali Nemčijo. To je pa tudi vse. Potem te čaka papirna vojna z birokrati. Carina, DMV, EKo-taksa, homologacija (nobena luč nima E oznake),.... Na koncu se računica ne izide. | Na vrh | |
supr | 04 sep 2008, 23:56 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| DMV in ekotaksa nista noben problem. Homologacija je pa jeba, točno to pa sprašujem, če kdo iz prve roke ve, kaj vse je za poštimat, če sploh kaj.
Kar se pa carine tiče ... a se sploh plača carina na izdelke, ki imajo izvor v Evropi, ali se plača samo carinske dajatve? | Na vrh | |
RollingStone | 05 sep 2008, 00:37 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ta tip iz Chicaga je sodeloval (oz dal oglas) tudi na tem forumu. Sicer nekih izkučenj ravno nimam s tem, ampak glede na cene novih Volvov v USA možnosti uvoza osebno ne bi povsem izključil. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 33, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5985 najnovejši član: Irlqgfrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|