|
|
S40 T5, 2004, Krchan Pojdi na stran
1
2
3
4
5
6
[7]
8
9
10
|
|
Krchan | 09 sep 2011, 16:14 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| kitaramoz je napisal(a): ...
super avto in lepo skrbiš za njega ;) si že dal te lajtnge gor je kaj razlike?
Ne še, mehanik ta teden ni imel časa, sva zmenjena za naslednji teden. Lajtunge in redni servis. Ko bo, poročam. | Na vrh | |
Krchan | 23 sep 2011, 13:45 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Naredil servis, ter zamenjal prednje lajtunge, na zadnjih bo treba naredit majhno predelavo, da bo zadeva gor pasala, sicer nič posebnega ampak mora bit 100%.
Se mi je pa nekaj dni po servisu pojavil problem ki izgleda tako: primer na Passatu. Pa me zanima sledeče: - sicer se ne vozim z avtom trenutno, ampak, ali je lahko kaj narobe, če ga bom nujno rabil? - a se dobi PCV samo original ali tudi ponaredek, ter koliko stane? - kje se zadeva nahaja na S40/V50? - ali se da PCV samo očistit in je potem OK?
Naslednjih nekaj dni nimam časa za popravilo, pooblaščen servis je dokaj daleč, doma je dovolj avtov, tako da ni neke sile...za vse odgovore bom hvaležen. | Na vrh | |
Krchan | 05 okt 2011, 22:19 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Avto je zrihtan. da opišem težavo, če bo komu mogoče prišlo kaj prav.
Kot mi je že povedal @VOLVOV40, je počila membrana na ohišju oljnega filtra... (slike niso moje, so pobrane iz neta)
in zaradi tega motor cvili, podobno kot kak jermen, mogoče malo glasneje. Ko potegneš ven šipko za olje, skoznjo posesa zrak (vakum v bloku motorja) in cviljenje preneha. Samo membrano se ne da nikjer dobiti, sem tudi bral tuje forume in vsakokrat prišel do spoznanja, da bo potrebno menjati kompletno ohišje oljnega filtra...
...me je kar malo razjezila stvar, da moraš kupiti kar cel komplet zaradi počene membrance, ki je najbrž vredna kak evro ali dva V USA, omenjeno zadevo Volvo sanira brezplačno, v okviru podaljšane garancije, drugje gre vse na stroške lastnika, čeprav je okvar pogosta na teh motorjih. Skratka, ohišje sem dobil najceneje pri Dumidi (200€), zraven sem kupil še cev, ki poteka iz ohišja do pokrova ventilov, ker je bila stara, ki je plastična, počena in čisto preparela. Med demontažo je šla na tri kose. Nova cev je iz gume. Še slika cevke (obkrožena z rumeno)...
Cena cevke 25€
Ker mi je avto začel nagajat (cvilit in rahlo cukat) kmalu po opravljenem rednem servisu, sem za cukanje najprej krivil svečke Denso Iridium, ki so "nagajale" tudi @alfaromeu, in sem jih prvič dal v avto, pa se je izkazalo, da je za vse kriva membranca. Avto spet teče ko urca (švicarska ) jaz pa sem spet happy.
Ker imamo v ožji familiji dovolj avtomobilov (beri več kot je treba) se mi s popravilom ni mudilo. Ta čas sem se tudi malo več vozil z Yaris dizel, Auris bencin avtomatik, Focus in Getz automatic in moram rečt, da sem prav pogrešal svojega Volvaka. Sicer nobenega od teh avtov ne moreš objektivno primerjat z S40, ampak vseeno, ne menjam svojga za vse štiri skupaj...
Kaj sem naredil s starim ohišjem oljnega filtra... Ker fotr nima mira, in ker nikakor nismo dobili membrane posamezno, se je spravil predelovat podobno membrano od Mercedesa. Se je celo spravil stružit membrano, ker je bila na enem delu predebela Zadevo nismo sprobaval in ne vem če dela, fotr pa je rekel, da bi po njegovem morala. Imam spravljeno za rezervo za vsak slučaj, kaj pa veš, mogoće bom kdaj sam rabil, mogoče bo komu drugemu prav prišlo, za probat je.
[ Uredi 05 okt 2011, 22:42 ] | Na vrh | |
GašperS | 12 mar 2012, 15:59 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Lep avto! Zavore primejo ko so hladne? Top šit dizajn! kdaj greva derkat?
LP Gape | Na vrh | |
Blaž 460 | 12 mar 2012, 17:10 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| si zrihtal membrano? enak problem je bil pri nas na s40, klasičnem 2.4. zadeva pa je bila nekih 250e na avtoaktivu, če se prav spomnim ... očitno hiba teh avtov ...
[ Uredi 12 mar 2012, 17:10 ] | Na vrh | |
Krchan | 13 mar 2012, 18:35 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| GašperS je napisal(a): ... Lep avto! Zavore primejo ko so hladne? Top šit dizajn! kdaj greva derkat? LP Gape
Hvala. Hladne zavore primejo čisto normalno, oziroma jaz ne opazim, da bi moral kaj bolj pritisnit. Lahko pa da sem se tudi že navadil, ampak tudi če je razlika, je minimalna. He, he dirkat... | Na vrh | |
Krchan | 13 mar 2012, 18:58 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Blaž 460 je napisal(a): ...
si zrihtal membrano? enak problem je bil pri nas na s40, klasičnem 2.4. zadeva pa je bila nekih 250e na avtoaktivu, če se prav spomnim ... očitno hiba teh avtov ...
Ja, sem zrihtal takoj potem. Za ohišje oljnega filtra sem dal cca 200€, zamenjal sem tudi tisto plastično cev, ker je stara razpadla, nova pa je gumijasta cca 20€, zamenjal sem pa sam. Ker je zadeva crknila kmalu po servisu sem dal v ohišje stari oljni filter, tko da mi je novi ostal za naslednji servis. Je res to hiba teh motorjev, ponavadi crkne nekje med 100kkm in 150kkm, kakor sem razbral po tujih forumih, moti pa me to, da nikjer ne moreš kupit tiste membrance, ki je mogoče vredna 5€, ampak moraš zamenjat kar konkreten del motorja in si ob 200€+. V USA menjajo brezplačno, tudi po preteku garancije, pri nas v EU pa nažalost ne. Zakaj je tako, mi ni jasno. Ampak OK, če se bo izkazalo da je to edina hiba, ki nekaj stane, je še vedno super avto. Na T5-kah pogosto crkne tudi modul bencinske črpalke, ampak to na servisu zamenjajo brezplačno, oziroma bi morali zadevo zamenjat že prej ob rednem servisu, ker je Volvo za to naredil vpoklic.
Edit: Danes zamenjal zimske gume za letne, avto dela OK. Plan je vozit ga še cca 4 leta. Zaenkrat zelo zadovoljen, v slabih štirih letih na avtu poleg rednih stroškov še cca 230€ stroškov za okvare. Zanimivo je, da razen stvari, opisanih v tej temi, ni crknila še čisto nobena malenkost, tudi najmanjša žarnica...enkrat se mi zdi, da sem napisal da je crknila zadnja desna meglenka, sem hotel zamenjat, pa sem ugotovil da je ni, ima samo levo... Aja, ob naslednjem servisu menjam končnike stabilizatorja, mislim da bi stalo cca 30€.
[ Uredi 13 mar 2012, 19:01 ] | Na vrh | |
GašperS | 13 mar 2012, 23:15 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Krchan je napisal(a): ... Blaž 460 je napisal(a): ...
si zrihtal membrano? enak problem je bil pri nas na s40, klasičnem 2.4. zadeva pa je bila nekih 250e na avtoaktivu, če se prav spomnim ... očitno hiba teh avtov ...
Ja, sem zrihtal takoj potem. Za ohišje oljnega filtra sem dal cca 200€, zamenjal sem tudi tisto plastično cev, ker je stara razpadla, nova pa je gumijasta cca 20€, zamenjal sem pa sam. Ker je zadeva crknila kmalu po servisu sem dal v ohišje stari oljni filter, tko da mi je novi ostal za naslednji servis. Je res to hiba teh motorjev, ponavadi crkne nekje med 100kkm in 150kkm, kakor sem razbral po tujih forumih, moti pa me to, da nikjer ne moreš kupit tiste membrance, ki je mogoče vredna 5€, ampak moraš zamenjat kar konkreten del motorja in si ob 200€+. V USA menjajo brezplačno, tudi po preteku garancije, pri nas v EU pa nažalost ne. Zakaj je tako, mi ni jasno. Ampak OK, če se bo izkazalo da je to edina hiba, ki nekaj stane, je še vedno super avto. Na T5-kah pogosto crkne tudi modul bencinske črpalke, ampak to na servisu zamenjajo brezplačno, oziroma bi morali zadevo zamenjat že prej ob rednem servisu, ker je Volvo za to naredil vpoklic. Edit: Danes zamenjal zimske gume za letne, avto dela OK. Plan je vozit ga še cca 4 leta. Zaenkrat zelo zadovoljen, v slabih štirih letih na avtu poleg rednih stroškov še cca 230€ stroškov za okvare. Zanimivo je, da razen stvari, opisanih v tej temi, ni crknila še čisto nobena malenkost, tudi najmanjša žarnica...enkrat se mi zdi, da sem napisal da je crknila zadnja desna meglenka, sem hotel zamenjat, pa sem ugotovil da je ni, ima samo levo... Aja, ob naslednjem servisu menjam končnike stabilizatorja, mislim da bi stalo cca 30€.
Kako bi jaz lahko vedel, da je ta del (filterski) menjan na mojem avtu. deluje mi relativno nov na prvi pogled. Kakšen napotek prosim. Hvala LP, Gašper | Na vrh | |
Krchan | 14 mar 2012, 21:13 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| GašperS je napisal(a): ... Krchan je napisal(a): ... Blaž 460 je napisal(a): ...
si zrihtal membrano? enak problem je bil pri nas na s40, klasičnem 2.4. zadeva pa je bila nekih 250e na avtoaktivu, če se prav spomnim ... očitno hiba teh avtov ...
Ja, sem zrihtal takoj potem. Za ohišje oljnega filtra sem dal cca 200€, zamenjal sem tudi tisto plastično cev, ker je stara razpadla, nova pa je gumijasta cca 20€, zamenjal sem pa sam. Ker je zadeva crknila kmalu po servisu sem dal v ohišje stari oljni filter, tko da mi je novi ostal za naslednji servis. Je res to hiba teh motorjev, ponavadi crkne nekje med 100kkm in 150kkm, kakor sem razbral po tujih forumih, moti pa me to, da nikjer ne moreš kupit tiste membrance, ki je mogoče vredna 5€, ampak moraš zamenjat kar konkreten del motorja in si ob 200€+. V USA menjajo brezplačno, tudi po preteku garancije, pri nas v EU pa nažalost ne. Zakaj je tako, mi ni jasno. Ampak OK, če se bo izkazalo da je to edina hiba, ki nekaj stane, je še vedno super avto. Na T5-kah pogosto crkne tudi modul bencinske črpalke, ampak to na servisu zamenjajo brezplačno, oziroma bi morali zadevo zamenjat že prej ob rednem servisu, ker je Volvo za to naredil vpoklic. Edit: Danes zamenjal zimske gume za letne, avto dela OK. Plan je vozit ga še cca 4 leta. Zaenkrat zelo zadovoljen, v slabih štirih letih na avtu poleg rednih stroškov še cca 230€ stroškov za okvare. Zanimivo je, da razen stvari, opisanih v tej temi, ni crknila še čisto nobena malenkost, tudi najmanjša žarnica...enkrat se mi zdi, da sem napisal da je crknila zadnja desna meglenka, sem hotel zamenjat, pa sem ugotovil da je ni, ima samo levo... Aja, ob naslednjem servisu menjam končnike stabilizatorja, mislim da bi stalo cca 30€. Kako bi jaz lahko vedel, da je ta del (filterski) menjan na mojem avtu. deluje mi relativno nov na prvi pogled. Kakšen napotek prosim. Hvala LP, Gašper
Hja, mogoče vedo na servisu, kjer je bil servisiran, drugače pa se nimaš kaj sekirat in preventivno menjat. Ko bo počla boš že slišal. Hladen motor je še tih, ko pa se malo ogreje, bo pa začel tulit. Ko med tuljenjem vzamež ven šipko za olje, skoznjo posesa zrak in tuljenje preneha. Pripraviš dobrih 200€ in zrihtaš... | Na vrh | |
GašperS | 14 mar 2012, 21:20 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Pri leksetu je pogledal v motor in naj bi blo zrihtan, ni pa sel pobrskat po pcju. Upam, da je res. Res pa je, da ima avto le 100kkm. In glede na tvoj info da krepne med 100 in 150... Vseeno hvala za info! Lpgape | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 14 mar 2012, 21:49 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Meni se to še ni zgodilo pa imam trenutno 171kkm sem pa imel že kakšne druge težave kot na primer črpalka za gorivo in ventil na turbini, samo ključavnice za vžig nisem zamenjal še čeprav sem pa tja kdaj ponagaja. Kadar ponagaja jo samo malo pod levim kotom v desnega porinem in zazna ključ. | Na vrh | |
Smejko | 27 apr 2012, 22:57 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Ja kva pa je to lep in ohranjen avto nemorem verjet. Po slikah sodeč mi je isti kakor, da bi iz fabrke direkt vn prišel. Pa še bencinar je. Zavidam in to močno.
Kakšno pa imaš kaj porabo glede na to, da imaš bencin + plin? Kaj paziš na težko nogo, ko je bencin dandanes tako drag? | Na vrh | |
Krchan | 28 apr 2012, 20:24 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Smejko je napisal(a): ...
Ja kva pa je to lep in ohranjen avto nemorem verjet. Po slikah sodeč mi je isti kakor, da bi iz fabrke direkt vn prišel. Pa še bencinar je. Zavidam in to močno.
Kakšno pa imaš kaj porabo glede na to, da imaš bencin + plin? Kaj paziš na težko nogo, ko je bencin dandanes tako drag?
Povprečno porabo mam 9 litrov. Plina nimam. Pri umirjeni vožnji kuri 8 litrov, pri tiščanju 15+. Ker "tiščim" samo še občasno, mam povprečje dokaj nizko. Vozim tudi porabi prijazne relacije v večini primerov, to pomeni skoraj nič mestne vožnje, malo avtoceste, večina regionalke.
Hvala za pohvale, avto je res lepo ohranjen, čeprav bi rad, da bi bil še lepši...kliče po @grahovcu...
| Na vrh | |
Smejko | 29 apr 2012, 11:40 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Aja sem mislil, da imaš plin. 9L za bencinca s toliko konji niti ni toliko. Sicer pa res škoda, da ni bencin malo cenejši, tak avto je direkt užitek tiščati.
Sicer pa hah, da bi videl mojega, štrihan od spredaj in zadaj, sploh spredaj celotna havba pa maska. Pa stalno se pojavljajo neke nove praske in udrtine od kamenčkov ter kako park nesrečo. Prejšne leto sem imel še kasko zavarovano in sem se dostikrat zmenil, da so mi poštrihali še kaj več kot je bilo treba je bil prejšne poletje avto še brez prask ter z novim vetrobranskim steklom, ker mi je onega razbil malo večji kamenček na avtocesti.
Sedaj pa spet jovo na novo, pa še nekaj "overspraya" imam na avtu a kako se že reče (pač malomarnost ličarjev). Tako, da mogoče bi še jaz dal temu modelu za spolirati avto, če le ni predrag (tam v rangu do 200€). Kar je več je že potrata denarja, ker itak kmalu spet vse enako postane?!
Drugače pa tvoj avto res nekaj posebnega, takega še nisem videl nikjer na cesti. Pa še bencinar je, pravi užitkarski avto. Kar sem pa gledal slike bi bilo pa vseeno zate, če bi bil dizel, ker verjetno ga uporabljaš bolj kot prevozno sredstvo za familijo. Bi prišel ceneje skozi. | Na vrh | |
Krchan | 29 apr 2012, 15:16 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Smejko je napisal(a): ...
Kar sem pa gledal slike bi bilo pa vseeno zate, če bi bil dizel, ker verjetno ga uporabljaš bolj kot prevozno sredstvo za familijo. Bi prišel ceneje skozi.
Niti ne, 90% se z njim vozim v službo, sam ali s katerim od sodelavcev. Se pa res zadnje čase vozim dosti bolj umirjeno kot pred leti. Po avtocesti ne norim, ker mi to sploh ni zanimivo, ker ne zamujam rad se mi tudi nikoli nikamor ne mudi, grem raje 5 min prej, tko da ga "pritisnem" samo takrat ko mi res zapaše. Drugače pa me tudi pri vožnji z 9litri porabe zelo zelo zelo redki prehitijo (razen po AC) in sem še vedno ponavadi najhitrejši na cesti. Primer za porabo: ko smo se v skupini Volvov peljali na avtosalon v Ženevo, sem imel v avtu 4 odrasle moške, gor smo se peljali 140 km/h na tempomat, nazaj pa doberšenj del italijanske AC 200+ km/h z zaviranji in polnimi pospeševanji, ostalo nekje 160-170 km/h, pa je BC na koncu pokazal mislim da nekaj čez 9litrov. Je žlahtnik , k je bil v avtu in ima Tourana 2.0 TDI, rekel da ne more verjet, da tko malo kuri pri taki vožnji. Sem ga pa enkrat testiral in ga na relaciji spravil na 6,9litra po BC. Dizla pa nočem. | Na vrh | |
Smejko | 30 apr 2012, 13:14 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Huh 9 litrov s polnim avtomobilom pa 200 si šel? WTF, to če ga jaz tiščim do konca pri 210 mi kaže instantno porabi kake 13 litrov ali še več in to v praznem avtomobilu. | Na vrh | |
Krchan | 30 apr 2012, 14:22 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| No, to je blo povprečje za celih 2000km. Pri 200km/h se mi zdi da BC kaže nekje okoli 15 litrov. | Na vrh | |
Krchan | 08 avg 2012, 21:39 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| LP Nekaj novic o mojem rdečkotu...
Pred dvemi meseci sem nabavil še en avto, ki bo namenjen vožnji v službo in bo neke vrste "delovni konj". Ford Focus 1.8 tddi, letnik 2003. Volvo ostaja pri hiši kot družinski avto in avto za "občasne užitke". Računam da bom z njim delal le še okoli 5000km letno, prodal pa ga najbrž ne bom nikoli, najbrž bo na stara leta postal tudi kakšen "project car", če bo čas in denar seveda.
Pred cca tremi meseci so mi iz platišč ukradli sredinske pokrovčke. Za nove (schmidt revolution) bi dal nekje 50€, kar mi je bilo bistveno predrago za štiri plastike, ki jih čisto preprosto z roko snameš iz platišča, zato mi je oče naredil pokrovčke, ki jih bo malo težje ukrast, če se bo pa komu luštalo matrat z njimi, pa naj jih kar ima.
Zaradi poliranja so šle dol moose nalepke iz blatnikov, sem pa nabavil štiri nove takšne za na prej omenjene pokrovčke platišč.
Avto bo v kratkem mal poslikan, pa potem kakšno objavim tu gor, da se bo vidlo kak je po @Grahovc poliranju.
[ Uredi 08 avg 2012, 21:41 ] | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 08 avg 2012, 21:46 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| no vidiš tako tebi kot so jih ukradli včeraj pa meni volvo pokrovčke in sem 99% da se je to zgodil v City Parku, ker je bil avto parkiran v rikverc in so jih pobral samo iz zadnjih platišč. | Na vrh | |
volhart | 09 avg 2012, 06:56 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| V takem primeru bi na naslednje dal napis 'I am gay'. | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 10 avg 2012, 12:58 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| te bi še prej dol pobral | Na vrh | |
Krchan | 06 sep 2012, 07:50 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Nekaj slik po @Grahovc poliranju...
| Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 06 sep 2012, 16:15 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| zelo lepo | Na vrh | |
urber | 06 sep 2012, 21:46 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Lep! Lepo skrbiš zanj. | Na vrh | |
Krchan | 30 dec 2012, 10:42 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Pred sabo imam zelo težko odločitev... Doma so trije avtomobili, eden preveč... Denarnica pravi, da mora od hiše Volvo, jaz iščem vse možne razloge da ostane pri hiši... Kaj narediti?
Najbrž bo v teh časih tudi problem prodati takšen avto za pošten denar, izpod cene ga ne dam, ker potem nisem nič naredil in bo raje ostal doma...pa čeprav se skoraj nič ne vozim z njim, zadnjega pol leta sem naredil cca 1000km.
Sem enkrat obljubil, da ko bom prodajal, najprej to omenim tu na forumu... | Na vrh | |
urber | 30 dec 2012, 10:54 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Zakaj denarnica tako pravi? Je krivec poraba? Saj menda ni tako visoka. Dobro, cestnina je nekoliko višja zdaj, zavarovanje ''tadražje'' ampak imaš verjetno bonifikacije. Problemov sodeč po tejle temi nimaš, torej avto konec koncev ni tako drag. S čim se pa zdaj voziš? Vsekakor ga boš težko prodal za dober denar; tepe ga letnik in motor(saj veš, narod kupuje rabljene dizle tudi če delajo 10kkm letno). Sam pa najbolj veš, kak avto imaš! | Na vrh | |
Krchan | 30 dec 2012, 11:05 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Razlogov za prodajo je več. Kot sem že rekel, je en avto odveč pri hiši in je ta dejansko najdražji. Najdražja registracija, poraba, gume itd. Trenutno je Volvo še doma samo zato, kej je neke vrste hobi, ker ga nekako nočem prodat, in najbrž ga tudi nebi, če.... si ne bi za spomladi omislil en nov hobi, ki je tudi dokaj drag, in vse skupaj na žalost ne bo šlo... sedaj pa nekako izbiram med enim in drugim...
[ Uredi 30 dec 2012, 11:06 ] | Na vrh | |
Sashtk | 30 dec 2012, 11:31 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| Če bi ga že slučajno prodajal, kakšno pa imaš ceno v mislih? | Na vrh | |
forba | 30 dec 2012, 11:41 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Jaz sem s svojim C70 naredil lansko leto le 2300 km...tako da sva na istem. Tudi zame je vse skupaj bolj hobi. In tudi sam razmišljam kaj naj, ampak prodaja se vsekakor ne splača glede na to koliko sem dal zanj in koliko sem vanj vložil, tako da ostaja pri hiši za nedeljske užitke. Mogoče bo drugo leto registriran le čez poletje, pozimi pa v garaži. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 71, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|