|
|
(460) Odklepanje s ključem in imobilizator
|
|
360 460 | 17 avg 2008, 15:12 | |
| Član #804Prijavljen dne: 06 jul 2008, 00:18 Objav: 14 | Pozdravljeni,
če avto odklenem s ključem, ta ne vžge (gori lučka imobilizatorja). Avto vžge samo, če ga odklenem z daljincem.
Ali je to normalno in ali se da to spremeniti? Namreč strah me je, da bi obtičal kje daleč od doma z izpraznjenimi baterijami daljinskega upravljalnika ali s pokvarjenim le tem.
Ali se da ta imobilizator popolnoma izključiti oz. onemogočiti? Mislim namreč, da glede na starost avta in znamko ni neke nevarnosti za krajo. Bi kakšen avtoelektričar znal to narediti?
Avto je letnik 96.
Hvala. | Na vrh | |
Terminator | 17 avg 2008, 18:25 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| To je čist normalno, zato ker imaš kodiran vžig in se ga odklene tako da avto odkleneš z daljincem.
Pa mislim da če avto odkleneš z dalincom in ga pustiš odklenega in ga želiš po nekam času vžgati, je možno da nebo vžgal ker ga boš moral zakleniti in nato odkleniti pa bo delal
Če se pa da to sklopt pa nebi vedu | Na vrh | |
bvogri | 17 avg 2008, 18:44 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Kodiran vžig je nekaj drugega. To pomeni da ima ključ kodo. Drugače se da tole stvar zaobit pri tem avtu pomoje tako, da ga odkleneš na daljinca in zakleneš s ključem. Potem seveda DCZ ni uporabno več. Mislim, pa da bi štromar rešil težavo , če želiš da ostane samo DCZ.
[ Uredi 17 avg 2008, 18:45 ] | Na vrh | |
T-5R | 17 avg 2008, 21:05 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Mogoče bo ta stran pomagala KLIK glede programiranja. Malo bi se bilo potrebno poigrat z elektriko, pa bi se dalo zaobiti imobilizator. Pri teh avtih namreč daljinsko zaklepanje krmili imobilizator. Vsaj mislim, da je tako... | Na vrh | |
MKovic | 19 avg 2008, 20:22 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Možnosti sta dve. Prva je, da je centralno zaklepanje vgrajeno naknadno, pri čemer je velika možnost, da je blokada zelo preprosta, recimo temu analogna - navaden rele, ki prekine tok do štarterja. V tem primeru je potrebno poiskati rele, najbolje je če slediš žicam, ki vodijo od modula centralnega zaklepanja, ga odstraniti in povezati (dva) terminala, do katerih vodi najdebelejša žica. Druga možnost - precej težje rešljiva - pa je blokada, integrirana v motorni računalnik. V tem primeru so blokirani vžig, bencinska črpalka, štarter ali vbrizg (lahko samo en sklop, kombinacija različnih ali pa vsi). Elektronika pred odblokiranjem preveri ali se koda, ki jo pošilja daljinec ujema s tisto, ki je shranjena v spominu motorne elektronike. Kakršnokoli "hardwerski" poseg ne pride v poštev. Veliko nadobudnih avtoelektričarjev ob tem pomisli na menjavo modula motorne elektronike z enoto brez funkcije blokade, nato pa na žalost ugotovijo, da enoti nista izmenljivi in, da je edina (legalna) rešitev uporaba originalnega testerja. V tem primeru ti lahko priporočam le nabavo rezervnega daljinca (ali dveh). :-) | Na vrh | |
360 460 | 21 avg 2008, 14:46 | |
| Član #804 Prijavljen dne: 06 jul 2008, 00:18 Objav: 14
| Hvala za odgovore,
Če ga odklenem z daljincem, nato zaklenem in odklenem s ključem, tudi ne deluje.
Se bom poskusil malo poigrati s programiranjem.
Kot kaže, je vse krmiljeno preko računalnika - vse original.
Očitno mi ne preostane drugega, kot da v plan rednega servisiranja vključim tudi menjavo baterij.
Toda zakaj je potem na vratih sploh ključavnica? | Na vrh | |
460/96 | 07 okt 2008, 22:51 | |
| Član #671 Prijavljen dne: 05 mar 2008, 09:54 Objav: 2
| Malo pozen odgovor,ampak vseeno. Cel teden sem vozil očetovo 460-ko in mi je dalinjec čudno odpiral.Na baterije se nisem spomnil nikoli,ko sem bil doma. Nato pa...sončna sobota v septembru, na urniku je delo v gozdu na Pokljuki. Okli šeste ure zvečer se je stemnilo, začelo je liti kot iz škafa.Pridemo do avta,in ta ne reagira na dalinjca.Shit.Meni je bilo takoj jasno zakaj ne,drugi so samo naslednje 3 ure krivili mene,zakaj jih nisem zamenjal, če sem vedel za to.V glavnem,sledilo je pešačenje po temni gozdni cesti,dokler nisem prišel do signala.Poklical sem domov naj pripeljejo rezervni ključ; in kot so predvidevali tisti,ki so bili na poti s ključem na Pokljuko...se je tudi uresničila njihova domneva,da si je baterija po uri čakanja toliko regenerirala,da je avto vžal.Vseeno smo šli potem še v Jelko na pijačo,seveda z rezervnim v žepu.
Zakaj pa pišem tako pozno v to rubriko...problem se je pojavil že naslednji dan; lučka, t.i. immobilizer na armaturni plošči,ki te opozori na blokado ''motorja'', je začela utripat,in utripa še vedno.Odklopil sem akumulator,vendar neuspešno. Ve kdo kaj več o tem? | Na vrh | |
VOLVOV40 | 08 okt 2008, 21:22 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Pozdravljen
Najprej bi bilo zelo lepo če bi povedal oz napisal tip motorja,kajti od njega je odvisna prevezava,načeloma pa to ni noben problem. | Na vrh | |
460/96 | 08 okt 2008, 23:35 | |
| Član #671 Prijavljen dne: 05 mar 2008, 09:54 Objav: 2
| VOLVOV40 je napisal(a): ...
Pozdravljen
Najprej bi bilo zelo lepo če bi povedal oz napisal tip motorja,kajti od njega je odvisna prevezava,načeloma pa to ni noben problem.
Gre za 1.8i ,navaden model, brez turbine in oznake GLE
| Na vrh | |
VOLVOV40 | 25 nov 2008, 22:38 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Prevezati moraš samo masi za rele zaganjača in releja bencinske črpalke pa bo vse delovalo kot mora.
Sorry za pozen odgovor | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 32, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5985 najnovejši član: Irlqgfrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|