|
|
cena servisa Pojdi na stran
1
[2]
3
4
5
6
|
|
Tomice | 15 jul 2008, 22:49 | |
| Član #288 Prijavljen dne: 15 apr 2007, 21:44 Objav: 65
| Servis (danes na Dumidi) za V50 2.0D pri 200.000 km (188,39 €): - olje 4,5 l Castrol SLX - filter olja - tesnilo vijaka - filter zraka - delo 1 ura - dezinfekcija klime
Iz zneska je jasno, da je to pooblaščen servis? Pod kozolcem bi imel bolj okrogel znesek.
[ Uredi 16 jul 2008, 16:27 ] | Na vrh | |
T-5R | 16 jul 2008, 09:15 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Ob teh cenah, bi bilo dobro napisati še znamko olja, filtrov, ostalega materijala.
Verjamem, da je možno narediti servis še bistveno ceneje.
Hočem povedati, da ne glejte samo na ceno, je treba upoštevat tudi kvaliteto.... | Na vrh | |
alfaromeo | 16 jul 2008, 09:55 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Poleg tega bi bilo potrebno pisati tudi, ali je "poseg" opravil pooblaščen servis, ali servis, ki se s tem profesionalno ukvarja, ali je to servis pod kozolcem | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 18 okt 2008, 09:30 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Včeraj zaključil 3 dnevni servis na Dumidi
Namen sem imel pregled avta, lučka na armaturi je gorela, menjava leve roke, bencinski filter, benc. pumpa in pa filter kabine ( akt. oglje ). Naj povem, da je pri FWD-jih menjava benc. pumpe enostavna in dokaj hitra, pri AWD pa je poseg težji. Treba je odstraniti cel zadnji most, kardan, izprazniti tank, vzeti tank dol,... no nakar po 3-4 urah dela, ugotovijo, da sem kupil napačno pumpo na Europeantuningu, oz. da ne paše, oz. je za moj model Walbro sploh ne proizvaja. Potem assembly nazaj vse, staro pumpo nazaj, pa naj dela dok dela Ostalo vse O.K. Cene ne vem, nisem še dobil računa Sledi še " home " servis menjave olje in olj. filtra po 15.000 km in pa predelave sop. sedeža na memory
S servisom zadovoljen, nimam pripomb!
Jaka Ptiček | Na vrh | |
AljAž | 18 okt 2008, 11:31 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Jaka, prosim, da objavo dopolneš s cenami, ker je sicer v napačni izbi. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 05 nov 2008, 21:43 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Dumida - Maribor:
20.6.08
- olje Castrol 5W30 - 5,5l = 102,85 € - filter zraka - 1 kom = 23,50€ - tesnilo čepa karterja - 1x = 1,40€ - filter olja - 1x = 11,20€ - olje servovolana - 0,5l = 15€ - vžigalne svečke - 1 komplet = 57,90€
7.7.08
- distančniki - 2x = 14,60 € - tipalo temperature - 1kom = 36,70€ - hladilna tekočina - 1l = 4,40€ - bovden ročne zavore - 2x = 110,80 € - senčnik - 2x = 103,24€ - zavorno olje - 0,5l = 14€ - zavorni diski - 2 kom = 137,00 € - zavorne ploščice - 1 kom = 76,70 € - obloge ročne zavore - 1 kom = 63,30€
30.10.08
- tesnilo oljno - 1x = 10,30€ - O-ring - 2x = 2 € - cev olja - 1 kom = 69,50 € - rotor - 1 kom = 27,60 € - razdelilna kapa - 1 kom = 41,70 € - filter cvetnega prahu ( aktiv. oglje ) - 1 kom = 28 € - filter goriva - 1 kom = 28,50 € - termostat - 1x = 19,90 € - vilica - 1 kom = 161 €
Na vse še 10% popust + DDV ! Delo je posebaj, nisem opisoval!
S servisom zadovoljen, upam da bomo sodelovali še v bodoče
Jaka Ptiček. | Na vrh | |
Sverige | 06 nov 2008, 21:26 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| AljAž je napisal(a): ...
Servisi so na 20k km oz. 1 leto. -cena je odvisna od tega, kje ga servisiraš. Menja se pa sigurno olje, filter olja in filter goriva. Ostalo pa po potrebi oz. na 2 leti: filter kabine, filter zraka... Glede vzdrževanja bo z Renaultom gotovo manj težav: servisi verjetno malo cenejši pa predvsem bolj razvita mreža pooblaščenih serviserjev.
Malo z zamudo, vendar bom vseeno komentiral. Servisna mreža je res skoraj v vsakem mestu. Ne strinjam se, da je z vzdrževanjem manj težav. Imam Laguno. Nekako sem redna stranka servisov, vsak bistven senzor je okrog 200 EUR. Serviserji velikokrat tudi ne znajo drugega kot na računalnik priklopit in če ne pokaže napake imaš uredu avto, čeprav veš da ni tako. Potem si pa z lokalci pomagaš. Poleg bistvenih stvari, ki se kvarijo, imam občutek da dosti prej kot pri drugih avtih "gre" tudi klasičen potrošni material (nosilci motorja, alternator...). Mogoče je servis res malenkost ceneje kot pri Volvotu, si pa zagotovo večkrat tam, tako da na koncu črto potegneš in se primeš za glavo. Pa se zgodba tukaj ne neha. Se odločiš prodati avto in kupiti kaj bolj rentabilnega.... se ga pa znebit ne moreš, ker ga noben tudi povoha ne. Sploh če ima več kot 100.000 kilometrov. Potem ti počasi postane jasno o čem so govorili vsi znanci, ki so te opozarjali pred nakupom.
Jaz se za Renaulta več nebi odločil - pa sem kupil 2 leti staro, da bo bolj ziher. Sicer, kako pa je dejansko s kvaliteto Volvota ne vem. Sklepam in kar berem se mi zdi bolj kvalitetno narejen. Vaše izkušnje??
LP | Na vrh | |
RollingStone | 06 nov 2008, 22:49 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Nefinitivno je volvo narejen bolje. Sicer pa imajo znanci mešane izkušnje z renaulti, nekaterim delajo brez težav, drugim pa pač ne. Sam sem si lastil katrco in renault 5, oba sta delala brez težav.
Če že mora bit renault, naj bo katrca.
[ Uredi 06 nov 2008, 22:50 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 06 nov 2008, 23:05 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Jaz bi tkole rekel... včerej me je tudi nekdo vprašal, če sponzoriram servise. Lansko leto sem se iz skakanja od nesposobnega serviserja do še manj sposobnega serviserja naučil, da to ni to, in raje peljem avto tja, ker zadevo obvladajo in si prihranim veliko nepotrebnega stran metanja denarja, živcev, ipd... Avto je strošek in ga je treba vzdrževati. Če morate zamenjat, roko, nosilec motorja, benc. pumpo, menjat olje, svečke, itd. itd. se ne tepst po glavi kater avto ste kupli, servisirat je treba pač vsakega, pri enemu crkne to, pri drugemu ono. Če črto res potegneš na koncu, si kupiš nov avto in imaš 5-6 let mir ( brez heca, fotr je kupu Hondo, novo, po 90.000 km ga je 1. peljal na servis po 6 letih, namesto olja je bila voda, pa jebiga avto je delal in še dela, ker je pač nov ), ampak po drugi strani pa spet zgubiš in bla bla bla, vendar tukaj se pogovarjamo o ceni servisov in o dobrih/slabih serviserjih in izgubljenih živcih, ne o tem kater avto se bolj splača kupit, katera znamka je boljša ali kaj podobnega!Če si pa novega ne moreš privoščit, je pa tvoj problem, zračunaj znesek rabljenega + vsi servisi in (ne ) potrebna popravila, pa boš videl kje si, a si pri novem, ali se bolj splača rabljenega... Pri rabljenih pa smo pač postavljeni pod milo nebo, kar kupiš, to imaš, to potem vzdržuješ in voziš. Se pa tudi iz vsake izkušnje kaj naučiš, da bi pa tukaj bil pameten kaj bo delalo, kaj ne bo, kater avto bo delal bolje, kateri te bo pustil na cesti, smo pa mrzli
Vsak pravi, kar si ti za Volva dal, bi že novga puntota, cliota dobil, pa bi do 100.000 km mir imel, si pa te stare gare kupu. Kolk bencina bi že mel za ta denar, 2.000€ sem pustu že na " rednih " servisih v 5 mesecih kar mam avto.... ampak odgovor je jasen: brez Volvota mi živeti ni
Hebiga, taki smo.... Volvo. for life ( upam )
[ Uredi 06 nov 2008, 23:12 ] | Na vrh | |
Sverige | 06 nov 2008, 23:15 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Verjetno tudi odvisno koliko km letno naredijo. Mestna vožnja in kak nedeljski izlet verjetno še opaziš ne napak, tistih nekaj minut, ko si v avtu. Če dnevno do tri ure v avtu presediš, ga znaš tudi drugače poslušat in vidiš kje in kaj mu manjka.
Predrag šport je to, da bi šel še enkrat na led. Naslednji avto je S60 in pika. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 06 nov 2008, 23:22 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Laguna je napisal(a): ... Naslednji avto je S60 in pika.
Vrjetno imaš kak omejen budget in malo spremljaš Vovote... s koliko kilometri ?? No, želim ti da najdeš čim boljšega ( karkoli že to pomeni ) | Na vrh | |
alfaromeo | 07 nov 2008, 11:46 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Malo smo zajadrali. Doma je Clio II phase B priviliege. Avto ima 6 let prvi lastnik in 120kkm, od tega je 100kkm po mestu, in sicer Ljubljana. Res je tudi, da je bencinar. Nekih velikih stroškov ni bilo. Če pa kaj crkne je pa enako kot pri volvou, ali katerokoli drugemu avtombilu, saj ima enako opremo. torej cenjši so redni servisi, ker je manj olja, hladilne, svečk, itd, izredni servisi so pa primerljivi z ostlaimi avtombili, tudi večjimi. Zgodbice o sosedih bi jaz pustil na miru. Tudi za clio pravijo, da so jajca itd.. Moje osebne izkušnje pa so daleč od tega.
Da ne bo kdo slučajno razočaran, a nevzdrževan volvo je lahko jama brez dna, ali pa štrik za vrat, ravno tako kot vsi ostali avtomobili.
@volvo.4life. Povej ceno delovne ure in koliko si dal za opravljeno delo. Npr. Menjava semeringov in oddušnikov na motrju je zelo veliko nasproti materialu, ki stane par €/kos. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 07 nov 2008, 16:54 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| alfaromeo je napisal(a): ...
@volvo.4life. Povej ceno delovne ure in koliko si dal za opravljeno delo. Npr. Menjava semeringov in oddušnikov na motrju je zelo veliko nasproti materialu, ki stane par €/kos.
To bo težko, ker so ure vedno relativna stvar in jih na računu nikoli ni toliko, kot se je pa servisiralo, upam da razumeš/te Cena ure za vozila stara nad 8 let, pa je na Dumidi: 24,16 € + ddv .
| Na vrh | |
MKovic | 07 nov 2008, 19:00 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Kot vedno v takšnih temah moram tudi jaz dodati svoje sicer čisto nepomembno mišljenje. :-) Kot vedno doslej bom ponovno napisal, da prav vsak avto na tem svetu ob pravilnem vzdrževanju preživi vsaj 300.000 km. Tisti, ki trdi, da je kupil novega zaradi "zanesljivosti, stroškov..." ali še česa tretjega slepi sebe, predvsem pa druge - saj vemo, važen je image. :-) Trenutno vozim karavana neimenovane znamke (da se izognemo bitkam okoli tega), letnik 1999, ki ima na števcu 246.600 km. V enem letu me je zadeva, vključno z menjavo glavnega jermena, stala manj kot 100 EUR ali polovico mesečnega obroka, ki za novi avto plačuje moja draga. OK, boste rekli, sem imel srečo, avto se ne kvari. Pa recimo, da bi se - velikokrat. Za protivrednost 2400 EUR letnih kreditnih obrokov + stroškov kasko zavarovanja (500 EUR) + rednih servisov (250 EUR) bi lahko na mojem avtu zamenjal prav vsak vitalni del - dvakrat. Če k temu prištejem še izgubo vrednosti novega avta v prvem letu je računica jasna. Ampak sej vem, nič ne diši tako lepo kot nov avto. :-)
| Na vrh | |
RollingStone | 07 nov 2008, 19:03 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Se moram strinjat s tabo. Najceneje je, če avto znaš sam vzdrževat. Če pa si nekje izbrskal še poceni nadomestne dele, da si na konju.
Mislim, da si ravno ti nekje pisal, da si dal za jermen in napenjalce za nekega volva (mislim da 900) pičlih 50€.
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 07 nov 2008, 19:04 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| zelo lepo napisano
p.s. berite med vrsticami | Na vrh | |
alfaromeo | 07 nov 2008, 21:28 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... Cena ure za vozila stara nad 8 let, pa je na Dumidi: 24,16 € + ddv .
Za člane kluba.
Se popolnoma strinjam z Mkovichem.
| Na vrh | |
JG | 07 nov 2008, 21:58 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| alfaromeo je napisal(a): ... Malo smo zajadrali. Doma je Clio II phase B priviliege. Avto ima 6 let prvi lastnik in 120kkm, od tega je 100kkm po mestu, in sicer Ljubljana. Res je tudi, da je bencinar. Nekih velikih stroškov ni bilo. Če pa kaj crkne je pa enako kot pri volvou, ali katerokoli drugemu avtombilu, saj ima enako opremo. torej cenjši so redni servisi, ker je manj olja, hladilne, svečk, itd, izredni servisi so pa primerljivi z ostlaimi avtombili, tudi večjimi. Zgodbice o sosedih bi jaz pustil na miru. Tudi za clio pravijo, da so jajca itd.. Moje osebne izkušnje pa so daleč od tega. Da ne bo kdo slučajno razočaran, a nevzdrževan volvo je lahko jama brez dna, ali pa štrik za vrat, ravno tako kot vsi ostali avtomobili. @volvo.4life. Povej ceno delovne ure in koliko si dal za opravljeno delo. Npr. Menjava semeringov in oddušnikov na motrju je zelo veliko nasproti materialu, ki stane par €/kos.
No, to se pa ne strinjam (da, če kaj crkne je enako kot pri Volvu) oz. ne poznam zadeve točno, samo moja ima ravno tako Clio II (2002) in ne boš verjel ravno tako privilege in motor 1.2 16v. Avto dela ok. imela pa je v letu in pol dva popravila (katera ne morem šteti za redni servis, ali pa sam na to nisem navajen) in sicer termostat (spustila je hladilna tekočina) in pa pred kratkim je bil zamenjan "štarter". Cena vsega skupaj je znašala nekaj pod 150 eur, mislim pa, da vsi vemi, da v kolikor bi šlo to pri mojem S60, se popravila (zamenjava) teh dveh delov začne pri 1000 eur ali več (pooblaščeni servis, kot je bilo to zamenjano pri Renaultu.
Sem pa enkarat za hec malo računal, koliko bi me prišel strošek vzdrževanja R clio oz. S60 (glede na trenutno uporabo avtomobila), pa sem videl, da je Clio kar vredu avto, ker je poceni za vzdrževanje, če kaj odpove te stane med 50-100 eur in to je to, medtem ko je letno vzdrževanje Volva (mojega) nekje cca 8000 eur letno, ampak se splača in upam, da me bo naslednji Volvo letno stal še več From Sweden with love
[ Uredi 07 nov 2008, 22:14 ] | Na vrh | |
Sverige | 07 nov 2008, 22:49 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| 8000 EUR na leto za vzdrževanje?? To pa skor ne morem verjet.
Tudi jaz sem imel predhodno Clio 1.2, kjer bi za 200 EUR lahko "cel" avto porihtal, pa se hudič ni kvaru
Velik avto je vseeno bolj varen. To je to kar nas žene. | Na vrh | |
JG | 07 nov 2008, 23:14 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Laguna je napisal(a): ... 8000 EUR na leto za vzdrževanje?? To pa skor ne morem verjet. Tudi jaz sem imel predhodno Clio 1.2, kjer bi za 200 EUR lahko "cel" avto porihtal, pa se hudič ni kvaru Velik avto je vseeno bolj varen. To je to kar nas žene.
Ja ca 8000 eur letno: 2700 eur za gorivo (diesel) 1400 eur Zavarovanje+registracija 600 eur servisi 2 kompleta gum na dve leti: cena na leto 600 eur 3000 eur izguba vrednosti (upam, ker če bo šlo tako naprej kot kaže trenutno je lahko 3000 eur še malo) Torej vsota vsega denarja na letni ravni znese nekje okrog 8000 eur brez upoštevanja glavnega servisa in kakršnih koli izrednih napak na avtomobilu.
Aja, še to R clio ni Volvo in pri Volvu ti 200 eur vzamejo, samo če se pokažeš in prav je tako
[ Uredi 07 nov 2008, 23:15 ] | Na vrh | |
AljAž | 07 nov 2008, 23:22 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| JG je napisal(a): ... Laguna je napisal(a): ... 8000 EUR na leto za vzdrževanje?? To pa skor ne morem verjet. Tudi jaz sem imel predhodno Clio 1.2, kjer bi za 200 EUR lahko "cel" avto porihtal, pa se hudič ni kvaru Velik avto je vseeno bolj varen. To je to kar nas žene. Ja ca 8000 eur letno: 2700 eur za gorivo (diesel) 1400 eur Zavarovanje+registracija 600 eur servisi 2 kompleta gum na dve leti: cena na leto 600 eur 3000 eur izguba vrednosti (upam, ker če bo šlo tako naprej kot kaže trenutno je lahko 3000 eur še malo) Torej vsota vsega denarja na letni ravni znese nekje okrog 8000 eur brez upoštevanja glavnega servisa in kakršnih koli izrednih napak na avtomobilu. Aja, še to R clio ni Volvo in pri Volvu ti 200 eur vzamejo, samo če se pokažeš in prav je tako
Le kdo bi se sekiral če je denar v hiši; jaz ne. Če ne pa 245 pa | Na vrh | |
RollingStone | 08 nov 2008, 10:17 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| JG je napisal(a): ... pri Volvu ti 200 eur vzamejo, samo če se pokažeš in prav je tako
JG je napisal(a): ...
ampak se splača in upam, da me bo naslednji Volvo letno stal še več
Madona, ti pa veliko daš na imidž.
Pa kakšna je to računica, da za vzdrževanje naračunaš 8k€?
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 08 nov 2008, 14:09 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| RollingStone je napisal(a): ... JG je napisal(a): ... pri Volvu ti 200 eur vzamejo, samo če se pokažeš in prav je tako JG je napisal(a): ...
ampak se splača in upam, da me bo naslednji Volvo letno stal še več
Madona, ti pa veliko daš na imidž. Pa kakšna je to računica, da za vzdrževanje naračunaš 8k€?
Se strinjam z JG-jem, treba je bit dokaj realen, vendar gorivo bi pa izključil kot vzdrževanje!! ... razen če ga šteješ kot mazivo, pa še tu ni računice, saj je olje bistveno ceneje | Na vrh | |
Slabe_V40 | 08 nov 2008, 15:22 | |
| Član #541 Prijavljen dne: 11 dec 2007, 12:59 Lokacija: Vrhnika Objav: 228
| Pred kratkim sem delal veliki servis na v40 1.9d, 70kw.: menjal sem oba jermena, vse napenjevalce, vse filtre, olje, vodno pumpo,... Poleg tega sem moral tudi obnovit glavo motorja (že stari znani problemi z hladilno tekočino) tako da so glavo zbrusili in menjali vse ventile in teflone. Mehnik mi je še polotal par žic zamenjal nekaj žarnic itd.
Material sem kupil v Vargalantu in dal za vse skupaj 530€ Glavo so rihtali na Lesnem brdu - Strugarstvo Koprivec 392€ Za delo sem dal malo čez 100€ in nekaj perov
Avto mi deluje super, vse probleme ki jih je imel smo rešili, sem zelo zadovoljen
Mehanik je iz Verda, sicer pa dela večinoma na Renault-ih
Če koga zanima lahko dobi št. na ZS
Luka Slabe | Na vrh | |
RollingStone | 08 nov 2008, 18:07 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... Se strinjam z JG-jem, treba je bit dokaj realen, vendar gorivo bi pa izključil kot vzdrževanje!! ... razen če ga šteješ kot mazivo, pa še tu ni računice, saj je olje bistveno ceneje
Sva se narobe razumela. Ja, je treba bit realen. Vendar se pol stvari v tistem seznamu ne šteje pod ˝vzdrževanje˝ vozila.
V nos mi je pa šlo predvsem to, da ˝upa, da bo naslednji volvo še dražji za vzdrževanje˝. Zakaj? Da si lahko ustvari imidž s hvaljenjem, da je pognal cel kup denarja za vzdrževanje? | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 08 nov 2008, 18:44 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| RollingStone je napisal(a): ...
V nos mi je pa šlo predvsem to, da ˝upa, da bo naslednji volvo še dražji za vzdrževanje˝. Zakaj? Da si lahko ustvari imidž s hvaljenjem, da je pognal cel kup denarja za vzdrževanje?
Mislim da ni to, da je bolj mišljeno sarkastično, je pa res, da preveč sarkazma včasih škodi, kot je že to rekel nekdo nedavno nazaj. Moram priznati, da sam nimam ogromno, oz. veliko denarja in da vsak €€ zaslužim, vendar se še vedno vidi, kot da avto veliko servisiram, in veliko denarja zmečem za servise. Sem pač pedanten človek, ki se rad mirno vozi, brez skrbi da bi bilo z avtom kaj narobe, zato imam pač večji davek na vozilo in predvidevam, da je to hotel JG povedati. Sliši se butasto, vendar tudi jaz si včasih želim da bi bil račun čim večji in s tem tudi več popravljenih stvari, da bi potem z avtom imel mir in čim manj skrbi, kot pa da bi plačal čim manj, avto pa imel vsak teden na servisu. To pa ne pomeni, da bi se kakorkoli hvalil, če bi rekel da sem za servis dal 1500€ in me potem ni videti tam 1 leto, ali pa bi se hvalil da sem dal za servis 150€, realno sem pa tam vsake 3 dni | Na vrh | |
JG | 09 nov 2008, 11:01 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| RollingStone je napisal(a): ... Volvo. 4 life je napisal(a): ... Se strinjam z JG-jem, treba je bit dokaj realen, vendar gorivo bi pa izključil kot vzdrževanje!! ... razen če ga šteješ kot mazivo, pa še tu ni računice, saj je olje bistveno ceneje Sva se narobe razumela. Ja, je treba bit realen. Vendar se pol stvari v tistem seznamu ne šteje pod ˝vzdrževanje˝ vozila. V nos mi je pa šlo predvsem to, da ˝upa, da bo naslednji volvo še dražji za vzdrževanje˝. Zakaj? Da si lahko ustvari imidž s hvaljenjem, da je pognal cel kup denarja za vzdrževanje?
Nikakor ni bilo mišljeno, da bi se kar koli hvalil, sem samo povedal, koliko me pride strošek (vzdrževanje plus gorivo plus izguba vrednosti) za moj avto na letni ravni. To da sem pa rekel, da upam, da bom za naslednji avto dal še več za vzdrževanje kot za tega sem pa ciljal na to, da upam, da bo naslednji S80/V70
[ Uredi 09 nov 2008, 11:02 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 09 nov 2008, 21:06 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Imamo doma račune od Clio in Volvo, pa kakšne bistvene razlike ni. Bom prebrskal in sporočil. Je pa npr šla k vragu klima na cliu, in sicer "modul klime", kar je bilo nekaj manj kot 800€. Pri volvu je cena podobna. | Na vrh | |
MaverickT | 13 nov 2008, 13:01 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Danes, 13.11.2008, redni servis @ 120.000km, S40 2.0D, Dumida MB
Filter olja, Filter zraka, Hladilna tekočina 0,5l Filter goriva Castrol SLX 5w30 5l Filter kabine Zavorno olje 0,3l Servis 2h Antibakterijsko čiščenje klime 0,5h
Cena: 311,18 EUR (z DDV)
...nekje v mejah pričakovanega
Jutri pa zamenjam še gume, ki me že čakajo doma in mam mir do menjave gum spomladi - hope so | Na vrh | |
alfaromeo | 14 nov 2008, 10:48 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Si dobil kaj popusta in koliko? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 58, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5985 najnovejši član: Irlqgfrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|