Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50) Zavorni diski

Avtor objava
AljAž
16 nov 2008, 20:24 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ker v naslednje pol leta, oz. po zimi predvidevam ta strošek, me zanima, ali se splača namestiti originalne diske ali kakšne druge za cca isto denarja, ter če katere znamke?? Kar se tiče vožnje nisem zahteven, mi pa ne diši gledati tiste rjavine na osi, ki se pojavi pri večini nadomestnih, ali pač ne?

LP
Na vrh
Sverige
19 nov 2008, 21:48
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Rja se ti bo pojavila pri vsakem.
Nič slabše se ne boš ustavil z nadomestnimi, res pa ti ni treba kupit najcenejših.
Na vrh
Damijan
22 nov 2008, 21:55
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Priporočam večkrat preizkušene Brembo! Kvaliteta je par nivojev nad originalnimi!!!
Lahko pa pri Brembo-tu izbiraš med "surovimi" diski in pa "Painted version" diski!
Na vrh
AljAž
23 nov 2008, 14:04
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Mah ja za 2.0D bodo dobre kakšne Brembo iz osnovne serije, katera izmed dveh je to? Ali kdo ve kje se jih dobi najugodneje oziroma koliko cca pridejo?
Na vrh
bvogri
23 nov 2008, 14:08
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Odvisno kako voziš. Jaz sem pri 850 uspel skriviti original, kaj šele kakšne bedne kopije
Raje daj nekaj € več pa se boš brez tresenja in z dobrim zavornim učinkom lepše vozil.

Na vrh
AljAž
23 nov 2008, 17:37
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
V povprečju res enkrat na mesec opazim tresenje, zato pa me zanima kaj boljšega od originala, te pridejo cca 300€ za vse 4.
Na vrh
bvogri
23 nov 2008, 17:53
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Samo tako mimogrede, tresenje se lahko pojavi tudi zaradi zračnosti v podvozju spredaj. Se pa razlikuje saj se z časom bremzanja tresenje stopnjuje, medtem ko je pri krivih diskih z pojemanjem hitrosti manjše.

Glede diskov, pa sem tudi sam v dilemi, ko bo treba kupovat. Verjetno bodo kar ''ta dražji'' brembo
Na vrh
scorpioncek
23 nov 2008, 18:32
Član #938
Prijavljen dne: 19 nov 2008, 07:25
Objav: 46
Kaj pa če bi se šel malo igrat in naredil custom bremze iz česa takega in potem še nove diske. Malo bi se moral poigrat pa bi bila zadeva delala, mogoče se preveč Tukaj mislim da če bi šel do premera diska 300mm bi bilo čisto vredu...


http://cgi.ebay.de/Audi-RS2-Porsche-Bremsanlage-vorne-304-mm_W0QQitemZ150234817206QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item150234817206&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

ali pa

http://cgi.ebay.de/PORSCHE-911-996-BREMSANLANGE-4-KOLBEN-HA-BREMSSATTEL_W0QQitemZ130270931327QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item130270931327&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Na vrh
Damijan
23 nov 2008, 19:29
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@Aljaž: "surovi" diski sčasoma porjavijo, "Painted" so pa prebarvani z temperaturno obstojno in antikorozivno barvo. Ta huda civilna varianta Brembotov, Brembo MAX, pa žal za 50-ko ne obstaja.
Cenovna razlika pa ni bogve kako velika. Če bi bila možnost izbire, bi priporočal te MAX-e! Sem jih imel na moji AR, spredaj in zadaj, pa za komplet diskov nisem dal 200€. Sicer pa je, roko na srce, kvaliteta in življenjska doba zavornih diskov odvisna od "znanja" mehanika pri menjavi!

Po pravici povejte, koliko mehanikov ste že "zasačili" pri menjavi diskov, da so preverjali z merilno uro, ali so že zmontirani diski znotraj toleranc excentričnosti???

@scorpionček: brezveze odkrivat toplo vodo in postavljat osnove barvnega TV-ja. Meni osebno se pri Volvu zdi zavora, ki si zasluži to ime, pri zadnjih R-ih. Z Brembo zavornim sistemom, ne ATE, in pa solidni diski z 310 mm premera.
Za najlažjo konverzacijo uporabiš 4 batne zavorne čeljusti od Lancie Kappe 2,0 20V turbo, 3,0 V6, obe letnik 1998 naprej in pa od AlfaRomeo 166 2,0 V6 turbo, 2,5 V6 in 3,0 V6! Razlika med temi zavornimi čeljustmi je, da pri Lancijinih piše Brembo, pri AR pa AlfaRomeo.
Diski so pa 305 mm in pa v obeh primerih je razmak lukenj 108mm. So pa to pri teh avtih čisto civilne zavore, ker tudi avtomobili niso neki superšportniki v svoji družini. Tisti "nadopingirani" pa imajo 330mm diske.
Na vrh
AljAž
26 feb 2009, 19:20
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kaj od Bremba pa potem sploh ostane in ali je ta "nižji" rang vreden denarja? Se pravi, ali bo trajalo dlje in bo zavorna pot krajša kot pri originalnih diskih? Katere so pa še ostale opcije kvalitetnih diskov (poleg Bremba)?
To z merilno uro pa ne vem kaj točno misliš, na kak način?
Na vrh
aly
26 feb 2009, 20:25
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
AljAž je napisal(a): ...

To z merilno uro pa ne vem kaj točno misliš, na kak način?


to je merilna ura:


Ko se diske montira, bi jo bilo potrebno postaviti ob strani, da merilna kuglica drsa po zunanjem obodu diska. In zavrtiš. Tako vidiš, kako ekscentrično (iz osi vrtenja) je zmontiran.

Manj pomembna meritev je opletanje - postavš jo spredaj, da drsa po naležni površini diska, kjer primejo čeljusti. In zavrtiš. Tako vidiš opletanje ven-noter, ki pa ni tako pomembno, ker čeljusti itak lahko malo dihajo ven-noter.
Pa veselo

[ Uredi 27 feb 2009, 00:21 ]
Na vrh
Spletna stran

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 51, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete