|
|
(V50) Skid-Service in Key error Pojdi na stran
[1]
2
|
|
VolvoV50 | 22 dec 2008, 14:49 | |
| Član #906Prijavljen dne: 21 okt 2008, 07:59 Objav: 17 | Pozdravljeni,
po prihodu iz trgovine se vsedem v avto in mi javi Key-error, in se ne odziva - kontaktne lučke se ne prižgejo. Zakelenem, odklenem z daljincem, dam ključ notr spet isto... no čez nekaj minut in več poizkusov se le prižgejo kontaktne lučke, napiše pa Anti-skid service required. Ključ dam spet ven notr, vse vredu in vžgem...
Je imel kdo že podobne probleme?
Avto imam šele 2 meseca - V50 letnik 05, ob nakupu so ga na servisu priklopili na računalnik, vendar ni bilo nobenih napak.
[ Uredi 22 dec 2008, 15:24 ] | Na vrh | |
VOLVOV40 | 22 dec 2008, 22:43 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Verjetno imaš problem z čitalcem ključa kar je v tvojem primeru štartključavnica,te pa tester ni mogel zaznati pred vema mesecema ker je takrat verjetno normalno delovala. | Na vrh | |
Sloeki | 24 jun 2009, 22:42 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Zivjo! Jaz imam podoben primer, a le takrat ko je avto na mocnem dezju! Takrat mi javi Key error in avto ne reagira na kljuc, ne odklene volana in ga ni mozno startati, ko pa se avto osusi, pa mi normalno vziga, to sem opazil med prvim in drugim dezevnim obdobjem, tako da ga bom v petek peljal na servis in videl, kaj bodo mojstri povedali. Zelo neprijetna situacija, zanima me, ce je imel se kdo podobno izkusnjo ? | Na vrh | |
Mihc V50 T5 | 25 jun 2009, 11:46 | |
| Član #403 Prijavljen dne: 06 jul 2007, 14:15 Lokacija: Podsmreka ( Dobrova-Polhov Gradec) Objav: 725
| Tak problem se mi je zgodil samo 1x in se mi zdi da zradi tega ker mi je ključ padel na tla. Pa mi ni bilo nič jasno zaskaj nemorem avta užgat odklene se volan lučke se pokažejo nemogoče dat kontakta. in sem ga vtaknil postran v odprtino in je delovalo. Potem pa se ni nikoli več pojavil ta problem. | Na vrh | |
Sloeki | 28 jun 2009, 09:18 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Evo resil problem, menjava zgornje kljucavnice na servisu, baje je to hiba V50! Moram pa pohvalit Summit avto, posebaj Romana in Anzeta, katera sta se kljub tezavam trudila dobiti nadomestni del, katerega sem kasneje kupil pri Leksetu, tudi o tem servisu samo pohvala! | Na vrh | |
Alex_S | 28 jun 2009, 20:08 | |
| Član #1126 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 12:33 Objav: 19
| Ja, to so men povedal pri Lekšetu, ko sem kupoval S40. Da imajo neko napako te ključavnice in se dogaja, da se ne da vžgat avta pa da so jih garancijsko menjali. Ampak te akcije je že konec. Na mojem je še stara in je predlagal da jo zamenjam, ampak bom verjetno počakal da crkne, če že mora | Na vrh | |
VolvoV50 | 06 jul 2009, 14:56 | |
| Član #906 Prijavljen dne: 21 okt 2008, 07:59 Objav: 17
| Pri meni se problem ni več pojavil, zanima pa me koliko stane menjava zgornje kljucavnice (če se težava slučajno spet pojavi). | Na vrh | |
aly | 13 jul 2009, 00:48 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Včeraj se mi je na V50, 2005, 2.0D, pojavila napaka. Vse deluje normalno, tudi kontakt, grelne svečke, luči, le zaganjač se ne premakne. Poskusim še enkrat, pa z drugim ključem, "reset" z odklopom akumulatorja, pa nič. Enaka težava. Po cca 1 minuti igranja s ključem se na BC displeju le prikaže napaka "IMMOBILIZER - SEE MANUAL" in rumen I zraven.
Grem gledat v navodila, pa je immobilizer zelo skopo omenjen samo na dveh mestih:
Immobilizer The remote controls have coded chips. The code must match the reader (receiver) in the ignition switch. The car can only be started if the correct remote control with the correct code is used.
Ignition keys and immobilizer The ignition key must not hang next to other keys or metal objects on the same key ring. The electronic immobilizer could be activated by accident. Kaj, kako?? S tem si nisem mogel prav nič pomagat. Potem grem gledat na net - nič drugega pametnega nisem našel razen avtovleke in menjave ključavnice na servisu. Nekje omenjen trik s 3-kratnim odklepanjem ne deluje.
Povsem očitno so težave z radijskim branjem čipa v ključu. Sumil sem na tuljavico okrog ključavnice, da se je kaj premaknila ali da ima slab stik. Malo tolčem, obračam ključ, poskušam na vse načine in naenkrat vžge. Kasneje je še 2x normalno vžgal, tretjič pa spet ne. Z malo igranja je potem vžgal. Ne vem ali ima kaj veze, vsakič ko je vžgal, je bil parkiran malo v klanec (z motorjem proti gor). Hecno vse skupaj
Sedaj malo brskam po netu in po vadisu, če najdem kakšno informacijo, sicer gre jutri na servis. Če bo vžgal. | Na vrh | |
aly | 13 jul 2009, 01:20 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| hm, hm ... v Vadisu piše pod "Design and Function: Immobilizer/Start inhibition"
Deactivation When the key is inserted in the ignition switch, the key blade acts on the key-in switch. The key-in switch then forwards 12V from the battery to the central electronic module (CEM) and to the communication circuit in the start control module (SCU). The central electronic module (CEM) then activates the fuel pump (FP). When the signal is received by the central electronic module (CEM), it sends this command to the start control module (SCU) instructing it to check the key. The start control module (SCU) activates the antenna ring and reads off an identification code from the key transponder. This code is transmitted to the central electronic module (CEM) and compared with the codes programmed in the central electronic module (CEM). If the key is approved, the central electronic module (CEM) transmits a command to the steering column lock module (SCL) to unlock the steering wheel lock. The vehicle cannot be started before the spring bolt in the steering column lock module (SCL) is in the unlocked position. The immobilizer system contains several safety functions to ensure that the steering wheel lock does not lock while driving. When the steering wheel lock is unlocked, the communication between the central electronic module (CEM) and engine control module (ECM) is checked. This is to ensure that the correct codes are programmed into both control modules. The engine control module (ECM) also checks the identity of the brake control module (BCM) by reading off its serial number. This number is compared with the number programmed into the engine control module (ECM). If these checks are completed satisfactorily, the engine control module (ECM) activates the ignition system. The engine control module (ECM) also transmits a command to the central electronic module (CEM) to allow the fuel pump (FP) to continue to run. If a fault should occur or a check is not approved, the engine control module (ECM) instructs the central electronic module (CEM) to deactivate the fuel pump (FP). The engine control module (ECM) also checks the other parameters covered by the start inhibition function. If all conditions are met, the engine control module (ECM) activates the relay for the starter motor. The engine can then be started. If any of the above steps should fail, the engine will not start and a message will be displayed in the driver information module (DIM).
Iz tega lahko sklepam, da iz ključa prebrana koda je v redu, ker se volan odklene. Mora biti nekaj drugega... Na BCju bi lahko zraven izpisal DTC kodo | Na vrh | |
AljAž | 14 jul 2009, 20:48 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Verjetno ne bo druge kot menjava ključavnice na servisu. Mogoče bi ti lahko kdo prišel to zmontirat kar na dom, ker poseg ni ravno zahteven. Mogoče je potreben priklop na comp. in kak software? Je pa to znana hiba, bila je razpisana (ali je pa še?) akcija. To je bila prva stvar, ki so mi jo priporočili in zamenjali na Dumidi, ko sem kupil avto.
[ Uredi 14 jul 2009, 20:49 ] | Na vrh | |
Sloeki | 15 jul 2009, 22:43 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Zgornja kljucavnica je cca 180 EUR + delo, odvisno, ce je treba modul sprogramirat, da ti kljuci delujejo normalno. Akumulatorja pa rajsi ne odklaplajte, ker se vam bo ob priklopu na racunalnik pojavilo ogromno napak, to sem sam storil in bil prica temu. Napake se fizicno izbrisejo iz racunalnika in potem je vse OK, vendar je problem v tem, da mehanik ne more tocno povedat, kaj je z avtom narobe, ker se mu izpise npr. 14 napak, napake se izbrise in ponovno starta avto, potem se pa sele vidi dejansko napako! | Na vrh | |
MaverickT | 20 jul 2009, 17:40 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Pri meni je očitno tudi mrknila - kot da ne bi bil dan že dovolj grozen, se hočem počasi spravit na malico, obrnem ključ v avtu in se nič ne zgodi... Najprej zasvetijo vse lučke, potem pa gorita samo lučki za olje in motor. Preveril sem olje in je ok. Tako, da sem 90% da je ključavnica.
Bom poizkušal vaše trike, vsaj tolko, da ga zapeljem do summita, ki je dobesedno čez cesto, samo avto je treba spravit iz tretje kleti, kar ni ravno za počet s porivanjem... | Na vrh | |
MaverickT | 20 jul 2009, 18:17 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Po parih minutah pretepanja ključavnice mi je naposled le ratalo užgat. Kočija je sedaj sparkirana pred Summitom in čaka na jutranji pregled/priklop na tester. | Na vrh | |
aly | 22 jul 2009, 20:43 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Klučavnica vžiga (S40, V50) 172 €, delo 2.5 ure 105 €. Lekše. Treba je podret celo armaturko, da se pride do ključavnice, kajti ni ob volanu, ampak "tam nekje daleč" v armaturki poleg zračnikov in radia. | Na vrh | |
stonesour | 22 jul 2009, 22:18 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| jah Volvoti imajo res vse na zakompliciranem mestu, bolš da ne veš kje je filter klime pod volanom spodaj pod armaturo, ti more podret pol avta da pride zravn,al pa računalnik (pr odbijaču )točno tm k te lahka kdo butne na prakingu in ... € €
[ Uredi 22 jul 2009, 22:20 ] | Na vrh | |
Sloeki | 22 jul 2009, 23:02 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| aly je napisal(a): ...
Klučavnica vžiga (S40, V50) 172 €, delo 2.5 ure 105 €. Lekše. Treba je podret celo armaturko, da se pride do ključavnice, kajti ni ob volanu, ampak "tam nekje daleč" v armaturki poleg zračnikov in radia.
| Na vrh | |
Sloeki | 22 jul 2009, 23:14 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Ja res, zgornja kljucavnica stane cca 180 eur, vendar se zdalec ni treba cele armature podret, realnega dela za zamenjavo kljucavnice je cca 30 min., sem bil zraven, ko jo je na mojem V50 menjal mehanik,... podvolansko plastiko, sredinsko konzolo in CD predvajalnik se odstrani in se zamenja zgornjo kljucavnico !! Tezava pa je lahko na spodnji kljucavnici, katera se nahaja pod volanskim drogom, za katero pa je potrebno odsteti malo vec Eur, pa se menjava je precej bolj zahtevna, ker so vijaki za pritrditev zaklepa volana namerno polomljeni in jih je potrebno prevrtat in odstranit, ter zamenjat z novimi !!! | Na vrh | |
aly | 23 jul 2009, 01:22 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Hja, mene je tudi mikalo bit zraven, pa kaj ko je treba bit na šihtu in to izgubo zaslužit nazaj...
Me pa nekaj zanima - ko so vam menjavali ključavnice, kolikšna sila je pri vas (stara in nova ključavnica) potrebna za obrat ključa v prvo fazo (radio), drugo (kontakt) in tretjo fazo (zaganjač)? Pri tastari ključavnici je, tako na oko, 100 gramov, 150 gramov, 600 gramov. Pri tanovi pa 150g, 200g, 100g. Velika razlika napram prejšnji. (Približno sem si predstavljal silo, potrebno za dvig ustrezno napolnjenega kozarca).
[ Uredi 23 jul 2009, 01:25 ] | Na vrh | |
AljAž | 23 jul 2009, 21:18 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| MaverickT je napisal(a): ...
Po parih minutah pretepanja ključavnice mi je naposled le ratalo užgat. Kočija je sedaj sparkirana pred Summitom in čaka na jutranji pregled/priklop na tester.
Menjava ključavnice? Cena, za primerjavo? | Na vrh | |
MaverickT | 24 jul 2009, 12:09 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Menjava ključavnice. V ponedeljek je bil avto dostavljen, danes je petek, pa stvar še vedno ni gotova - kličem na Summit pa se mi pri Volvu zadnjih nekaj minut ne javijo. Sicer pa naj bi bilo v sredo že gotovo, ko pa sem poklical, če lahko pridem po avto, je bilo rečeno, da ključavnice ni na zalogi in da upajo da pride do petka. Kar je meni skrajno sumljivo - glede na to da crkujejo kot po tekočem traku.
Ceno pa sporočim ko/če bo stvar urejena. Okvirno naj bi bila klučavnica nekje 230-250 eur + delo...
LP Žiga Humar
[ Uredi 24 jul 2009, 12:17 ] | Na vrh | |
aly | 24 jul 2009, 22:45 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Čudaki Meni so poštimali v momentu, pa še precej cenej je bilo (170 + delo). Dele dobijo iz avstrijskega skladišča naslednji delovni dan (če nimajo na lagarju). Pelji k Lekšetu ali vsaj od tam prinesi novo (cenejšo) ključavnico... | Na vrh | |
Sloeki | 27 jul 2009, 13:43 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| aly je napisal(a): ... Hja, mene je tudi mikalo bit zraven, pa kaj ko je treba bit na šihtu in to izgubo zaslužit nazaj... Me pa nekaj zanima - ko so vam menjavali ključavnice, kolikšna sila je pri vas (stara in nova ključavnica) potrebna za obrat ključa v prvo fazo (radio), drugo (kontakt) in tretjo fazo (zaganjač)? Pri tastari ključavnici je, tako na oko, 100 gramov, 150 gramov, 600 gramov. Pri tanovi pa 150g, 200g, 100g. Velika razlika napram prejšnji. (Približno sem si predstavljal silo, potrebno za dvig ustrezno napolnjenega kozarca).
Res je tudi pri moji kljucavnici so sile precej manjse, ko sem prvic startal sem mislil, da sem kljuc zlomil
| Na vrh | |
MaverickT | 27 jul 2009, 21:51 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Takole, zadeva sanirana. Kljucavnice niso imeli na zalogi niti v Avstriji tako da so moral narocit na Svedsko - vseskupej se je malo zapletlo ampak avto zdaj koncno dela.
cena: kljucavnica 190EUR+90EUR delo... | Na vrh | |
AljAž | 04 nov 2009, 22:12 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Premaknil:
Lumix357 je napisal(a): ...
Danes sem hotel vžgati avto(V50 l. 2005, 2.0D, do zdaj deloval brezhibno) in mi napiše samo KEY ERROR, TRY AGAIN.. to je vse.. avto ne vžge, ne da kontakta nič, volan je zaklenjen (skratka vsa varovala proti kraji so vklopljena).. Ključ drugače deluje (odklepanje, zaklepanje..). Probal sem izklopt akumulator da bi se računalnik v avtu resetiral ampak ne pomaga. Probal sem tudi z rezervnim ključem ampak napiše isto. Če ima kdo kakršnekoli izkušnje s tem prosim za odgovore čimprej ker mi avto stoji na parkirišču 25km od doma.
[ Uredi 04 nov 2009, 22:12 ] | Na vrh | |
aly | 06 nov 2009, 01:53 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| @Lumix357 :
Sumljivo... ključavnica je sicer sestavljena iz 4 delov: - stikalo, ki pove, da je ključ vstavljen - RFID tuljavica in vezje, ki prebere kodo iz ključa - zaklep, ki zaklene ključ, da ga ne moreš ven potegnit - močnostni kontakti za kontakt in vžig
V kateri fazi pride do odklepa volana si preberi v mojem tekstu zgoraj: Mon 13 Jul 2009, 01:20 Verjetno ne more prebrat kode iz ključa. -> nova ključavnica. Si poskusil brute force način? Včasih pomaga avto malo pretepst na tistem mestu - če je kje slab stik, zna pomagat na kratki rok.
[ Uredi 06 nov 2009, 01:57 ] | Na vrh | |
Sloeki | 06 nov 2009, 07:56 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Pri meni je pomagalo, da sem vrata ali havbo mocneje zaprl, pa mi je normalno delal priblizno en mesec, po tem so se pa tezave vedno pogosteje pojavljale, dokler nisem zamenjal kljucavnice. | Na vrh | |
Lumix357 | 06 nov 2009, 14:47 | |
| Član #1367 Prijavljen dne: 03 nov 2009, 16:11 Objav: 5
| Aly sem se tisti večer potem odpravil nazaj k avtu in probal brute force varjanto in je avto po kakih 15 minutah truda le vžgal tako da sem ga pripeljal domov.. Razmišljam da bi razdru armaturko in pogledal ključavnico sam, me zanima če ma kdo kake izkušnje s tem? Naj se sploh trudim al je nakup nove ključavnice nujen? | Na vrh | |
Krchan | 12 nov 2009, 05:25 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| LP!
Tudi pri meni se je pojavil problem s ključavnico. Na postanku na bencinski, probam vžgat, se prižgejo vse lučke, volan se odklene, zaganjač pa miruje. Po približno dvajsetih poizkusih vžge. Nato ga nisem več ugašal, saj sem šel v službo, nato pa sem še nekajkrat probal in je delalo BP. Priporočate takojšnjo menjavo ali lahko malo počakam, dokler se težave ne pojavijo večkrat? Ali je možnost da kar naenkrat sploh ne bo več vžgal? | Na vrh | |
AljAž | 12 nov 2009, 09:55 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Menjaj takoj. | Na vrh | |
Sloeki | 13 nov 2009, 07:51 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| reds40t5 je napisal(a): ...
LP!
Tudi pri meni se je pojavil problem s ključavnico. Na postanku na bencinski, probam vžgat, se prižgejo vse lučke, volan se odklene, zaganjač pa miruje. Po približno dvajsetih poizkusih vžge. Nato ga nisem več ugašal, saj sem šel v službo, nato pa sem še nekajkrat probal in je delalo BP. Priporočate takojšnjo menjavo ali lahko malo počakam, dokler se težave ne pojavijo večkrat? Ali je možnost da kar naenkrat sploh ne bo več vžgal?
Meni se ni prizgala nobena lucka in tudi kljucavnica mi ni volana odklenila, vse kar je bilo videti je bil napis Key error! Mislim, da pri tebi ni ravno sum zgornje kljucavnice? | Na vrh | |
Krchan | 24 jan 2010, 15:50 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Maš prav, najbrž je bil spet kakšen "bug", kot sem že imel ene dva. Enkrat so mi ostale prižgane luči, čeprav sem avto že zaklenil, enkrat mi je radio nehal delat, kar tako brez razloga, po nekaj poizkusih pa vse OK.
[ Uredi 24 jan 2010, 15:51 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 56, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|