|
|
(V70 D5 2003) MAF/LMM senzor
|
|
samos1111 | 06 feb 2009, 09:11 | |
| Član #264Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71 | Na rednem servisu sem bil opozorjen na napako glede prenizkega pretoka zraka na MAF v računalniku. Reč sem najprej ignoriral, ker nakih resnih problemov ni bilo (mogoče malo bolj smrdi kot bi bilo treba, pa glede na mojo ležernost malo manjše moči ne bi niti opazil). Potem sem pa imel v hribih hude probleme z vžigom pri -12, medtem ko drugi traktoristi niso imeli težav, in tole je bila prva reč ki mi je prišla na misel (takrat nisem vedel da ga lahko enostavno odklopiš, zdaj pa zunaj ni več -12). Ker mi je bilo načeloma jasno, da ni sploh nujno, da je MAF kaj kriv (tako glede hladnega vžiga kot tudi glede tiste diagnostične napake, ker primerjalno vrednost določa iz kupa drugih parametrov), se mi je zdel predračun 450EUR za original Bosch na uradnem servisu malo prehud za preventivno menjavo in sem naročil "združljivega" po Ebayu iz Anglije (Oxflow) za 60 GBP. Žal so se z njim pojavila opozorila "engine service required" ob vžigu, ki niso šla preč tudi po resetu ECUja na uradnem servisu. Tako da se bo po pošti vrnil v Anglijo, zaenkrat pa je notri spet stari, očiščen s kontakt sprejem. Medtem sem izvedel, da originalni Bosch senzorji niso samo dragi, ampak da tudi relativno radi odpovedujejo zaradi "previsoke tehnologije" in občutljive tanke silicijeve senzorske ploščice. Teza je podprta na precej forumih, sodelavec pa jo je kako leto nazaj ob priliki izbire senzorja pretoka za drug namen uporabe empirično preveril in mi razkazal razrezan pokvarjen primerek in napravo s katero so preizkušali tovrstne senzorje raznih proizvajalcev. Dejansko so se dobro izkazali senzorji Pierburg, ki jih vgrajuje MB, so trikrat cenejši in bolj robustno narejeni od Boschevih. Bi ob priliki poskusil z njim, edino to me moti da mojega motorja (V70 2003 D5 120kW) ni na seznamu združljivih za najbližji match moje kode 0 280 218 088 (7.22701.05.0 na http://www.ms-motor-service.com/ ). Bi kdo vedel če je združljiv ali ne?
[ Uredi 07 feb 2009, 23:54 ] | Na vrh | |
alkor | 06 feb 2009, 09:19 | |
| Član #72 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38 Objav: 155
| vprašaj še na avtoelektronika-lj črnuče.
Sam sem imel tudi tezave z MAF-om. So ga zamenjali, takratnih 60000 sit. cez nekaj mesecev zopet. Nakar sem malo pospircal kontakte z WD jem in od takrat je delal kot urca.
Srecno.
LP; al | Na vrh | |
Milkožer | 07 feb 2009, 22:08 | |
| Član #876 Prijavljen dne: 16 sep 2008, 19:44 Lokacija: Celje Objav: 33
| Kaj je to MAF ? Lepo prosim ! Imam namreč tudi V 70 D5, 2002... Hvala
lp | Na vrh | |
Damijan | 07 feb 2009, 22:42 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| MAF MassAirFlow II LMM LuftMasseMeter II merilec pretoka zraka | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 09 feb 2009, 11:59 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| Tudi jaz sem že skoraj kupil oxbow(prek e-bay) potem pa sem našel LMM v Idriji "Tehno- Iztok Demšar s.p." in avto že eno leto dela brez težav. Cena je bila 100 EUR je pa nemški izdelek. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 36, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|