Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70) Nakup / Nasvet

Avtor objava
Yaris
10 dec 2006, 13:35 Predogled tiskanja
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Volvaši lep pozdrva,
Se trenutno odločam za nakup V 70, letnik pa tam okol 97,98-99 najraje bi imel 2,5, brez vseh turbin, no že zarad registracije same. Sedaj pa imam eno vprašanje kakšne so kaj te mašine, so vzdržljive, lene, požrešne.
Pri nas so naprodja le 2,5 145KM, to je 10 ventilov če sem se prav poučil.
No prosil bi vas za čimveč podatkov in informacij v zvezi z tem modelom.

Hvala

[ Uredi 10 dec 2006, 14:36 ]
Na vrh
bvogri
10 dec 2006, 13:54
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
1. Raje 20V, ravno prav...drugi so prešvoh, 10V lenobe
2. mašine so zelo vzdržjive niso pa varčne
3. Ta avno ni športen tako, da to od njega ne pričakuj
Na vrh
Yaris
10 dec 2006, 14:00
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Ampak kakor gledam pri nas so vsi 10 ventilci, sej bi vzel 2,0 T, ampak je ravno za 2KW preko gornje meje,pri registraciji ali se motim?
Na vrh
bvogri
10 dec 2006, 14:01
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Yaris je napisal(a): ...

Ampak kakor gledam pri nas so vsi 10 ventilci, sej bi vzel 2,0 T, ampak je ravno za 2KW preko gornje meje,pri registraciji ali se motim?


Meja je 130kw obstajajo verzije z 128kw....čene pa so ravno malo čez :@
Na vrh
volvo5er
10 dec 2006, 14:03
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Yaris je napisal(a): ...

Ampak kakor gledam pri nas so vsi 10 ventilci, sej bi vzel 2,0 T, ampak je ravno za 2KW preko gornje meje,pri registraciji ali se motim?


Na žalost se ne motiš, res ima tista 2KW preveč.

Vsekakor pa je 2.5 20V boljši nakup kot pa enak motor z 10 ventilsko tehniko.
Na vrh
Yaris
10 dec 2006, 14:56
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Mogoče kdo ve za kakšnega, ki se prodaja?
Na vrh
grimreaper
10 dec 2006, 15:00
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
bvogri je napisal(a): ...

Yaris je napisal(a): ...

Ampak kakor gledam pri nas so vsi 10 ventilci, sej bi vzel 2,0 T, ampak je ravno za 2KW preko gornje meje,pri registraciji ali se motim?


Meja je 130kw obstajajo verzije z 128kw....čene pa so ravno malo čez :@



Samo 850 ide sa 129kW. V70 2.0T ide sa 120 ili 132.
Na vrh
volvo5er
10 dec 2006, 15:24
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
grimreaper je napisal(a): ...

bvogri je napisal(a): ...

Yaris je napisal(a): ...

Ampak kakor gledam pri nas so vsi 10 ventilci, sej bi vzel 2,0 T, ampak je ravno za 2KW preko gornje meje,pri registraciji ali se motim?


Meja je 130kw obstajajo verzije z 128kw....čene pa so ravno malo čez :@



Samo 850 ide sa 129kW. V70 2.0T ide sa 120 ili 132.



Ne vem kje ste vi našli Volvove verzije 2.0T motorja s 128 oz 129 KW, le te uradno niso obstajale (vsaj jaz ne najdem niti enega vira, ki bi jih navajal).

V 850 so bili 2.0T s 132, 155 in 166 KW in sicer vse v zadnjem letu izdelave (razen 155 leto prej).

V V/S70 pa 120, 132, 155 in 166 KW verzije (slednja v kombinaciji s 4×4).

Če uprašate mene so verzije s 128 in 129 KW posledica izkrivljanja resničnih podatkov v prid manjše registracije s strani lastnikov.

Obstaja pa tudi 2.0 20V motor s 105 kW (143 konji) v 850 in 2.0 s 93 KW (126 km) v S/V70.

Drugače pa tisto kar nas zanima: v V70 so bili 2.4 motorji s 140 konji, ter 2.5 motorji z bodisi 144 (10V) bodisi 170 konji (20V; izjemoma tudi 165km).


[ Uredi 10 dec 2006, 15:42 ]
Na vrh
Yaris
10 dec 2006, 15:58
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
No tudi po tujih internetnih straneh je zelo malo 170KM, 2,5 V70.
Kako pa se kaj obnesejo 2,0 turbine, ampak če že 2,0 potem najraje 166kW, saj registracija je enaka kot 132KW.
Na vrh
volvo5er
10 dec 2006, 16:15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Ja sem tudi jaz opazil da se prodaja izredno malo 170 konjskih V70.

Če se pa že odločaš za turbaša (in poslednično za najvišji možni razred registracije) bi pa vsaj jaz rajši gledal po 2.3 Turbo motorjih ali pa po nekaj manj zmogljivih 2.5 LPT (Light Pressure Turbo).
Na vrh
Yaris
10 dec 2006, 16:51
Član #118
Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25
Objav: 141
Ja ampak tudi pr teh ni prov velike izbire. :-*
Na vrh
grimreaper
10 dec 2006, 17:39
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
volvo5er je napisal(a): ...


Ne vem kje ste vi našli Volvove verzije 2.0T motorja s 128 oz 129 KW, le te uradno niso obstajale (vsaj jaz ne najdem niti enega vira, ki bi jih navajal).

V 850 so bili 2.0T s 132, 155 in 166 KW in sicer vse v zadnjem letu izdelave (razen 155 leto prej).



Netocno. U 850 je bio 2.0T sa 175(6)KM, Motronic 4.3. U S/V70 dolazi 2.0T sa 180KM i Motronic 4.4. Upravo u ruci drzim test Volva 850 2.0T sa 129kW, Gente Motori iz 1997. (hvala Damian!).

I meni je bio sumnjiv (ako se sjecas onog tamnocrvenog 850 kojeg sam gledao) taj motor, ali je stvarno ispalo da je postoja. I decko koji ga je kupio ima u prometnoj 129kW.
Na vrh
volvo5er
10 dec 2006, 18:31
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
grimreaper je napisal(a): ...

Netocno. U 850 je bio 2.0T sa 175(6)KM, Motronic 4.3. U S/V70 dolazi 2.0T sa 180KM i Motronic 4.4. Upravo u ruci drzim test Volva 850 2.0T sa 129kW, Gente Motori iz 1997. (hvala Damian!).

I meni je bio sumnjiv (ako se sjecas onog tamnocrvenog 850 kojeg sam gledao) taj motor, ali je stvarno ispalo da je postoja. I decko koji ga je kupio ima u prometnoj 129kW.



Ja verjetno je bila spet kakšna čudna italijanska verzija to. V avtodati nampreč ni naveden eksplicitno, je samo motor B5204T2 s 132 KW in zdraven piše Motronic 4.3/4.4, tako da je tisti s 4.3 najbrš res imel 129KW.
Na vrh
Damijan
10 dec 2006, 20:24
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
S/V70, 2,5 (natančno 2435 ccm) 125kW (170KM), ni prav nič požrešen motor. V primerjavi napram ostalim, je res šparovček. VOLVO obvlada motorje!
Avto je namenjen relacijam na avtocesti. In če ga stalno priganjaš, da boš sledil F1 na pisti, pa postane požrešen! Logično, saj ima avtocestnemu potovanju namenjena daljša prestavna razmerja. To pa ni glih prvotni namen tega avta, priganjanje in dirkanje. Za to kupiš raje T izpeljanko in poraba je kar enaka 2,5 1225kW, lahko pa tudi nižja, zaradi večjega navora.

Sam lastim S70 2,5 125kW in imam porabo do 9l/100 km. Na relacijo gre pod 8. Za dirkanje si bom pa omislil Alfa-Romeo 2,0 V6 TB!

V IT imajo pa tudi italijanski avtomobili motorje, ki jih pri nas niti kje drugje ni. Do julija sem lastil Alfa-Romeo 155 2,0 T_S 16V sport, letnik 1997. Atmosferski motor s 190KM!!!
Fora je pa v tem, da imajo italijani omejitev na litražo in ne na kW!

[ Uredi 10 dec 2006, 20:27 ]
Na vrh
grimreaper
11 dec 2006, 08:14
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
volvo5er je napisal(a): ...


Ja verjetno je bila spet kakšna čudna italijanska verzija to. V avtodati nampreč ni naveden eksplicitno, je samo motor B5204T2 s 132 KW in zdraven piše Motronic 4.3/4.4, tako da je tisti s 4.3 najbrš res imel 129KW.


2.0 u svim verzijama je uvjek za Volvo bio "sporedni" motor. Razvijali su ga samo da pokriju par drzava koje gadno oporezuju sve iznad 2000ccm. Koliko mi je poznato, sad ga ili planiraju skroz ukinut, ili su ga vec ukinuli.
Na vrh
volhart
04 avg 2008, 22:06
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Vprasanje za vas. Moja teta (mogoce jo poznate...gostilna Cirman v Medvodah) ima 850 2,5 20V letnik 1991. Opazili smo kajenje (beri uhajanje rahlo belega plina) iz dveh virov. Prvi je iz cevke za sibico za preverjanje nivoja olja. Drugi pa je iz odprtine za dolivanje olja v motor. Kaj to pomeni? Ali je motor prevec zdihan? Koliko lahko se pricakujemo od njega?

Hvala!
Na vrh
T-5R
04 avg 2008, 23:07
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Cotar Toni je napisal(a): ...

Vprasanje za vas. Moja teta (mogoce jo poznate...gostilna Cirman v Medvodah) ima 850 2,5 20V letnik 1991. Opazili smo kajenje (beri uhajanje rahlo belega plina) iz dveh virov. Prvi je iz cevke za sibico za preverjanje nivoja olja. Drugi pa je iz odprtine za dolivanje olja v motor. Kaj to pomeni? Ali je motor prevec zdihan? Koliko lahko se pricakujemo od njega?

Hvala!


Sigurno je PCV sistem zamazan, in zato tistega belega dimčka ne vleče v sesalno cev, pač pa piha ven na omenjenih odprtinah.
Če hočeš vedet v kakšnem stanju je motor, naj ti izmerijo propust motorja (ne kompresijo)!

Aja, PCV je okrajšava za Positive Crankcase Ventilation.
Na vrh
volhart
05 avg 2008, 06:39
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Hvala t-5r. Koliko pa tak ventil stane?
Na vrh
T-5R
06 avg 2008, 16:48
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Ni ventil, je ena posodica na bloku motorja, kjer se zbirajo oljni hlapi. Ti hlapi gredo preko cevi v sesalno cev. Turbo motorji imajo na koncu cevi, ki gre v sesalno cev (pred turbino) še en majhen grelec. Ta poskrbi, da ne pride "para" v sistem, in da pozimi stvar ne zmrzne.

Gre se zato, da sistem očistiš, mogoče zamenjaš kako poškodovano cev.



[ Uredi 09 avg 2008, 21:53 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 66, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete