|
|
(V50) Ali gre za akumulator?
|
|
Owen | 25 feb 2009, 07:59 | |
| Član #992Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85 | Včeraj mi je avto vžgal, laufal kaki dve sekundi in crknil... to se je ponovilo 5X, potem sem ga nekako le uspel spravit čez 1000 obratov, ga pol minute držal na teh obratih... in pol je delal normalno....
Ko sem se peljal mi je izpisalo sporočilo, nekako tako "baterie niedreg spanung" .... ne znam nemško, ampak približno nenako tako se je izpisalo, mogoče še kaka beseda manjka
Bil kahko to bil akomulator, ker zanimivo da verglal pa je....
[ Uredi 25 feb 2009, 18:04 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 25 feb 2009, 08:51 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Baterija ima slabo napetost. Ali je zanič akumulator, najverjetneje, ali pa je zanič alternator. Koliko je star akumulator? Če ima 3 in več let bo verjetno zrel za menjavo.
predlagam menjavo akumulatorja ali pa obisk servisa ozrioma avto električarja.
[ Uredi 25 feb 2009, 08:52 ] | Na vrh | |
Owen | 25 feb 2009, 08:57 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| alfaromeo... akomulator je še original... avto pa je letnik 2005, tako da mu je rok trajanja itak potekel.... alternator smo merili in polni pri prostem teku 14.7V če se prav spomnim, tako da grem danes v lov za novim akumulatorjem.... | Na vrh | |
alfaromeo | 25 feb 2009, 09:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| ne kupi "čipšita". Kupi BOSCH ali MOLL | Na vrh | |
Beastmaster | 25 feb 2009, 11:41 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Jaz sem kupil na začetku zime tega, moram rečt da sem zadovoljen, 100A, pa me je prišel 130e. Priporočam. | Na vrh | |
Owen | 25 feb 2009, 13:49 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| Pa ni to malo dosti 100A? ... kolker sem včeraj na brzino pogledal v haubo je original nekaj čez 70A...
Hvala za namig... | Na vrh | |
Majkl | 25 feb 2009, 17:40 | |
| Član #359 Prijavljen dne: 05 jun 2007, 22:48 Objav: 346
| Beastmaster je napisal(a): ... Jaz sem kupil na začetku zime tega, moram rečt da sem zadovoljen, 100A, pa me je prišel 130e. Priporočam.
Meni decembra po 3 dnevnem nevžiganju odpovedal akk, in kupil sem točno tega, ki ga je predlagal Beastmaster! Za 1x zadovoljen (sicer nevem kaj še bo sam...)! | Na vrh | |
Owen | 26 feb 2009, 07:59 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| Včeraj so mi testirali akumulator in ugotovili da je OK. Smo pa ugotovili, da ko je avto ugasnjen, ključ zunaj, mi vseeno iz akumulatorja nekaj žere tok in to 1.7 A. To je tudi razlog da imam po kakem dnevu ali dveh, ko avto stoji, težave pri vžigu.
Ma kdo kako idejo kaj bi to lahko bilo???? Sem sicer naročen na servis za drugi teden, pa vseeno ..... | Na vrh | |
sebaveh | 26 feb 2009, 16:46 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Tok 1,7 A ustreza naprimer žarnici 21W. Ali pa več manjših. Poglej če ti slučajno ne gori v prtljažniku, predalu na armaturki, pri pedalih in podobno, tudi ko imaš vsa vrata zaprta. | Na vrh | |
aly | 26 feb 2009, 18:13 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Preberi tole temo: Mirovni tok v avtomobilu 1.7A je mnogo preveč. Porabnika se da enostavno najti s puljenjem varovalk in opazovanjem porabe. | Na vrh | |
Owen | 27 feb 2009, 08:11 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| Danes sem zmenjen z kolegom, ki je električar in boma probala najt tega skrivnostnega porabnika... Hvala za nasvete, javim če bomo kaj odkrili....
| Na vrh | |
Owen | 02 mar 2009, 11:49 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| Evo ugotovitve....
Ko so vsa vrata zaprta in ko v avtu ne gori nobena luč je poraba iz akomulatorja 1.7A, ki pa po kaki munuti pade na 0.5A in je nato kontsantna. Če pa avto na daljinca zaklenem, pa pade poraba po nekaj sekundah na minumum na nekaj miliamperov, kar pa je normalno.... Se pravi avto bo očitno potrebno zaklepat tudi v garaži, pa bo vse OK, vsaj upam. | Na vrh | |
croma_man | 02 mar 2009, 12:39 | |
| Član #439 Prijavljen dne: 06 avg 2007, 14:11 Lokacija: Celje Objav: 610
| drugač pa edina rešitev za najdit škodljivca je ampermeter med + klemo in akumulator ter puljenje posameznih varovalk iz omarice. | Na vrh | |
Owen | 12 mar 2009, 08:17 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| Končne ugotovitve: avto parkiram v garaži, kjer ga nisem zaklepal, zato je bil v "pripravljenosti" in takrat je poraba iz akumulatorja večja... sicer pade po kaki minuti iz 1.7A, kot sem napisal zgoraj, na 0,5A, ampak če je avto kake tri dni tako čakal v garaži, so bile težave pri vžigu zaradi skoraj praznega akumulatorja. Če pa ga zaklenem na daljinca poraba pade na minimum.. nekaj mA-rov, kar je normalno. Zdaj ga tudi v garaži zaklepam in je v vse OK. | Na vrh | |
KTr1sk | 22 feb 2018, 21:40 | |
| Član #12510 Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15 Objav: 72
| zelo zanimiv primer, me zanima kaj točno je bil razlog da je moral biti vedno zaklenjen..da ni bilo porabnika | Na vrh | |
VOLVOV40 | 25 feb 2018, 11:36 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Ko vozilo zakleneš z daljincem ali ključem gre elektronika v spanje , drugače je v pripravljenosti> | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 32, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|