|
|
(V50) Zamenjava alternatorja Pojdi na stran
[1]
2
|
|
HB | 21 okt 2008, 07:24 | |
| Član #364Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54 Objav: 80 | Pozdravljeni,
zjutraj ko sem se peljal na delo se mi je prižgala lučka (rdeči kvadrat power sistem service urgent).
Ima kdo izkušnje, je to alternator? Ima kdo izkušnje s popravilom, ker se pojavljajo čudni zvoki pri dodajanju plina? Sumim, da je šel ležaj.
Hvala
uredil RollingStone. Razlog: Slovenština
[ Uredi 21 okt 2008, 19:31 ] | Na vrh | |
HB | 21 okt 2008, 19:27 | |
| Član #364 Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54 Objav: 80
| Smo rešili problem, če bo imel kdo podoben problem lahko povem da je alternator na servisu cca 500 EUR. Kupil sem obnovljenega za 200 pri avto električarju, ki ima tudi novega za 300 EUR. V bistvu je alternator isti kot pri Fordu. | Na vrh | |
Turbolenza | 23 okt 2008, 08:41 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| Sem imel enak problem... So problemi s temi alternatorji. Tudi jaz sem zadevo rešil pri "navadnem mehaniku". Sicer pa za alternatorje velja podaljšana garancija. Na pooblaščenem servisu ti naredijo 50% popust. Vendar te vseeno skupaj z delom pride enako koštat kot polna cena pri ostalih - navadnih mehanikih. Garancija pa je itak eno leto. | Na vrh | |
aly | 28 mar 2009, 10:45 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Meni se je včeraj enako zgodilo. Poleg opozorila še žvižga zraven... Obtičal v Mariboru.
V glavnem, sem peljal k Dumidi, priklopi, pogleda - alternator ne polni. Pogleda v servisne podatke - 50% popust velja do 23.3.2009 - par dni nazaj. Bemti! Nadomestnega nima na zalogi, bi ga dobili šele v torek. Lepo sem prosil in so mi posodili polnilec na reverz. Tako da ta vikend se vozim samo na akumulator in čez noč polnim...
Prosim za nasvet, kateri električar v Lj bi to zrihtal? Nimam namena plačevati 400€ za novega + delo. H komu ste vozili?
Če žvižga, je možno da so šli tudi ležaji v alternatorju? Bolj ko pohodim gas, višji je ton piskanja. Pri štantgasu tega ni. Ali je to lahko samo posledica skurjene elektronike.. Bom pogledal, če mi rata, da ga sam odmontiram ven, da pridem do elektronike.
Je kdo od vas že uspešno odmontiral, pa da je iz Lj in okolice in ima v ponedeljek popoldne čas? Vsaj kak nasvet pride prav. Motor je zelo natlačen notri... | Na vrh | |
bvogri | 28 mar 2009, 11:41 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Meni je ta še vse porihtal kar je bilo treba in brez pripomb:
AVTOELEKTRIČNI SERVIS SKUBIC FRANC S.P. LANIŠČE 33 (01) 366 75 80 (01) 366 30 38
[ Uredi 28 mar 2009, 11:41 ] | Na vrh | |
HB | 29 mar 2009, 11:26 | |
| Član #364 Prijavljen dne: 07 jun 2007, 18:54 Objav: 80
| http://www.avtoelektrika-bajc.si/ tu lahko zamenjaš svoj star alternator za obnovljenega cena je 200 EUR. Ima pa na zalogi tudi novega za 300 EUR. Lahko pa se dogovorita tudi za obnovo starega. | Na vrh | |
AljAž | 29 mar 2009, 12:27 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Jao, **beno!! Samo držim pesti da se meni ne pripeti kaj podobnega na nepravem mestu ob nepravem času!! Aly, koliko km pa imaš? Srečno z reševanjem... | Na vrh | |
IZO | 29 mar 2009, 13:24 | |
| Član #1065 Prijavljen dne: 17 mar 2009, 08:58 Lokacija: Novo mesto Objav: 53
| se strinjam je...
aly mene tud zanima kol maš kilometrov, da vsaj približno vemo kdaj nas lahko tole preseneti
| Na vrh | |
aly | 29 mar 2009, 22:49 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Hvala za info, bom tukaj pisal, kako napreduje popravilo.
Imam malo manj kot 117.000 km (letnik 2005). Ta serija alternatorjev z oznako 120A je slaba. Če pa je bil že zamenjan s 150A, potem je vse ok. Ob prvem obisku na servisu prosi, da ti pogleda v zgodovino avta, če je bil alternator že menjan.
[ Uredi 29 mar 2009, 22:51 ] | Na vrh | |
Turbolenza | 30 mar 2009, 08:17 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| Meni se je isto zgodilo prav nekje med 115 in 120 kkm. Sem ga zamenjal pri "navadnem mehaniku" saj me je originalen Denso alternator prišel koštat manj kot pri pooblaščenem serviserju s 50% garancijskim popustom. | Na vrh | |
aly | 30 mar 2009, 23:02 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| @Turbolenza - in koliko si dal? Je zmontiral 120A ali 150A?
Evo, moj avto je razšraufan. Alternator izgleda ok. Krtačke so ok. Diode pa je kar lepo odkurilo. Jutri skočim z alternatorjem "pod pajsko" k Skubic-u in po ostalih trgovinah povprašat. Upam, da dobim samo novo diodno ploščo. Sicer bo res potrebno menjat celega...
Tako za hec sem skup zmetal info iz Vadisa in par fotk. Še nedokončan pdf je tukaj. Bom sproti dopolnjeval.
[ Uredi 30 mar 2009, 23:03 ] | Na vrh | |
Turbolenza | 31 mar 2009, 08:04 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| Račun z delom je bil 400 €. Ne vem pa kakšno oznako je dal noter. Bi moral pogledat...
Drugače pa svaka čast za opis - navodila | Na vrh | |
AljAž | 31 mar 2009, 08:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Way to go, soimenjak! | Na vrh | |
aly | 01 apr 2009, 20:56 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Diode za ta alternator je zelo težko dobit. Sedaj sem jih izvohal pri enem električarju za 55€. Sicer pa sem dobil ponudbo za nov alternator za 210€. Če še kdo rabi, lahko zrihtam. Oznaka alternatorja in fotka diodne plošče je v PDFju zgoraj. | Na vrh | |
aly | 06 apr 2009, 03:05 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Evo, zadeva zaključena. Alternator lepo prede. Stroški popravila cca 20 eur in dva popoldneva šraufanja. Celoten postopek s slikami je TUKAJ.
Tisto žvižganje je dejansko posledica elektronike - ležaji so v redu.
[ Uredi 11 feb 2020, 22:47 ] | Na vrh | |
AljAž | 06 apr 2009, 18:58 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| aly, zakon! Te kontaktiram ko bo crknil moj (če bo). Namreč akcija je že potekla, ni pa bil zamenjan. Torej očitno pravijo da ne bo crknil. Shall see.
[ Uredi 06 apr 2009, 18:58 ] | Na vrh | |
bvogri | 06 apr 2009, 19:39 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Odličen prispevek | Na vrh | |
Krchan | 07 apr 2009, 08:36 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Odlično Aly. To bo marsikomu pomagalo. | Na vrh | |
IZO | 07 apr 2009, 10:10 | |
| Član #1065 Prijavljen dne: 17 mar 2009, 08:58 Lokacija: Novo mesto Objav: 53
| respect aly
...pol ko bo kej narobe kr k teb prpeljem... | Na vrh | |
alfaromeo | 07 apr 2009, 11:47 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Dober prispevek. Ga bo treba nekam zataknit | Na vrh | |
aly | 11 apr 2009, 10:56 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Update dokumenta:
Kako pogledati, kateri alternator je v avtu? - snameš pokrov motorja - na strani 28, prva slika: pogled na alternator - na strani 7, spodaj: alternatorji se razlikujejo tudi po izgledu zadnjega pokrova | Na vrh | |
jru | 29 apr 2009, 11:12 | |
| Član #535 Prijavljen dne: 05 dec 2007, 21:27 Objav: 3
| Imam enake težave; pri 76.000 km. Lučka in čudno žvižganje motorja. Upam, da uštimam čim ceneje... | Na vrh | |
AljAž | 02 maj 2009, 13:50 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Evo enega 150A: klik Sicer pa sem tudi jaz mojega zamenjal za 150A; preventivno, ker je že malo dajal glasu in smradu od sebe, ob cesti pa tudi ne namervam obstati. Sedaj pa mirna Bosna!
[ Uredi 02 maj 2009, 13:50 ] | Na vrh | |
Molkisanti | 14 apr 2010, 10:08 | |
| Član #886 Prijavljen dne: 22 sep 2008, 19:20 Lokacija: NM, LJ Objav: 76
| Na žalost se je ista zadeva pojavila tudi na očetovem v50, letnik 04, 175kkm. Tako kot pri ostalih je tudi tukaj ležaj začel malo tuliti. Avto je trenutno pri serviserju, alternator pa pri avtoelektričarju. Zdaj pa upamo na najbolj ugodno rešitev. Če bo vse po sreči, da se ga nekako popravi. V primeru, da ga bo treba menjat se priporočam za kakršnokoli informacijo o kakšni cenejši varijanti.
lp | Na vrh | |
aly | 15 apr 2010, 22:18 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Samo diode se zamenja. Povej avtoelektričarju, naj da močnejše diode kot so originalne. Pa bo delalo. Strošek samih diod naj bi bil okrog 20 eur max.
Cvili elektronika in ne ležaj. Ležaji so še dobri. | Na vrh | |
vespax9 | 05 jul 2010, 18:17 | |
| Član #1245 Prijavljen dne: 09 avg 2009, 16:11 Objav: 52
| Živijo!
Zgleda, da so se na mojem V50 (165 K km) pojavile iste težave, kot zgoraj. Avto je na servisu, kamor smo ga peljali, ko se je v soboto, potem pa še danes zjutraj pojavilo opozorilo: Servis urgent. Tu so ugotovili, da alternator ne polni baterije, ko smo ga pa zadnjič vžgali je komaj zavrtel zaganjač tako, da bi ga verjetno kje na poti še dokončno pobralo.
Jutri bodo sneli alternator pa videli, kaj naj bi bilo narobe.
A mogoče kdo pozna kakšnega mojstra za alternatorje na primorskem?
Hvala vnaprej in LP
| Na vrh | |
Owen | 27 okt 2010, 07:43 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| Evo, tudi meni riknil alternator na V50 (2.0 summum)/2005, oziroma diodna plošča pri prevoženih 145.000 km. Popravljeno za 110€, zadeva spet deluje.
Lep dan! | Na vrh | |
aly | 30 okt 2010, 10:32 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Upam, da če si dal ploščo popraviti, da so notri vsaj za 50% ali 100% močnejše diode, sicer bo spet pocrkalo in si denar stran vrgel. Če si dal gor samo novo diodno ploščo (original zamenjavo), potem še toliko slabše. Ker je vse skupaj poddimenzionirano. | Na vrh | |
Krchan | 30 okt 2010, 12:05 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| aly je napisal(a): ...
Upam, da če si dal ploščo popraviti, da so notri vsaj za 50% ali 100% močnejše diode, sicer bo spet pocrkalo in si denar stran vrgel. Če si dal gor samo novo diodno ploščo (original zamenjavo), potem še toliko slabše. Ker je vse skupaj poddimenzionirano.
Saj ni tako grozno, če je zdržalo 145kkm. Ne pravim da je super, katastrofalno pa tudi ni. | Na vrh | |
Owen | 12 nov 2010, 11:52 | |
| Član #992 Prijavljen dne: 07 jan 2009, 14:20 Objav: 85
| Pojma nimam kako diodno ploščo je dal električar not, upam samo da bo delalo nekaj časa.... | Na vrh | |
Andraz | 20 feb 2012, 20:47 | |
| Član #2296 Prijavljen dne: 13 jun 2011, 16:41 Objav: 5
| Zudi pri nas so se pojavile težave z altenatorjem (denso 150A), avto je letnik 2007 in ima prevozenih 91tisoč, najprej se je prižgala lučka za akumulator nato pa je čez noč spraznilo akumulator, vrjetno je v stiku in mu nebo pomoči (smrdi po zažganem iz motora). Če kdo ve za kakšnega novega, obnovljenega me prosim naj pokliče (041278420) kr očitno se rabljenih ne splača gor devat, gledenato da je s tem toliko težav... :( vse kar je ford je zanič...da o sprednih kolesnih ležajih ne govorimo
[ Uredi 20 feb 2012, 20:49 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 83, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|