|
|
Zaščita proti toči
|
|
Dejan.P | 22 maj 2009, 21:08 | |
| Gost | Danes me je ujela toča... na srečo nič hujšega! Pa me zanima kaj uporabljate za zaščito pred njo... se da kupit kaj posebnega al so kar deke zadovoljive?
| Na vrh | |
volhart | 22 maj 2009, 21:13 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Stari če te dobi toča, takoj ven iz avta pa vrž se na haubo...tam je najbolj videt pizdarijo. Malce za hec. Jaz nimam nič ptori toči, bi pa vsekakor dve deki, ki ju imam v avtu za to uporabil. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 22 maj 2009, 21:17 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Jaz sem si kupil 2 cm trdo peno in ker imam karavana, jo kdaj pa kdaj vržem v avto ( 5 metrov x 1,3 meter pene -> ogromna bala ), vendar je 1. težko predvideti, 2. pa itak morš to prej dat gor, ker med točo te edino čelada še lahko reši, jebeš pleh, če ti betico razbije! Vem kako hudo je, če ti ga zbije toča, zato ga jaz pač pokrijem, če avto kje dlje časa stoji ( morje ), drugače pa lahko 3 mesece samo trepetaš | Na vrh | |
Anže | 22 maj 2009, 21:52 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Edina najbolša rešitev: zavarovanje, polni kasko pa te nima kej skrbet =) če maš že tak avto tok dnarja si pa že auto zasluž dobr zavarovanje =) mi smo mel se pr 11 let starmu v40 polni kasko =) | Na vrh | |
Damijan | 22 maj 2009, 22:06 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Edina zaščita pred točo je, da se pelješ dalje. Takrat je v nevarnosti le kaka prednja luč mogoče, in pa vetrobransko steklo. Vse to pa ni nič v primerjavi z obuškanim celim av tom, če se ustaviš. | Na vrh | |
Dejan.P | 22 maj 2009, 22:11 | |
| Gost | mam polni kasko, seveda tut proti toči... sam je vseeno beda če pleh stolče... steklo menjaš brez problema, pleh je pa mal večje srane.
Mi je danes kar slabo postajalo ko sem gledal na tri metre kako mi razbija po avtu... moraš si pa nič ne ... Je pa res da vedno ne moreš bit zraven... ahjej
[ Uredi 22 maj 2009, 22:14 ] | Na vrh | |
Anže | 22 maj 2009, 22:16 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Ja jst sm gledu enga megana k ga je toča, biu je pod zavarovalnico use so popravl nakonc je biu kot nov =) maš take palčke k pleh vn uleče sam ne sme bit preveč zalomljen | Na vrh | |
T-5R | 23 maj 2009, 07:53 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Anže je napisal(a): ... Ja jst sm gledu enga megana k ga je toča, biu je pod zavarovalnico use so popravl nakonc je biu kot nov =) maš take palčke k pleh vn uleče sam ne sme bit preveč zalomljen
Kolikokrat pa se da pleh poravnat? Npr, tisti avto, ki ga je lani zbila toča, in ga bo letos tudi. Je možno to popravljat vsako leto
| Na vrh | |
lupen | 23 maj 2009, 07:57 | |
| Član #160 Prijavljen dne: 09 jan 2007, 04:36 Objav: 383
| Nekje sem zasledil,da se baje prodajajo posebna pokrivala za avtomobile in motorje proti toči.Pobrskaj malo po netu in gotovo boš kaj našel. | Na vrh | |
janko | 23 maj 2009, 10:24 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| Anže je napisal(a): ... Ja jst sm gledu enga megana k ga je toča, biu je pod zavarovalnico use so popravl nakonc je biu kot nov =) maš take palčke k pleh vn uleče sam ne sme bit preveč zalomljen
U bistvu potiska pleh ven iz notranje strani, možno je popravit vse udrtine ( toča, brce, od žoge itd..), samo lak ne sme bit poškodovan. Na enak način se lahko popravi tudi , če je lak poškodovan, samo je potem pač treba barvat avto, prednost pa je v tem, da ni treba kitat.
| Na vrh | |
OVLOV Jr. | 23 maj 2009, 11:19 | |
| Član #1147 Prijavljen dne: 23 maj 2009, 11:06 Objav: 3
| V kritičnih dneh prtljažnik na streho in solidnega gumenjaka (lajšte, plate ipd.) gor privezat! | Na vrh | |
Anže | 23 maj 2009, 15:40 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| jap =) kokrat pa to lahk nardis da pleh vn potegnes pa nevem
[ Uredi 23 maj 2009, 15:41 ] | Na vrh | |
T-5R | 23 maj 2009, 21:25 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kako pa je pri stebričkih, kjer je "dvojni"pleh? Pa za aluminijaste dele me zanima....? | Na vrh | |
Damijan | 23 maj 2009, 21:54 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Popravilo toče brez ličanja se zdi poceni v primerjavi z barvanjem celega avta. Dolgoročno gledano, pa je popravilo toče brez ličanja stran vržen denar.
Pri dvojni pločevini je vrtanje in rezanje, pod oblogo, za dostop, če niso notranji kosi pločevine že profilirani in dovoljujejo dostop do zunanjega kosa pločevine.
Za alu se pa res nisem pozanimal. | Na vrh | |
T-5R | 23 maj 2009, 22:58 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| V bistvu so moja vprašanja bolj provokacija. Vem, da obstajajo vsemogočni mojstri, ki "stokovno" vse popravijo za drobiž €. Ne samo točo, tudi vse ostalo!
Kako bodo zavarovalnice odreagirale na ponavljajoča popravila?
[ Uredi 23 maj 2009, 22:59 ] | Na vrh | |
janko | 24 maj 2009, 07:33 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| Pri dvojni pločevini se uporablja posebne čepke, ki se nalepijo na mesto poškodbe, potem pa se z izvlakačem pleh potegne ven.
Zavarovalnice se vse več odločajo za tovrstno popravilo, ker je bistveno ceneje, povprečno popravilo avta zbitega od toče pride nekje okrog 800€, za ta denar, ti ga pa noben ne bo šel barvat, kaj šele ravnat, oziroma celo zamenjat kakšen kos pločevine. Z uporabnikovega vidika pa tudi, ko je enkrat avto prebarvan izgubi na vrednosti.
Pa tudi če avto prebarvamo in vdrtine samo pokitamo, se jamice čez par mesecev spet pojavijo, pa si spet na začetku, tako da je pleh treba poravnat v vsakem primeru .
[ Uredi 24 maj 2009, 07:36 ] | Na vrh | |
Damijan | 24 maj 2009, 11:09 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @T-5R: imajo zavarovalnice ogromno problemov zaradi ponavljajočih popravil na istem avtu. Pa čas tudi pokaže svoje, ko naenkrat odpade barva z avta. Pri popravilu vdrtinic od toče nastajajo mikro razpoke, skozi katere voda kapilarno pronica do pločevine skupaj z vso svinjarijo iz ozračja. Potem pa imaš čez leto eli dve od prvotnega ohinsploh.press avta, le še podrtijo, za katero je enormni strošek popravila.
@janko: zavarovalnice se za to odločajo zaradi njim nizkega izdatka. In imam rajši poklepan in prebarvan avto, vsaj siguren sem glede kvalitete popravila, kot pa podrtijo od avta, ki se pojavi dve leti po popravilu toče brez ličanja. | Na vrh | |
Dejan.P | 24 maj 2009, 12:30 | |
| Gost | +1
Smo imeli alfo romeo ki ga je zrukala toča. Seveda je bil na novo šprican in lahko rečem da 5 let ni bilo ma ene težavice glede tega... Če je avto vredu, strokovno špricjen v tem ne vidim nič slabega... Seveda bi pa takrat v primeru prodaje kar nekaj izgubili na vrednosti...
[ Uredi 24 maj 2009, 12:32 ] | Na vrh | |
janko | 25 maj 2009, 21:00 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| No, če se vrnemo k temi
Na nemškem ebay-u sem našel nekaj takega, ki bi blo za avto pokrit KLIK
| Na vrh | |
Poršejčkov at | 25 maj 2009, 22:42 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| A ste moral klicat hudiča!!!!
Danes mi je "u Fužinama" toča obdelala avto. Čeprav pišem, da imam švedski tank, sem fasal 7 - 8 lepih kraterjev. Po haubi in prednjih blatnikih!
Bom vaše teorije preizkusil v praksi!
| Na vrh | |
Damijan | 25 maj 2009, 23:00 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Danes je res bilo to sranje od toče!
Kappa je na servisu. Upam, da je bila pod streho, Dedra je bila na parkingu v Polju, Y-ka ne vem, Felicija pa upam da v garaži.
Če ne drugač, @Poršejčkov ata, bomo pa lahko frnikolal po avtih... grrrrrrrrrrr | Na vrh | |
T-5R | 25 maj 2009, 23:11 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Pokrivala dobiš tudi pri nas. KLIK!
Glede Švedskega pleha, pa je malo bolj komplicirano ravnat, in z palčkami nekaj vlečt ven. Vsi mojstri priznavajo, da je pločevina hudičevo trda, in se kar pošteno mučijo. To velja za starejše modele, kako je pri novejših, ne vem. | Na vrh | |
_MATO_ | 25 maj 2009, 23:26 | |
| Član #741 Prijavljen dne: 03 maj 2008, 15:15 Lokacija: LJ Objav: 35
| Ja u fužinama so res ledenke padale... Delam tam, pa sem use spremljal, na parkirišču za firmo use stolčeno, audiju a3 pa je šla celo zadnja šipa... Jaz sem k sreči danes dopoldne peljal avto k mehaniku (lepotna popravila) in je bil v garaži | Na vrh | |
Damijan | 26 maj 2009, 18:50 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| T-5R je napisal(a): ...
Kako pa je pri stebričkih, kjer je "dvojni"pleh? Pa za aluminijaste dele me zanima....?
Popravilo je 20% dražje, ker je težje popravljati debelejši alu. | Na vrh | |
AljAž | 26 maj 2009, 18:54 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Saj nimajo vsi avtomobili enake debeline pleha, zato je pač tiste z debelejšim težje ravnat. Koliko se pa da aluminij ravnat ne vem, mislim da je bolj občutljiv na popravila-pregibanje kot običajen pleh. Prej se "zlomi/strga". Ni tako?? | Na vrh | |
divja jaga | 26 maj 2009, 22:34 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
|
To je po moje najboljša rešitev. S temi čeprki, ki se jih nalima na samo luknjo- vdolbino, in potem s posebno "pištolo" se vleče pleh ven.
Vem, da je to uredu, ker je moj oče ( sicer že pokojni:CRY3: ) peljal Audija Allroad avto je bil od prijatelja), k sosedu in je to zrihtal tako kot more bit | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 26 maj 2009, 22:59 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Preizkusil to tehnologijo na SVOJEM avtu in je za en k**** naredi ti še večjo pizd***, klepar mi je rekel, da če milimeter preveč cukneš navzven, dobiš izboklino, ko pa jo probaš potisniti nazaj noter, pa poči lak ... pa si spet v dre*** pa še od čepkov se na soncu in zgloncanem avtu pozna obris ... belive me Za točo je edina varianta nov pleh, kot sem že pisal v nešteto temah, sory | Na vrh | |
Dejan.P | 26 maj 2009, 23:17 | |
| Gost | zanimivo... sem videl to delo že v živo na očetovi astri, pa je reultat čist ok! nič razpok laka ali kaj podobnega... še manj mi je pa jasno kako se lahko vidijo odtisi od čepkov (oz. lepila)? pa tut s polituro ne gredo ven?
Drugače se ta metoda pri večjih udarcih izvaja tako, da se na udarjeno mesto privari jeklena palčka in se prek nje vleče pleh ven... seveda je potem treba mesto obrusit in na novo prebarvat... čista osnova kleparstva
[ Uredi 26 maj 2009, 23:19 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|