|
|
Brembo zavore Pojdi na stran
1
[2]
|
|
divja jaga | 13 jul 2009, 18:12 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| in diski...ko so takoj 100€ po kosu | Na vrh | |
divja jaga | 13 jul 2009, 18:25 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| No za začetek bom menjal samo ploščice, ker mi je mehanik že rekel, da je kar nujno... to peljem ta teden, upam, da bo vse ok s časom, potem bom pa videl. Upam samo, da niso diski | Na vrh | |
Terminator | 13 jul 2009, 18:41 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| Najbolje da menjaš oboje oz. če niso preveč znucani jih podrejaš, kar je še najceneje | Na vrh | |
AljAž | 13 jul 2009, 21:26 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Meni je na AC pri določenih "bremzanjih" treslo volan. Ko sem zamenjal sprednje ploščice tresenja ni več. Sem pa tudi mislil, da so diski. Pa očitno niso bili. Porsche se tako hitro ustavi ne samo zaradi dobrih zavor, ampak zaradi ugodne razporeditve teže. | Na vrh | |
divja jaga | 13 jul 2009, 22:35 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Najprej bom zamenjal ploščice, če bo pa še potem treslo volan bom pa probal dat še podrejati oz. zamenjati diske, samo ne vrjamem, da bodo še dobri za podrejat, glede na to, da ima avto skoraj 240.000 km...ne vrjamem, da so že bili menjani. No, bomo videli kaj bo po menjavi ploščic. | Na vrh | |
Sverige | 13 jul 2009, 23:37 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Če menjaš ali drejaš diske, moraš tudi menjat ploščice, ker stare niso več tako ravne in ploskev nebo cela zagrabila. Posledica je pregrevanje in uničiš nove ali podrejane diske, slabše prime in trese. Poleg tega ti iz lastnih izkušenj odsvetujem drejat diske ker ti bo slej kot prej spet treslo. Kupi nove in nove ploščice pa boš imel mir. Jaz sem lani drejal in mi letos že trese. Je za prebrodit kakšno finančno krizo ampak sedaj ko bom kupil nove diske bo zraven še nove ploščice tako da na koncu nič ne prišparaš samo nezadovoljen si z vožnjo. | Na vrh | |
Sverige | 13 jul 2009, 23:38 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Aja še tole, če so diski na meji bodo zelo hitro spet tresli, ker Volvo je prevelika in pretežka kobila da bi drejal. Jaz sem enkrat drejal na Twingotu je bilo OK, samo avto ne vem če ima 800 kg. TurboShop Novo mesto, disk za Laguno cca 60 EUR/kos (dvojni z lamelo na sredini).
[ Uredi 13 jul 2009, 23:40 ] | Na vrh | |
divja jaga | 14 jul 2009, 00:15 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| No ja, naj še to povem, da imam jaz okoli 3 mesece šele avto, tako, da ne vem kdaj je bilo kaj menjano
Aja, pa to je VW golf IV... tako, da ni to Volvo... če gledamo tukaj težo... Sicer bi pa raje mel Volva, kot pa ta nemška jajca ( ne potegne mi avto, pa loh delam kar hočem z njim, jaz nisem zadovoljen ) | Na vrh | |
alfaromeo | 14 jul 2009, 11:14 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| @1-ej: KLIK page 892. Mislim, da ima take diske gor uporabnik T-5R.
@volvo4life: Za večji pojemek je potrebno menjati sprednje diske. Glej zgoraj. --> Če želiš še več je pa verjetno treba kupiti več batne zavorne čeljusti, pa verjetno je po tem potrebno menjati tudi zavorni cilinder, ker bo verjetno originalni prešibak. ITD. Sicer pa pomojem preveč zaviraš.
| Na vrh | |
T-5R | 16 jul 2009, 21:41 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Jaz tudi iščem dobro varijanto, za zamenjavo predpotopnih enobatnih zavornih čeljusti. Sedaj sem razdrl sprednji čeljusti, zamenjal o-ringe, in gumice. Zadnjih pa nikakor nisem mogel razdret, enostavno sta dva bata blokirana v čeljusti. Zato mi je tudi zadaj izrabilo zavorno ploščico samo na eni strani.
V glavnem, avto, kot je 850T-5R, si zasluži boljši zavorni sistem! Vsaj nekaj takega:
| Na vrh | |
Damijan | 16 jul 2009, 23:31 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @T-5R: Zadnje se da lepo razdreti, ker se jih najprej razpolovi, ko jih razšraufaš. Potem imaš pa ogromno maneverskega prostora, da izvlečeš batke iz ohišja. Pomagaš si z manjšim primežem, kamor vpneš batek čisto nad protiprašno gumico. Potem pa počasi ohišje vrtiš, batek miruje, ker ga drži primež, in vlečeš narazen. | Na vrh | |
T-5R | 17 jul 2009, 02:09 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Damijan je napisal(a): ...
@T-5R: Zadnje se da lepo razdreti, ker se jih najprej razpolovi, ko jih razšraufaš. Potem imaš pa ogromno maneverskega prostora, da izvlečeš batke iz ohišja. Pomagaš si z manjšim primežem, kamor vpneš batek čisto nad protiprašno gumico. Potem pa počasi ohišje vrtiš, batek miruje, ker ga drži primež, in vlečeš narazen.
Verjemi, da sem poskusil na vse načine. Sicer pa tudi, če bi ga uspel izvleči, bi bil cel batek podrsan, in po vsej verjetnosti neuporaben. Pa tudi rob batka je bil tako nagrižen od rjavine, da je dobesedno razpadal ob vsakem prijemanju.
Po mojem mnenju, se take reči dogajajo (tudi) zaradi ne-menjavanja zavorne tekočine. | Na vrh | |
Damijan | 17 jul 2009, 07:23 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| T-5R je napisal(a): ... Po mojem mnenju, se take reči dogajajo (tudi) zaradi ne-menjavanja zavorne tekočine.
To je verjetno tudi največji problem.
Sicer pa roko na srce, tudi tile ATE zavorni sistemi so sila slabi. Kar se tiče zavornih klešč. So zelo zafaljeno konstruirani, ker je ohišje preveč "zaprto" in se večina svinjarije ki pride iz okolice zadrži v kleščah. | Na vrh | |
Damijan | 17 jul 2009, 13:13 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Montiraj kaj takega
| Na vrh | |
1-ej | 19 jul 2009, 22:47 | |
| Član #448 Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57 Objav: 326
| Samo nekaj da zaključim z mojim projektom! So lukne na 850 iste kot na kasnejših S70 V70. Govorim o motaži čeljusti. Da vprašan drugače. Katere čeljusti od S70 in V70 (model T-5, R...) lahko kupim da bojo pasale na 850 serijo (T-5R). Torej odvijem iz V70 in privijem na 850 brez modifikacij. Gre pa za 302mm disk. Upam, da nisem preveč zakomliciral | Na vrh | |
Damijan | 20 jul 2009, 08:39 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ne pašejo vse oriđiđi zavorne klešče na vse nosilce. 850/S/V70
Na oriđiđi nosilec avta 850S/V70 s 15" kolesi paše oriđiđi KIT za 16". Od R-a pa mislim da ne. Potrebuješ adapterje ali pa ustrezne nosilce, ki so tudi del prednjih obes. | Na vrh | |
divja jaga | 20 jul 2009, 23:24 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Evo, sem zrihtal zavore, menjal sem spredaj ploščice in diske...zadaj je pa rekel mehanik, da je oboje še uredu Samo zdaj se moram mal navadit...no pa zavore tudi, ker ne smem takoj na začetku na pouno bremzat... | Na vrh | |
T5R | 27 jan 2010, 23:59 | |
| Član #1483 Prijavljen dne: 27 jan 2010, 23:27 Objav: 3
| Damijan je napisal(a): ... Montiraj kaj takega
Kje se da pri nas dobiti od Taroxa celjusti?
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 91, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6011 najnovejši član: LieseTew |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|