Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Avtomobilizem
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

[Anketa] Diesel VS Bencin

Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 7 8 9
Avtor objava
S60R-Ocean Race
12 jun 2007, 14:24
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
MKovic prosim te lepo, 22 litrov pije Jeep Cheroke 4.0 High Output pa še to če ga ne šparaš kaj bo toliko pil 525BMW. Saj pa ni Big Block 8.7L V8 Hemi
Na vrh
birdy
12 jun 2007, 14:28
Član #101
Prijavljen dne: 27 nov 2006, 14:52
Objav: 9
oblubu sm en post sam kaj k eni ne razumejo

335i vs Q7
6 cilindov vs 12 cilindov
...
..
v glavnem ne mores mesat jabolk in hrusk

me pa veseli da nisi ponudu Q7 za test proznosti proti moji stari lubici

lp ;)

ps
tole sm pozabu
po izobrazbi sem elektrinik sedaj studiram strojnistvo pa vse svoje avte do sedaj sem sam servisiral, nekaj pa vseeno vem o avtih in motorjih (ceprav se na fakulteti raje ukvarjam z JET-i, sam bom raje tiho bo kakega sparovcka pobral ce zinem porabo)

[ Uredi 12 jun 2007, 14:33 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
12 jun 2007, 14:34
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Jaz grem s teboj tekmovat s S60 D5

p.s:Birdy, naprošam te, če pišeš slovnično pravilno Slovenščino in ne "kaj k eni, oblubu sm".

Na vrh
birdy
12 jun 2007, 14:45
Član #101
Prijavljen dne: 27 nov 2006, 14:52
Objav: 9
se opravicujem iz najglobljih globin mojega srca, ker sem uporabil pogovorno "lublanscino"


za test proznosti pa predlagam da se zmenimo 1x nasleden mesec ko nau izpitov, da vidimo kaj ma boljso proznost 20 let star italjanski motor(ki ima zasnovo v zacetku 70 let v avtodelti), brez zamikanja ventilov s po eno svecko na valj in minijaturnim Garretom T3 za pomoc v primerjavi z relativno novim D5 volvovim turbo diesel motorjem(s casti vrednimi 185 km) enim batom vec in kar 6 deci vecjo prostornino ki mu prav tako pomaga turbo puhalo, da ne pozabimo na prestavo vec

ce mene prasas bo zanimivo (upam da ne prevec za policaje )

ps
a ti sploh lahko vozis 50 v 6. prestavi?

[ Uredi 12 jun 2007, 14:47 ]
Na vrh
grimreaper
12 jun 2007, 14:58
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
birdy je napisal(a): ...

oblubu sm en post sam kaj k eni ne razumejo

335i vs Q7
6 cilindov vs 12 cilindov
...
..
v glavnem ne mores mesat jabolk in hrusk



Isto tako se nadam da razumijes da je i usporedba atmo benzinac i atmo dizel podjednakog obujma mijesanje jabuka i krusaka.

birdy je napisal(a): ...

me pa veseli da nisi ponudu Q7 za test proznosti proti moji stari lubici

lp ;)

ps
tole sm pozabu
po izobrazbi sem elektrinik sedaj studiram strojnistvo pa vse svoje avte do sedaj sem sam servisiral, nekaj pa vseeno vem o avtih in motorjih (ceprav se na fakulteti raje ukvarjam z JET-i, sam bom raje tiho bo kakega sparovcka pobral ce zinem porabo)


Eto, drago mi je da onda razumijes zasto se usporedjuje ovo kaj se usporedjuje i zakaj nema smisla usporedjivat npr. S60 2.4 D5 163KM i S60 2.4T 200KM, nego se za usporedbu uzima atmo 2.4 sa 170KM.
Na vrh
AljAž
12 jun 2007, 15:10
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
birdy je napisal(a): ...

da dodam en postek
524 td bivsi avto moje mame poraba 10 neglede kaj si delal z njim(jajca prokleta-pa se nkamor ni sel)
528 i (192km) trenutn avto moje mame poraba pri njeni voznji 10.4 (moja voznja 9.6) avto se pelje solidno

AR75 2.0ts("90) poraba 10/8 avto leti primerljivo-oz mal manj (pac tok manj kg)

kar se tice porabe in sparanja kupis r-cloi 1.5dci(k tist je pa realnih 5) oz Fiat uno 1.0-1.1 k ma pa se manj kt 5 porabe

sam komplet vse udobje/moc itd vrzes stran

tko da, ker nisem tgovski potnik, ki dela ogromno kilometrov iz svojega zepa gre moj glas bencincem(nujno turbo bencincem)

drugace pa dopuscam moznost da me b keri diesel v prihodnosti preprical drugace(najbrz bo bmw al pa jtd)



Da se ne bomo spet in spet delali pametne, konkreten moj primer. S80D5, 164KS, povprečna poraba med 6 in 7.5l/100km, pospešek do 100km/h pod 10s. Nimam občutka da bi karkoli izgubil na račun udobja ali športnosti. Pije pa občutno MANJ kot primerljiv bencinar.

Roko na srce-ne poznam nikogar, ki je vozil diesel in šel nazaj na bencinarja. Poznam ducat ljudi ki je storilo obratno.

Sedaj ali je bolje diesel ali bencinar-poglejmo malo kaj se vozi po cestah in kaj večinoma stoji v garažah. Seveda pa ima vsak svobodo svojega mnenja, ti si ga povedal, jaz se s tabo nikakor ne strinjam, in kaj potem. Gremo dalje... vsakemu svoje:)
Na vrh
Blaž 460
26 jul 2007, 17:47
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
dizel je za traktorje ..... pa me je en dizlaš dost hitro zatrl, da bencin je pa za motorne kosilnice

tako bom povedal - meni preprosto ni všeč - imamo jih tu na firmi. Zadeva nekaj klokota tam spredaj, pol k hočeš mal pospešit, pa ni nič, dokler turbina ne zagrabi. No, in kot je že branko povedal, se po treh sekundah veselje konča. Najbolj me pa moti to, da pri dizlu sploh ne vem, v kateri prestavi sem (ponavadi je ena višje, kot pri bencinarju) in potem hočem šalthebl nekam tiščat.

Zadrogirani dizelaši so tisti, ki kupija dizla in se potem vozijo na razdalje 5 km po mestu in mogoče kaj daljše 2x letno. Isto velja za tiste, ki kupijo dizla, da bi jim nudil športnost. In potem primerjajo z bencinarjem. Tudi na tem forumu je že nekdo napisal, da je turbodizla in atmosferca bedarija primerjat. Naj primerjajo TD in bencinca s turbino. Dizl je đipe in za traktorje, ter za avte, s katerimi se vozimo v Nemčijo in nazaj.
Na vrh
bvogri
26 jul 2007, 20:50
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Tako kot se piše v tej temi se prepirajo otroci!!!

Dejstvo je da dizel porabi manj goriva. Obstajajo bolj ali manj posrečeni dizli (bmwjev stari 2.4 je sigurno glede porabe katastrofa) in prav tako obstajajo bolj ali manj posrečeni bencinarji glede porabe (nekateri alfini motorji, tudi stari volvovi....).
Dejansko je razlik v prid bencinarjev vse manj. Zvok je pri najbolših znamkah postal že popolnoma soliden, turbo luknja je majhna, prav tako pa poraba, moč pa se vseskozi povečuje.

Z različnimi krmiljenji ventilov, twin turbo in podobnimi tehnologijami porabo bencinarjev zmanjšali in so še konkurenčni.

Argumetni kot so da je dizel za traktorje.... so popolnoma brezsmiselni, saj vsak ki se je peljal v sodobnem dizelskem to ve.


[ Uredi 26 jul 2007, 20:55 ]
Na vrh
AljAž
26 jul 2007, 22:07
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Točno tako bvogri. Od prvega do zadnjega stavka.

[ Uredi 26 jul 2007, 22:15 ]
Na vrh
Stiffler
26 jul 2007, 22:43
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Blaž je napisal(a): ...

AljAž je napisal(a): ...

No potem sklepam da sem jaz zadrogiran dizelaš.


Sva že dva! ;) (y)





Trije


[ Uredi 26 jul 2007, 23:01 ]
Na vrh
circ
26 jul 2007, 23:58
Član #391
Prijavljen dne: 29 jun 2007, 16:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 75
Kdor hoče dober navor, majhno porabo in občutek pospeška naj si kupi močan TDI pa bo zadovoljen... Pristaši športne vožnje -jest- pa rabijo nekaj kar dizel pač ne ponuja, rezek zvok, brutalne pospeške navkljub daljšim prestavnim razmerjem in veliko postankov na pumpi

PS. 328 se da vozt pa avtocesti od 160-200 pa met porabo 8,5 ( sam je treba znat vozt z občutkom-- pa kazalček porabe je tud top pri BMW-ju)

335
Na vrh
Spletna stran
Blaž 460
27 jul 2007, 00:29
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
sebaveh je napisal(a): ...

zaj pa jaz vas vprašam: Koliko bencinarjev je sposobnih speljati z mesta v 1. prestavi, brez da se dotakneš gasa? :tongue:


moja 460ka spelje.
Na vrh
AljAž
27 jul 2007, 09:35
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Blaž 460 je napisal(a): ...

sebaveh je napisal(a): ...

zaj pa jaz vas vprašam: Koliko bencinarjev je sposobnih speljati z mesta v 1. prestavi, brez da se dotakneš gasa? :tongue:


moja 460ka spelje.


To glede speljevanja je spet ena za uho privlečena! Z malo potrpežljivosti in ne da bi te skrbelo za sklopko se da z vsakim avtom speljat brez gasa, in to ne samo v prvi prestavi! Verjetno je to vsem jasno (če sem malo žleht-edino mogoče ne vsem ženskam)
Na vrh
Blaž 460
27 jul 2007, 09:48
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
sicer pa kaj rabiš speljevat brez gasa, a si brez ene noge?
Na vrh
AljAž
27 jul 2007, 09:56
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
@Blaž 460: vedno znova presenečaš z nivojem svojega pisanja. Komurkoli je že bil namenjen zadnji post, bi ti svetoval da ga korigiraš oziroma se opravičiš saj verjetno vsakemu, ki je resnično brez, ni smešno brati take primitivne izjave!
Na vrh
Volvo. 4 life
27 jul 2007, 10:07
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
AljAž je napisal(a): ...

@Blaž 460: vedno znova presenečaš z nivojem svojega pisanja. Komurkoli je že bil namenjen zadnji post, bi ti svetoval da ga korigiraš oziroma se opravičiš saj verjetno vsakemu, ki je resnično brez, ni smešno brati take primitivne izjave!



mam jest tud dva " kolega", ki jima s polhnim gasom avto crkne




p.s. zakaj sta kolega v narekovajih - definicija:

prijatelj je......................................... prijatelj!

kolega, pa je oseba s katero se občasno dol daješ
Na vrh
Blaž 460
27 jul 2007, 12:09
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
dizel pingvin
Na vrh
AljAž
27 jul 2007, 12:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Blaž 460, kaj je tvoj problem, da se ne moreš normalno kulturno pogovarjat?
Na vrh
Blaž 460
27 jul 2007, 12:19
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
problem imaš ti na tem forumu, skoz nekaj drmaš, brišeš, popravlaš z zvezdicami, prestavlaš, mešaš itd. hkrati pa moraš it vsako stvar nekaj komentirat in se it cenzuro. itak je tole en shit, stari forum je bila čisto druga pesem. pojdi na dnevnik in prosi za mesto urednika, bo predvsem bolj koristno.
Na vrh
AljAž
27 jul 2007, 12:23
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Hvala za nasvet!
Na vrh
Blaž 460
27 jul 2007, 12:28
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
lepo.
Na vrh
Blaž
27 jul 2007, 12:58
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Blaž 460 je napisal(a): ...

problem imaš ti na tem forumu, skoz nekaj drmaš, brišeš, popravlaš z zvezdicami, prestavlaš, mešaš itd.


Če bi se držal pravil in nasvetov za pisanje, mu tega ne bi bilo treba!

In prosim, da se v prihodnje teh jako inteligentnih in nadvse ''humornih'' komentarjev kam naj kdo gre, vzdržiš!

Lp, Blaž
Na vrh
RollingStone
27 jul 2007, 14:07
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Here we go again....

Se bo spet začelo, a?
Na vrh
Stiffler
29 jul 2007, 18:03
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Glede Diesel VS Bencin ---> je, kdo pred cca 14-imi dnevi vidu pred Rutarjem. Seat Ibiza TDI vs Honda Hmmm... Pa sej ni problema, če je bencinar bolši sam... dejstva kažejo drugače.
Na vrh
volvo5er
29 jul 2007, 18:27
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Kakšna dejstva?
Na vrh
Stiffler
29 jul 2007, 18:35
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Voznik Ibice vidi voznika Honde v vzratnem ogledalu
Na vrh
noj
29 jul 2007, 18:51
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Hehe, morš vedit da na 'drag-u' je zmaga odvisna od več dejavnikov, zato je primerjava tiste honde in ibize brezvezna! Odvisno je, kako zna voznik speljati, kako hitro menja prestave, kako dobre gume ima en in drug avto, in pa seveda odzivni čas na štartu... Za primer, včeraj 855 2.3 t5 vs. c70 2.0 t5, s tem da je c70 malenkost težji, pa vendarle zaradi vseh teh dejavnikov zmaga c70 in to za konkretno razdaljo, več kot dolžino avtomobila!

[ Uredi 29 jul 2007, 18:52 ]
Na vrh
noj
29 jul 2007, 18:55
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Pa še nekaj sem pozabil, važno je tudi v kakšnem stanju je motor in avtomobil, saj lahko enaka motorja zaradi različne starosti in vzdrževanja ponudita tudi različno moč in navor!
Na vrh
Stiffler
29 jul 2007, 18:57
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Noj se strinjam s teboj... več faktorjeu sam... se ne strinjam da sta oba popolna amaterja.

Pero dobrodošel med živimi
Na vrh
Stiffler
29 jul 2007, 19:03
Član #345
Prijavljen dne: 25 maj 2007, 09:48
Lokacija: Frogiland
Objav: 374
Pa še nekaj sem pozabil, važno je tudi v kakšnem stanju je motor in avtomobil, saj lahko enaka motorja zaradi različne starosti in vzdrževanja ponudita tudi različno moč in navor!

Pa še zmeraj je Diesel vs Bencinar
Za hondo sm 100% da je v dobrih rokah, ker jo vozi mehanik...noja mislm, da je že šolo zakluču.

Ej pozabu si štarterja

Toliko o tem
Na vrh
AljAž
29 jul 2007, 19:05
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ok fantje tole bi bolj sodilo v temo "Rutar"- rezultati Glede diesel vs. bencin pa ti kar verjamem Stiffler, saj voziš D5
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 5 6 7 8 9

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 49, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete