|
|
[Anketa] Diesel VS Bencin Pojdi na stran
[1]
2
3
4
5
6
7
8
9
|
|
AljAž | 18 dec 2006, 12:52 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767 | Že v več temah se pojavlja ta debata, tako da se mi zdi prav, da mnenja zberemo na enem mestu.
[ Uredi 29 jul 2007, 21:03 ] | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 12:55 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Jaz sem seveda za diesel Zaradi velikega navora pri majhnih obratih, posledično se motor zdi močnejši kot je, za ne dolga prehitevanja pa je tudi obratov dobolj. Seveda tudi zaradi manjše porabe. Je pa vse skupaj stvar navade. | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 12:56 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| hm...a tele ankete delujejo?? | Na vrh | |
RollingStone | 18 dec 2006, 12:59 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Ne vem, rezultatov ni videti.
Sem pa pristaš bencina (seveda mora bit podprt s turbo puhalom).
| Na vrh | |
volvo5er | 18 dec 2006, 13:00 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Jaz sem pa za bencin in sicer za Turbobencinarje. Edino o porabi nima smisla razpravljati :-[ | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 13:05 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| volvo5er je napisal(a): ...
Jaz sem pa za bencin in sicer za Turbobencinarje. Edino o porabi nima smisla razpravljati :-[
Se pravi kljub bolj ekonomičnemu motorju bi ti izbral bencin? Ker tudi poraba je parameter na podlagi katerih se odločam(o)... | Na vrh | |
Damijan | 18 dec 2006, 13:15 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| AljAž je napisal(a): ... Se pravi kljub bolj ekonomičnemu motorju bi ti izbral bencin? Ker tudi poraba je parameter na podlagi katerih se odločam(o)...
Poraba in zakompleksanost v zvezi z njo je bolj za "tipične Slovenceljne"! POd tem imenom si lahko mislite kar hočete, prepuščeno vaši domišljiji. :-p Sem pristaš bencinarjev, večja litraža in njihova moč. Poraba mi ne pomeni nix.
| Na vrh | |
Hong Kong | 18 dec 2006, 13:25 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Tocno tako babice in dedki so nam uturili v glavo komplekse glede porabe in Gorenjske metode sparanja ter je desetletja bil dizel zakon. Ce se dobro spomnim kot otrok leta 70-80' zal je samo kaksen odvetnik ali Tito imel dizla...potem kriza z bencinom je naredila svoje, potem se spomnite olajsav za dizel avte in obratno zelo drazji avto dizel...in poglej danes ceno dizla ali bencina skoraj ista.Tistih par litrov raje placam bencina a me ne bo nikoli pustil na cedilu ko prehitevam kot dizel pa da je ne vem kaksen turbo dizel to so za mene jajca in predsodki Nemskega koncerna in avtomafije Mercedes, Opel, Bmw v tistih letih razvoja dizl motorja. SPomnim se strica ki je imel prvega Bmw dizla davnega leta 1984 ali tu nekje. Kadilo se je kot iz parne lokomotive.Se danes ko vidim VW nov Touareg ali Phaeton pa dajo gas novi avti...mater takoj v rudnik Veleje pod zemljo...kako se kadi crni dim.Bljak.MI benciner fani vse zakurimo in se nic ne dimi. :-[ (6) To je samo moj pogled.Komentarji me ne zanimajo.Benciner je zakon. | Na vrh | |
Blaž | 18 dec 2006, 13:26 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Sem tudi pristaš velike kubature in vonja po bencinu, ampak je trenutno stanje pač takšno, da rej manj pogosto tankam pa mal cenej!
Ko se bo to popravlo bo verjetn drgač, do takrat pa:
Diesel power! :$ | Na vrh | |
Tomaz40 | 18 dec 2006, 13:28 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| Anketa ime prebavne motnje, vendar deluje normalno. Bo DJ to poštimal in pol se bodo videli rezultati.
Drugače pa bencinar zaradi eksplozivnosti, glasu in dvignjenih dlakah kadar ga stisneš v kaki 3. proti 5000 rpm. Če je podprt s turbino še toliko boljše.
Glede porabe pa je lahko govorit da je vseeno, dokler je govora o normalnih avtomobilih. Ko se začne pa govor o porabi kakega S80 V8 ali BMW 760i in se porabo primerja z S80 D5 ali BMW 745d, potem se pa mariskomu zatakne.
Trenutno pa bi si še vedno privoščil turbobencinarja, ne glede na porabo. | Na vrh | |
Hong Kong | 18 dec 2006, 13:44 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Turbo benciner ce ga lepo peljes sem vam nesteto dokazal, da je poraba od 8,6 l do najvec 9,8 l na 100/km normalne voznje ce razumete kaj pomeni normalne.Ups da ne pozabim na moji tezi avta in kubaturi 2500. S40 T5 je pokuril za par litrov manj.
| Na vrh | |
RollingStone | 18 dec 2006, 13:50 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Se strinjam s hongkongom. Sicer je res, da tudi sam vsepogosteje razmišljam o nakupu dizla, pač zaradi porabe. Dizla ne bi tankal z nafto, se razume, ker zaradi takih cen skoraj ni razlike. Ampak glede na užitek pri vožnji je bencinar zakon. Je pa res, da mi pri dovolj hitrem bencincu (ala t5r) žilica ne dovoli, da bi si belil glavo s porabo. Če avto leti, me poraba ne briga. | Na vrh | |
grimreaper | 18 dec 2006, 13:53 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Turbobenzinac sa LPGom je cilj kojem tezim hehe | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 dec 2006, 14:02 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Hong Kong in RollingStone sta povedala bistvo in tudi sam se strinjam s tem. Benzinarji so zakon in kolko avto žre si ne belim glavo. Ko prižge lučka tankam in ne gledam povprečja ko pa nimam za benzin pa sem doma. Stara glupa avstroogrska navada šparanja.... | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 14:10 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ah meni se zdi diesel povsem optimalna stvar za naše ceste, ker osebnega avtomobila ne vidim kot F1. Hong Kong, če lepo pelješ diesla (kot je moj) je pa poraba lahko 6,0 ali manj, kar je bistveno manj od primerljivega bencinarja. Pa če pozabimo porabo...sem se navadil diesel motorjev tako da, ko se vsedem v kakega bencinarja in sem navajen vožnje na nizkih obratih imam občutek kot da ima avto pol manj konjev kot jih dejansko ima...pač moj pogled in pri meni diesel zmaga. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 dec 2006, 14:30 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Saj je ravno to štos bencinarja da ga vrtiš ne pa dizel ki se vozi kot da traktor ora njivo. Je že res da avti niso F1 ga pa le nimaš samo za nujno zlo (prevozno sredstvo) ampak da ti lahko kdaj pa kdaj lahko da kaj užitka in varnosti prehitevanja itd...itd... glede tistih dva jurja več na bencinski mi pa je prav vseeno. Sej pravim diesel - čas Franca Jožefa stara avstroogrska navada šparanja...samo enkrat se živi in bencin pa je zadnje pri čem bom šparal, zato mi poraba ne pomeni prav nič. Imam potovalni računalnik in ne pomnim da bi pogledal koliko je povprerčje eni vozniki zadrogirani dizelaši pa drmajo tisto stikalo vsake dve minuti da bi ja videlo koliko so prišparali in kako malo jim avto pije...tega ne maram! Če nisi pripravljen dati za benzin si raje ne kupi avta. Avto je zato da se ga vozi, tanka, servisira ne pa da boš z njim šparal bencin. Pa še replika na nizke ture: če diesela ne priganjaš bo zaspal dosti prej kot benzinar in tako je motor lahko hitro uničen ali trpi če ga potem občasno stisneš. Motor ki pogosto vidi rdeče polje je njegova življenska doba veliko daljša od tistega ko ga ne... | Na vrh | |
Hong Kong | 18 dec 2006, 14:35 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| To je tudi res da veliko atijev da svojim sinckom in hceram avto katerega so vozili samo par dni v tednu in ob nedeljah na maso v cerkev. Avto mora biti razlaufan ne glede a je dizel ali benciner. S60R OR je bil v petek z menoj na testni voznji ko sem natiscal S80 D5 in kaj ce potegne ko je v 3 sec. bil na maximumu in potem adio nic vec moci...pa je ze saltal na drugo prestavo ker je avtomatik.To je v redu a zal je totalno narobe kupiti dizla in imeti navadni menjalnik ker nikoli ne bos tako natancno dobil grif, da bos saltal na dizlu ko je treba na pravilnih obratih , da o prehitevanjih z navadnim menjalnikom in dizlom je smrt prej ali slej (SN) (tu) .Za bencinerja je to cisto nekaj drugega.
[ Uredi 18 dec 2006, 14:37 ] | Na vrh | |
Tomaz40 | 18 dec 2006, 14:37 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| HK, S60R in Roling Stone: Ja res je, da če Branko lepo pelje svojega ima porabo 8,5 -10 litrov. Če lepo pelješ dizlaša imaš porabo nekje med 6 in 7l /100 km. Vendar če stisneš bencinarja imaš porabo VSAJ 15 litrov, če pa stisneš dizla pa zelo zelo težko presežeš 10. Tp je pa 30% razlike v porabi, kar ni zanemarljivo.
To pomeni da s preprostim izračunom ugotovimo, da bi Branko v 4 letih in 2 mesecih (približno takrat bo imel cca 300.000) privarčeval samo z gorivom 2,5 mio SIT če bi kupil dizla.
Še vedno pa če bi ta trenutek kupoval avto, bi gledal S60 T5, če bi bilo pa več € pa S60 R. | Na vrh | |
c70 | 18 dec 2006, 14:44 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Jaz vidim rezultate ankete, brez problema. | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 14:44 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| No potem sklepam da sem jaz zadrogiran dizelaš. ha ha ha ha. Vsaj eden.
[ Uredi 18 dec 2006, 14:45 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 dec 2006, 14:47 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Imel čez prejšnji vikend S80 D5 in ga tiščal. Povprečje 27,5 litrov. Tolko zaenkrat o tiščanju dizlov. | Na vrh | |
Blaž | 18 dec 2006, 14:50 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| AljAž je napisal(a): ...
No potem sklepam da sem jaz zadrogiran dizelaš.
Sva že dva! ;) (y)
| Na vrh | |
Tomaz40 | 18 dec 2006, 14:58 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Imel čez prejšnji vikend S80 D5 in ga tiščal. Povprečje 27,5 litrov. Tolko zaenkrat o tiščanju dizlov.
Hm... ne vem kaj si ti delal s tem avtom, ampak jaz sem tiščal S60 D5 (164PS) in je imel porabo 8,9. Peljal sem se sicer na relacijo, ampak ker je bil testni s Summita sem ga dejansko testiral. Če bi se vozil normalno, bi imel porabo pod 7. | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 14:58 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| aha, anketa zdj dela. | Na vrh | |
volvo5er | 18 dec 2006, 15:16 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Anketa dela (y)
Pri meni je tako, najlepše se mi je peljati s turbobencinarjem (dovolj močnim), in ko se peljem kot meni paše, me prav malo zanima poraba. Sicer pa tudi dizli niso napačni (mene moti predvsem zvok in malo tudi vonj dizla ter črn dim), všeč je pa navor in občutek, da avto potegne (sicer to traja le kakšnih 1500 obratov, potem se pa veselje konča). Obe ti dve lastnosti imajo tudi turbobencinarji (le da tu veselje ne traja le 1500 obratov, temveč do prve bencinske črpalke 8-) ). | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 dec 2006, 15:38 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Po mestu in na obvoznici ko ga do konca stiskaš 27,5 litrov. Samo moraš prej resetirati porabo preden ga začneš tako vozit drugače bi kazal res 10L. Čez ta vikend dobim spet S80 D5 pa bom slikal. Drugače me pa ne narobe razumet. Nič nimam proti dizlom edino zavre mi glava ko slišim o šparanju. S80D5 185hp----->Raketa
[ Uredi 18 dec 2006, 15:40 ] | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 15:55 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja nekaj bo že na dizlih, če se je toliko vlagalo in se še v razvoj teh motorjev. Očitno imajo potencial...Na drugi strani bencinarji pretežno doživljajo le manjše spremembe in dopolnitve. Kar se tiče porabe je verjetno brez veze razglabljati... Ko se gre za užitek v vožnji ne vidim zakaj ne bi kupil motor ki me stane manj vzdrževanja kot pa motor, ki več pije, nudi pa mi (meni!) enako užitkov v vožnji. Sploh pa za tistih 85% ko vozim umirjeno in ne gas-bremza-gas. Vsako tele ima svoje vesele D5 185KS mora bit zakon
[ Uredi 18 dec 2006, 15:56 ] | Na vrh | |
Tomaz40 | 18 dec 2006, 16:03 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| S60R: Nič ne razumem narobe. Zaenkrat je tole še vedno debata in tudi ne kaže nič da bi šlo v kregarijo.
Drugače pa če bi vozil bencinarja tako kot si ti vozil dizla, bi bila sigurno poraba še višja. Konec koncev imam jaz z 1.8 bencinarjem ob speljevanju na BC porabo 23,9 pa še takrat je višja a je računalnik ne računa. Toliko je max kar računalnik prenese.
Znanec ima Audi A8 2,5 dizel in ima pri 200kmh (nemška AC) povprečno porabo 9,0 litra/100 km. Me zanima kakšno porabo ima Brankov XC90 pri tej hitrosti, glede na to da imata oba turbo polnilnik in oba 2500ccm motor. Pomojem pod 15 litrov ni treba niti razmišljat. Zato sem mnenja, da je dizel pri velikih avtomobilih še vedno močno močno varčnejši.
Sam bi imel pa še vedno bencinarja. :-d | Na vrh | |
alfaromeo | 18 dec 2006, 16:49 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Menim, da je razvoj diesel motorjev dosegel nek vrhunec in se bo sedaj na tem področju dogajalo bolj malo. Prav tako menima, da so sodobni dizel motorji ravno toliko občutljivi kot bencinarji, če ne še bolj.
Kar se tiče zvoka sem za bencinarja. Je pa vožnja z dizlom lepša, predvsem zaradi prožnosti, ki je posledica velikega navora. Ne zanemarljiva je tudi poraba diesel motorjev ob normalni vožnji, ki je pri dizlu za najmanj 20% manjša ob podobnem motorju in performansah. Skratka terenec mora biti dizel. Če bi imel dovolj $&€ in bi kupoval NOVI Volvo V70, bi izbiral le med D5 in R. Vse ostlao je brez veze. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 dec 2006, 17:29 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Res je DJ. Sam sem od Junija 2006- od kar imam svoj S40 do Oktobra naredil 23.000 kilometrov pa mi na kraj pameti ne pade diesel. Pač kar komu najbol paše res je pa tudi da avto za dirkati nikoli ni bil diesel. No mogoče se pa motim... | Na vrh | |
AljAž | 18 dec 2006, 17:36 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Ja audi je zmagal na 24h Le Mans-a z dizlom kokr vem. Mislim da je v reklami v Poletu na prvi strani. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 74, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|