|
|
(V70) Ura v števcih - znori Pojdi na stran
[1]
2
|
|
damjan | 22 okt 2009, 14:17 | |
| Član #704Prijavljen dne: 08 apr 2008, 14:24 Lokacija: Trebnje Objav: 51 | Živ!
Na v70 d5 ura občasno kar ponori. Ob vžigu avta se ponavadi (ne pa vedno) za sekundo postavi na 00:00 in nato kar pospešeno teče, včasih tudi dve minuti. Ustaviti je ne morem niti z gumbom za nastavitev, lahko ji le obrnem smer. Sedaj se mi je še števec za kilometre (spodnji) postavil na 000 in začel od začetka. To seje zgodilo celo med vožnjo.
Komu kaj znanega?
[ Uredi 22 okt 2009, 18:59 ] | Na vrh | |
BlazK | 22 okt 2009, 14:27 | |
| Član #1343 Prijavljen dne: 18 okt 2009, 21:14 Objav: 83
| Čudno je pa lahko uničen mikrostikalo ali pa hladen lot na konektorjih. Se ti je to pojavilo s to ohladitvijo? Morda vprašej Car Hi-fi v Lescah, če jim je kaj znano... Ni pa mi jasno kako sta lahko povezana ura in pa števec za KM, ki bere z računalnika... | Na vrh | |
sebaveh | 22 okt 2009, 21:09 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| BlazK je napisal(a): ... Ni pa mi jasno kako sta lahko povezana ura in pa števec za KM, ki bere z računalnika... Pri s/v40 je povezava takšna, da s pritiskom na gumb resetiraš kilometre, z zasukom na eno ali drugo stran pa nastavljaš uro. Če ima V70 enak princip, potem sumim to stikalo v notranjosti.
| Na vrh | |
BlazK | 29 okt 2009, 20:52 | |
| Član #1343 Prijavljen dne: 18 okt 2009, 21:14 Objav: 83
| Zanimivo pa sem pri svojem V70 opazil da sta oba kazalca rahlo nihala ko sem avto vžigal. Tako kot da bi kdo tresel števce...med 0 in 10 km . oz med 0 in cca 700 obrati... Morda je bil kakšen čuden stik v ključavnici nevem...sem pa hitro ključ obrnil nazaj in poskusil znova pa je šlo brez tega norenja...svašta. | Na vrh | |
volvo mojster | 29 nov 2009, 17:32 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| ce ura znori je napaka v stevcu nekatere se da popravit ne pa vse
| Na vrh | |
Dimc | 30 nov 2009, 14:22 | |
| Član #1392 Prijavljen dne: 22 nov 2009, 12:27 Objav: 36
| Če ura znori ali ti znori bord računalnik ni druge rešitve kot da zamenjaš števec in na novo naložiš softwer. Dobiš nekje rabljenega za 200 € če pa si vzameš čas tudi za manj denarja. Vir: avtoservis Lekše | Na vrh | |
sebaveh | 30 nov 2009, 17:49 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Pa sploh kateri serviser točno ve, v čem je problem? Imam malo občutek, da bi problem lahko bil na napajalnem delu (napetostni regulator), ali pa okoli oscilatorja pri procesorju. | Na vrh | |
aly | 30 nov 2009, 20:26 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Serviserji itak zamenjajo cel kos (lego kocke) in tega, kao pokvarjenega, vržejo stran. 90% vseh težav z elektriko pa je v slabih kontaktih in mrzlih lotih. Kar se da za malo denarja vse poštimat. Rabiš orodje, čas, prostor in prakso. Vse, razen zadnjega, pa pri večini serviserjev manjka. Zato pač zamenjajo cel kos - pa še več lahko zaračunajo. | Na vrh | |
sebaveh | 30 nov 2009, 20:49 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Saj ravno zato. Meni, kot elektroniku, se enostavno začne srce trgat, ko vidim da gre kakšen elektronski izdelek (sploh če je malo bolj sofisticiran) v odpis in uničenje, samo zaradi neke banalne napake. Sploh če zadeva še poceni ni | Na vrh | |
MKovic | 30 nov 2009, 21:10 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| sebaveh je napisal(a): ... Pa sploh kateri serviser točno ve, v čem je problem? Imam malo občutek, da bi problem lahko bil na napajalnem delu (napetostni regulator), ali pa okoli oscilatorja pri procesorju.
Še bolj banalno: kondenzatoji. Pošlješ svojo boljšo polovico v Conrada in se v soboto zvečer poigraš (s cinjenjem, ne boljšo polovico). Če so faradi pravilni in cin vroč, bo zadeva delovala.
| Na vrh | |
PP | 01 dec 2009, 07:51 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Zivijo,
kot je ze sebaveh omenil, je verjetno kriv slab kontakt zaradi velike razpona temperatur katerim je izpostavljen avto. Vprasanje pa je kako je cel sistem koncipiran. Kje je dejansko srce (RTC oscillator), v stevcu ali v centralnem racunalniku. Isto velja za stevilo kilometrov. Jaz bi rekel da je vse locirano v centralnem racunalniku, in stevec pa samo deluje kot zaslon za prikaz podatkov.
Skratka, stvar se da popravit, samo vprasanje casa je, potemtakem pa tudi o sami smoternosti. Ce bos peljal zadevo na servis ti bodo stvar popravili po sistemu kombinatorike (menjaj toliko casa da bo ok).
lp
PP | Na vrh | |
Dimc | 01 dec 2009, 14:01 | |
| Član #1392 Prijavljen dne: 22 nov 2009, 12:27 Objav: 36
| Fantje z Vami se strinjam. Volja in čas,... | Na vrh | |
Torkel | 01 dec 2009, 14:49 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Koliko pa ima za te težave s števci zaslug razno "nestrokovno" poseganje v števce in ti. vrtenje kilometrov?
| Na vrh | |
sebaveh | 01 dec 2009, 18:43 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| MKovic je napisal(a): ...
Še bolj banalno: kondenzatoji.
Tudi znano, sploh pri kakšnih switcher napajalnikih iz monitorjev in podobno. Vendar pa ne vem če imajo števci v sebi še valjasto obliko kondenzatorjev, ali pa so že menjali za SMD, oziroma tantalove.
MKovic je napisal(a): ...
Pošlješ svojo boljšo polovico v Conrada in se v soboto zvečer poigraš (s cinjenjem, ne boljšo polovico).
Conrad je bolj med dražjimi trgovinami. Jaz večinoma kupujem v HTE, ali pa preko Farnella, kadar skupinsko kaj naročamo na elektronskem forumu.
PP je napisal(a): ...
Vprasanje pa je kako je cel sistem koncipiran. Kje je dejansko srce (RTC oscillator), v stevcu ali v centralnem racunalniku. Isto velja za stevilo kilometrov. Jaz bi rekel da je vse locirano v centralnem racunalniku, in stevec pa samo deluje kot zaslon za prikaz podatkov.
Enoti zagotovo komunicirata med seboj preko CANbus vodila. Upam si reči, da ima vsak procesor svoj oscilator, saj za komunikacijo ni nujno, da so vse enote 100% usklajene med seboj. Tudi tehnika s samo enim oscilatorjem za več sistemov bi bila preveč tvegana v primeru okvar. Sicer pa če odpreš števec in nekje zraven procesorja najdeš kvarčni kristal, potem veš da deluje na svojem oscilatorju. Glede RTC tudi dvomim da jo ima. Namreč "ura realnega časa" po pravem vsebuje še zapis datuma, tega pa v Volvotu verjetno ne koristijo. Potrebuje le en preprost sistem za merjenje časa da ga lahko prikaže na ekranu in da mu je v pomoč pri potovalnem računalniku, to pa je tudi vse.
Delovne ure motorja pa se štejejo v motornem računalniku, kateri ima seveda spet svoj oscilator za uro. Datuma pa tudi tam noter ni, saj ga nima nikjer za izkoristit, še manj pa za nastavljat. DCF-77 sprejemnika za samodejno nastavljanje pa zagotovo tudi nima.
Torkel je napisal(a): ...
Koliko pa ima za te težave s števci zaslug razno "nestrokovno" poseganje v števce in ti. vrtenje kilometrov?
Sodeč po tem kar je bilo zapisano še na starem forumu, se kar rado zgodi po kakšnem takem "posegu".
| Na vrh | |
aly | 01 dec 2009, 18:47 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Po moje nič kaj dosti. Ker kilometri so vpisani po raznih koncih v avtu in se da dostopat preko servisnega priključka do tja. Razen, če bi pač snemali ven vsako elektronsko enoto posebej in jo preprogramirali - bi se razmajali konektorji. Kot omenjeno, tudi temperaturne razlike so lahko vzrok.
Sicer pa je že več kot en mesec, od kar je damjan pisal o problemu, in bi se spodobilo izvedeti tudi rezultat, kaj je naredil.
[ Uredi 01 dec 2009, 18:49 ] | Na vrh | |
damjan | 01 dec 2009, 22:46 | |
| Član #704 Prijavljen dne: 08 apr 2008, 14:24 Lokacija: Trebnje Objav: 51
| Hehe, nič še.
Ker nimam nobenega časa oz. si ga ne vzamem za avto. Če ne bo predrago bom uredil, bom kar poklical k Lekšetu, pa da vidim, kaj porečejo.
Saj me tista ura nit ne moti toliko, je pa zoprno, ker se potem webasto ne vklopi kadar je nastavljen - oz. moram vedno predno nastavim webasto prej nastaviti uro.
Sicer pa včasih znori med vožnjo, včasih takoj ko vžgem avto. Nobene logike ni. Se pa večkrat zgodi, da ko vklopim avto, se ura postavi na 00:00 za 1 sek in sepotem nastavi nazaj na tam kjer je bila. Me tole vse skupaj kar malo na Fiate spominja | Na vrh | |
DoomStar | 02 dec 2009, 08:36 | |
| Član #956 Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02 Lokacija: Ribnica Objav: 295
| damjan je napisal(a): ... Me tole vse skupaj kar malo na Fiate spominja
FIAT POWER!
[ Uredi 02 dec 2009, 08:36 ] | Na vrh | |
-joey- | 03 dec 2009, 21:21 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Prevrten Števc imaš. Če odpreš števec boš videl da je bil en eprom odlotan in potem prilotan nazaj samo ponavadi ne drži dobro. | Na vrh | |
alfaromeo | 06 dec 2009, 22:31 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| šment | Na vrh | |
damjan | 12 dec 2009, 21:31 | |
| Član #704 Prijavljen dne: 08 apr 2008, 14:24 Lokacija: Trebnje Objav: 51
| Takole je...bil sem pri Interclassu v Brezovici, kjer so mi avto priklopili na računalnik in pogledali zgodovino. Kilometri so pravi (bil je servisiran na pooblaščenih servisih in so vnešeni v sistem - tudi kilometri)
Z avtom je vse bp (hvalabogu), edino senzor za avtomatsko zapiranje zraka ne dela, pa so rekli da skoraj nobenemu ne dela.
Glede števca pa so rekli, da je to bolezen teh avtov, da se rado zgodi tudi to, da se prižge v drugi fazi lučka za airbag - v tem primeru celo airbagi ne delajo. Rešitev za njih je edino menjava števca, cena je pa okoli 900 eur.
Priklop na računalnik je sicer 50 eur - za info...kar se mi zdi zelo veliko. | Na vrh | |
Torkel | 13 dec 2009, 12:25 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Zanimivo, na drugem servisu (Lekše) pa so dejali, da kljub lučki za SRS AIRBAG, zračne vreče delajo... | Na vrh | |
volvo mojster | 13 dec 2009, 19:08 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| CE LUCKA SRS GORI AIRBAG 100% NE DELA, je pa mozno da se prizge zaradi napake v stevcu | Na vrh | |
T-5R | 13 dec 2009, 20:20 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Ne razumem zakaj zapravljate čas, in denar na servisu, ko pa je jasno kdo to popravlja. | Na vrh | |
damjan | 13 dec 2009, 21:13 | |
| Član #704 Prijavljen dne: 08 apr 2008, 14:24 Lokacija: Trebnje Objav: 51
| Bi rad zvedu, ne vem....lahko na zs? | Na vrh | |
MKovic | 14 dec 2009, 19:25 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| volvo mojster je napisal(a): ...
CE LUCKA SRS GORI AIRBAG 100% NE DELA, je pa mozno da se prizge zaradi napake v stevcu
Ni res, lučka samo pomeni, da je sistem zaznal napako. Za razliko od napake na motornem managementu se SRS opozorilo ne resetira, ko je napaka odpravljena. Napaka pa je lahko tako preprosta kot nezmožnost komuniciranja z števcem (ob odklopu komandne plošče klime naprimer, ko sistem ne more prižgati opozorilne lučke) ali pa tako resna, kot okvarjen senzor. V prvem primeru bo sistem SRS v primeru trka deloval normalno, v drugem pa zelo verjetno ne. Vsekakor pa ni vredno tvegati, je priporočljivo obiskati servis. | Na vrh | |
dizel55 | 27 jan 2010, 19:25 | |
| Član #1469 Prijavljen dne: 18 jan 2010, 19:38 Objav: 2
| T-5R je napisal(a): ...
Ne razumem zakaj zapravljate čas, in denar na servisu, ko pa je jasno kdo to popravlja.
Pozdravljeni
Lahko tudi jaz dobim kontakt od tistega ki zna popravljati ure v števcu?
LP | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 27 jan 2010, 20:00 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| dizel55 je napisal(a): ... T-5R je napisal(a): ...
Ne razumem zakaj zapravljate čas, in denar na servisu, ko pa je jasno kdo to popravlja.
Pozdravljeni Lahko tudi jaz dobim kontakt od tistega ki zna popravljati ure v števcu? LP
Avtoelektronika.com
Res je mojster. | Na vrh | |
freshslo | 01 maj 2010, 13:44 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Vcasih prav pridejo prazniki
Tudi na mojem V70 D5 se je dogajalo, da je ura sama stekla naprej, cez cas se je zacelo dogajati, da so stevci ugasnili med voznjo in se nazaj prizgali. Lucka za pas je utripala... Skratka lightshow
Problem je zelo enostavno resljiv in predvsem najboljse je to, da je brez stroskov, no skoraj...
Malce pozno sem zacel slikati zadevo, ampak mislim, da se bo vseeno dovolj natancno videlo kako pa kaj...
Stevce je treba razdreti... Siva plastika pred stevci v armaturni plosci je samo nasejena in gre dokaj enostavno dol, le pritisniti je treba proti sebi. Drzi se jo tudi vrhnji del plastike, ki pride nad rocke za smernike, brisalce.
Na to se odvije 4 torx vijake in potegne stevce ven. Zadaj je konektor, katerega se izstakne.
Tako stevci so svobodni
Sedaj pa v prafaktorje...
Najprej se odstrani prednjo prozorno plastiko. Na to se na zadnji strani(beli plasiki) odvije en kup vijakov, ter pobere ven zarnice (nic bat, je napisano na plati katera barva kam pride).
Zagleda se vezje iz spodnje strani, ki se ga lepo pocasi potegne stran od stevcev. Drzijo ga le dolgi fedri, ki so namenjeni kontaktu obratomerov. Povlecite cimbolj naravnost stran.
Sedaj lahko iz druge strani poberete ven tudi vsak obratomer posebej.
Na vezju poiscite cip MOTOROLA, ki je na sliki levo zgoraj.
Vzemite aceton in palcke za usesa, ter previdno ocistite modro snov okrog nogic cipa.
Sedaj z spajkalnikom z zelo tenko konico nastavljeno na 350-400 stopinj celzije ter lupo ponovno pocinite vse nogice okrog cipa. Sam sem ga odstranil ter dobro ocistil podnozje, ter nazaj zacinil.
Na to uporabite kaksen manjhen hladilnik iz kaksne stare graficne kartice, kot je recimo ta:
Na cip na vogale nanesite kapljice hitro susecega lepila (lepilo naj bo gumijasto ko se strdi). Na sredino cipa pa termalno pasto, ter polozite gor hladilnik.
Previdno zlozite stevce nazaj. Priporocam natikanje vsakega obratomera posebaj na fedre, da jih ne boste po nesreci skrivili.
Zal slik nimam vec, ker sem se prepozno spomnil, da bi znalo to se komu pomagati...
Pri sestavljanju sem si pomagal z kompresorjem za zrak. Najprej sem z mehko bombazno krpo vse dobro ocistil (prstne odtise), na to pa z zrakom spihal stran vse mikro smetke ter zaprl. | Na vrh | |
freshslo | 01 maj 2010, 20:31 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... dizel55 je napisal(a): ... T-5R je napisal(a): ...
Ne razumem zakaj zapravljate čas, in denar na servisu, ko pa je jasno kdo to popravlja.
Pozdravljeni Lahko tudi jaz dobim kontakt od tistega ki zna popravljati ure v števcu? LP Avtoelektronika.com Res je mojster.
Se strinjam, zelo dober mojster v racunanju. Jaz sem mu peljal enkrat MGFa tja, da je naredil diagnostiko, cena je bila nekaj cez 100 eur. Pred CLKjem sem imel BMW 3 in sem tja sel kupil LMM, 3 sem mu reklamiral v roku dveh dni, da sem koncno dobil dobrega. Poslal sem dva kolega tja z problemi in oba sta potem avte odslepala na uradni servis kjer so jima zamenjali dele.
[ Uredi 01 maj 2010, 20:31 ] | Na vrh | |
aly | 03 maj 2010, 00:12 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| freshslo je napisal(a): ...
Vcasih prav pridejo prazniki
Lepo si tole porihtal. Snemati ga sicer ne bi bilo potrebno, ampak se lote poštima kar na vezju s fluksom. Ni mi pa jasno, zakaj si dal gor hladilnik. Si priklopil in počakal in se je segrel na več kot 60 stopinj? Če ja, potem je hladilnik ok in je s cpujem nekaj narobe. Sicer pa zadeva dela na 8 MHz (kera brzina!) in naj se ne bi grel sploh. Predvidevam, da hlajenje ni potrebno (tudi ohišje ni prirejeno za odvajanje toplote) in zna hladilnik naredit samo kakšno štalo, ko bo mogoče čez nekaj let odpadel | Na vrh | |
freshslo | 04 maj 2010, 02:08 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Kaj ne poves...
Z fluksom se ze da postimati kontakte od zunaj in na oci dobro,vendar ce bi si malce prebral tuje forume zakaj sploh pride do tega in kaj je pravi vzrok ne delovanja motorolinega cipa bi tudi vedel zakaj sem ga fizicno odstranil. In ko bos ze bral tuje forume si tudi preberi zakaj imajo novejse verzije stevcov drug cip in ne bos verjel, zamenjali so ga ravno zaradi tezav z pregrevanjem. Cisto nakljucje, mar ne?
Ne vem zakaj si potem sploh napisal prvi post, ce ti je vse jasno? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 80, Članov: 1 ... maximllkime ogleduje forum.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|