|
|
Saab vs Volvo
|
|
volhart | 12 jan 2010, 22:33 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zopet me mucijo tile Saabi. Kaj vi pravite, katerega bi raje imeli?
http://www.youtube.com/watch?v=rlesxOHyoFY&feature=related
Meni Saab deluje bolj sportno odznotraj in odzunaj, pod pokrovom pa mi bolj sportno deluje Volvo.
Sam obema pa manjka moci, da bi delal kroge na mestu kot naprimer kaki japonski reli avti (Impreza ali Evo). Zakaj?! | Na vrh | |
JG | 12 jan 2010, 22:52 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Sicer nista ne Saab in ne Volvo ne vem kako športna, se mi pa zdi, da trenutno Saab nima prav nič za pokazati naprav Volvu, novi 9-5 vprašanje kdaj bo zapeljal na trg, 9-3 sploh ne vem, če bo kdaj prišel na trg, ostalo pa Saab tako nima na razpolago. Nenazadnje so tudi kupci obrnili hrbet Saabu in ga izrinili iz t.i. premium razreda, ker kolikor sem ujel, je Saab prodal lansko leto komaj 60000 vozil kar je več kot očitno, da nihče več ne želi plačevati 40000 eur ali več za Saaba, kakršni je sedaj na voljo. | Na vrh | |
Augi | 13 jan 2010, 00:37 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| R.I.P. Saab | Na vrh | |
cleaner | 13 jan 2010, 08:23 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| volhart, jaz sem se na začetku ogreval za nakup 9-3 okrog letnika 2005. Me je pa čisto minilo, ko sem se prvič vsedel v enega. Že na voznivem mestu je za slaba 2 metra in 100 kil premalo prostora v vseh dimenzijah (glava pod stropom, vrata zapreš le če prej zajameš zrak, da bi pa kdo še za voznikom sedel je itak utopija), poleg tega je na parih mestih yugo style plastika, na gumbih po armaturni se lušči gumijasta prevleka ... Sem najprej mislil, da sem naletel na gnil primerek, potem pa sem probal še par drugih in je bila ista zgodba. Potem pa sem šel pogledat 9-5 karavana (isti letnik kot 9-3 in za 20% nižja cena), ki je bil po 150k km notri še kot nov novcat. Tega sem pa kar taprvega vzel, 2.3t pa od 1. lastnika - ni blo kej za razmišljat. Rabljene 9-5 so večina dizli in sicer sopihajoči 125hp 2.2 in kakšen 3.0, slednjih se je treba izogibat v širokem loku, ker je poddimenzionirana mašina in le redke dočakajo 150k km. Od poletja mi je shodila švohotna GT17 turbina, se je pa izkazal ljubliteljski Saab mehanik iz Šk. Loke, ki je vgradil Aerovo turbino TD04 in naložil Aero stage-1 softver, tako da ima moj 9-5 skoraj 100 konjev več kot v štartu. Za manj denarja kot stane na VW servisu menjava turbine za 105 konjski golf TDI. Tako da kar se tiče rabljenih avtov sta zame 9-5 in V70 istega letnika kar primerljiva. Kar se novih tiče, pa nimam kaj dodati. | Na vrh | |
volhart | 13 jan 2010, 10:30 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| cleaner je napisal(a): ...
Od poletja mi je shodila švohotna GT17 turbina, se je pa izkazal ljubliteljski Saab mehanik iz Šk. Loke, ki je vgradil Aerovo turbino TD04 in naložil Aero stage-1 softver, tako da ima moj 9-5 skoraj 100 konjev več kot v štartu.
Kdo pa je ta mehanik?!
| Na vrh | |
cleaner | 13 jan 2010, 10:48 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Edo iz Kamnitnika, sodeluje tudi na saab forumu | Na vrh | |
Damijan | 13 jan 2010, 11:42 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| volhart je napisal(a): ... ... Sam obema pa manjka moci, da bi delal kroge na mestu kot naprimer kaki japonski reli avti (Impreza ali Evo). Zakaj?!
To je odvisno od razporeda moči. Tudi z Subijem ali Micko je težko, težje, delati kroge na mestu, ker je v osnovi ali večina moči FWD. Lažje je pa z Delto Integrale/155 Q4, ker je v osnovi RWD.
ena iz Logatca... http://www.youtube.com/watch?v=qOo0GAf8DCg
Za SAAB-a se pa še ne ve dokončno. Trenutno proizvodnja ustavljena, najnovejši kandidat za nakup je pa Bernie Ecclestone s partnerji iz Indije.
[ Uredi 13 jan 2010, 11:44 ] | Na vrh | |
Krajnik | 27 apr 2010, 11:56 | |
| Član #1541 Prijavljen dne: 03 mar 2010, 18:33 Objav: 108
| volhart je napisal(a): ... cleaner je napisal(a): ...
Od poletja mi je shodila švohotna GT17 turbina, se je pa izkazal ljubliteljski Saab mehanik iz Šk. Loke, ki je vgradil Aerovo turbino TD04 in naložil Aero stage-1 softver, tako da ima moj 9-5 skoraj 100 konjev več kot v štartu.
Kdo pa je ta mehanik?!
Če rabiš številko povej, ima kar nekaj Saabov na zalogi. Praktično familija živi za Saabe (njegov sin je bil moj sošolec). Drugače pa ima hangar Saabov v vojašnici ko greš na lokostrelsko strelišče po asvaltiranem klancu navzgor takoj za ograjo levo še kakšnih 100 metrov. Tam je star hangar notri pa veliko veliko Saabov.
Lp
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 41, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|