Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC90, 2.5T) Poraba

Avtor objava
Hong Kong
27 dec 2006, 13:05 Predogled tiskanja
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Po 6 mesecih uporabe vozila in 33.300 km
poraba po mojih povprecnih meritvah je naslednja:

15 l po mestu hitra voznja, gas, bremza, start-turbo...

7,2 l po mestu in zunaj pocasi po vseh pravilih

8,8 l zunaj mesta in avtocesta normalna voznja

11,1 l mesana voznja hitro, pocasi, mesto, zunaj ipd.


21 l dirkanje po avtocesti full gas turbo

[ Uredi 13 apr 2007, 19:11 ]
Na vrh
AljAž
27 dec 2006, 13:11
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
A to so podatki po B.C.? Kolk pa v povprečju prevoziš z enim tankom in kolk tankaš??
Na vrh
Hong Kong
27 dec 2006, 18:23
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
To so razlicni podatki katere sem belezil od BC do tankanja.
Ker je zelo slabo za katalizator, da ostane brez goriva oz. da
zmanka bencina tega ne pocnem.NIkoli ne mores tocno izracunati.


[ Uredi 27 dec 2006, 19:23 ]
Na vrh
Hong Kong
13 apr 2007, 19:13
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
8,8 l zunaj mesta in avtocesta normalna voznja po pravilih in po
občutku umirjene vožnje.

To so zdaj zelo točni podatki po 40.000 km ali 10 mesecih vožnje.


Na vrh
grimreaper
13 apr 2007, 19:16
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Priznaj, povadio si sva sjedala, izbacio rezervnu gumu, izvadio elektroniku i ubrzavas po inerciji hahaha
Na vrh
mikko
13 apr 2007, 19:33
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Pa saj pri nas D5 več pije kot tvoj ? :o
Na vrh
Hong Kong
14 apr 2007, 03:55
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Mikko, da to sem vprašal tudi mehanika ki zelo dobro pozna XC90 v Riminiju v Italiji prejšnji mesec ko sem šel resetirati en alarm na lokalni servis.
Benciner XC90 2.5 T ima dvojni hod ventilov. Če normalno voziš oz. ne glede na hitrost vozila se ventili premaknejo oz. odprejo samo malo. Imajo krajši hod. Ko pohodiš gas in zahtevaš več moči se ventili odprejo več oz. maksimalno. Dobesedno dva motorja v enem.
Pri bencinerju je poraba vedno večja kot pri dizlu a žal odvisno od vožnje in občutka. Vprašaj Primoža S60OR da ti pove ko smo šli na Švedsko koliko je kuril na 2000 km v eno smer in 2000 km nazaj. Prav lepe in umirjene vožnje po pravilih. Ne pozabi, da smo bili full natovorjeni in gor in dol. Gor pivo in vino, dol rezervne dele Volvo in še in še. 11,4 litrov natovorjeni.

Vsak dan grem iz Kamnika v Ljubljano in povprečje na računalniku mi pove 8,8-9,4 l in ga redno resetiram. Dizel od enega člana ki ne sodeluje več na tem forumu pije 7-8 l. na isti relaciji.
Na vrh
mikko
14 apr 2007, 07:08
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
Hudo. No sam, pri nas nima noben tako zelo umirjene vožnje se mi zdi
Sam z alfo se pa kar moram pohvalit, 10,1l/100km sem prilezel Mestna vožnja skos...Hudo, ni kaj, prej je bilo to vsaj 12l/100km ;)
Sam drugače pa res ne vem kaj je pri D5ki...9,8l/100km se mi zdi, da sem še videl, pod to pa ne...Pot je pa taka, tu okoli Domžal, ali pa Domžale-LJ(center), kjer pa skos v gužvi stojiš, zaradi ure v intervalu največjega prometa
Na vrh
grimreaper
14 apr 2007, 08:58
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Odnio je vrag salu. S obzirom da ne vjerujem da 2.5T(210KM) trosi manje od D5 (185KM), mislim da je vrijeme da nadjemo objektivnu osobu koja ce testirat oba auta u istim uvjetima i da onda vidimo usporedbu.

citat HK-a:
"Če normalno voziš oz. ne glede na hitrost vozila se ventili premaknejo oz. odprejo samo malo. Imajo krajši hod. Ko pohodiš gas in zahtevaš več moči se ventili odprejo več oz. maksimalno. Dobesedno dva motorja v enem."

-------------------------

Hehe, ipak treba malo vise da to budu 2 motora u jednom
Na vrh
Hong Kong
14 apr 2007, 09:29
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Grimi najdi na Volvo straneh vse o mom motoru in ga dobro preglej. Točno tako ga opisuje Volvo tovarna da ima 2 motora v enem. In tehnično je to čista resnica. Dvojno odpiranje ventilov.

Daj mal preberi ta članek o T6 starem motoru ali 2.5T novem...le za primer.
Ne ti ne dizli nimajo enak menjalnik kar je nekaj čisto normalnega glede navora itn...a poraba dizla in 2.5T je tako majhna da boli glava. Kdo ni preizkusil ne verjame. Moram vas dizel fane mal kuriti na bencin če ne bi bilo monotono na forumu... seveda kuri mal več benciner ali na lepi vožnji NJET, NO, NEMERE ba...teža je to 2,5 tone

Volvo’s T6 twin-turbocharged 6-cylinder is a great motor, though packaging restraints mean that the only transmission that can be used is a 4-speed GM-sourced gearbox. The lack of cogs makes the transmission a bit less efficient – actually with worse gas mileage than the V8 that replaced it. Additionally, torque limitations on the transmission mean that chipping the XC90, an easy way to net big power gains on a turbocharged automobile, is not especially effective because most chip tuners dial back their T6 programs due to torque limitations on the engines and specifically the XC90’s propensity to be used in towing situations. We’d have preferred the more fuel-efficient XC90 2.5T with more gears, but the likelihood of finding a fully loaded example with our color combination was slim.
Na vrh
grimreaper
14 apr 2007, 10:39
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...


Volvo’s T6 twin-turbocharged 6-cylinder is a great motor, though packaging restraints mean that the only transmission that can be used is a 4-speed GM-sourced gearbox. The lack of cogs makes the transmission a bit less efficient – actually with worse gas mileage than the V8 that replaced it. Additionally, torque limitations on the transmission mean that chipping the XC90, an easy way to net big power gains on a turbocharged automobile, is not especially effective because most chip tuners dial back their T6 programs due to torque limitations on the engines and specifically the XC90’s propensity to be used in towing situations. We’d have preferred the more fuel-efficient XC90 2.5T with more gears, but the likelihood of finding a fully loaded example with our color combination was slim.



Ne kuzim kaj si htio rec sa ovim? Tak jasno da ce T6 trosit puno vise od 2.5T. Osim 300ccm, 1 cilindra, 1 turbo punjaca i 65KS razlike jasno da potrosnja nece bit slicna.

Bilo kako bilo, sva daljnja rasprava moze bit akademskog znacaja jer bez testiranja nema nista

2.5T nije nikakvo cudo tehnologije, i cisto sumnjam da D5 185KM moze trosit vise od 2.5T. Je slabiji 25KM, ali je moment osjetno veci.

Nema druge nego testiranje na Volvo meetingu 5.5.
Na vrh
LeonT
14 apr 2007, 20:12
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
2.5T nije nikakvo cudo tehnologije, i cisto sumnjam da D5 185KM moze trosit vise od 2.5T


Ja zato ga v prenovljenem modelu X90 niso več ponudili. Zdaj je vstopni bencinar 3.2 r6. Motor za Xc90 je V8, za evropejce pa so naredili še D5.
Na vrh
AljAž
14 apr 2007, 20:24
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ma Branko, ti preveč verjameš računalniku, ko pa vsi vemo da lahko ful lažejo! Koliko km prevoziš z enim tankom in koliko L natankaš?
Na vrh
grimreaper
14 apr 2007, 22:43
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
LeonT je napisal(a): ...

2.5T nije nikakvo cudo tehnologije, i cisto sumnjam da D5 185KM moze trosit vise od 2.5T


Ja zato ga v prenovljenem modelu X90 niso več ponudili. Zdaj je vstopni bencinar 3.2 r6. Motor za Xc90 je V8, za evropejce pa so naredili še D5.


Nazalost, 2.5T nije nista kriv nego je njegova zamjena sa 3.2 politika maticne tvrtke. Ako je vjerovat nekim testiranjima, medjuubrzanja 3.2 su losija od 2.5T.
Na vrh
LeonT
15 apr 2007, 16:20
Član #228
Prijavljen dne: 27 feb 2007, 20:34
Objav: 37
Ja, bi verjel, da ima 2.5t boljši navor od 3.2 iz zato boljše pospeške v nekterih legah. Škoda, da ga vseeno niso pustili v ponudbi, tako kot pri modelu S80, kjer je na voljo 2.5T in 3.2.
Na vrh
grimreaper
15 apr 2007, 18:07
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Plan je bio da Volvo izbaci petake i koristi samo 6 cilindarske motore. No, s obzirom da 2.5T uspjesno radi u ST-u i da ce pokretat i novi Mondeo, motor je zadrzan. Buduci da je Amerika glavno trziste, logicno je da je uveden 3.2 motor, jer ameri ipak sve mjere u kubikazi i cilindrima (idioti)...
Na vrh
Hong Kong
23 apr 2007, 17:50
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Novi 3.2 motor sem vozil in edina razlika med mojim 2.5T in tem je, da 3.2 razvije enakomerno navor ali temu rečeno standardno kot vsak navadni benciner.
Kdor je imel možnosti dalj časa voziti turbo motor ne bo zadovoljen z 3.2 ker tiste poskočnosti žal nima kot turbo. Še posebej je zgublja na večji hitrosti na avtocesti ko sem testiral če peljem hitro in potem tudi hitro zmanjšam obrate na motorju...da bi spet dosegel tisto moč kot prej nima šans proti turbo motoru. Konjskih moči ima itak skoraj enako majhna razlika je. 238 -210 KM.
Motor V8 pa bo takoj
Vsaj za mene pa totalni nesmisel kupiti XC90 Sport in potem izbrati dizelski motor. SPortno podvozje itn...z leno kravo.

V mesecu maju bom dobil XC90 SPORT benciner za celi teden prav s tem motorjem. Zahvala nekoga ki mu ime Volvo nekaj pomeni in se je opravičil za neljubi dogodek.





Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 85, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete