Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: 850 / S70 / V70 (1. gen) / C70 (1. gen) / XC70 (1. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

MAF (Mass Air Flow)SENSOR

Avtor objava
alfaromeo
17 feb 2010, 11:36 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdravljeni!

Na Volvo V70 R letnik 98 z prevoženimi 243090 km, je očitno šel rakom žvižgat MAF senzor.
V dobi enega leta se mi je resda trikrat prižgala lamba lučka na armaturni plošči. Vsakokratni priklop na računalnik je pokazal napako na MAF sensorju. Po resetiranju napake sem se vedno lepo odpeljal in vozil dalje.

Tokrat pa je očitno odpovedal dokončno, ker motorja ni moč zagnati, če že, pa takoj vgasne, kljub dodajanju plina.

Naredil sem še en poizkus -> odklopil sem MAf senzor in motor zagnal. Prvih par obratov se je nekaj lovil, očitno je računalnik iskal rezervni program, nato pa delal kot urca . Takoj, ko sem ponovno priklopil MAF senzor, je avto vgasnil.

Zanima me sledeče?
prvič: Zakaj, kljub očitno nedelujočem MAF senzorju, avto avtomatsko ne preklopi na rezervni program?!?
drugič: Kdo je proizvajalec originalnega Volvo MAF senzorja, je to BOSCH? Original volvo kos je namreč nesramno drag.


p.s: V 850, S/V/XC70 bojda pašeta dva senzorja, in sicer PRVI in DRUGI, odvsio od priklopnega konektorja in letnika avtombila. En je malo dražji drugi malo cenejši. Zakaj za vraga je v mojem tisi malo dražji
Na vrh
bvogri
17 feb 2010, 11:45
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ja pri meni je od Bosch-a Pri 850-kah pa sta vsaj dva različna modela, če ne trije. En je za 10V, ki ima dva pina. 20V in turbo pa imajo tri pine in nisem prepričan da sta enaka.

Sej če ga potegneš ven mora pisat kataloška ane? Kupi pač tistega ki je oz. zamenljivega.

Je pa res, da gre v program brez podatkov LMM-ja šele potem ko ga izklopiš. V prostem teku, ti potem malo čudno dela oz. na začetku ko ga vžgeš lahko celo crkne ali nabija obrate. Vsaj pri meni je tako, če ga izklopim.
Na vrh
Damijan
17 feb 2010, 12:34
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Meni se je S70 tako obnašal, ko je šla lambda sonda. Ponavadi crkneta obe zadevi v navezi.

Prepiši bosch številko z ohišja in javi. Mogoče lahko pomagam...
Na vrh
mrv
17 feb 2010, 13:37
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Pri mojem je isto Bosch. Imam še original Volvo škatlico za tale MAF. Pa enga imam viška če hočes kaj sprobat.

Na vrh
Augi
17 feb 2010, 14:44
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Podobno se je dogajalo pri kolegu na drugem avtomobilu... Razstavil sem senzor in ga očistil s kompresorjem. Ko sem sestavil nazaj je avto deloval brez problema.

Če pa je že šel po gobe pa mogoče povprašaj pri GMT-ju.

Lp
Na vrh
alfaromeo
17 feb 2010, 16:35
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
@augi: GMT je kdo ali kaj ?
Tudi pri mojem v70R 98 in 850 T-5 97 je BOSCH z enako kodo 0 280 217 107
Trenutno stanje: Avto dela z donorjevim(belastrela) delom.
Na vrh
Augi
17 feb 2010, 16:37
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
http://www.gmt.si/
trgovina z avtodeli, dokaj ugodno, za dele ki niso nujno original.
Na vrh
mrv
17 feb 2010, 16:39
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Original šifra Volvo 1275749.

Original Bosch stane 540€ z davkom. Rok dobave 3 dni Ponaredki nevem. Če te zanima kaj mi javi, lahko neko vredi ceno naredima za Boscha.


Probaš tud lahko pri eurotonu.




[ Uredi 17 feb 2010, 16:48 ]
Na vrh
Švedmorebitprh
17 feb 2010, 17:37
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
http://www.tehnoshop.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.garden_flypage1&product_id=120&category_id=37&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=27
Jaz sem ga kupil na zgornjem linku. Boschev je takrat stal 500 Eur..u la la....je pa isto made in germany kot bosch...men dela 2 leti brez problema
Na vrh
mrv
17 feb 2010, 17:46
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Švedmorebitprh je napisal(a): ...

http://www.tehnoshop.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.garden_flypage1&product_id=120&category_id=37&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=27
Jaz sem ga kupil na zgornjem linku. Boschev je takrat stal 500 Eur..u la la....je pa isto made in germany kot bosch...men dela 2 leti brez problema



To je nora cena, ampak če praviš da ti dleuje že 2 leti potem pa je itak ok.
Drugač pa od R a šifra za merilec pretoka je 0 280 217 107 od Boscha. LP



[ Uredi 17 feb 2010, 17:54 ]
Na vrh
andrejprimozic
06 jul 2013, 13:10
Član #4839
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 21:40
Objav: 99
Bom si kar tole temo spododil.
NA XC-90 D5 (2004) mi ob visokih zunanjih temperaturah MAF ne dela (kaše air flow 0), ko pa se temperatura spusti (npr zvečer ali zjutraj) pa avto normalno dela (drugače je v zasilnem programu).

Kakšna ideja?
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 30, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5982
najnovejši član: Wbizcerob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete