|
|
Poraba olja
|
|
Lvovo | 07 feb 2010, 22:17 | |
| Član #1145Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209 | No, k se že piše o porabi goriva, pa dejmo še o porabi olja...
Ker mene konkretno zanima, kolk nej bi na 10kkm olja pili tele 2.4/2.5 turbo bencinarji. Za svojga zdele nisem ziher, ker v osnovi nisem pogledal kolk olja mi je dal not serviser-do max ali samo do sredine merilne palčke, jz sm mu dons dal na uč okol 1ga litra, po cca 7000km po servisu.
Ker kadi mi ne, tehničnega je opral BP, pušča pa tud ne (no, ena kapljica na tedn pr turbini). Olje je not dal tak, kt je bil prej dajan; Castrol TXT softec... Aja, mašina nej bi bla (povdark na: nej bi bla, ker sem bil že kregan , bom po vin pogledu će se da) T5244T3, v XC 70.
[ Uredi 07 feb 2010, 22:20 ] | Na vrh | |
ikeman | 07 feb 2010, 23:01 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Meni osebno se zdi ze 1/2 litra na 10kkm kar veliko.
Sicer pravijo da motor mora skurit nekaj olja ce je slednje dobro sam to se meri v decilitrih.
Jaz sem nazadnje tankal Castrol 0W40 in moram reci da je avto takoj po menjavi prav radostno poskakoval Vendar ga v 10kkm ni porabil veliko - skoraj neopazno pa imam ze lepe kilometre.
| Na vrh | |
volvo5er | 08 feb 2010, 00:32 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| ikeman je napisal(a): ...
Meni osebno se zdi ze 1/2 litra na 10kkm kar veliko.
Za Volvove turbobencinarje je to malo. Kar je pod liter na 5kkm se jaz osebno ne bi sekiral. Drugače je pa normalno, da spije recimo liter do liter pa pol na servisni interval. | Na vrh | |
Lvovo | 08 feb 2010, 00:41 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| U pikiuiki-the zdapi, sej to bi mogl bit za tabo plavo k za starim Tomosom!
Jz sm pa mislu da sm za na odpad z V6, k sm dodaju 3dl/10kkm. | Na vrh | |
RollingStone | 08 feb 2010, 01:36 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Volvovi motorji imajo določene hibe glede teh stvari. Najbolj pogosta stvar, ki prispeva k pitju olja, je oddušek/lovilec oljnih hlapov. Ko to očistiš je ponavadi veliko bolje. | Na vrh | |
bvogri | 08 feb 2010, 01:37 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Tut liter na 1000km še ni nujno da bo kakšen plav dim. | Na vrh | |
Krchan | 08 feb 2010, 14:02 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Meni na 20kkm cca 7-8 deci. Motor pa je 2.5T. Kar zadovoljen. Do sedaj še ni bilo treba dolivat. | Na vrh | |
volhart | 08 feb 2010, 14:07 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Meni ga je 2.4T letnik 99 okrog liter na 2000 km. Bomo videli, koliko ga bo sedaj po obdelavi. | Na vrh | |
Krchan | 08 feb 2010, 14:30 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Meni na 20kkm cca 7-8 deci. Motor pa je 2.5T. Kar zadovoljen. Do sedaj še ni bilo treba dolivat. | Na vrh | |
Lvovo | 08 feb 2010, 15:13 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| RollingStone je napisal(a): ...
Volvovi motorji imajo določene hibe glede teh stvari. Najbolj pogosta stvar, ki prispeva k pitju olja, je oddušek/lovilec oljnih hlapov. Ko to očistiš je ponavadi veliko bolje.
Kje pa to najdem? vsaj na prbližn. Bom probu sčistit. Al je treba kkšn vložek menjat???
| Na vrh | |
Lvovo | 08 feb 2010, 20:20 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| Ja sm najdu...al pa oil trap..me prov zanima...sam bom k bo mal toplo...k je kr zavito tja not pridet pod ta tvoj intake manifold (sesalni kolektor). Upam, da ne bo sizifovo delo... | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 09 feb 2010, 01:09 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Lvovo je napisal(a): ...
Olje je not dal tak, kt je bil prej dajan; Castrol TXT softec...
Privošči svojemu turbo - 5 cilindrašu kaj kvalitetnejšega kot Castrol.
| Na vrh | |
Lvovo | 09 feb 2010, 01:21 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| In to je? Sem že spraševal v uni temi z oljem... Sicer pa je ta olje 'po predpisih'.
Drgač pa ne vem kaj je že reku kolega-Selenia? da je baje soliden. (klepar).
[ Uredi 09 feb 2010, 01:24 ] | Na vrh | |
urber | 09 feb 2010, 08:14 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Meni je Castrola Edge, zdi se mi da 5W40, spilo 1L na 10kkm. Pri drugem servisu sem dal v motor Elfa, nevem točno katerega, gostota pa 10W40. Priporočil mi ga je Jože iz Vižmarij, z razlago da se boljše obnese. Opazil sem da se res bolje obnese, vsaj kar se tiče ''porabe'' olja. V 15kkm mi ga je spil kakšne 0.5L. | Na vrh | |
forba | 09 feb 2010, 08:55 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Meni ga je včasih spil kak liter in pol do dva na servisni interval (Castrol 5-30W). Odkar sem dodal Sintoflon (www.sintoflon.com), ga ne spije praktično nič, pa še poraba goriva se je znižala za kakšna dva litra. Poskusite! | Na vrh | |
ChickenBoy | 10 feb 2010, 21:08 | |
| Član #1274 Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10 Objav: 74
| Za 2 litra? | Na vrh | |
forba | 10 feb 2010, 22:07 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Ja prej je imel povprečno porabo okrog 12,5 - 13. Zdaj (zadnjih 4.000km) pa je poraba nekje od 10.5 do 11. Tudi jaz najprej nisem verjel. Vozim pa skoraj zmeraj isto, pa še zima je in seveda zimske gume gor. | Na vrh | |
Terminator | 10 feb 2010, 22:13 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| In kje kupš to zadevo? cena? | Na vrh | |
forba | 11 feb 2010, 08:45 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| Najprej si poglej na www.sintoflon.com. Jaz sem jo kupil v Italiji (na njihovi strani je seznam trgovin, ki prodajajo njihove izdelke). Celoten postopek (dva različna aditiva) stane okrog 55 EUR. Najprej daš enega (Sintoflon ET), voziš kakšnih 2000km nato menjaš olje in daš noter drugega (Sintoflon Protector). Olja ne pije več, poraba je nižja in malce boljše gre. V Sloveniji žal ne vem kdo ga prodaja, najbližji v Italiji je v Gorici "Ricambi Ribi, Corso Italia 187, 34170 Gorizia (GO), T:0481/21491". Je pa sodeč po tujih forumih najboljša stvar med aditivi. Jaz sem zadovoljen. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 11 feb 2010, 12:02 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| forba je napisal(a): ... Najprej si poglej na www.sintoflon.com. Jaz sem jo kupil v Italiji (na njihovi strani je seznam trgovin, ki prodajajo njihove izdelke). Celoten postopek (dva različna aditiva) stane okrog 55 EUR. Najprej daš enega (Sintoflon ET), voziš kakšnih 2000km nato menjaš olje in daš noter drugega (Sintoflon Protector). Olja ne pije več, poraba je nižja in malce boljše gre. V Sloveniji žal ne vem kdo ga prodaja, najbližji v Italiji je v Gorici "Ricambi Ribi, Corso Italia 187, 34170 Gorizia (GO), T:0481/21491". Je pa sodeč po tujih forumih najboljša stvar med aditivi. Jaz sem zadovoljen.
Potem pa se stvar po določenih KM obrabi in je ne moreš nikakor sprat iz motorja. Vsak avtomehanik ti bo odsvetoval aditive, ki se dodajajo motornem olju. To dodaš če avto prodajaš in ti je vseeno, samo da lepše teče.
| Na vrh | |
mkosir | 11 feb 2010, 12:10 | |
| Član #1336 Prijavljen dne: 14 okt 2009, 14:16 Objav: 37
| Za nekaj podobnega sm slišu ,da ima mehanik iz Sneberj ( v LJ za gostilno Tinček). Ima neko mašino od Mobila, da ti mašino opere. Saje ter podobne zadeve. Pravijo taxisti ,da imajo manjšo porabo goriva in olja. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 11 feb 2010, 12:39 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| mkosir je napisal(a): ...
Za nekaj podobnega sm slišu ,da ima mehanik iz Sneberj ( v LJ za gostilno Tinček). Ima neko mašino od Mobila, da ti mašino opere. Saje ter podobne zadeve. Pravijo taxisti ,da imajo manjšo porabo goriva in olja.
Wow, imaš kakšen kontakt? | Na vrh | |
forba | 11 feb 2010, 13:00 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| OCEAN RACE: Tudi jaz sem skeptik, kar se tiče aditivov. Vozim že 13 let in nisem nikoli dodal ničesar v avto. Po prebiranju volvo forumov (Italija, ANglija) sem prišel do tega. Po pogovoru z nekaterimi uporabniki in mehaniki v Italiji, ki so ga vsi toplo priporočali pa sem ga kupil in vlil v motor. Sicer pa to ni samo aditiv. ET očisti motor vse ostale nasnage, protector pa ga zaščiti. Moraš pa stvar obnovit vsakih 45.000km - 50.000 km. Tudi revije kot npr. TOP GEAR, ELABORARE in AUTO ga svetujejo in obstajajo članki in testi o tem. Jaz upam, da bo vse ok. Zaenkrat je. Bom pa pa po 45kkm stvar ponovil. Če bo pa kaj narobe bom pa seveda tudi povedal . LP | Na vrh | |
Lvovo | 03 mar 2010, 19:17 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| QMI bom dal naslednjič notri... Po doma opravljenem servisu Z3-ja je neodvisni kandidat (voznik) izjavil, brez da bi ga kdo kaj spraševal, izjavil,niti govoril mu o tem, da bomo servisirali, da gre avto naenkrat mnogo mnogo bolje. (Ta voznik je bila od Z3-ja lastnika mama). | Na vrh | |
Damijan | 03 mar 2010, 20:47 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Škoda, da mečeš denar za raznorazne aditive, ki kvazi "popravijo" napake. Če je kakšna napaka na motorju in zaradi tega povečana potrošnja olja, ne boš rešil težave z nobenim dodatkom.
Imajo pa ti dodatki eno lastnost, da ti lahko uspešno zamašijo oljne kanale in imaš potem še večji strošek zaradi zaribanega motorja. | Na vrh | |
Lvovo | 04 mar 2010, 01:38 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| To pi*** sem hotu dat tudi v motocikel, ki je 'nov', kao da dalj traja. Not so teflonski aditivi. Tle se zgodba konča, ker je pr motorju sklopka 'mokra' in teflon vemo kaj je... Pa ne da bi jz zdej to dajal not s tem namenom, ker je motor kao izrabljen (ima 160kkm), pač pa zato da bi tekel gladkeje in dlje brez napak...(sem to hotu dat že v peugeota, pa sem prej prodal....) Škodit mu pomoje res ne more.
[ Uredi 04 mar 2010, 01:38 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 41, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5984 najnovejši član: proertral |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|