|
|
(940) Nakup (uvoz) rabljenega Pojdi na stran
1
2
[3]
|
|
tomazKK | 25 dec 2009, 12:10 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Escort TD je imel na alternatorju kontakt za obratomer. Pa je bil '96. Možakar, ki prodaja 940 mi je takrat razlagal da ve za TD motor naprodaj. Zagrab ga za kravatlc!
| Na vrh | |
bbf | 25 dec 2009, 12:37 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Vprašaj še tega mojstra: Vasja Kos, Ivančna Gorica, 041969338 (zraven železniške). On naj bi predelaval bencinske 200ke, 700ke.. v dizelaše. Ko sem okol motorja za mojga 244 spraševal, mi je pod roke prišel njegov kontakt. | Na vrh | |
bvogri | 25 dec 2009, 12:55 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Citro kakšno lepo ohranjeno 960 kup, ne pa tega odpada gledat. Že tko boš zmetal not verjetno kar nekaj denarja. | Na vrh | |
citrobooster | 25 dec 2009, 15:24 | |
| Član #1424 Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07 Objav: 21
| bbf je napisal(a): ...
Vprašaj še tega mojstra: Vasja Kos, Ivančna Gorica, 041969338 (zraven železniške). On naj bi predelaval bencinske 200ke, 700ke.. v dizelaše. Ko sem okol motorja za mojga 244 spraševal, mi je pod roke prišel njegov kontakt.
saj avtomobil (940) je imel tablice Ivančne Gorice gor, takoda zna bit avto s tam nekje... hvala za kontakt
O, bvogri..:) hvala za nasvet...ampak..verjel ali ne, težko je dobit 960 pri nas..:) mi je pa ta gajba zaradi zadnjega pogona in špere zelo všeč. sej bistvo bo ostalo doma (propeler) , ta bi bil pač za poleg, čeprav, kolikor se poznam, bom spet metal dnar noter... čez čas pa še en audi 100 q in mercedes w124 takoda bo slika popolna
| Na vrh | |
MKovic | 25 dec 2009, 19:51 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| bbf je napisal(a): ...
nekateri imajo poseben izhod na alternatorju (oznaka W),
Vsi (benecinski) modeli serije 700 dobivajo podatke za obratomer iz alternatorja, ravno zato so tako nezanesljivi in je potrebno pri nastaviti vžiga priklopiti zunanji obratomer. Tudi prve serije 900 imajo enako rešitev, šele kasneje pa obratomer dobiva podatke iz motorne elektronike (Bosch LH). Mislim, da za delovanje obratomera ne bi bilo potebno menjati števca, potrebno bi bilo le ustrezno ožičiti obstoječega. Žal sem to počel pred dvemi leti (ko sem armaturko 700-ke manjal za tisto iz 900-ke) in na pamet ne poznam rešitve. Če bo potreba pa lahko preverim stare zapiske. | Na vrh | |
bbf | 25 dec 2009, 22:10 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| mkey.. | Na vrh | |
citrobooster | 26 dec 2009, 11:58 | |
| Član #1424 Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07 Objav: 21
| MKovic je napisal(a): ... bbf je napisal(a): ...
nekateri imajo poseben izhod na alternatorju (oznaka W), Vsi (benecinski) modeli serije 700 dobivajo podatke za obratomer iz alternatorja, ravno zato so tako nezanesljivi in je potrebno pri nastaviti vžiga priklopiti zunanji obratomer. Tudi prve serije 900 imajo enako rešitev, šele kasneje pa obratomer dobiva podatke iz motorne elektronike (Bosch LH). Mislim, da za delovanje obratomera ne bi bilo potebno menjati števca, potrebno bi bilo le ustrezno ožičiti obstoječega. Žal sem to počel pred dvemi leti (ko sem armaturko 700-ke manjal za tisto iz 900-ke) in na pamet ne poznam rešitve. Če bo potreba pa lahko preverim stare zapiske.
ja, podatke za obratomer naj bi 700 res dobivale iz alternatorja. če bi hotel imet obrate na dizlu, bi moral menjat alternator s takim, ki ima to možnost. ali pa na novo prevezat ožičenje. edino malo smešno bi bilo, da bi imel na dizlu obrate do 7000
| Na vrh | |
rdečs40 | 27 dec 2009, 09:24 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| bolje to kot pa ne bencinarju do 4500 | Na vrh | |
mihaa | 13 jan 2010, 20:04 | |
| Član #1200 Prijavljen dne: 30 jun 2009, 16:27 Objav: 62
| citrobooster je napisal(a): ... saj tega se bojim, da za D24 navadno mašino sploh ni bilo obratomerja.. ponavadi ga osnovni modeli nimajo... na 760 td pa je bil in je tudi delal. če bi danes vedel za kakšno dobro dizel mašinos turbino, ki se da vgradit v to 940, potem bibila stvar lažja... tako pa ne vem veliko, kar se tiče rabljenih delov za stare volvote in pač zbiram info..:)
Zdravo!
no, lahko ti potrdim, da je za mašino D24 v originalu obstajal obratomer - pred leti sem imel 740 z motorjem D24.
Lp
| Na vrh | |
citrobooster | 14 jan 2010, 20:36 | |
| Član #1424 Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07 Objav: 21
| ja, sem našel na spletu. 760 je imel obratomer. samo števec kot tak pa ne vem če paše v armaturo od 900... ali pač? | Na vrh | |
MKovic | 14 jan 2010, 20:47 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Če gre za zadnje letnike 760 (po 1989) potem je sklop števcev oblikovno enak. Vendar bo zelo verjetno problem s merilnikom hitrosti: serija 700 ima 12 senzorskih zobcev v diferencialu, 900 pa 48, zato bo števec prikazoval 4x nižjo hitrost od realne.
| Na vrh | |
citrobooster | 14 jan 2010, 22:26 | |
| Član #1424 Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07 Objav: 21
| po besedah mehanika bi bilo najlažje menjat alternator. za bencinski motor je imel napeljavo za obratomer... in potem naj bi to delalo. imam načelo, da tisto kar je pač na avtu, naj potem dela. | Na vrh | |
tomazKK | 15 jan 2010, 16:26 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Sem mislil, da te je minila 940. | Na vrh | |
citrobooster | 16 jan 2010, 11:14 | |
| Član #1424 Prijavljen dne: 21 dec 2009, 12:07 Objav: 21
| ne še sta pa na šahovnici še mercedes in audi..:) | Na vrh | |
SOFTSTEP | 30 mar 2010, 20:00 | |
| Član #1593 Prijavljen dne: 30 mar 2010, 18:07 Lokacija: Podgozd ,IG Objav: 1
| Mal prepozn tole berem bi lahko koga z kašnim delom razveselil ker sem lansko spomlad moral eno garažo spucat pa je šlo v kontejner 2 števca za dizla 740 pa zadne luči pa nova email krivina pa zdnji lonc pa še en kup tapet mehanizem za šibedah pa še en kup delov jooooj .....zdej mi je pa kr mal žou ....... No gospodje zdej sem se pa jest spet zakuru a je kaka lepa 740 (940)karavan z D24 naprodaj ? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 35, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6023 najnovejši član: lujan |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|