|
|
(S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ? Pojdi na stran
1
2
|
|
Tadej | 21 feb 2007, 11:53 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Hehe, nikoli končana zgodba o porabi.... Glede na to da sem prej vozil bencinarje (M5 in S6) se mi zdej samo smeje ko grem na črpalko. Kolk sem opazil BC kaže cca pol litra manj kot je dejanska poraba. Pri meni je do sedaj bila od 6,4 do 7,8 izračunano po vsakem dolivanju, kar pomeni po cca 1000 prevoženih km. Mojih povprečnih 1000 km je razdeljenih na cca 300km relacije ostalo pa Ljubljana. Glede na to da me avtomobilizem veseli si stroškov ki mi jih delajo prevozna sredstva ne opravičujem in so takšna kot so.... četudi je včasih to pomenilo 17L/100km + 1L Castrol Rs olja na 1000 km
Za OT se opravičujem... zadeva se lahko preseli v drugo temo ali pa preskočiva na ZS.
Lp, Tadej | Na vrh | |
c70 | 21 feb 2007, 11:55 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Primerna tema o porabi >>> PORABA
[ Uredi 21 feb 2007, 12:47 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 feb 2007, 13:01 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Mene pa zanima na kolko se da čipat D5 163 hp? | Na vrh | |
Tomaz40 | 21 feb 2007, 13:32 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... Mene pa zanima na kolko se da čipat D5 163 hp?
Praktično vsi turbodizli se čipajo za 25%. Toliko naj bi bila meja, ki se je držijo skoraj vsi, ki se ukvarjajo s chip tuningom. Če pa želiš več, ti lahko povečajo moč tudi za 50% pa tudi več, ampak to ti že tuner pove, da ni dobro za motor. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 feb 2007, 14:00 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| UUUUHUHU!!! S60 D5 z 326 Hp haahaha STRUUUP | Na vrh | |
Tadej | 21 feb 2007, 14:23 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Smotrno chipat se da do meje ki jo postavi kakšna druga komponenta ki sodeluje pri pogonu. Lahko je to pristisk ki ga je turbina zmožna proizvest, lahko je to pretočost brizgalnih šob, lahko je to pretočnost naftne črpalke, lahko je to maximalni navor, ki ga prenese menjalnik ali pa ker drug pogonski sklop...... Zato v določenem primeru nima smisla siliti turbine v proizvedbo velikega tlaka, če morda črpalka ni zmožna pretočiti zadostne količine goriva do šob.....
Eden od ponudnikov chipanja je RSRMotorsport v Črnučah, gospod ima precej izkušenj in ti zna postreči s preverjenimi informacijami: http://www.rsrmotorsport.com/optimiranje/volvo.php
Lp, Tadej | Na vrh | |
AljAž | 21 feb 2007, 16:49 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Glede na to da so novi D5 cca 180KM, bi tudi stari D5 164KM moral normalno prenesti čipanje na približno toliko. Da kaj "crkne" je še 100 drugih dejavnikov. | Na vrh | |
chiptuning.si | 28 feb 2007, 15:46 | |
| Član #230 Prijavljen dne: 28 feb 2007, 14:24 Objav: 1
| zdravo.,
mal berem tole temo in vam lahko povem, da po naših izkušnjah se D5 (in 2.4D) motorji zelo dobro obnesejo, že v osnovi, pa tudi s čip tuningom (če je narejen dobro in v mejah normale). Pri nas smo jih delal že precej in ni bilo problemov pa so nekateri imel že precej kilometrov za sabo. Če bo koga več zanimalo bi se dalo dogovoriti tudi za kak test. LP | Na vrh | |
Inge | 28 feb 2007, 17:34 | |
| Član #107 Prijavljen dne: 28 nov 2006, 13:53 Objav: 51
| chiptuning.si je napisal(a): ...
zdravo.,
mal berem tole temo in vam lahko povem, da po naših izkušnjah se D5 (in 2.4D) motorji zelo dobro obnesejo, že v osnovi, pa tudi s čip tuningom (če je narejen dobro in v mejah normale). Pri nas smo jih delal že precej in ni bilo problemov pa so nekateri imel že precej kilometrov za sabo. Če bo koga več zanimalo bi se dalo dogovoriti tudi za kak test. LP
Malo off topic :Z
Ali te poste piše simpatična gospodična v vaši sprejemni pisarni?
| Na vrh | |
Damijan | 01 mar 2007, 06:52 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Dej slikico gospodične... | Na vrh | |
Blaž | 01 mar 2007, 12:21 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Fantje, malo vzdržnosti prosim!
Je preveč za tukaj!
Čipajmo naprej! | Na vrh | |
TNTSaiNT | 03 maj 2007, 12:29 | |
| Član #312 Prijavljen dne: 02 maj 2007, 15:37 Objav: 4
| in zdej po celi tej raspravi cist nc ne razumem
a je ista masina in vse isto v 2.4d z 130 in 160km in je razlika sam u softu?
al naj se tunira za teh 30km al ne?
ajd kasnije
[ Uredi 03 maj 2007, 12:35 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 maj 2007, 13:25 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Da, motorja sta enaka, le da imata drug software ( baje še turbino ). Drug podatek ni preverjen. Načeloma je pa samo software.
[ Uredi 03 maj 2007, 13:27 ] | Na vrh | |
TNTSaiNT | 03 maj 2007, 13:35 | |
| Član #312 Prijavljen dne: 02 maj 2007, 15:37 Objav: 4
| ja nc pol bom na servisu uprasu ce je tud turbina ista
ce je ga bom sunu na 160
ostalo(diski ploscice) je tko al tko isto
hvala
ajd kasnije | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 maj 2007, 13:41 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ja, ostalo je isto. Poročaj kako boš uredil zadevo! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 52, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|