Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Skladiščenje avta

Avtor objava
1-ej
27 jun 2010, 18:19 Predogled tiskanja
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Imam avtomobil, ki ga skladiščim in občasno (1krat na mesec) prižgem in se malo zapeljem pa 100 metrov. Opažam, da se med oljem nabirajo take čudne grudice... Zdaj pa me zanima, kaj predlagate, kako bi karseda optimalno skladiščil avto?
Ga dal na klocne,spustil olje... Ali obstaja tudi kakšna druga rešitev, ki omogoča takorekoč, da se vsedeš v avto (ko ta stoji recimo 1 leto) in se odpelješ?
Za rumenkota se počasi že delajo načrti
Na vrh
MKovic
27 jun 2010, 19:08
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Verjetno ne bom povedal nič novega: stoji naj na suhi podlagi (beton, asfalt...) nikakor ne travi. Uporabi kvalitetno sintetično olje, v tanku naj ne bo preveč bencina, stoji naj na gumah, z rahlo povečanim tlakom. Najbolje je, če je (seveda ) v garaži, sicer pa nisem pristaš pokrivanja, cerada namreč zadržuje vlago in pospešuje rjavenje. Če je možnom, med zavorne diske in ploščice našpricaj malo WD-40, da ploščice ne prirjavijo na diske. Akumulator naj bo odklopljen, razen če ni priključen na napravo, ki vzdržuje napetost.
Na vrh
volhart
27 jun 2010, 19:12
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Kakšne načrte?
Na vrh
1-ej
28 jun 2010, 10:33
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
Torej, mi predlagate da zamenjam olje, vse dobro našpricam....
Na vrh
Švedmorebitprh
28 jun 2010, 11:49
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Predvsem moraš vsake toliko prižgati klimo, ker če ne bo šel kompresor rakom žvižgat.
Na vrh
1-ej
30 jun 2010, 23:05
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
volhart je napisal(a): ...

Kakšne načrte?


Zadnjič sem bil na Grobniku in sem malce razmišljal prišel sem do zaključka. Zakaj pa ne! Zaenkrat je plan samo v moji glavi. Projekt se bo upam, da začel drugo leto.
V mislih imam nekaj podobnega http://www.youtube.com/watch?v=vZpzo4KSEkI
Se paravi obnova motorja (in vse kar spada zraven večje puhalo, elektronika...) podvozja, zavor, izpuha, menjava menjalnika, zapora difa ...
Na vrh
alfaromeo
01 jul 2010, 08:43
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Avto je sicer tvoj, naredi z njim kar hočeš, sam sem pa mnejna, da naj avto ostne tak kot je, sploh zato ker je resnično limited edition.
Torej original izgled, brez grdih volanov, dirkalnih sedežev, rollcageov, angeleyes luči , grdih platišč in podobnege navlake.

Spremembe pod pokrovom motorja v smilsu spremebe motorne elektronike, zamenjava injektorjev, pumpe in izpušnega sistema se mi ne zdi tako mimo, kot zgoraj opisani posegi.

Dečko je spremnil navadno T5. Ti bi pa spremnijal T5-R. Meni osebno je to mimo.
Na vrh
1-ej
01 jul 2010, 11:21
Član #448
Prijavljen dne: 17 avg 2007, 04:57
Objav: 326
alfaromeo je napisal(a): ...

Avto je sicer tvoj, naredi z njim kar hočeš, sam sem pa mnejna, da naj avto ostne tak kot je, sploh zato ker je resnično limited edition.
Torej original izgled, brez grdih volanov, dirkalnih sedežev, rollcageov, angeleyes luči , grdih platišč in podobnege navlake.

Spremembe pod pokrovom motorja v smilsu spremebe motorne elektronike, zamenjava injektorjev, pumpe in izpušnega sistema se mi ne zdi tako mimo, kot zgoraj opisani posegi.

Dečko je spremnil navadno T5. Ti bi pa spremnijal T5-R. Meni osebno je to mimo.


Avto vizualno ostane isti spremembe v smislu kot si jih ti napisal to je to. Bomo vidl kaj bo čas pokazal
Na vrh
Volvo. 4 life
01 jul 2010, 15:21
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Zeeeeeelo všeč mi je ideja .... sicer ne vem kaj imaš v glavi da si se to odločil, vendar glede na to da si dobil idejo na Grobniku, si tudi sam vrjetno sit da sama bosanska jajca zmagujejo na teh drag rejsih Že dlje časa premišljujem da bi se v Slo najdla 2 " norca " ... eden za dragrace tuning in eden za RWD tuning, vendar tudi v smislu drift challenge-a ! Sedaj pa k tvoji ideji ...

Najboljši avto za projekt bi bil V70 R ! Glede na to da imaš cca 15k € viška, bi iz R-a za ta denar lahko potegnil vsaj 400+ HP, brez da odpiraš motor, dočim pri T-5Ru, še za obnovo motorja nimaš dovolj, seveda če se zadeve lotiš orenk. Kar se tiče R-a, ti motorja ne bo treba odpirat, kar se tiče tunninga imaš po TB-ih dosti napisanega, potem moraš uskladiti samo še elektroniko. So pa konji pogojeni z €€€, torej več €€€ -> več konjev -> sky is the limit ;)

S 400+ konji imaš kar uredu možnost peljati v rangu 12 sekund, kar je za ponos Volva v Sloveniji kar uredu, če si seveda to želiš. Kaj boš naredil sam, je tvoja stvar, vendar moj glas gre def. R-u

... še kdo za R-a
Na vrh
Volvo. 4 life
01 jul 2010, 15:45
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

...in eden za RWD tuning ...


nekej v tem smislu:

http://www.youtube.com/watch?v=FU5CzsmjF-k&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=GFV6X_X7NFE&feature=related

Na vrh
alfaromeo
01 jul 2010, 15:53
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mislim, da je za dragerace ali kakršne koli race projekte škoda limitied edition avtombila za osnovo.

V kolikor se gre v ta projekt je potrebno avtu odstraniti balast, (vso notranjost, to so vse tapte, vse seddeže, razen voznikovega, velik del aramutre, stekla zamenjati s plexijem, šibedah ven, ker je pretežek, itd...), potem pride ?, zakaj bi to delal z R, ki je zunaj zelen notri, pa ima oranžno usnje, in zakaj bi to delal z rumenim T-5R, oba sta namreč limited edition avtombila.

Za take projekte se kupi kakšno 7 ali 850 T-5 se jo poskubi in voila, piči svinja u kuruzo.

Meni osebno je škoda takega avtombila (R sploh pa v enejevi barvni kombinaciji, T-5R), da se nekomu pokažeš kako hiter si, saj se vedno najde, nekdo, ki je malo hitrejši boljši, višji in močnejši in takrat si moraš rečt ko ga je***e, boljši je in greš na špricer ali sok.
Na vrh
noj
02 jul 2010, 08:54
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
alfaromeo je napisal(a): ...

Mislim, da je za dragerace ali kakršne koli race projekte škoda limitied edition avtombila za osnovo.

V kolikor se gre v ta projekt je potrebno avtu odstraniti balast, (vso notranjost, to so vse tapte, vse seddeže, razen voznikovega, velik del aramutre, stekla zamenjati s plexijem, šibedah ven, ker je pretežek, itd...), potem pride ?, zakaj bi to delal z R, ki je zunaj zelen notri, pa ima oranžno usnje, in zakaj bi to delal z rumenim T-5R, oba sta namreč limited edition avtombila.

Za take projekte se kupi kakšno 7 ali 850 T-5 se jo poskubi in voila, piči svinja u kuruzo.

Meni osebno je škoda takega avtombila (R sploh pa v enejevi barvni kombinaciji, T-5R), da se nekomu pokažeš kako hiter si, saj se vedno najde, nekdo, ki je malo hitrejši boljši, višji in močnejši in takrat si moraš rečt ko ga je***e, boljši je in greš na špricer ali sok.


Se nebi mogel bolj strinjat!
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 84, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5978
najnovejši član: Vjiupsrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete