|
|
(S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ? Pojdi na stran
[1]
2
|
|
volvoman | 04 jan 2007, 20:19 | |
| Član #133Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16 Objav: 34 | Vozim volvo s-60,..2.4 d,..130 km,..in me zanima ali je to isti motor kot pri modelu s-60 163 km,... in kaj narediti,da pri svojem avtu povečam moč na 163 km ??? Je možna originalna nadgradnja softvera,..koliko to stane,..in ali je poseg varen na delovanje motorja,..???
[ Uredi 05 mar 2007, 13:02 ] | Na vrh | |
noj | 04 jan 2007, 20:55 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| kokr jaz vem je isti motor in čipanje pomoje ni problem... se bom jutri v službi pozanimav pri mehanikih in prodajalcih, pa ti sporočim... | Na vrh | |
AljAž | 04 jan 2007, 23:59 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Kateri letnik pa je avto? Pa je common rail? | Na vrh | |
Blaž | 05 jan 2007, 08:32 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Js sm razmišlu čipat mojo dizlco, pa sem si za enkrat premislu! Treba je vedet, da se ga da fejst napumpat, ampak js bi se držal priporočenih % povečanja!
Premislu sm si pa zato, ker poznam kr nekaj čipanih avtov in velikokateremu je šla al turbina, al pa sklopka! Ker pač turbino navije, sklopka pa mora prenest več navora!
Je pa spet velik odvisn kako se vozi! | Na vrh | |
RollingStone | 05 jan 2007, 09:11 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| oba starejša dizla, torej 130 in 163km lahko brez problema spraviš na 198km in 400 nm. Čip tuning je najvarnejši poseg, če hočeš več km in nm. Motorja sta povsem enaka, razen sowtwera seveda. | Na vrh | |
alfaromeo | 05 jan 2007, 11:03 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Motorja naj bi bila enaka in sta čisto volvova. Čipati ni problem. Poglej RSR, chiptuning, ....
V kolikor je avto v garnciji, ti le ta ob čipanju zapade.
Verjetno se bo sklopka prej obrabila. Drugih tehničnih problemov z motorjem ne bi smelo biti.
lp | Na vrh | |
Hong Kong | 06 jan 2007, 07:07 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Na motorju pri cipanju prihaja do: (seveda ob voznji ne penzionerski-potem cipanje nima smisla) 1. Dvakrat hitreje obrabe vseh lezajev v motorju 2. Prenos na ventilih prek jermenov ali verig (ni narejen za taksne obremenitve) 3. Vsi deli v menjalniku do prenosa imajo za 30% vec obremenitev kot normalno in tega ne zdrzijo ploscice v menjalniku.Olje se greje prek normale zato vsi frizirani avti imajo dodatne hladilnike spredaj. 4. PORABA je visja za min. 2-3 Litra ali tudi vec (zato naj vam ne nakladajo, da porabi manj ker je to laz) Vec moci vec kuri cista fizika 5. Ko se cipa avto se menjajo tudi vsi vitalni deli avta ce zelis, da avto zdrzi dolga leta, ce ne po parih letih so stroski popravila preveliki. 6. Zato je na svetu zelo malo tistih kateri prodajajo chipe in zraven se obvezno menjavo mehanskih delov: lezaji motorja, lezaji oljnic, batov itn... 7. A vsaj moje mnenje je da so vsi ki chipajo dizle mal :ugly: (li) 8. Cenovno se ne splaca za teh par KM navijati motor.
Spomnim se prijatelja Reli voznika ko je friziral (in chipal) motor Lancie Delta Integrale. Ceprav je ta avto raketa kreten je sel menjati dele in sjebal super dirkalni avto. Ni zdrzal menjalnik pol leta kako je gonil ubogo Delto.
[ Uredi 06 jan 2007, 07:11 ] | Na vrh | |
RollingStone | 06 jan 2007, 09:07 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| HK, point čipanja ni predvsem to, da je večja moč. Bolj pomemben je (vsaj za nekatere) večji navor. Kar se pa tiče porabe (sicer na čipan bencinarju po mojih izkušnjah) poraba dejansko je manjša. Pogoj za to je, da voziš enako hitro kot prej. Če boš po čipanju vozil hitreje, je logično, da bo tudi poraba večja. Pri enaki vožnji pa se lahko zmanjša za cca 10-15%, ker se motor manj matra, da doseže tisto ženjeno hitrost. | Na vrh | |
grimreaper | 06 jan 2007, 09:28 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Mislim da ipak je razlika izmedju 2.4d i D5, i to u turbo punjacu. | Na vrh | |
RollingStone | 06 jan 2007, 16:30 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| DJ, se strinjam s tem, kar si napisal grimiju. Ampak (ne glede na to, da sta 2.4 bencinarja po čipanju iste moči) pri 2.4 bencincih je razlika v ventilih (10v, 20v). Torej je računalnik drugačen in glava motorja. | Na vrh | |
volvo5er | 06 jan 2007, 17:02 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| RollingStone je napisal(a): ...
DJ, se strinjam s tem, kar si napisal grimiju. Ampak (ne glede na to, da sta 2.4 bencinarja po čipanju iste moči) pri 2.4 bencincih je razlika v ventilih (10v, 20v). Torej je računalnik drugačen in glava motorja.
Ja pri 850 je razlika v ventilih, novejši 2435 kubični motorji pa so vsi 4 ventilski. | Na vrh | |
grimreaper | 06 jan 2007, 17:52 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| DJ je napisal(a): ...
@ grim: da postoji razlika, onda bi poslije chipanja ta dva motora imala razlicitu snagu.
Provjerit cu to jos kod prijatelja, znam da smo i o tome jednom prilikom pricali. | Na vrh | |
Hector | 06 jan 2007, 19:29 | |
| Član #131 Prijavljen dne: 17 dec 2006, 12:11 Objav: 78
| No ja od frenda fotr dela v Volvotu in odsvetuje kakršnokoli friziranje. Že tako so pošiljali na Balkan avte x kvalitete, se pravi da hitro kaj hudič vzame če preobremeniš mašino.
To je isto kot friziranje procesorja in pol rabiš še mnogo dodatnega hlajenja....
[ Uredi 06 jan 2007, 19:30 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 06 jan 2007, 19:35 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| RS si se zmotil. to je veljalo za 850. S60 in novejši imajo pa "enak" motor. 140km in 170km. Enako velja za 2.4d in D5. Vrtine, gibi in glava so enake. Če so pa ti motorji sestavljeni iz identičnih(enako kvalitetnih) kosov pa nevem.
lp | Na vrh | |
grimreaper | 06 jan 2007, 19:39 | |
| Član #28 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27 Objav: 608
| Hector je napisal(a): ...
No ja od frenda fotr dela v Volvotu in odsvetuje kakršnokoli friziranje. Že tako so pošiljali na Balkan avte x kvalitete, se pravi da hitro kaj hudič vzame če preobremeniš mašino.
Volvo ne dijeli aute po trzistima (kad govorimo o kvaliteti). | Na vrh | |
RollingStone | 06 jan 2007, 19:57 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Možno ja. Potem je pri novejših samo software drugačen, vse ostalo pa je enako. Torej bi z zamenjavo softwera lahko bp prišel na 170+km, in to brez kakršnegakoli rizika. | Na vrh | |
Hong Kong | 07 jan 2007, 08:39 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Vsaka menjava ali podomace ze sto let uporabljana beseda friziranje je kratkega roka. Tisto ce bos enako vozil avto katerega si friziral je pa cista nesmisel ne glede na navor. In nobeden me ne bo preprical, da friziran avto kuri manje bencina kot tovarnisko narejen. Res je mozno ispolirati posamezne kanale in dodati par zamenjav tako kot smo to bili vajeni na fergazerjih 80 let a da imam sfriziran avto in da ga peljem enako kot prej pocasi je totalni nesmisel ali spet Gorenjska ideologija. Frizira se da avto potegne in ima boljse pospeske a o navoru je smesno govoriti ker eno brez drugega ne gre. Kaj ce klinc vozniku navor ce potem pelje enako.Eno brez drugega je bedarija. Kdo navije avto da ima vec navora? A bo vlekel konjsko prikolico ali stajski gnoj? Od starega ficka Abarth naprej sem videl firiziranja in vozil prej in potem isti avto.Traktor in raketa.Reli klub v Opatiji in Reli Ucka 1991 nekaj let (enkrat tudi dirkal v stilu osebnih vozil-Suzuki Vitara in prisel 8 med 84.) Vsak navit avto bo imel posledice zato ne zavajajte javnost s podatki, da se ne bo nic zgodilo.Ne bo se zgodilo ce bos peljal kot penzioner od doma do sihta in nazaj.Je to smisel friziranja-cipanja? :^) :^) :shout: In cipanje je drag sport vsaj za nekoga ki ima normalno placo je to luksuz. Moje mnenje pac. | Na vrh | |
RollingStone | 07 jan 2007, 10:21 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Samo rekel sem, da čipan avto kuri manj OB ENAKI VOŽNJI. Res pa je, da je smisel čipanja, da gre avto hitreje, torej ga ne čipaš za to, da boš vozil enako hitro. Seveda je ob hitrejši vožnji tudi poraba višja.
Aja, tudi, če se konjska moč in navor spremenita, se pri obeh lahko spremenijo bistveni parametri. Torej maksimalna moč ne bo na voljo pri naprimer 5000rpm, ampak šele pri naprimer 5800rpm. Tako tudi ves navor ne bo na voljo pri 2000rpm, ampak pri naprimer 3000rpm.
Še vedno pa je tako, da je turbo bencinar tubo ravno zaradi tega, da da ni treba čipati ampak da že serijsko dovolj hitro gre. Pri dizlih je pa pametno še kaj iztisnit ven, ker so pač bolj leni. | Na vrh | |
Hector | 07 jan 2007, 11:37 | |
| Član #131 Prijavljen dne: 17 dec 2006, 12:11 Objav: 78
| grimreaper je napisal(a): ...
Volvo ne dijeli aute po trzistima (kad govorimo o kvaliteti).
djeli djeli budi siguran.
| Na vrh | |
Hong Kong | 07 jan 2007, 12:30 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Ker sem bil na Svedskem v VCC lahko potrdim, da VCC NE deli avte po trziscih iz enega edinega razloga ker je vsak avto narocen pri Volvu narejen izkljucno po narocilu kupca in ne po zalogah da bi lahko kupil avto kar iz zaloge. NIsi na trznici, da reces dajmi to lubenico.Hallo? Preberite mal vec o Volvo tovarni preden pisete take neresnice. Vsak avto je narejen na istem traku z ostalimi in je samo vprasanje kontrole kaksen bo prisel do kupca.
Nobeden se ni prisel in kupil Volvo: Dajte mi ta model z osnovno opremo in pika.Tudi ta je narejen prav tako na istem traku.IN ni narejen na trraku za Balkan ali Italijo.Razlika v tem je, da so posebni modeli delani za Italijo ali Ameriko a to nema veze s tem. Volvo ima tako avtomatiziran proces in nabavo delov, da skoraj nic nimajo na zalogi, saj tudi za mene niso imeli enega modula ko je avto bil gor na popravilu.Vse po narocilu.Res je da ze naslednji dan vse dobis ker je logistika nekaj najboljsega pri Volvu. (vsaj gor na Svedskem)
| Na vrh | |
Hector | 07 jan 2007, 13:12 | |
| Član #131 Prijavljen dne: 17 dec 2006, 12:11 Objav: 78
| Aha bo že držal, samo ni mi jasno, zakaj je bilo na " skladišču " med Španijo in Gibraltarjem vsaj 2000-3000 V-50-k .Če bi bili vsi ti avti po naročilu, bodi siguren, da kupci nebi čakali mesec, dva na jega...... Je pa logično, da nimajo dveh trakov za 2 tržišča, imajo pa notranje dele prve klase in slabše prve klase, in to porint med serijo in jo ločit je pa tamal problem. Ja o skladišču sem bil pa tudi jaz fasciniran, ni teorije, da bi mi spedenal vreče in tudi dele testnih avtomobilov se ne da dobit ( vse pač pregledajo in uničijo ). Logično pa je, da bodo vitalne zadeve od države do države različne, saj so samo vremenski pogoji npr. Finska/Portugalska krepko različni.
Huh mal smo iz teme skočil. :^)
[ Uredi 07 jan 2007, 13:15 ] | Na vrh | |
Hong Kong | 07 jan 2007, 13:47 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| To je vse narejeno izkljucno po narocilu.Od tam je slo naprej za Afriko ali Juzno Ameriko.TI modeli so mogoc narejeni z vso kompletno opremo ali izkljucno po variantah kot so summum, executive itn... Videl sem sistem in ti povem, da je vse po narocilu. Recimo na isti liniji se dela S80 in moj XC90 z istimi delavci v isti smeni. Res je, da je bilo na mojem nekaj napak ali ko sem ih dokumentiral in predal gen.dir.na sestanku so jih kaj hitro uredili in bodi preprican, da je ta ki je montiral nadrajsal. Za vsak najmanjsi del se ve kdo in kdaj ga je montiral. Volvo ima tak sistem racunalniski, da dol pades. Ne vem zakaj to nebi cakali kupci 2-3 meseca.Tudi sam sem vsa vozila nova cakal tudi 3-4 mesece.V cem je tu problem?
| Na vrh | |
Blaž | 07 jan 2007, 18:32 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| O oprabi čipanega avta se govori marsikaj! Da kuri pri enaki vožnji manj - je najpogostejši odgovor!
Seveda po bord kompjutru! Po pogovoru s strokovnjakom, ki pa mi je dejal, da je to zaradi spremenjenega softvera, ki ga potovalni računalnik ne dojema več realno! Tako, da je dejanska poraba večja, čeprav računalnik kaže drugače! Več konjev in navora - več juiceja pač pupca! Razen, če je kdo peš računal porabo in lahko trdi drugače?? | Na vrh | |
alfaromeo | 07 jan 2007, 18:53 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Hector je napisal(a): ...
Huh mal smo iz teme skočil. :^)
(y) ;) Kr ornk. :@ Tema je čipati ali ne čipati (6), če se ne motim ?!?! | Na vrh | |
noj | 07 jan 2007, 21:29 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| k sm reku, da se bom pozanimu... mašina je res ista kot v starem d5, kot so povedali že ostali, tovarniško se ne da čipat oz. spremenit elektronike, ostan ti samo čipanje pri različnih tunerjih... in po pogovoru z mehaniki naj ne bi blo škodljivo za avto, če je to v nekih mejah normale. | Na vrh | |
volvoman | 14 jan 2007, 20:24 | |
| Član #133 Prijavljen dne: 17 dec 2006, 14:16 Objav: 34
| Hvala za nasvete,... Me pa zanima še naslednje,..Kakšna je razlika med chiptuningom-ko ti spremenijo program delovanja motorja,..in med chiptuning box-om,ki ga enostavno priklopiš na motor???? Je ta zadeva z box-om preverjena,ali je bolje spremeniti program? In kakšen je sploh princip delovanje tuning boxa? Cenovno je box precej ugodnejši,tako,da prosim,če mi lahko kaj svetujete,....LP.
[ Uredi 14 jan 2007, 20:25 ] | Na vrh | |
volvo5er | 14 jan 2007, 21:37 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Kolikor je meni znano dajejo tile boxi lažne podatke računalniku in s tem povečajo moč motorja.
Jaz ti te boxe odsvetujem, če se že misliš spuščat v to potem naredi en konkreten chiptuning. | Na vrh | |
Damijan | 15 jan 2007, 06:48 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Tuning-BOX "nadomesti" glavno centralo. Je cenejši od chiptuninga, nekaj jih poznam, ki so zelo zadovoljni, vendar sem sam skeptičen. Med oglasi lahko zaslediš prodajo teh box-ov, rabljeni le par tisoč km. Zakaj le prodajajo???
Drugače pa kot pravi DJ, raje več za kvaliteten tuning, kjer dobiš še garancijo. Ne padi na poceni in superduper zadevo.
Poznam primer, ko je človek chiptunal Alfa-Romeo 166 V6 Turbo. Po dobrih 1000 km motor znotraj čisto stopljen. (st) (st) (st)
Kvaliteten tuning pa nič dodatno ne obremenjuje motorja. Vsi motorji so konstruirani z določenim koeficientom varnosti. Lahko ga naguliš do 25% več, pa ti še ostane nekaj varnostne rezerve. ;)
[ Uredi 15 jan 2007, 06:50 ] | Na vrh | |
Tomaz40 | 15 jan 2007, 08:35 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| Box podatke dobi, jih dobi spremeni in spremenjene podatke pošlje naprej. Laično povedano: V box pridejo podatki o tem pod kakšnim pritiskom naj porine gorivo skozi šobo npr. X, box pa to spremeni in da večji pritisk recimo Y. In to je celotna funkcija boxa.
Že to, da je box univerzalna zadeva za vse modele in vse znamke ti pove da ni dobra ideja. Motorji pri enem proizvajalcu in enem modelu avtomobila se med seboj razlikujejo, box bo pa kr unikaten za vse agregate. Malo sutra. Pravi čim tunerji potrebujejo lahko tudi nekaj ur, da nastavijo vse parametre.
Sam nikoli in nikdar ne bi dal boxa v avto. Lahko imaš ravno srečo in mu paše, veliko veja verjetnost pa je, da tvojemu avtu tako spreminjanje podatkov ne paše.
Damijan je napisal(a): ...
Kvaliteten tuning pa nič dodatno ne obremenjuje motorja.
Ali lahko tole malce bolj razložiš, ker logično sklepanje te pripelje do tega, da takoj ko iz motorja, ki je imel prej npr 100 konjev, sedaj iztisneš 105 konjev, je pod večjo obremenitvijo tako motor kot menjalnik, sklopka in velika večina pogonskega sklopa. | Na vrh | |
Damijan | 15 jan 2007, 10:21 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Nič dodatno ne obremenjuje motorja izven varnostnega faktorja. | Na vrh | |
Tomaz40 | 15 jan 2007, 10:55 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| Damijan je napisal(a): ...
Nič dodatno ne obremenjuje motorja izven varnostnega faktorja.
Aha. No to je pa nekaj popolnoma drugega. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|