Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(240) zavore

Avtor objava
MiRo
12 jan 2007, 11:36 Predogled tiskanja
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
No, da ne bo kdo mislil, da smo v klubu 200 neuničljivi, haha. :$

Včeraj se mi je zazdelo, da mi pedal zavore pri rahlem zaviranju počasi 'pobira' noter :O in ker sem bil vztrajen mi ga je z nežnostjo uspelo potopiti do tolikšne mere, da mi je posvetila lučka za zavore... normalno 3x zapumpam in drži. *-)
Ko se ustavim preverim zavorno tekočino... polno polno, kar pomeni, da sta obe 'lajtngi verjetno celi.

Sprašujem se ali napako pripišem glavnemu zavornemu cilindru ali samo potrebi po kakšnemu preventivnemu oz. zdaj že kar kurativnemu zračenju?

Kakšna ideja?

tnx
Na vrh
Spletna stran
Blaž
12 jan 2007, 13:14
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Po moje ti dihtnga na cilindru mal spuša!
Če držiš, pa gre pedal not, če pa hitr napumpaš, pa drži!
Druga skor ne more bit!

Mislim, da se da sm tesnilo zamenat, da ni treba clga cilindra!
Na vrh
alfaromeo
12 jan 2007, 14:20
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pomojem je tudi nekaj z glavnim zavornim cilindrov v zvezi. Verjetno so le tesnila, ki stanejo par 5€. Dela pa je malenkost več;)
Na vrh
MiRo
12 jan 2007, 19:32
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
tudi jaz sem takoj pomislil na to vendar me bega, da ko pedal 'napumpam' in ga pritisnem ter držim, drži in ne popusti niti mm *-) *-) *-)
Na vrh
Spletna stran
Damijan
12 jan 2007, 20:37
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Če nimaš znakov puščanja zavornega olja na nobenem spoju ali na zavornih čeljustih, je lahko zavorno olje iztrošeno.
Na vrh
MiRo
12 jan 2007, 20:48
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
Damijan je napisal(a): ...

Če nimaš znakov puščanja zavornega olja na nobenem spoju ali na zavornih čeljustih, je lahko zavorno olje iztrošeno.

olja je v izravnalni posodi točno toliko kot pre x :$ leti (1mm pod max).
a to se tudi izrabi *-)
Na vrh
Spletna stran
Damijan
13 jan 2007, 11:53
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Seveda se izrabi!

Poglej, zavorno olje ima zelo visoko temperaturo vrelišča. Z zaviranjem se nastala temperatura prenese tudi na zavorno olje! Najprej seveda v zavornih čeljustih. Zavorno olje tudi veže vlago nase, kar mu tudi znižuje temperaturo vrelišča. To pa opaziš pri zaviranju, kar se tebi zdaj dogaja.
Zato proizvajalci priporočajo menjavo zavornega olja na 2-3 leta. Zamenjava pa ni mišljena menjava kompletnega olja, kot npr. pri motorju, ampak se zavore le enostavno bolj "prezrači", da se zamenja olje v čeljustih in delno tudi v napeljavi. Olje v posodi pa ni obremenjeno na tempersturo zavor.

Na to sem pomisli, ker si rekel, da ti olja v posodi ne primanjkuje.

Pa dobro uštimaj! (y)
Na vrh
MiRo
13 jan 2007, 11:55
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
hvala za informacije... gem u akcijo, potem paporočam ;)
Na vrh
Spletna stran
tomazKK
13 jan 2007, 14:41
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
A niso nekateri avti mel, da je kontrolna lučka za zavore posvetila samo ko si imel preobrabljene disk ploščice?
Na vrh
MKovic
13 jan 2007, 17:44
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Glede na simptomatiko se močno bojim, da bo potrebna menjava zavornega cilindra.
Po delu na zavorah resetiraj diferencilani ventil, ki zaznava razliko med obema zavornima tokokrogoma (pred Y konktorjem, pod zavornim cilindrom). V nasprotnem primeru opozorilna lučka ne bo ugasnila.
Na vrh
Hong Kong
15 jan 2007, 21:04
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ker si se sam preprical v zadovoljstvo in zelo kvaliteten nivo usluge na Dumidi let's go to Maribore pa se Popija obisci nic se ne oglasi...
Na vrh
MiRo
16 jan 2007, 09:30
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
MKovic je napisal(a): ...

Glede na simptomatiko se močno bojim, da bo potrebna menjava zavornega cilindra.
Po delu na zavorah resetiraj diferencilani ventil, ki zaznava razliko med obema zavornima tokokrogoma (pred Y konktorjem, pod zavornim cilindrom). V nasprotnem primeru opozorilna lučka ne bo ugasnila.


tudi jas mislim, da gre za glavni cilinder, ki ga pa hvala, ne vem komu, še imam... ampak kaj ko je prišlo sedaj čisto nekaj drugega vmes... eh
Na vrh
Spletna stran
MiRo
16 jan 2007, 09:32
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
Hong Kong je napisal(a): ...

Ker si se sam preprical v zadovoljstvo in zelo kvaliteten nivo usluge na Dumidi let's go to Maribore pa se Popija obisci nic se ne oglasi...


da bi se za zavorni cilinder na 200ki peljal na Dumido? Verjamem v njihovo kvalitetno uslugo ampak, kolikor je POPI razlagal... za stare stroje je v MBju Gračner, kakorkoli je pa to avto, kjer ni posebne 'tople vode' in lahko vse okvare praktično odpraviš sam, oz. jih lahko odpravi vsak 'garažni' mehanik... kakršnega pa imam... ;)


[ Uredi 16 jan 2007, 17:55 ]
Na vrh
Spletna stran
tomazKK
16 jan 2007, 17:53
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
I (l) 100% old school (au) !!!!
(y) (y) (y) (y) (y)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 73, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete