|
|
(240) zavore
|
|
MiRo | 12 jan 2007, 11:36 | |
| Član #2Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889 | No, da ne bo kdo mislil, da smo v klubu 200 neuničljivi, haha. :$
Včeraj se mi je zazdelo, da mi pedal zavore pri rahlem zaviranju počasi 'pobira' noter :O in ker sem bil vztrajen mi ga je z nežnostjo uspelo potopiti do tolikšne mere, da mi je posvetila lučka za zavore... normalno 3x zapumpam in drži. *-) Ko se ustavim preverim zavorno tekočino... polno polno, kar pomeni, da sta obe 'lajtngi verjetno celi.
Sprašujem se ali napako pripišem glavnemu zavornemu cilindru ali samo potrebi po kakšnemu preventivnemu oz. zdaj že kar kurativnemu zračenju?
Kakšna ideja?
tnx | Na vrh | |
Blaž | 12 jan 2007, 13:14 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Po moje ti dihtnga na cilindru mal spuša! Če držiš, pa gre pedal not, če pa hitr napumpaš, pa drži! Druga skor ne more bit!
Mislim, da se da sm tesnilo zamenat, da ni treba clga cilindra! | Na vrh | |
alfaromeo | 12 jan 2007, 14:20 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pomojem je tudi nekaj z glavnim zavornim cilindrov v zvezi. Verjetno so le tesnila, ki stanejo par 5€. Dela pa je malenkost več;) | Na vrh | |
MiRo | 12 jan 2007, 19:32 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| tudi jaz sem takoj pomislil na to vendar me bega, da ko pedal 'napumpam' in ga pritisnem ter držim, drži in ne popusti niti mm *-) *-) *-) | Na vrh | |
Damijan | 12 jan 2007, 20:37 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Če nimaš znakov puščanja zavornega olja na nobenem spoju ali na zavornih čeljustih, je lahko zavorno olje iztrošeno. | Na vrh | |
MiRo | 12 jan 2007, 20:48 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| Damijan je napisal(a): ...
Če nimaš znakov puščanja zavornega olja na nobenem spoju ali na zavornih čeljustih, je lahko zavorno olje iztrošeno.
olja je v izravnalni posodi točno toliko kot pre x :$ leti (1mm pod max). a to se tudi izrabi *-)
| Na vrh | |
Damijan | 13 jan 2007, 11:53 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Seveda se izrabi!
Poglej, zavorno olje ima zelo visoko temperaturo vrelišča. Z zaviranjem se nastala temperatura prenese tudi na zavorno olje! Najprej seveda v zavornih čeljustih. Zavorno olje tudi veže vlago nase, kar mu tudi znižuje temperaturo vrelišča. To pa opaziš pri zaviranju, kar se tebi zdaj dogaja. Zato proizvajalci priporočajo menjavo zavornega olja na 2-3 leta. Zamenjava pa ni mišljena menjava kompletnega olja, kot npr. pri motorju, ampak se zavore le enostavno bolj "prezrači", da se zamenja olje v čeljustih in delno tudi v napeljavi. Olje v posodi pa ni obremenjeno na tempersturo zavor.
Na to sem pomisli, ker si rekel, da ti olja v posodi ne primanjkuje.
Pa dobro uštimaj! (y) | Na vrh | |
MiRo | 13 jan 2007, 11:55 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| hvala za informacije... gem u akcijo, potem paporočam ;)
| Na vrh | |
tomazKK | 13 jan 2007, 14:41 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| A niso nekateri avti mel, da je kontrolna lučka za zavore posvetila samo ko si imel preobrabljene disk ploščice?
| Na vrh | |
MKovic | 13 jan 2007, 17:44 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Glede na simptomatiko se močno bojim, da bo potrebna menjava zavornega cilindra. Po delu na zavorah resetiraj diferencilani ventil, ki zaznava razliko med obema zavornima tokokrogoma (pred Y konktorjem, pod zavornim cilindrom). V nasprotnem primeru opozorilna lučka ne bo ugasnila. | Na vrh | |
Hong Kong | 15 jan 2007, 21:04 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Ker si se sam preprical v zadovoljstvo in zelo kvaliteten nivo usluge na Dumidi let's go to Maribore pa se Popija obisci nic se ne oglasi... | Na vrh | |
MiRo | 16 jan 2007, 09:30 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| MKovic je napisal(a): ...
Glede na simptomatiko se močno bojim, da bo potrebna menjava zavornega cilindra. Po delu na zavorah resetiraj diferencilani ventil, ki zaznava razliko med obema zavornima tokokrogoma (pred Y konktorjem, pod zavornim cilindrom). V nasprotnem primeru opozorilna lučka ne bo ugasnila.
tudi jas mislim, da gre za glavni cilinder, ki ga pa hvala, ne vem komu, še imam... ampak kaj ko je prišlo sedaj čisto nekaj drugega vmes... eh
| Na vrh | |
MiRo | 16 jan 2007, 09:32 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| Hong Kong je napisal(a): ...
Ker si se sam preprical v zadovoljstvo in zelo kvaliteten nivo usluge na Dumidi let's go to Maribore pa se Popija obisci nic se ne oglasi...
da bi se za zavorni cilinder na 200ki peljal na Dumido? Verjamem v njihovo kvalitetno uslugo ampak, kolikor je POPI razlagal... za stare stroje je v MBju Gračner, kakorkoli je pa to avto, kjer ni posebne 'tople vode' in lahko vse okvare praktično odpraviš sam, oz. jih lahko odpravi vsak 'garažni' mehanik... kakršnega pa imam... ;)
[ Uredi 16 jan 2007, 17:55 ] | Na vrh | |
tomazKK | 16 jan 2007, 17:53 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| I (l) 100% old school (au) !!!! (y) (y) (y) (y) (y) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 80, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|