Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(940) problem z elektriko

Avtor objava
kova
12 jan 2007, 12:04 Predogled tiskanja
Član #168
Prijavljen dne: 12 jan 2007, 11:01
Objav: 1
Živjo! Vozim Vovo 940 GL, letnik 1993. Pojavile so se mi težave z elektriko.

Problem je naslednji: Ko dam kontakt in avto vžgem, se včasih (v glavnem se) ne prižgejo kontrolne lučke na števcu. Ko se to zgodi, opažam, da avto začne izgubljati elektriko. (vsi električni uporabniki slabše delajo, klima pa sploh ne).

Izvedel sem, da v tej situaciji alternator ni dobil impulza in ne začne filati akumulatorja. Avto sicer normalno vžge in motor dela, le elktrike zmanjkuje.

Potem pa med vožnjo opazim, da za trenutek utripne ena kontrolna lučka (rdeča, vendar ne vem katera, ker gre za delček sekunde) in potem se pojavi normalno elktrično napajanje, kar najbrž pomeni, da je alternator začel polniti akumulator in vsi električni uporabniki vključno s klimo začnejo delati normalno.

Problem je ta, da nikoli ne vem, kdaj se bo to med vožnjo zgodilo, lahko se to zgodi kmalu za tem, ko avto vžgem, lahko pa dosti kasneje, vendar je medtem akumolator že izpraznjen.

En avtoelektričar je avto pregledal in rekel, da so alternator, vložek ključavnice in releji uredu, tudi števec naj bi bil uredu, da je najbrž težava v kakšnem konektorju, ki pa ga lahko odkrije le, ko je v defektu, torej če vse normalno dela, ne more nič ugotoviti.

Zanima me vaše mnenje o problemu, ali je kdo že slišal za kaj takega, kaj bi to lahko bilo in ali je res problem mogoče ugotoviti le, ko zadeva ne dela. Zahvaljujem se vam za pomoč.

[ Uredi 12 jan 2007, 12:07 ]
Na vrh
MiRo
12 jan 2007, 12:16
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
jaz sem imel podoben oz. identičen problem pri moji 80' 244. Najverjetneje ti alternator zaradi obrabljenosti premalo polni in zaradi tega se ti to pojavlja...

Predlagam, da greš še h kakšnemu elektrčarju, obnoviš navitja oz. celoten alternator, kar te bo stalo cca. 60€ in to je to... 8-)

[ Uredi 12 jan 2007, 12:17 ]
Na vrh
Spletna stran
MKovic
14 jan 2007, 12:35
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Osebno bi najprej preveril regulator napetosti na alternatorju (poceni rešitev), zelo verjetno pa je napaka (sicer pogosta) na kontaktni ključavnici. Neglede na stanje alternatorja (ki do zagona motorja ne dela) bi se kontaktne lučke namreč morale prižgati.
Na vrh
Volvoline
18 jan 2007, 00:02
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Si mogoče poskusil tale link:
http://www.volvoclub.org.uk/forum/showthread.php?t=30578

ali pa tale:
http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/
Na vrh
Hong Kong
18 jan 2007, 08:48
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Daj sam krtacke preglejte, ceprav je ko menjas krtacke priporocljivo dati ven alternator, ga razdreti in vse kontakte na rotoru kjer kratcke drsajo spucati in lepo osmirglati s finim smirglpapirjem.Podmazati in voila par let mir.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 79, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete