|
|
V70: Vžig
|
|
Damo | 18 sep 2010, 21:55 | |
| Član #901Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175 | Torej moj Volvo občasno težje vžge ko je segret. Recimo zjutraj ko je mrzel vedno vžge v prvo, ko pa je segret pa potrebuje recimo 2-3 sekunde da vžge. Gre pri meni za isti problem kot pri bmw-ju z linka(simptomi so podobni)? http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=72861 Zanima me če je imel že kdo podobno težavo in seveda kako jo je odpravil. Na servisu so mi povedali da naj načeloma nebi bilo zaradi tega nič narobe ampak mene vseeno moti in bi rad zadevo porihtal, da bo avto brezhiben. Gre se pa za V70, D5 164hp motor
Hvala in LP
[ Uredi 18 sep 2010, 21:56 ] | Na vrh | |
FUNTRON | 19 sep 2010, 10:09 | |
| Član #113 Prijavljen dne: 04 dec 2006, 19:46 Objav: 37
| Moj V70 D5 2005 dela isto. Sem povprašal tudi druge, pa so rekli da je to normalno. Meni se ne zdi. Prej sem imel v40 l.99 še danes užiga ko urca mrzel ali topel.
| Na vrh | |
Damo | 19 sep 2010, 10:42 | |
| Član #901 Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175
| FUNTRON je napisal(a): ...
Moj V70 D5 2005 dela isto. Sem povprašal tudi druge, pa so rekli da je to normalno. Meni se ne zdi. Prej sem imel v40 l.99 še danes užiga ko urca mrzel ali topel.
Tudi 2 kolegoma (en ima S60 in drugi V70-enaka motorja) delata popolnoma enako in tudi njima govorijo da tako pač je. Ampak ne verjamem da se tega nebi dalo odpravit
| Na vrh | |
PP | 19 sep 2010, 15:05 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Tega da mi vroč težko vžiga nimam, je pa res da je treba kar nekaj časa gnati štarter da vžge. Jaz bi rekel da je vzrok v Injektorjih, če je avto hladen zraven pomagajo grelne svečke, ko pa je topel pa te ne delujejo eli delujejo drugače (after glow).
Pri meni sumim injektorje, ki pa so po Volvo testih še vredu. Torej tu se sedaj pojavi paradoks
lp
PP | Na vrh | |
Damo | 20 sep 2010, 17:15 | |
| Član #901 Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175
| PP je napisal(a): ... Pri meni sumim injektorje, ki pa so po Volvo testih še vredu. Torej tu se sedaj pojavi paradoks lp PP Tako je bilo rečeno tudi pri meni. Po testih je vse ok, tako da mi je tudi mehanik rekel da me naj nič ne skrbi in naj vozim dalje .Je pa tudi sam rekel da je 99% siguren da gre za kakšen injektor. Sem se pa še pozanimal glede obnove in naj bi bila med 130-150€ na injektor. Nov naj bi pa prišel cca 250€.
[ Uredi 20 sep 2010, 17:16 ] | Na vrh | |
hotplanet | 14 dec 2010, 22:39 | |
| Član #1990 Prijavljen dne: 07 dec 2010, 22:08 Objav: 1
| Meni je V70 D5 02 pri nizki temperaturi pozno začel vžigati, dokler mi po enemu tednu ni hotel več vžgati. Prišel mehanik s testerjem in ni nič pokazalo. Vžgala pa sva ga nato s start sprejem. Danes me je poklical, da menja injektor za 250€ + DDV...
l.p. | Na vrh | |
ikeman | 14 dec 2010, 23:56 | |
| Član #972 Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00 Objav: 178
| Danes zjutraj sem pri -12 ºC testiral vžih svojih D5k
v70 ravnokar prišel z rednega servisa - ima nove grelne svečke. Vžgal iz 1. (Ok. seveda po 2x kontaktu in ob čakanju da lučka grelne tuljave ugasne)
s60 pa problemi... 5min je trajalo, da sem ga vžgal. (nisem hotel forsirat in "verglat" na moč - vsaj 20x sem dal kontakt in ogrel svečke)
s60 ima webasto, vendar kljub temu se avto ni nič prej segrel, tudi če upoštevam 5min zamudo ob vžigu.
Sklep: Menjaj svečke na s60 in se pozanimaj kako najceneje aktivirat/nadgradit software za webasto, ker je v taki (serijski) obliki je skoraj neuporaben..
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|