|
|
Vgradnje HID Xenon kit
|
|
nkidess86 | 21 jun 2011, 09:34 | |
| Član #959Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924 | dober dan
mene pa zanima če je potrebno homologirati luči (žarnice), če želim vgraditi Xenon oz. bi-Xenon kit. sicer sem zasledil na netu da obstajajo Xenon kiti po ugodnih cenah s blasterjem in to razmišljam vgraditi samo kar bi rad vedel je HOMOLOGACIJA
drugače pa še me nekaj zanima, in sicer kakšna je razlika med navadni Xenon kit in Can-bus Xenon kit
gre pa za vgradnje v moj novi (rabljen) S60 D5 l.2005
LP, nikola | Na vrh | |
Plesko | 21 jun 2011, 09:48 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Zadeve lahko vgradiš, vendar če se želiš voziti legalno, in ne slepiti drugih je potrebno vgraditi še avtomatsko nastavljanje višine snopa in pranje žarometov. | Na vrh | |
nkidess86 | 21 jun 2011, 10:02 | |
| Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
| mogoče še malo info glede tega "vgraditi še avtomatsko nastavljanje višine snopa in pranje žarometov"
LP | Na vrh | |
Plesko | 21 jun 2011, 10:14 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ja, če želiš zadeve homologirat in se vozit BP, potem je nujna vgradnja avtomatskega prilagajanja višine snopa, to zgleda nekako tako da se na zadnjo premo montira senzor, ki nadzoruje naklon vozila (neravnine, naloženo vozilo) in potem samodejno prilagaja višino snopa, pranje pa se tudi potrebuje, nekaj zaradi sipanja svetlobe na umazaniji ki se nabere na luči, ter zaradi zimskih razmer, ko xenonska luč ne more topiti snega/ledu ki se nabere na sami luči.
Tule imaš še nekaj informacij/osnov Klik Lp | Na vrh | |
PP | 21 jun 2011, 10:18 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Can-bus, je vmesnik med elektronskimi napravami v vozilu. Verjetno je to potrebno da zdruzis delovanje senzorja visine vozila na zadnji premi in nastavitve visine snopa. Poglej si malo stare poste od nekoga ki je hotel to narediti na S40/V50 in na koncu prisel do zanimivega zakljucka
lp
PP | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 21 jun 2011, 10:38 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Ne kompliciraj. Ti daj to notri, če si želiš in pali. Volvo je 05 letnik, noben te ne bo spraševal kaj imaš to in kje si dobil. Če te skrbi za tehničnega, pač tiste škatlice malo zakamufliraš in to je to. Ti pa svetujem da kupiš barvo pod 6k, ker vse ostalo izpade preveč modro, vijoličasto, torej ceneno oz. neoriginalno ;) | Na vrh | |
Kelt | 21 jun 2011, 16:00 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Malo boljša halogenka H7 te pride okrog 20 eur. Jaz sem pa za komplet Xenon, ki paše v H7 ležišče plačal 45 eur, pa mislim da bi morale žarnice dalje držat. Nasproti vozečim pa tudi nič kaj bolj ne sveti v oči. Ni homologirano, če te pa skrbi za tehničnega, pa jih ven vzameš in daš za ta čas noter navadne halogenke. Za V70 2001 ni potrben vmesnik, za ostale pa ne vem, mislim da je problem samo pri Audijih in VW da kaže napako žarnice brez vmesnika. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 21 jun 2011, 16:31 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Rabiš dat pri phase II., ker javlja napako | Na vrh | |
urber | 21 jun 2011, 17:00 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Osebno ti sicer odsvetujem zajebancijo z homologiranjem in vsem sra****, ker navadne halogenke pri S60-ki odlično svetijo in osvetlijo cestišče, valda da xenon malenkost bolje sveti ampak spet ne toliko da bi se splačalo, verjetno se ti pa gre bolj za izgled. Btw, tvoja 60-ka zagotovo tudi brez xenona izgleda odlično, ane?
Še bolj ti odsvetujem vgradnjo kar tako, sicer je malo možnosti da se ti kakšen policaj vpiči in gleda pod pokrov ker je avto bolj novodobni, ampak če se, si ob 500€ + tablice gredo z vozila, dobiš izrednega tehničnega in si na koncu zelo dobre volje. Si predstavljaš kako bi bilo, če se ti to zgodi nekje v tujini? Kolega so dobili pred kakšnimi 3 leti z xenon kitom na BMW-ju e39, se je policaj spomnil in šel buljit pod pokrov, jap, dobil je vse kar sem zgoraj napisal.
| Na vrh | |
nkidess86 | 22 jun 2011, 09:24 | |
| Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
| jep jaz isto zdaj mislim da raj obdržim vse original brez kakšnih dodatnih sprememb. tako Xenon zaenkrat odpade ;) boljše voziti s takimi luči kot s xenon in kazen ;)
bom kmalu ko ga operem in pripravim, poslika in dal na netu (predstavil) tako da kmalu bo gor ;)
LP, Nikola | Na vrh | |
Kelt | 23 jun 2011, 14:17 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| Imam ph. II, ne javlja napake. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 64, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|