|
|
XC 70II:Menjava zadnjega desnega ležaja va sliki in besedi :D
|
|
Lvovo | 07 jul 2011, 14:25 | |
| Član #1145Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209 | No, zapel je še desni zadnji ležaj pri zdaj že maminem volvu, in odločil sem se ga zamenjati. Kot zanimivost, če koga zanima, delim to izkušnjo še tu z vami. No, pakunga FAG, notri pa SKF ležaj...sej je vseeno, obe firmi sta dobri, je pa zanimivo...enako je bilo pri levem pred 1-im letom.
No,avto se (logično) dvigne, odvije se 5 vijakov, kolo gre dol, še 2 vijaka, odstranimo čeljust in sredinski vijak pogonske polosovine:
še 4 vijaki losajo ležaj...ki je kar zapekel, in tu se začne 2 urna agonija...:/
Po odstranitvi paken ročne in zaščite diska sem ga končno prepričal, da je popustil....
Sledi montaža ročne in zaščite nazaj:
In seveda vstavitev novega ležaja...vse površine sem očistil (je bilo zarostano od starega in namazal z mastjo za lažjo montažo:
In:
Pred montažo sem pobral še 'iglo' na disku, k je bil lih že dol:
Montaža kolesa in VOILA!
| Na vrh | |
alfaromeo | 07 jul 2011, 14:49 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Super.
Napiši še ceno servisa ;).
| Na vrh | |
Lvovo | 07 jul 2011, 22:05 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| Ležaj dobrih 130€, obilica dobre volje in nekaj štroma... aja, pomoč kolega, da sva modrovala in da je dokumentral...:D | Na vrh | |
bvogri | 08 jul 2011, 01:12 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Še kakšen tak prispevek bi bil res uporaben.
[ Uredi 08 jul 2011, 01:24 ] | Na vrh | |
Lvovo | 08 jul 2011, 17:12 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| Ja tolk okvar pa spet ni...k smo menal amortizerje, žal nisem slikal...bom pa ajde, za hec, k se bo menalnosilc mašine zgori, končnik stabilizatorja.... Menjavo zaobatega jermena in vodne pumpe bom pa raje prepustil kolegu mehaniku....edin če ne bomo delali pri meni...:D
| Na vrh | |
Ovlov | 09 jul 2011, 09:09 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Kolk km pa je zdržal prvi ležaj? | Na vrh | |
Ovlov | 10 jul 2011, 19:27 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Ovlov je napisal(a): ...
Kolk km pa je zdržal prvi ležaj?
No, Lvovo, zbudi se! | Na vrh | |
Lvovo | 19 jul 2011, 03:05 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| Levi nekje 180 kkm, desni pa 190kkm.
| Na vrh | |
alfaromeo | 17 avg 2011, 13:21 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| podobno kot na v70 D5 awd. | Na vrh | |
Torkel | 17 avg 2011, 16:45 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| sam sem na svoji V70 tudi moral menjati oba prednja ležaja na 186000 km. | Na vrh | |
dr_ito | 13 sep 2011, 14:23 | |
| Član #1332 Prijavljen dne: 12 okt 2009, 13:54 Objav: 38
| Menjal prednji desni na 150k km, sedaj pri 160k km začenja žvižgat tudi levi prednji. | Na vrh | |
ovlov79 | 06 dec 2014, 20:13 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Obvezno potrebujem vašo pomoč.
Namreč prednji levi ležaj mi že pošteno "muka". Nabavil sem novega in šel po poti, kot si šel ti "Lvovo". Zatakne pa se, ko sem od zadaj probal odvijačiti štiri vijake, s katerimi je ležaj oz. sestav, kamor pride polosovina privijačen. Z nobenim ključem nisem prišel do glave vijaka, ker je v napoto polosovina. Le-to sem kot je prikazano na youtubu probal iztakniti iz ležaja, vendar ni šla, pa da se je.... Odvijačil in snel sem tudi spodnji zglob, ki drži amortizer z vilico, pa nič. Je možno, da je polosovina tok zaribana v ležaju, da noče it ven?
Hvala in lp.
Sebastjan
| Na vrh | |
Augi | 06 dec 2014, 21:29 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| ja saj vidis ce je polosovina rahla znotraj lezaja. da jo dobis ven je pa najlazje odvit vijaka ki drzita pesto k amortizerju | Na vrh | |
Augi | 06 dec 2014, 23:03 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| prvo jo moras ven dobit, pa pazi da ne razpade zglob | Na vrh | |
ovlov79 | 07 dec 2014, 11:43 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Hja, saj to je glavni problem. Pri vseh gre tako rada ven, pri meni pa kot zašvasana. Delam prav: - kolo dol - zavorne klešče dol - disk dol - sredinski vijak v polosovini odvijačiti - spodnji končnik (zglob dol) - volanski končnik dol
In potem ostane samo še polosovina za sneti. | Na vrh | |
Augi | 07 dec 2014, 15:01 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| jaz ponavadi najprej kolo dol, potem odvijem sredinski vijak, vzamem daljsega in ga privijem not ter udarim po daljsem vijaku (10.9trdote), sele nato ostalo dol, volanski koncnik ni potrebno sneti | Na vrh | |
ovlov79 | 07 dec 2014, 15:55 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Hja. Kot pravim. Glavni problem je očitno zapečenost polosovine v ležaju. Sem tudi sam probal z vijakom kot si omenil, samo ne bi zdržal mojih udarcev. | Na vrh | |
Augi | 07 dec 2014, 17:30 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| kak sprej proti rji uporabi in pa naredis si orodje. plosca s 3 luknjami. zunanji dve privijes v luknje za platisce, skozi sredinsko pa zasraufas sravf z matico na notranji strani. nato privijes in udaris, spet privijes in udaris.... | Na vrh | |
ovlov79 | 08 dec 2014, 02:46 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Uporabljam Castrol ala WD40, samo da ima ta še olje v sebi, tako da je dejansko še podmazljiv hkrati. Kakor pa opažam na večini posnetkov na netu, dejansko odvijačijo kolesni del od amortizerja, kar pa jaz nisem storil. Še to bom storil in poskusil.
Hvala za pomoč. | Na vrh | |
Augi | 08 dec 2014, 06:19 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| v vsakem primeru moras najprej sprostit polosovino v lezaju da se giblje, dokler je se pesto fiksno vpeto | Na vrh | |
Sashtk | 11 dec 2014, 15:55 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| Js sem imel na s60 295.000 ko sem ga prodal in so bili vsi lezaji se prvi in cist ok.. zdejsni lastnik jih ima pa ze okoli 310.000 in se vedno vse ok glede lezajev | Na vrh | |
sportivo | 12 dec 2014, 16:11 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| ovlov79 si kaj rešil glede polosovine? Se je začela premikati?
Jaz imam isti problem! Na levi strani sem zamenjal pesto z ležajem brez problema. Na desni se pa je*** pa se ne premakne polosovina nikamor, zabijam s kladivom, štemam z štemarico ne gre nikamor ! Probal sem še z enim "abcigerjem" ampak ni bil ravno tisti z luknjami da bi ga "všravfal" v pesto ampak je imel samo neke zatiče ob straneh ki niso bili bog ve uporabni, tako da nisem nic kaj naredil.
Počasi že iščem kakšnega ugodnega mehanika. ... :-( | Na vrh | |
janbar | 13 dec 2014, 20:36 | |
| Član #2974 Prijavljen dne: 06 okt 2012, 21:06 Objav: 24
| Meni se je zgodilo enako (S60 l.2005, 250kkm). Na desni strani se ni dalo ločiti polosovnie in premnika (tudi z 20t prešo) tako da mi je ostalo le poiskati drugo rabljeno desno polosovino in premnik. Izgleda a je voda prišla noter in je zarustalo.Na srečo sem dobil na odpadu. Po menjavi ležajev se je občutno zmanjšalo tresenje volana pri močnejšem zaviranju pri višji hitrosti (140km/h) | Na vrh | |
sportivo | 15 dec 2014, 11:27 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| "Janbar" pa so ti to rekli na pooblascenem servisi da ni možno ločiti polosovine ven iz pesta? :-( | Na vrh | |
ovlov79 | 15 dec 2014, 20:43 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Hja, kot sem že odgovoril, sem sam zamenjal z "apcigerjem", vendar je šlo res zelo zelo težko ven. Menjati sem moral prednji levi ležaj in je operacija le uspela. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 50, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|