Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

XC 70II:Menjava zadnjega desnega ležaja va sliki in besedi :D

Avtor objava
Lvovo
07 jul 2011, 14:25 Predogled tiskanja
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
No, zapel je še desni zadnji ležaj pri zdaj že maminem volvu, in odločil sem se ga zamenjati. Kot zanimivost, če koga zanima, delim to izkušnjo še tu z vami. No, pakunga FAG, notri pa SKF ležaj...sej je vseeno, obe firmi sta dobri, je pa zanimivo...enako je bilo pri levem pred 1-im letom.


No,avto se (logično) dvigne, odvije se 5 vijakov, kolo gre dol, še 2 vijaka, odstranimo čeljust in sredinski vijak pogonske polosovine:



še 4 vijaki losajo ležaj...ki je kar zapekel, in tu se začne 2 urna agonija...:/



Po odstranitvi paken ročne in zaščite diska sem ga končno prepričal, da je popustil....



Sledi montaža ročne in zaščite nazaj:



In seveda vstavitev novega ležaja...vse površine sem očistil (je bilo zarostano od starega in namazal z mastjo za lažjo montažo:



In:



Pred montažo sem pobral še 'iglo' na disku, k je bil lih že dol:




Montaža kolesa in VOILA!



Na vrh
alfaromeo
07 jul 2011, 14:49
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Super.

Napiši še ceno servisa ;).

Na vrh
Lvovo
07 jul 2011, 22:05
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Ležaj dobrih 130€, obilica dobre volje in nekaj štroma...
aja, pomoč kolega, da sva modrovala in da je dokumentral...:D
Na vrh
bvogri
08 jul 2011, 01:12
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Še kakšen tak prispevek bi bil res uporaben.




[ Uredi 08 jul 2011, 01:24 ]
Na vrh
Lvovo
08 jul 2011, 17:12
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Ja tolk okvar pa spet ni...k smo menal amortizerje, žal nisem slikal...bom pa ajde, za hec, k se bo menalnosilc mašine zgori, končnik stabilizatorja....
Menjavo zaobatega jermena in vodne pumpe bom pa raje prepustil kolegu mehaniku....edin če ne bomo delali pri meni...:D
Na vrh
Ovlov
09 jul 2011, 09:09
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Kolk km pa je zdržal prvi ležaj?
Na vrh
Ovlov
10 jul 2011, 19:27
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Ovlov je napisal(a): ...

Kolk km pa je zdržal prvi ležaj?


No, Lvovo, zbudi se!
Na vrh
Lvovo
19 jul 2011, 03:05
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Levi nekje 180 kkm, desni pa 190kkm.

Na vrh
alfaromeo
17 avg 2011, 13:21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
podobno kot na v70 D5 awd.
Na vrh
Torkel
17 avg 2011, 16:45
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
sam sem na svoji V70 tudi moral menjati oba prednja ležaja na 186000 km.
Na vrh
dr_ito
13 sep 2011, 14:23
Član #1332
Prijavljen dne: 12 okt 2009, 13:54
Objav: 38
Menjal prednji desni na 150k km, sedaj pri 160k km začenja žvižgat tudi levi prednji.
Na vrh
ovlov79
06 dec 2014, 20:13
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Obvezno potrebujem vašo pomoč.

Namreč prednji levi ležaj mi že pošteno "muka". Nabavil sem novega in šel po poti, kot si šel ti "Lvovo". Zatakne pa se, ko sem od zadaj probal odvijačiti štiri vijake, s katerimi je ležaj oz. sestav, kamor pride polosovina privijačen. Z nobenim ključem nisem prišel do glave vijaka, ker je v napoto polosovina. Le-to sem kot je prikazano na youtubu probal iztakniti iz ležaja, vendar ni šla, pa da se je....
Odvijačil in snel sem tudi spodnji zglob, ki drži amortizer z vilico, pa nič. Je možno, da je polosovina tok zaribana v ležaju, da noče it ven?

Hvala in lp.

Sebastjan
Na vrh
Augi
06 dec 2014, 21:29
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
ja saj vidis ce je polosovina rahla znotraj lezaja. da jo dobis ven je pa najlazje odvit vijaka ki drzita pesto k amortizerju
Na vrh
ovlov79
06 dec 2014, 21:48
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Polosovina je notri kot prišvasana. Sem jo probal z enim nastavkom ven zbiti pa nič. Kot da bi bila prišvasana. Misliš, da bi dol jemal še to ?
https://www.youtube.com/watch?v=VUbhgviE8HQ (8.20).
Ta je to naredil drugače.
https://www.youtube.com/watch?v=0gCF6fQPrJ8
Na vrh
Augi
06 dec 2014, 23:03
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
prvo jo moras ven dobit, pa pazi da ne razpade zglob
Na vrh
ovlov79
07 dec 2014, 11:43
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Hja, saj to je glavni problem. Pri vseh gre tako rada ven, pri meni pa kot zašvasana. Delam prav:
- kolo dol
- zavorne klešče dol
- disk dol
- sredinski vijak v polosovini odvijačiti
- spodnji končnik (zglob dol)
- volanski končnik dol

In potem ostane samo še polosovina za sneti.
Na vrh
Augi
07 dec 2014, 15:01
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
jaz ponavadi najprej kolo dol, potem odvijem sredinski vijak, vzamem daljsega in ga privijem not ter udarim po daljsem vijaku (10.9trdote), sele nato ostalo dol, volanski koncnik ni potrebno sneti
Na vrh
ovlov79
07 dec 2014, 15:55
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Hja. Kot pravim. Glavni problem je očitno zapečenost polosovine v ležaju. Sem tudi sam probal z vijakom kot si omenil, samo ne bi zdržal mojih udarcev.
Na vrh
Augi
07 dec 2014, 17:30
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
kak sprej proti rji uporabi in pa naredis si orodje. plosca s 3 luknjami. zunanji dve privijes v luknje za platisce, skozi sredinsko pa zasraufas sravf z matico na notranji strani. nato privijes in udaris, spet privijes in udaris....
Na vrh
ovlov79
08 dec 2014, 02:46
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Uporabljam Castrol ala WD40, samo da ima ta še olje v sebi, tako da je dejansko še podmazljiv hkrati. Kakor pa opažam na večini posnetkov na netu, dejansko odvijačijo kolesni del od amortizerja, kar pa jaz nisem storil. Še to bom storil in poskusil.

Hvala za pomoč.
Na vrh
Augi
08 dec 2014, 06:19
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
v vsakem primeru moras najprej sprostit polosovino v lezaju da se giblje, dokler je se pesto fiksno vpeto
Na vrh
Sashtk
11 dec 2014, 15:55
Član #1962
Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44
Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini
Objav: 442
Js sem imel na s60 295.000 ko sem ga prodal in so bili vsi lezaji se prvi in cist ok.. zdejsni lastnik jih ima pa ze okoli 310.000 in se vedno vse ok glede lezajev
Na vrh
sportivo
12 dec 2014, 16:11
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
ovlov79 si kaj rešil glede polosovine? Se je začela premikati?

Jaz imam isti problem! Na levi strani sem zamenjal pesto z ležajem brez problema. Na desni se pa je*** pa se ne premakne polosovina nikamor, zabijam s kladivom, štemam z štemarico ne gre nikamor ! Probal sem še z enim "abcigerjem" ampak ni bil ravno tisti z luknjami da bi ga "všravfal" v pesto ampak je imel samo neke zatiče ob straneh ki niso bili bog ve uporabni, tako da nisem nic kaj naredil.

Počasi že iščem kakšnega ugodnega mehanika. ... :-(
Na vrh
janbar
13 dec 2014, 20:36
Član #2974
Prijavljen dne: 06 okt 2012, 21:06
Objav: 24
Meni se je zgodilo enako (S60 l.2005, 250kkm). Na desni strani se ni dalo ločiti polosovnie in premnika (tudi z 20t prešo) tako da mi je ostalo le poiskati drugo rabljeno desno polosovino in premnik. Izgleda a je voda prišla noter in je zarustalo.Na srečo sem dobil na odpadu.
Po menjavi ležajev se je občutno zmanjšalo tresenje volana pri močnejšem zaviranju pri višji hitrosti (140km/h)
Na vrh
sportivo
15 dec 2014, 11:27
Član #4357
Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45
Lokacija: Ljubljana
Objav: 199
"Janbar" pa so ti to rekli na pooblascenem servisi da ni možno ločiti polosovine ven iz pesta? :-(
Na vrh
ovlov79
15 dec 2014, 20:43
Član #377
Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41
Objav: 260
Hja, kot sem že odgovoril, sem sam zamenjal z "apcigerjem", vendar je šlo res zelo zelo težko ven. Menjati sem moral prednji levi ležaj in je operacija le uspela.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete