|
|
Pomoč pri nakupu še enega lepotca!!
|
|
Neyo_28 | 14 jul 2011, 11:59 | |
| Član #2330Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20 | Lepo pozdravljeni vozniki najbolših vozil sploh (beri: Volvo)
Sem sicer nov na forumu, ampak imam v lasti že ca 3 leta V40 1.9 DTI, nad znamko sem se tako navdušil, da sem sklenil da mora k hiši še S60 164km atomatik, letnik bo pa navrjetneje 07
Veliko sem v preteklih dveh dneh bral na forumu o tem vozilu, pa imam kljub temu še par uprašanj za vas bolj izkušene
1. na mobile.de sem zasledil da imajo nekateri S60 DPF filter (filter trdih delcev) zanima kateri motorji dejansko zdej imajo DPF in kateri ne? 2. ker si želim avtomatski menjalnik me zanima kaj je dejansko bolše in bolj ekonomično pa tudi bolj trpežno..avtomatik ali manual?? 3.zanima me tudi dejanska poraba tega vozila pri zmerni vožnji, ker sam nisem nek divjak, ti časi so že za mano 4.ker bom kupil vozilo z skoraj vso možno opremo me zanima kako je z nadgradnjo navigacije, da pokriva celotno evropo, bral sem na forumu namreč da se baje da nadgradnit, enim spet ni ratalo itd.
Živim v Mb in če je kdo od forumašev tako dober, da bi se dobil z mano in mi bol podrobno predstavil in pokazal takšno vozilo, bi bil zelo hvaležen..
Hvala za odgovore, upam da se še najde kdo za miting
ps: če kupuje kdo ali pozna koga, ki bi kupil Mazdo 6 143km diesel,l 2006 z veliko dodatne opreme (vgrajen tudi multimediski sistem z navi, vzvratno kamero, možnost gledanja filmov, bt telefoniranje...) naj se javi
lep pozdrav vsem U. | Na vrh | |
JG | 14 jul 2011, 12:47 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Lep pozdrav:
1: DPF imajo mislim da od letnika 2006, razlika je v euro normi in sicer brez DPF euro3, z DPF euro4. Po oznakah boš videl, brez DPF je 2.4D (131 konj) in D5 (165 konj), medtem ko so oznake motorja z DPF, 2.4D (127 konj), 2.4D (165 konj) in D5 (185 konj). Podatek o Euro normi ti koristi predvsem če boš avto uvažal.
2: Menjalnik ti priporočam avtomatik, sam sem imel na S60 avtomatik, sedaj imam V70 ročni menjalnik, pa bi takoj nazaj vzel avtomatik, razlog udobje. Poraba je pa pri avtomatiku nekoliko višja, medtem ko bi rekel da sta menjalnika podobno trpežna (moje izkušnje z avtomatikom, čeprav marsikdo ne bo delil mnenja z menoj)
3: 7-8 litrov
4: Če nimaš navigacije že v originalu se pomojem ne da posebej nadgraditi, razen če si pripravljen odšteti za nadgradnjo, ne vem bom rekel na pamet od 6000 eur. Tako, da ti preostane samo Garmin.
Lp JG
[ Uredi 14 jul 2011, 12:47 ] | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 14 jul 2011, 12:57 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| JG je napisal(a): ...
Lep pozdrav:
4: Če nimaš navigacije že v originalu se pomojem ne da posebej nadgraditi, razen če si pripravljen odšteti za nadgradnjo, ne vem bom rekel na pamet od 6000 eur. Tako, da ti preostane samo Garmin.
Lp JG
On je mislil vrjetno samo DVD. Dvd si lahko zapečeš z neta, ali kupiš original, po želji. Zadeva deluje BP!
Dober nakup ti želim.
| Na vrh | |
Volvej | 14 jul 2011, 12:58 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Pri mojem kolegu vozijo taksi z S60, predfacelift model, 165KM, ročni menjalnik 5 prestav in ima po BC porabo 5,5l/100km.
Drugače pa je Neyo_28 z nadgradnjo navigacije mislil update map, ne naknadne vgradnje navigacije. Kako je s tem žal ne vem, koliko mi je znano imaš nek DVD z mapami, preko katerega bere mape. Probaj searc po forumu za "RTI". | Na vrh | |
kowa | 14 jul 2011, 13:17 | |
| Član #1485 Prijavljen dne: 28 jan 2010, 08:49 Objav: 186
| hehe ker ponavadi poznam uporabnike po slikci in začnem brati temo i n sem mislil da si uporabnik ''Terminator'' in začnem brati jaz sem nov tukaj kaj pa je danes z njim
Dobrodošel na forumu dosti želim.... | Na vrh | |
Neyo_28 | 14 jul 2011, 13:26 | |
| Član #2330 Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20
| Hvala za tokao hiter in množičen odziv..če sm prav razumel potem 164 konski motor nima DPF filtra?? Glede navigacije pa bom dejansko rabu samo "CD z mapami", ker bom nabavil vozilo z že vgrajeno original navi (se opravičujem če sm netočno postavu uprašanje) Glede porabe sm pa malo presenečen, da bi avtomatik zarad tega ker je aut. pil tolk več, od 7-8l, ročni pa 6..to je skor nekje do 2l višja poraba
Kako vzdržliv je pa v teh vozilih kaj webasto?? sicer ne bom jezen če ga vozilo ne bo imelo, ampak če ga bo tud ne bo nič narobe
A obstaja kakšna dodatna oprema, ki pogosto dela težave in je bolše če je v vozilu nimaš???
Hvala za odgovore oz pomoč!! | Na vrh | |
JG | 14 jul 2011, 13:35 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| 2.4D 164 konj ima DPF, medtem ko D5 (tudi 2.4) 164 konj ga pa nima, prvi je euro4, drugi je pa euro3.
Poraba pri mojem S60 avtomatik je bila med 7 in 7.5, medtem ko V70 ročni kuri med 7.5 in 8litri. Sta pa oba D5 in sicer S60 164 konjski (se pravi brez DPF) in V70 185 konjski (z DPF). Je pa V70 AWD. | Na vrh | |
Neyo_28 | 14 jul 2011, 13:53 | |
| Član #2330 Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20
| JG je napisal(a): ...
2.4D 164 konj ima DPF, medtem ko D5 (tudi 2.4) 164 konj ga pa nima, prvi je euro4, drugi je pa euro3.
Poraba pri mojem S60 avtomatik je bila med 7 in 7.5, medtem ko V70 ročni kuri med 7.5 in 8litri. Sta pa oba D5 in sicer S60 164 konjski (se pravi brez DPF) in V70 185 konjski (z DPF). Je pa V70 AWD.
To pomeni, da morem iskat vozilo z oznako D5 oduzad na prtljažniku, če nočem met DPF? Kako pa sploh deluje DPF pri volvu, mazda je zadevo rešila tako, da žge saje s pomočjo nafte, pri peugeotu pa vem da morš neko tekočino kupovat pa nekam not ulivat..kako je pa pri volvu pa ne vem | Na vrh | |
Plesko | 14 jul 2011, 14:31 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Vse je odvisno od tega kater letnik je vozilo, če je že po FL potem ga ima tako D5(185KM) kot tudi 2.4D(163KM), če pa je vozilo pred FL pa dotičnega filtra še nimajo2.4D(131KM) ter D5(163KM). Delovanje je podobno kakor pri drugih, za s60 sicer ne vem, vem pa da v s40/V50 moraš dodati aditiv za sežig + moraš imeti ustrezno olje v motorju.
[ Uredi 14 jul 2011, 14:32 ] | Na vrh | |
Neyo_28 | 14 jul 2011, 14:46 | |
| Član #2330 Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20
| Plesko je napisal(a): ...
Vse je odvisno od tega kater letnik je vozilo, če je že po FL potem ga ima tako D5(185KM) kot tudi 2.4D(163KM), če pa je vozilo pred FL pa dotičnega filtra še nimajo2.4D(131KM) ter D5(163KM). Delovanje je podobno kakor pri drugih, za s60 sicer ne vem, vem pa da v s40/V50 moraš dodati aditiv za sežig + moraš imeti ustrezno olje v motorju.
FL je pa glih od letnika 07 naprej, če se ne motim?? | Na vrh | |
JG | 14 jul 2011, 14:55 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| FL je od konca 2005, začetek 2006. 2007 so že vsi FL | Na vrh | |
Neyo_28 | 14 jul 2011, 15:31 | |
| Član #2330 Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20
| Plesko je napisal(a): ...
Vse je odvisno od tega kater letnik je vozilo, če je že po FL potem ga ima tako D5(185KM) kot tudi 2.4D(163KM), če pa je vozilo pred FL pa dotičnega filtra še nimajo2.4D(131KM) ter D5(163KM). Delovanje je podobno kakor pri drugih, za s60 sicer ne vem, vem pa da v s40/V50 moraš dodati aditiv za sežig + moraš imeti ustrezno olje v motorju.
In kako se obnese DPF v S60, se pojavljajo kakšni problemi, je potrebno redno vzdrževanje in koliko stane aditiv ter na koliko časa moreš ta aditiv not vlivat??? | Na vrh | |
JG | 14 jul 2011, 18:50 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Neyo_28 je napisal(a): ... Plesko je napisal(a): ...
Vse je odvisno od tega kater letnik je vozilo, če je že po FL potem ga ima tako D5(185KM) kot tudi 2.4D(163KM), če pa je vozilo pred FL pa dotičnega filtra še nimajo2.4D(131KM) ter D5(163KM). Delovanje je podobno kakor pri drugih, za s60 sicer ne vem, vem pa da v s40/V50 moraš dodati aditiv za sežig + moraš imeti ustrezno olje v motorju.
In kako se obnese DPF v S60, se pojavljajo kakšni problemi, je potrebno redno vzdrževanje in koliko stane aditiv ter na koliko časa moreš ta aditiv not vlivat???
Imel oba z in brez DPF-ja, nimam pojma kako se obnese, kakšne so razlike, peljem na servis in naj poštimajo/dolivajo/odlivajo tako kot je treba, saj zato so konec koncev tam.
Aja še to, kaj pa je to DPF, jaz razen tega da spremenijo euro norme ne vem kaj je to, zakaj jo spremenijo pa nimam pojma
[ Uredi 14 jul 2011, 18:52 ] | Na vrh | |
Neyo_28 | 14 jul 2011, 20:50 | |
| Član #2330 Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20
| je napisal(a): ... Imel oba z in brez DPF-ja, nimam pojma kako se obnese, kakšne so razlike, peljem na servis in naj poštimajo/dolivajo/odlivajo tako kot je treba, saj zato so konec koncev tam. Aja še to, kaj pa je to DPF, jaz razen tega da spremenijo euro norme ne vem kaj je to, zakaj jo spremenijo pa nimam pojma
DPF je filter trdih delcev, ugrajujejo ga pretežno v vse novejše diesel motorje in preprečuje črn sajast dim iz dizelskih izpuhov, saj prestreže vse saje in večino druge svinjarije..in tisti adetiv katerega ti na servisu ulivajo not (kamorkoli že) pomaga pri čiščenju tega filtra in sicer te saje, katere se naberejo v filtru še enkrat zažge in s tem filter sčisti, če te tekočine nebi naliv not se filter nebi mogel sčistit in bi se zadelal ter pokvaril..cena novega pa bi bila nekje med 2 in 3 tisoč evri, če ne še kak evro več!!
A pol res ni volvoraša ki bi mi znal povedat če so DPF filtri v volvu dobri in z njimi ni problemov ali se pojavljajo kakšne težave?? Pa zanima me tudi če kdo ve kakšna je cena tega aditiva za čiščenje DPF??
Hvala za odgovore
lp U.
[ Uredi 19 jul 2011, 11:42 ] | Na vrh | |
S60D5Gear | 14 jul 2011, 20:59 | |
| Član #1437 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193
| Predlagam ti, da na Google vpišeš "volvo s60 dpf" in označiš možnost "Discussions". Tako boš našel vse možne razprave na to temo, glede vseh možnih težav.
Link
Moraš pa vedeti, da kdor nima težav, ne piše po forumu | Na vrh | |
Neyo_28 | 14 jul 2011, 21:13 | |
| Član #2330 Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20
| S60D5Gear je napisal(a): ... Predlagam ti, da na Google vpišeš "volvo s60 dpf" in označiš možnost "Discussions". Tako boš našel vse možne razprave na to temo, glede vseh možnih težav. LinkMoraš pa vedeti, da kdor nima težav, ne piše po forumu
Hvala..tale link bo prišel prav
lp | Na vrh | |
scorpio | 14 jul 2011, 22:09 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| jas bom tako rekel, pri nas na vw-audi servisu imamo kar nekaj problemov z temi filtri in sicer zaradi tega ker se avti vozijo večinoma po mestih in v niskih obratih. večje količine saj filter zabijejo in je potrebna pogostejša regeneracija samega filtra ki se pri teh dveh znamkah izvede s pomočjo testerja, in konstantne vožnje v visokih obratih da se v filtru saje "zažgejo". seveda se pri vzdrževanju samega filtra nesme pozabit na tekočino ki je zato predpisana. smo pa naredili že tudi nekaj demontaž teh filtrov in spremembe na samem sofweru, in avti normalno delajo. moje mnenje o teh fitrih je da so za samo zgago..... | Na vrh | |
alkoholik | 18 jul 2011, 12:30 | |
| Član #1975 Prijavljen dne: 30 nov 2010, 15:18 Objav: 20
| edino kar je poterbno je potrebno paziti da je primero olje.
drugače imam s60 v zadnjih 140.000 km BP. 96kw, poraba 6.5L/100km.
| Na vrh | |
Neyo_28 | 19 jul 2011, 11:06 | |
| Član #2330 Prijavljen dne: 13 jul 2011, 08:13 Lokacija: Maribor Objav: 20
| [quote] edino kar je poterbno je potrebno paziti da je primero olje.
drugače imam s60 v zadnjih 140.000 km BP. 96kw, poraba 6.5L/100km.
hvala alko
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 93, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5978 najnovejši član: Vjiupsrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|