|
|
Zamenjava turbine? Pojdi na stran
[1]
2
|
|
gas_gas | 25 jul 2011, 16:59 | |
| Član #1474Prijavljen dne: 21 jan 2010, 19:54 Objav: 5 | Zgleda je prisel tud pri mojem S60 D5 čas da zamenjam.. žal nikjer nisem našel parts manual za 02 letnik d5244T motor. Pri uradnem servisu pa tud ne mislim trkat, ker vem da so neumni glede cen. Drugace mi pa avto kadi crno kadar pohodim gas, ter turbina cvili, potegne pa tud ne. Tko da kdo mogoče pozna dobrega mehanika (k se spozna na Volvo) na Gorenjskem, ter kje bi lahko dobil parts manual?
LP | Na vrh | |
Augi | 26 jul 2011, 00:04 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| mogoče samo preveri cevi do turbine... Na D5-ki menjave turbin niso ravno pogoste, tako da je verjetno problem drugje... | Na vrh | |
PP | 26 jul 2011, 07:45 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Se pridruzujem Mnenju Augi-ja. Če imaš motor D5244T potem je verjetnost da je turbina fuč zelo mala. Katero olje pa imaš notri (viskoznost, ACEA specifikacija)?
Če ti piska in kadi črno zna biti počena tudi kakšna cev za zrak!
Preden rečeš da so na servisih neumni glede cen raje preveri kaj ti znajo povedat o tvojem problemu in potem kakšni so stroški. Znanje tudi ni zastonj
lp
PP | Na vrh | |
volhart | 26 jul 2011, 09:05 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Meni je na D5 pocila cev za intercoller. Na Dumidi so porabili pol ure, da so to odkrili, ker je bila razpoka zelo neocitna. Kadil crno je pa ko pr norcih in tud sel ni nikamor. Strosek okrog 80 EUR pred dvema letoma. | Na vrh | |
Augi | 26 jul 2011, 09:15 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| lahko gre za to cev
ki je za motorjem pritrjena na turbo. Poglej če je mastna, ter pretipaj spodaj če je kakšna luknja (strošek 70€), drugače pa kot je rekel volhart.
LP | Na vrh | |
gas_gas | 26 jul 2011, 10:47 | |
| Član #1474 Prijavljen dne: 21 jan 2010, 19:54 Objav: 5
| najprej najlepsa hvala za hiter info!
augi: to je intake cev? iz filtra do turbine.. tisto sm sedaj pogledal in je strgana skor za polovico. se prav moram to cev novo dobit. Kdo ve kje bi to najbolj ugodno dobil? ker drugace bom sel na uradni servis in tam narocil
aja olje je pa trenutno notri : Elf excellium NF 5W40 A3/B4 API: SL/CF.. ce se prov z glave spomnem...
LP
[ Uredi 26 jul 2011, 10:57 ] | Na vrh | |
Augi | 26 jul 2011, 11:19 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| ja zadnji del pred turbino. Mislim da boš moral kar na pooblaščenca, jaz je vsaj drugje nisem dobil, s tujine se mi pa ni dalo naročati. | Na vrh | |
gas_gas | 01 avg 2011, 18:41 | |
| Član #1474 Prijavljen dne: 21 jan 2010, 19:54 Objav: 5
| evo zamenjal omenjeni del... se vedno kadi... pa se vedno se cudno slisi turbina :/ | Na vrh | |
bvogri | 01 avg 2011, 18:51 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Preveri(te) kolk lufta ma turbina, če preveč masti in če se ne zatika. Pa seveda ali še kje pušča zrak v kolikor je to v redu.... | Na vrh | |
gas_gas | 03 avg 2011, 11:54 | |
| Član #1474 Prijavljen dne: 21 jan 2010, 19:54 Objav: 5
| to sm drgac ze vse pogledal... lufta nima nc, masti se nc, vse lepo suho.. tko da bom sedaj se preveril IC pa vse cevi okoli... | Na vrh | |
PP | 03 avg 2011, 12:39 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Poglej se v kaksnem stanju je Zracni filter za motor!
lp | Na vrh | |
gas_gas | 04 avg 2011, 14:24 | |
| Član #1474 Prijavljen dne: 21 jan 2010, 19:54 Objav: 5
| to je vse novo
sem pogruntal tezavo... se ena cev do ICja je imela luknjo, zgleda se spreminja v svicarski sir... tko da se enkrat hvala za vse nasvete!
| Na vrh | |
reVOLVOraš | 30 avg 2011, 11:11 | |
| Član #2121 Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29 Lokacija: 03 Objav: 54
| Mene pa zanima vaš mnenje glede tega da S60 2,4D pri 200000 km če pri speljevanju na polno pohodim gas konkretni zakadi!? Kot kakšen golf 2. Pri normalni vožnji nadpovprečnega "kajenja" ni zaznati... | Na vrh | |
noj | 30 avg 2011, 11:23 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Kako pa voziš? Kdaj prestavljaš v višjo prestavo? S kakšno hitrostjo se voziš po ac? | Na vrh | |
reVOLVOraš | 30 avg 2011, 13:23 | |
| Član #2121 Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29 Lokacija: 03 Objav: 54
| ja vozim se dinamično ekonomično... v visokih prestavah pri relativno nizkih obratih... povprečna poraba po računalniku 4,7l/ 100km... AC ponavadi 140 km/h...
| Na vrh | |
PP | 30 avg 2011, 14:14 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Če so turbo cevi in Intercooler vredu, potem bo treba dat šobe obnovit pa bo spet vredu. Če te kajenje ne moti se lahko mirno voziš naprej.
Mislim pa da ti hoče Noj povedat, da če si preveč nežen z pedalom za gas, se nabere nekaj saj v izpušnem sistemu in potem ko pohodiš gre vse ven?
PP
| Na vrh | |
reVOLVOraš | 30 avg 2011, 14:23 | |
| Član #2121 Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29 Lokacija: 03 Objav: 54
| Glede na to da avto lepo prede upam, da je res samo nabiranje saj... Večkrat srečam na cesti še kak mlajši avto, ki tudi pri speljevanju prav grdo zakadi. Dokler kadi je še dobro...večji problem je ko ti enkrat neha... | Na vrh | |
gizmo | 30 avg 2011, 15:06 | |
| Član #2300 Prijavljen dne: 17 jun 2011, 21:22 Lokacija: Kranj Objav: 65
| Mlajši avto ,ki zakadi je 100% čipiran | Na vrh | |
reVOLVOraš | 30 avg 2011, 15:08 | |
| Član #2121 Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29 Lokacija: 03 Objav: 54
| Ali pa ima veliko prevoženih km... | Na vrh | |
Augi | 31 avg 2011, 18:27 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| gizmo je napisal(a): ... Mlajši avto ,ki zakadi je 100% čipiran
A so vsi dizli brez particle filtra čipani? Predvsem kakšni TDI??? | Na vrh | |
Volvoline | 31 avg 2011, 21:03 | |
| Član #96 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13 Lokacija: Loka Objav: 178
| PP je napisal(a): ...
Če te kajenje ne moti se lahko mirno voziš naprej.
Kajenje moti druge udeležence v prometu. Izgleda ogabno Zakaj so mesta najbolj onesnažena s trdimi delci? To je od vseh teh "sodobnih" motorjev, ki tako malo kurijo. | Na vrh | |
sebaveh | 31 avg 2011, 21:43 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Volvoline je napisal(a): ... PP je napisal(a): ...
Če te kajenje ne moti se lahko mirno voziš naprej.
Zakaj so mesta najbolj onesnažena s trdimi delci?
Zato, ker so merilne postaje postavili neposredno ob glavne štiripasovne vpadnice v mesta.
Sicer pa ga na vsake toliko časa malo pohodi da skuriš saje ven, očisti EGR na vsake toliko, pa bo.
| Na vrh | |
reVOLVOraš | 31 avg 2011, 22:50 | |
| Član #2121 Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29 Lokacija: 03 Objav: 54
| aja... morda bi ga bilo pa re treba kej očistit... obstajajo kaka navodila kako se tega lotit... za alfo je našel nekaj stric google... | Na vrh | |
AssKicker | 02 apr 2015, 21:13 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Zdravo! Je normalno, da pri S60, 2008 letnik 2.4D 93kw turbina žvižga, ko je avto mrzel? To žvižga kakšen kilometer, potem skoraj utihne. Predno sem se navadil, sem pri 1700 obratih zapeljal dol s ceste, ker sem mislil da me bo rešilec prehitel.. Drugače avto normalno gre, pa ne gori nobena napaka. Lp Matej | Na vrh | |
Godward | 02 apr 2015, 23:14 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Meni enako samo mrzel žvižga nad 1500 obrati. kako minuto | Na vrh | |
alfaromeo | 03 apr 2015, 09:07 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pretirano žvižganje verjetno ni najboljši znak. | Na vrh | |
deniss | 03 apr 2015, 12:32 | |
| Član #12824 Prijavljen dne: 19 mar 2015, 22:44 Objav: 30
| Sta dve vrsti žvižganja. z visokim tonom ni nič narobe, z nizkim tonom pa kaže na veternico ki se ne vrti točno v centru. | Na vrh | |
AssKicker | 03 apr 2015, 16:11 | |
| Član #12712 Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17 Lokacija: Bled Objav: 577
| Ton se zelo spreminja, odvisno od obratov. Začne pri okoli 1500, tako kot je godward rekel, potem se pa zadeva stopnjuje.. Dela pa to le kako minutko, mogoče dve, odvisno s koliko plina se vozim.. Ve morda kdo, če se da kako priti do turbine, da bi lahko pregledal, če ima vetrnica zračnost? Je lažje iz zgornje strani, ali spodnje? | Na vrh | |
noj | 03 apr 2015, 20:31 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Dokler samo mrzel žvižga, ni nič narobe. Meni to dela že 200kkm, pa še kar dela ;) Nekateri že novi mrzli žvižgajo ;) | Na vrh | |
Godward | 27 nov 2016, 20:44 | |
| Član #11171 Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54 Objav: 598
| Avto zadnje čase žvižga tudi ko je ogret. Sicer manj kot mrzel, ampaj je slišno. Nekaj takega kot na spodnjem posnetku, vnedar manj.
Je mel že kdo podobno težavo? Meni deluje kot da ima kakšna cev od/do turbine luknjo....
https://www.youtube.com/watch?v=PuZteN3hbno
| Na vrh | |
Sverige | 27 nov 2016, 22:14 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Meni zvizgalo podobno od 1500-2000 obratov,pomenjal cevi okoli turbine in blo ok. Tista od turbine do interkulerja je bila najbolj uboga. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 77, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6011 najnovejši član: LieseTew |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|