Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Vrtenje kilometrov pri Volvotu V70 2009 AS Plus

Avtor objava
ravenito
07 okt 2011, 18:36 Predogled tiskanja
Član #1227
Prijavljen dne: 23 jul 2009, 13:32
Objav: 4
Kupujem rabljen V70,zal nasi prodajalci veselo vrtijo kilometre nazaj. Tako je imel po oglasu od AS Plus iz Koprske v Ljubljani bel V70 125000km, po opravljenem servisnem pregledu pa se je izkazalo, da ima avto verjetno 165000km, ter je tako zrel za menjavo jermenov. Zanimivo, da ima avto po oglasu sedaj 150.000km, kar tudi ni realno.
Servisne seveda ni nikjer. Tako da pozor, avto je imel maja zadnji servis pri 152.000km.
Se povezava http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5024358&show=1

Naceloma je avto ok, problem je 4000 EUR previsoka cena.
Na vrh
ravenito
07 okt 2011, 18:48
Član #1227
Prijavljen dne: 23 jul 2009, 13:32
Objav: 4
Se star oglas s 125.000km. Pa avto je Momentum, ne Summum, vsaj tako pise na avtu.

Na vrh
bvogri
07 okt 2011, 19:21
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Zanimivo. Avti iz lizinga se dostikrat prodajo pred velikim servisom Sicer 40.000 ni uničilo še nobenega avta ampak ko ti utrga jermen pa ni zabavno


No tukaj pa en malo bolj ekstremen primer vrtenja. Tale Audi je šel iz slabih 500.000 na 150.000 100% isti avto.




[ Uredi 07 okt 2011, 23:51 ]
Na vrh
strojnik
07 okt 2011, 19:30
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Sej če dobro prebereš oglas ti spodaj piše: "-ZA MOREBITNE NAPAKE PRI VNOSU PODATKOV NE ODGOVARJAMO" .... in vse ti lepo povedo...pač so se otroci doma igrali ko je bil avto na generalnem čiščenju in so pomotoma preko računalnika vnesli napačne kilometre

V nemčiji so nedolgo tega zaprli preprodajalca za 10 let, pri nas se pa lepo s cayenni in raznimi S8 audiji lepo okol vozjo
Na vrh
Torkel
07 okt 2011, 21:52
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Teh vrtenj km je ogromno. Sam imam podobno izkušnjo pri prodajalcu na Ižanski cesti. S60 je imel po števcu 98000 km. Ko sem malce bolje šaril po avtu sem v motorju našel nalepko o menjavi jermenov na 160000 km.

Mlad neizkušen prodajalec mi je na moje začudenje dejal takole: Veliko več ljudi pride pogledat avto z manj kot 100000 km, kot tistega, ki jih ima skoraj še enkrat več.
Na vrh
JG
07 okt 2011, 23:13
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
strojnik je napisal(a): ...

Sej če dobro prebereš oglas ti spodaj piše: "-ZA MOREBITNE NAPAKE PRI VNOSU PODATKOV NE ODGOVARJAMO" .... in vse ti lepo povedo...pač so se otroci doma igrali ko je bil avto na generalnem čiščenju in so pomotoma preko računalnika vnesli napačne kilometre

V nemčiji so nedolgo tega zaprli preprodajalca za 10 let, pri nas se pa lepo s cayenni in raznimi S8 audiji lepo okol vozjo




No nikar na pamet, v Nemčiji se vrti kilometre podobno kot pri nas, poglej kakšne Nemške raziskave, kjer ti bo kaj hitro jasno, da je slika dokaj slična kot pri nas.

Pa še to, podpiram vrtnenje kilomtrov nazaj, tudi sam se vozim in sem se vozil z Volvom (predvsem pa se bom, po vsej verjetnosti vozil), kjer kilometri niso oz. niso bili realini. Zakaj podpiram, ker, dokler bo povprečni evropejec gledal kako bo kupil za 15-20k eur premium rabljen avto star leto ali dve, čigar cena novega je presegla 50k eur, je popolnoma logično, da je potrebno kilometre zvrteti nazaj, ker z realnimi bi za povprečnega avstrijskega "jodlarja" tak Bmw, Volvo ali Audi bil predrag.

Zatorej, kupujmo avte, katere si dejansko tudi zaslušimo (ne govorim za SLO, ampak kar za celo EU), dokler bodo pa prav vsi želeli voziti avte, katerih vrednost novih je presegala 50k eur, po 15k eur, se pa stanje (beri: prirejanje kilometrov) ne bo in se tudi NE SME spremeniti in prav je tako.

Tako da vse čestitke vsem preprodajalcem po Evropi, našli so "nišo" ki nese zlata jajca, sedaj je pa samo odvisno od nas in izključno samo od nas, kako se bomo odzvali.

[ Uredi 08 okt 2011, 00:20 ]
Na vrh
sebaveh
07 okt 2011, 23:35
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Kdor si kupi (nov) avto premium razreda z 240 KM, avtomatik, pa še s kupom opreme... si ga zagotovo ne bo kupil zato da bi z njim delal le 10.000 - 15.000 km na leto.

Ampak ljudem se tega enostavno ne da dopovedat.

[ Uredi 07 okt 2011, 23:35 ]
Na vrh
Spletna stran
bojko
08 okt 2011, 12:01
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@JG: Koliko je potem po tvoji oceni vredna ena srednje opremljena V70-ka D5, letnik 2007 z realnimi 160kkm? Recimo naj bo dokaj lepo ohranjena, 40kkm na leto pa bo verjetno tudi ena povprečna letna kilometrina enega Nemca/Italjana/..., ki je za nov avto odštel 50k€.
Koliko je pa vreden isti avto z recimo 120kkm na števcu, ali da bo še bolj privlačno 98kkm?
Na vrh
JG
08 okt 2011, 13:32
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
bojko je napisal(a): ...

@JG: Koliko je potem po tvoji oceni vredna ena srednje opremljena V70-ka D5, letnik 2007 z realnimi 160kkm? Recimo naj bo dokaj lepo ohranjena, 40kkm na leto pa bo verjetno tudi ena povprečna letna kilometrina enega Nemca/Italjana/..., ki je za nov avto odštel 50k€.
Koliko je pa vreden isti avto z recimo 120kkm na števcu, ali da bo še bolj privlačno 98kkm?


V70 D5 (gledal sem letnik 2008, da gre za phIII) z realnimi kilometri 100k in spodobno opremo je vreden okrog 20-25k eur, ker je pa kupna moč trenutno slabša, je pa to preveč za povprečnega kupca, mu je pa cenovno dosegljiva številka okrog 15k eur, zato pa potem prihaja do vrtenja kilometrov, prodajanje razbitih avtov ipd, da trgovec lahko pride do cene, po kateri so kupci take avte pripravljeni plačevati in povpraševanje je občutno večje za avtomobile s prevrtenimi kilometri kot pa z realnimi, ker so cenejši, velika večina si pa ne želi stopiti korak nazaj in si kupiti manjši avto ali nepremium znamko, ampak želi ostati vsaj na tistem kar imajo.

[ Uredi 08 okt 2011, 13:39 ]
Na vrh
Volvej
08 okt 2011, 14:13
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
To da podpirate vrtenje km, ne razumem. Diler itak kupi avto občitno ceneje kot ga potem proda, tako da nima veze koliko km bi imel, ker ima v vsakem primeru zaslužek. Pa če vzamemo primer iz prvega posta. Kupiš 2 leti star avto, po števcu maš še dobrih 40kkm do menjave jermenov in jih ne greš menjavat za brezveze, potem pa ti po 10kkm vtrga jermen. Kaj je v tem primeru dobrega?
Na vrh
ravenito
08 okt 2011, 14:28
Član #1227
Prijavljen dne: 23 jul 2009, 13:32
Objav: 4
Vrtenje kilometrov je goljufiija. Gre za kaznivo dejanje, samo pri nas ga se ne preganjajo. Ce to podpiras, te ne razumem, je pa to tvoj denar.
Avtomobili pa v 3 letih izgubijo vec kot 50% vrednosti zaradi razmer na trgu. Ponudbe je namrec prevec. In ce se nov avto proda z 20% popusta na MPC (veliki fleet posli), ter podjetje vsako leto obracuna amortizacije 12,5%, prides po 3 letih na preko 50%. Podjetju pa je vazno, da avto proda blizu knjigovodske vrednosti, ne rabi zasluzka, saj gre za delovno sredstvo. Enako je pri leasing hisah, ki si izgubo vrednosti pokrijejo z obroki in jim je tudi vseeno, samo da gre po ceni blizu ostanka vrednosti.
Tako je lahko avto za 50k EUR naprodaj za okoli 20-25k EUR, pa se trgovec z rabljenimi zasluzi. Glede V70 pa dobis novega z D5 motorjem ze za 35k.
Na vrh
bojko
08 okt 2011, 15:15
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
JG je napisal(a): ...

V70 D5 (gledal sem letnik 2008, da gre za phIII) z realnimi kilometri 100k in spodobno opremo je vreden okrog 20-25k eur, ker je pa kupna moč trenutno slabša, je pa to preveč za povprečnega kupca, mu je pa cenovno dosegljiva številka okrog 15k eur, zato pa potem prihaja do vrtenja kilometrov, prodajanje razbitih avtov ipd, da trgovec lahko pride do cene, po kateri so kupci take avte pripravljeni plačevati in povpraševanje je občutno večje za avtomobile s prevrtenimi kilometri kot pa z realnimi, ker so cenejši, velika večina si pa ne želi stopiti korak nazaj in si kupiti manjši avto ali nepremium znamko, ampak želi ostati vsaj na tistem kar imajo.


Kako pa veš, da so bili realni kilometri?

No tudi sam sem proti vrtenju kilometrov in ne razumem JG-ja in somišljenikov, se pa zavedam, da verjetno ne obstaja diler, ki se ne bi posluževal tega.
Tole ti je idealen primerek, ki ga Nemci verjetno prodajajo z realnimi kilometri, kak slo diler pa ga uvozi, malo očisti zunaj in znotraj, zbije števec recimo na 110kkm in ceno dvigne na 20-25k€, je pač Ph3, stara komaj 2,5 leti, lepo ohranjena, redno vzdrževana na uradnem servisu.........
In JG, ti podpiraš take scenarije, al kako?

[ Uredi 08 okt 2011, 15:16 ]
Na vrh
Volvoline
08 okt 2011, 16:49
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
JG je napisal(a): ...

povprečni evropejec gledal kako bo kupil za 15-20k eur premium rabljen avto star leto ali dve, čigar cena novega je presegla 50k eur, je popolnoma logično, da je potrebno kilometre zvrteti nazaj, ker z realnimi bi za povprečnega avstrijskega "jodlarja" tak Bmw, Volvo ali Audi bil predrag.


Kakorkoli obrneš, je to nateg, in to dvojni: najprej prodajalec kupca, pa še kupec samega sebe!

Zakaj pa v tem kontekstu omenjaš ravno Avstrijce? Po mojem ni večjih "jodlarjev" od slovenskih kupcev, ki kupujejo avte nad svojimi zmožnostmi in potem nimajo, ali pa so preveč škrti, za servise.
Na vrh
Torkel
08 okt 2011, 18:52
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
sebaveh je napisal(a): ...

Kdor si kupi (nov) avto premium razreda z 240 KM, avtomatik, pa še s kupom opreme... si ga zagotovo ne bo kupil zato da bi z njim delal le 10.000 - 15.000 km na leto.

Ampak ljudem se tega enostavno ne da dopovedat.


Pri nas je tako, kot praviš, zunaj pa precej manj. Poznam pa tudi pri nas gospoda, ki si je omislil novega! Audija A8, 4,2 quattro, z njim pa naredi letno med 8000 in 12000 km. Pa avta nima na puf ali lizing in tudi na kakšno večerjo lahko svojo gospo odpelje. Zunaj je takšnik lastnikov premijskih vozil veliko.
Na vrh
MKovic
08 okt 2011, 19:01
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
JG je napisal(a): ...


Pa še to, podpiram vrtnenje kilomtrov nazaj, tudi sam se vozim in sem se vozil z Volvom (predvsem pa se bom, po vsej verjetnosti vozil), kjer kilometri niso oz. niso bili realini. Zakaj podpiram, ker, dokler bo povprečni evropejec gledal kako bo kupil za 15-20k eur premium rabljen avto star leto ali dve, čigar cena novega je presegla 50k eur, je popolnoma logično, da je potrebno kilometre zvrteti nazaj, ker z realnimi bi za povprečnega avstrijskega "jodlarja" tak Bmw, Volvo ali Audi bil predrag.

Zatorej, kupujmo avte, katere si dejansko tudi zaslušimo (ne govorim za SLO, ampak kar za celo EU), dokler bodo pa prav vsi želeli voziti avte, katerih vrednost novih je presegala 50k eur, po 15k eur, se pa stanje (beri: prirejanje kilometrov) ne bo in se tudi NE SME spremeniti in prav je tako.

Tako da vse čestitke vsem preprodajalcem po Evropi, našli so "nišo" ki nese zlata jajca, sedaj je pa samo odvisno od nas in izključno samo od nas, kako se bomo odzvali.


Ne razumem popolnoma...

Tisti, ki si lahko privošči (s poudarkom na tej besedi) nov avto za 50.000+ EUR je ponavadi poznavalec, ki točno ve kaj je kupil. Ko bo tak avto naprodaj, bo tudi cena temu ustrezna, saj bo pravilno in strogo vzdrževan. In takšen avto v Evropi ne bo naprodaj preden dopolni vsaj 5-7 let.
Razni "si lahko privoščim vannabeeji", ki takšen avto kupijo za zdravljenje osebnih frustracij in zanj odštevajo tudi več kot 50% mesečnih dohodkov, no takšni se avta znebijo ob prvih znakih težav. In takšni avti, ex-leasing & co, so poceni ali "poceni".
Upoštevati je potrebno tudi, da je Slovenija bolj pri repu teh trgovanj in kar pride k nam je ponavadi tisto, kar niti "jodlarji" nočejo.
Na vrh
Torkel
08 okt 2011, 19:03
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
MKovic je napisal(a): ...

JG je napisal(a): ...


Pa še to, podpiram vrtnenje kilomtrov nazaj, tudi sam se vozim in sem se vozil z Volvom (predvsem pa se bom, po vsej verjetnosti vozil), kjer kilometri niso oz. niso bili realini. Zakaj podpiram, ker, dokler bo povprečni evropejec gledal kako bo kupil za 15-20k eur premium rabljen avto star leto ali dve, čigar cena novega je presegla 50k eur, je popolnoma logično, da je potrebno kilometre zvrteti nazaj, ker z realnimi bi za povprečnega avstrijskega "jodlarja" tak Bmw, Volvo ali Audi bil predrag.

Zatorej, kupujmo avte, katere si dejansko tudi zaslušimo (ne govorim za SLO, ampak kar za celo EU), dokler bodo pa prav vsi želeli voziti avte, katerih vrednost novih je presegala 50k eur, po 15k eur, se pa stanje (beri: prirejanje kilometrov) ne bo in se tudi NE SME spremeniti in prav je tako.

Tako da vse čestitke vsem preprodajalcem po Evropi, našli so "nišo" ki nese zlata jajca, sedaj je pa samo odvisno od nas in izključno samo od nas, kako se bomo odzvali.


Ne razumem popolnoma...

Tisti, ki si lahko privošči (s poudarkom na tej besedi) nov avto za 50.000+ EUR je ponavadi poznavalec, ki točno ve kaj je kupil. Ko bo tak avto naprodaj, bo tudi cena temu ustrezna, saj bo pravilno in strogo vzdrževan. In takšen avto v Evropi ne bo naprodaj preden dopolni vsaj 5-7 let.
Razni "si lahko privoščim vannabeeji", ki takšen avto kupijo za zdravljenje osebnih frustracij in zanj odštevajo tudi več kot 50% mesečnih dohodkov, no takšni se avta znebijo ob prvih znakih težav. In takšni avti, ex-leasing & co, so poceni ali "poceni".
Upoštevati je potrebno tudi, da je Slovenija bolj pri repu teh trgovanj in kar pride k nam je ponavadi tisto, kar niti "jodlarji" nočejo.


Pod tole se pa kar podpišem. Drži!
Na vrh
JG
08 okt 2011, 20:33
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Se očitno ne razumemo, in vrtenje kilometrov ni samo praksa v Sloveniji ampak povsod po Evropi, se strinjam, da je vrtenje kilometrov kaznivo in prvenstveno to ni prav, samo stanje je trenutno takšno, da to početje podpira hote ali nehote velika večina kupcev po Evropi predvsem t.i. premium znamk, zakaj pa to podpira sem pa napisal, pa še enkrat, vsi si želijo imeti recimo Bmw-ja, vendar jim trenutna kupna moč ne omogoča nakup novega ali pa mogoče leto ali dve starega, takšnega da je z avtom vse tako kot mora biti (kilometri, poškodbe, vzdrževanje), zatorej kupujejo/mo to kar nam trgovci rabljenih avtomobilov ponujamo primerno našim denarnicam oz. povpraševanju.

[ Uredi 08 okt 2011, 20:37 ]
Na vrh
JG
08 okt 2011, 20:35
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Volvoline je napisal(a): ...

JG je napisal(a): ...

povprečni evropejec gledal kako bo kupil za 15-20k eur premium rabljen avto star leto ali dve, čigar cena novega je presegla 50k eur, je popolnoma logično, da je potrebno kilometre zvrteti nazaj, ker z realnimi bi za povprečnega avstrijskega "jodlarja" tak Bmw, Volvo ali Audi bil predrag.


Kakorkoli obrneš, je to nateg, in to dvojni: najprej prodajalec kupca, pa še kupec samega sebe!

Zakaj pa v tem kontekstu omenjaš ravno Avstrijce? Po mojem ni večjih "jodlarjev" od slovenskih kupcev, ki kupujejo avte nad svojimi zmožnostmi in potem nimajo, ali pa so preveč škrti, za servise.


Se strinjam.
Avstrijce čisto naključno, lahko rečemo tudi Francoze, povedati sem želel, da stanje zunaj naših meja ni dosti bolje, kar se tiče kupovanja rabljenih premium znamk, gre za podobne tržne poti kot pa pri nas.

[ Uredi 08 okt 2011, 20:36 ]
Na vrh
JG
08 okt 2011, 20:42
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
ravenito je napisal(a): ...

Vrtenje kilometrov je goljufiija. Gre za kaznivo dejanje, samo pri nas ga se ne preganjajo. Ce to podpiras, te ne razumem, je pa to tvoj denar.
Avtomobili pa v 3 letih izgubijo vec kot 50% vrednosti zaradi razmer na trgu. Ponudbe je namrec prevec. In ce se nov avto proda z 20% popusta na MPC (veliki fleet posli), ter podjetje vsako leto obracuna amortizacije 12,5%, prides po 3 letih na preko 50%. Podjetju pa je vazno, da avto proda blizu knjigovodske vrednosti, ne rabi zasluzka, saj gre za delovno sredstvo. Enako je pri leasing hisah, ki si izgubo vrednosti pokrijejo z obroki in jim je tudi vseeno, samo da gre po ceni blizu ostanka vrednosti.
Tako je lahko avto za 50k EUR naprodaj za okoli 20-25k EUR, pa se trgovec z rabljenimi zasluzi. Glede V70 pa dobis novega z D5 motorjem ze za 35k.


Ja ne vem no, ceniki pravijo precej drugače, slabo opremljen V70 D5 pride vsaj 50k, zelo dobro opremljen pa od 60k eur naprej, recimo moj V70 D5 nov je prišel 60k eur, pa je opremljen solidno. Se strinjam, v treh letih avto izgubi 50% cene, ampak ogromno avtov se pa prodaja za 15-20k eur, kar je pa že tam 75% cene novega, to se mi pa zdi nerealno oz. je z avtom ali kaj narobe, je bil zaleten ali pa ima, ja ne boste verjeli, prevrtene kilometre.

Še cenik nove V70.
http://www.volvocars.com/si/all-cars/volvo-v70/details/Documents/Customer_Pricelist_V70SLOMY12.pdf

D5 je 45k eur, brez opreme, nažalost, predvsem mojo.

[ Uredi 08 okt 2011, 22:43 ]
Na vrh
PP
09 okt 2011, 04:43
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Večina avtov nad 50 k € je itak službenih. Po firmah v evropi je navada da imajo službe od določene pomembnosti v firmi naprej zraven službeni avto. Le ti so ponavadi ravno te marke o katerih govorite. Po 3-4 letih ima avto 150-200k km in je s stališča vzdrževanj neiteresanten za uporabnika in tudi odplačan je že skoraj v celoti tako da nima nobeden (stranka in Lizing hiša) interesa da se ta avto še vozi.
Potem se pač vzame novega in to je to!
Ko sem pred dvemi leti kupoval V70 sem ugotovil da imajo v SLO v glavnem "prilagojene" kilometre nekje iz 160-200k km na 100-120k km. To se očitno najbolj prodaja pri nas. Za Lizing avte iz EU je pač tako da če nima narejenih cca 40-60k km na leto potem nekaj ne štima z kilometri.

Pa uspešen nakup!

PP


[ Uredi 09 okt 2011, 04:44 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 65, Članov: 1 ...
ErikaTravy ogleduje usersettings.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete