Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Originalni grelec (webasto)

Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5 6
Avtor objava
D|N
11 okt 2011, 20:36
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Webasto je res bomba! Zaenkat samo stestiral, komi cakam sneg...
Na vrh
VolvoS60
12 okt 2011, 20:38
Član #1765
Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11
Objav: 171
Drugace po prirocniku je poraba za dizle 0,6 l/h ter za bencinarje 0,8l/h. Kar se zadeva ugasanja se zadeva sama ugasne ko je motor segret. Ko je mrzlo nekje pod 4°C pa se tudi sam prizge ko avto prizgem in hitreje segreje motor.

Lp, Marko
Na vrh
4volvo
12 okt 2011, 21:15
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Torej je poraba webasta približno enaka kot poraba motorja v prostem teku. Zanimivo.
Na vrh
D|N
13 okt 2011, 19:39
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Une 2 litra na tedn pa res ni velik...
Na vrh
dijo_porko
19 okt 2011, 18:27
Član #1601
Prijavljen dne: 04 apr 2010, 15:00
Objav: 17
Še jaz imam eno vprašanje:
ali so kakšne maksimalne temperature, da se grelec ne prižge? Včeraj sem imel nastavljeno premalo pihanja in premalo na rdečem (žal nimam avtomatske klime) in je stopilo samo sprednjo šipo, danes, ko je bilo topleje se mi pa zdi, da sploh ni delalo.

LP
Na vrh
VolvoS60
19 okt 2011, 20:39
Član #1765
Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11
Objav: 171
Grelec se načeloma prižge nekje pod 5°C (4,4°C) sam ko prižgem vozilo. Kar se zadeva notranjega gretja je sledece: ko je vozilo prizgano se gretej uravnava po zelji, oz. ce ga ugasnes je ugasnjeno. Webasto nima zveze z gretje kabine od znotraj (ko je vozilo prizgano) ce po zelji nastavljas npr. na hladno. Je pa res da ko webasto ze enkrat segreje notrenjost, oz. motor (pred zagonom vozila) je potem takoj na voljo topel zrak.
Zato npr. ce je zunaj dokaj toplo in prizges avto se webasto ne bo prizgal, hkrati pa je motor se hladen in je potrebno pocakati da se segrese preden zacne gretje delovati. Pa sevede moras imeti nastvljeno na toplo
Na vrh
tomsom
19 okt 2011, 21:18
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Webasto, če temu lahko tako rečemo, se prižge tudi med vožnjo, če je več kot 5 stopinj, pod pogojem, da imaš avtomatsko klimo, na kateri nastaviš maximalno toplo , se pravi rdeče polje. Takrat se prižge, a le za potrebe dogrevanja potniške kabine.
Sicer pa, ni Eberspächer niti ni webasto.
Na vrh
VolvoS60
21 okt 2011, 13:44
Član #1765
Prijavljen dne: 05 avg 2010, 13:11
Objav: 171
Ja res je, to je neka zadeva od Volva. vendar radi poimenujemo po komercialnih imenih firm
Na vrh
tomsom
23 okt 2011, 14:36
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Tako, pa je zadeva zaključena...
Odločil sem se da poservisiram grelec na svoji V70ki.
Vse skupaj tudi malo slikovno prikažem in obrazložim, in s tem, upam, komu prišparam vsaj 200€.
Demontaža samega odbijača je mala šala personala, to ste sprobali tudi verjetno že sami, ko pa se odpre svet grelca, je zgodba malo drugačna. Govorim zase, ker to je bilo prvič da sem sploh videl grelec od znotraj kaj šele demontiral in servisiral.
Najprej sem v Wadisu malo naštudiral kaj in zakaj se gre, da nisem čist mimo brcal. moram pa povedati da se zadeva kar razlikuje v Wadisu in v realnosti.
Najprej sem odklopil po predpisih akumulator, nato snel odbijač, v tem času so se nastavitve avtomobila shranile in akcija.
Odklop vseh električnih vodnikov, snemanje cevi za vodo in demontaža samega grelca, luknja v košu pa izgleda takole:

Sicer malo smešno, vendar jaz sem si pomagal z pluta zamaši, da sem ustavil odtekanje hladilne tekočine.
Snemanje grelca je kar težko dostopno, ker se bočna plastika ne sname zaradi plastičnih netov ki ne dovolijo ločevanja koša od bočnega kosa.
Vendar se da...

Ko sem imel konkreten kos na tleh pred sabo, je bilo pošteno povedano, polovico narejenega.
V kosih pa izgleda nekako takole:


Ker se je pri meni slišal nek nespodoben glas, sem se zadeve tudi lotil, in izkazalo se je, da imam prav, da je težava v šobi, ki je pokazala takle obraz, ko sem jo od blizu pogledal.
Vidi se na koncu šobe, da ni več šoba, ampak le cevka, po kateri je tekla nafta v izgorevalno komoro.

Zadevo sem zamenjal z novo, naročil v Dumida avtu, cena 96€ z poštnino.
Vse sem skrbno očistil z "dratpiršno" in na koncu še z "šmirglom", saj je od saj vse sežgano.Izorevalna komora:

"Šalčka" v kateri je šoba, atomizer in še neke zadevce, katere ne znam poimenovati.

Po čiščenju in sestavljanju sem dobil, ni za verjet...
produkt, kot pri demontaži.
Še montaža nazaj za kolotek, priklop vseh cevi in elektrike, in je na koncu zadeva izgledala:


Čas za preizkus ali zadeva deluje, je prišel po treh urcah in pol.
Ni bilo konstantno delo, so bile krajše pavzice, saj ne gre v enem kosu na kolenih.
No, pritisk na gumb za štart grelca, pa je prinesel razočaranje.
Skoraj bi ko mi je bord napisal da ni nafte in da treba tankat.
Nagravžno.
Kakorkoli, tank je poln, grelec je stestiran in dela v nulo!
Ker šoba nič več ne ščije ampak lepo prši, je glas čisto drugačen, nekako prijeten do ušes.
Upam da ostane še dolgo tako...
Tako, upam res, da komu pride kaj prav tale moj post, da si prišpara kdo kakšen cekin.
Servis je pa tako;300€ material+ 3 ure dela.
S tem da na servisu ti menjajo še vodno črpalko na grelcu-nepotrebno, če dela, ventilatoček v grelcu-nepotrebno če dela in pa vsa tesnila....ops, oprostite, tesnil ni nikjer!!!!!
In če bo kdo dal na servis, naj prosi če mu pokažejo tesnila, ker jaz jih nisem našel, razen na varnostnemu termostatu hladilne tekočine, katera kroži okoli grelne komore mislim da je 8mm premera. Ostalih pa ni bilo videti. In me prav zanima kje so vsa tista tesnila!?!?!???
Sedaj pa samo še čakam da zima zima bela.....vrh gore se dela, pritisne, da bo grelec doživel konkreten test.

Na vrh
PP
23 okt 2011, 19:18
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Bravo tomsom
Daj malo bolj razloži kako se je grelec obnašal/oglašal predno si ga popravil? Na moji V70 grelec zjutraj kar dobro Hrumi, tako da se ga sliši že od daleč. Avto ima 220k km. Koliko jih ima tvoj?

PP
Na vrh
tomsom
23 okt 2011, 19:50
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Če ti med delovanjem "trokira", da se ti zdi da so vmes zvoki ki ne spadajo poleg, potem kar pljuni v roke, ker potem je problem v šobi. Lahko pa da je glasen ventilator na vpihu svežega zraka in da je zato slišen od daleč.
Načeloma tudi moj sedaj ni neka cvetka kar se tiče glasnosti, vendar sem sedaj prepričan da teče gladko, po predpisih.
Težko je razložiti kakšen glas je bil prej in kakšen je sedaj.
Po občutku...
Moj avto ima 208k km.
Lahko me pa osebno kontaktiraš za podrobnosti, katerih se ne da opisati.
Če si pa kje blizu NM, pa kar pridi na pa še švede vštric postavmo...
Lahko je tudi črpalka hladilne tekočine glasna, vendar to se da že kar locirat, ali je ali ni.
Drugih kosov pa ni vgrajenih, da bi lahko "lajali"


[ Uredi 23 okt 2011, 19:53 ]
Na vrh
PP
24 okt 2011, 09:03
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Zaenkrat ne trokira, ampak je samp glasen, kot gorilec od centralne.
Drugace sem iz Stajerske, tako da je do NM kar dolga. Iz tvojega opisa sem razbral da si zamenjal del na 5 sliki. Po katalogih ta del ni oznacen kot soba, ampak kot regulator pritiska. Soba izgleda nekako takole: http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/kraftstoffduese-standheizung/1019075/

lp

PP
Na vrh
ikeman
24 okt 2011, 12:21
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Tudi sam ima na s60ki original serijsko vgrajen webasto, vendat je neaktiviran :(
Namreč nimam nadgradnje softwera zanj za podporo časovnih nastavitev.

Zanima me, če bi moral tako vgrajen webasto tudi delovati ob mrzlem zagonu avtomobila. Oz. a obstaja kak trik kako zadevo zagnati, brez da bi zagnal primarni motor hkrati.

Do sedaj nisem opazil, da bi se bil webasto vklopil, tudi ko je bilo zunaj -10 C.

Lp.,
Ike
Na vrh
PP
24 okt 2011, 12:30
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@ikeman,
pri meni se je vkopil ce je bilo zunaj 5C ali manj, potem je laufal toliko casa da se je motor zagrel.
kasneje sem nadgradil software in sedaj mi dela samo ko nastavim timer ali ko ga vzgem rocno.
Pri pooblascencu daj prebrat spisek napak, mogoce ti pa le ta ne deluje?

lp

PP
Na vrh
tomsom
24 okt 2011, 12:33
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
PP je napisal(a): ...

Zaenkrat ne trokira, ampak je samp glasen, kot gorilec od centralne.
Drugace sem iz Stajerske, tako da je do NM kar dolga. Iz tvojega opisa sem razbral da si zamenjal del na 5 sliki. Po katalogih ta del ni oznacen kot soba, ampak kot regulator pritiska. Soba izgleda nekako takole: http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/kraftstoffduese-standheizung/1019075/

lp

Hm, lahko da je tako opisano, vendar pred "mojo" šobo je regulator pritiska, na katerega je pripeta cevka za dovod goriva.
Jaz bi tistemu kosu iz scanfix-a prej rekel atomizer, vsaj tako je opisano v wadisu.
Ker šoba naj bi bil del, preko katerega je dovod razpršenega goriva v gorilno komoro.
Kakorkoli, šoba, atomizer,...imam doma original škatlo pa prilepim part.no pa kar je, da se ve za zamenjavo.
Če ti je na uho slišat kot gorilec centralne peči, bodi vesel, dela dobro!
Srečno!


Na vrh
ikeman
24 okt 2011, 23:39
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
PP je napisal(a): ...

kasneje sem nadgradil software in sedaj mi dela samo ko nastavim timer ali ko ga vzgem rocno.
Pri pooblascencu daj prebrat spisek napak, mogoce ti pa le ta ne deluje?


To sem že preveril, napak ni. Najraje bi videl, da bi se dalo zadevščino ročno zagnat.
Brez da bi moral nadgrajevat software..

btw. A je upgrade še vedno tako drag na pooblaščenemu servisu 300-400 EUR ?

Našel sem, da obstaja tudi original daljinec za volvo webasto


Na vrh
Krchan
25 okt 2011, 08:25
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
ikeman je napisal(a): ...

PP je napisal(a): ...

kasneje sem nadgradil software in sedaj mi dela samo ko nastavim timer ali ko ga vzgem rocno.
Pri pooblascencu daj prebrat spisek napak, mogoce ti pa le ta ne deluje?


To sem že preveril, napak ni. Najraje bi videl, da bi se dalo zadevščino ročno zagnat.
Brez da bi moral nadgrajevat software..

btw. A je upgrade še vedno tako drag na pooblaščenemu servisu 300-400 EUR ?

Našel sem, da obstaja tudi original daljinec za volvo webasto





Malo dvomim, da je to daljinec za Volvov grelni sistem, o katerem se pogovarjate, kajti to je daljinec sistema Webasto in sicer model T91

Sicer lahko da sta sistema kompatibilna, lahko pa da se v Volve vgrajuje tudi original Webasto.

Jaz imam naknadno na pooblaščenem Volvo servisu vgrajen webasto s Telestart T100 sistemom, in moram rečt, da je bomba! Ampak daljinec je Webastov T100 in ne Volvov.


[ Uredi 25 okt 2011, 08:30 ]
Na vrh
Ruotsin teräs
27 okt 2011, 08:45
Član #2447
Prijavljen dne: 26 okt 2011, 05:43
Objav: 2
tomsom je napisal(a): ...

Webasto, če temu lahko tako rečemo, se prižge tudi med vožnjo, če je več kot 5 stopinj, pod pogojem, da imaš avtomatsko klimo, na kateri nastaviš maximalno toplo , se pravi rdeče polje. Takrat se prižge, a le za potrebe dogrevanja potniške kabine.
Sicer pa, ni Eberspächer niti ni webasto.


Saj ne da je pomembno, ni Volvo pač pa Ardic, ki je v lasti Ebespächerja

http://www.elchwiki.org/wiki/Standheizung


B.

Na vrh
damiani
30 nov 2011, 00:01
Član #2483
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47
Objav: 139
Pozdrav!

Meni webasto (vgrajen original serijsko) vžge za dve sekundi, se pravi se vklopi ventilator na webastu, takoj zatem se ugasne!! Mi je pa pri večkratnem poizkušanju celo enkrat vžgal ampak, ko je bil avto topel potem pa tudi kmalu ugasnil!! Kak dober nasvet predenj tudi jaz dam moj "gašperček" v refuzo?

lp damjan
Na vrh
Augi
30 nov 2011, 00:24
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
menjaj šobo, kot je zgoraj opisano.

Lp
Na vrh
Volvissimo
05 dec 2011, 22:19
Član #1122
Prijavljen dne: 26 apr 2009, 21:27
Lokacija: Ljubljana
Objav: 104
Mene tudi zanima, če se je že kakšen serviser našel, ki ti fuel heater software dogradi za manj kot 500 eur
Na vrh
Spletna stran
Volvissimo
05 dec 2011, 22:24
Član #1122
Prijavljen dne: 26 apr 2009, 21:27
Lokacija: Ljubljana
Objav: 104
OK, vidim glede na ta izsek iz ElchWiki je v celovcu en serviser, ki za vklop hoče 169 EUR. Ne piše pa ali je uradni serviser. Bom jutri poklical na tamkajšnji uradni servis.

Stand Ende Februar 2010 bietet sich für den süddeutschen Raum auch eine Fahrt nach Österreich an. Ein Händler in Wörgl bietet das Softwareupdate inkl. Arbeitszeit für zur Zeit 195.-€ an. In Klagenfurt wurde das Update von einem Händler für 169.-€ angeboten, in Kufstein kostet es, ebenfalls beim Händler, aktuell 205.-€ (Stand: 22.02.2010)...


Tudi v Vidmu je podobna cena.
Für das Aktivieren in Italien bietet sich als nächster der Händler in Bozen oder Udine an; ersterer hat nach eigenen Angaben schon mehrfach Aktivierungen vorgenommen. Die Kosten belaufen sich auf je rund 160-170 Euro.


[ Uredi 05 dec 2011, 22:33 ]
Na vrh
Spletna stran
sebaveh
06 dec 2011, 00:14
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Po takšni ceni pa sem jaz pred kakima 2 letoma tudi plačal software za tempomat. Medtem ko je v "starih časih" ta stal še 60.000 sit. Zanimivo, mogoče so pa cene kaj porihtali zadnje čase.
Na vrh
Spletna stran
ikeman
06 dec 2011, 02:34
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Zanimivo. Poročaj. Mogoče se tudi jaz odločim za nadgradnjo.
Na vrh
Volvissimo
06 dec 2011, 10:23
Član #1122
Prijavljen dne: 26 apr 2009, 21:27
Lokacija: Ljubljana
Objav: 104
Sporočili so, da poseg stane 180 EUR

Hallo Herr Perko,
Freischaltung von Zuheizer auf Standheizer inkl Timer möglich,Kosten ca 180.-inkl UST
Zuheizer muss funktionieren(Hardware) Rest wird mittels Software freigeschaltet.
MFG Ewald Primus


[ Uredi 06 dec 2011, 10:24 ]
Na vrh
Spletna stran
Volvissimo
28 dec 2011, 20:24
Član #1122
Prijavljen dne: 26 apr 2009, 21:27
Lokacija: Ljubljana
Objav: 104
Zdaj, ko so nižje temperature, se res pozna, ker je avto, no hladlina tekočina, takoj segreta in lepo toplo piha. Dovolj je že, če avto pustim laufat 5 minut preden se odpeljem. Čeprav bi tole ročno aktiviranje prav prišlo, ke mal mori pustit avto pred blokom laufat.

[ Uredi 28 dec 2011, 20:27 ]
Na vrh
Spletna stran
Zadet
07 feb 2012, 22:58
Član #472
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 09:11
Objav: 6
Pri Lekšetu stane namestitev "webasto" kontrole v Board Computer borih 30 EUR. Če je grelec serijski, seveda.

Imam pa s svojim očitno problem - do sedaj sploh nisem opazil, da grelec imam. Sistem je namreč za grelec javljal napako (preveč prekinitev plamena, nekaj podobnega), mojster je zadevo resetiral, in se mi je po tem 2x celo prižgal (slišalo se ga je, in malo vohalo). Nato pa spet kot da ga ni, motor pa se segreva kakih 15 minut do polne temperature. Servis je res pregrešno drag - 300-500 EUR, odvisno od delov, ki jih je potrebno menjati.

Ima kdo izkušnjo če kateri Vadis/Vida softver zna delati s poceni kitajskim OBD2 bluetooth modulom? Rad bi ponovno videl točen opis napake, preden se lotim razdiranja.

[ Uredi 07 feb 2012, 22:59 ]
Na vrh
tomsom
08 feb 2012, 14:17
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
V tvojem primeru bi rekel da je težava taka kot pri meni, se pravi regulator pritiska ali pa senzor za nadzor plamena.
V vsakem primeru bi jaz zadevo spravil v kose in preveril kaj je riknlo.
Če se sam spraviš kar dosti privarčuješ.

Kar se pa tiče OBD-ja pa žal...

Poročaj kaj je bilo.
Na vrh
Volvissimo
08 feb 2012, 20:59
Član #1122
Prijavljen dne: 26 apr 2009, 21:27
Lokacija: Ljubljana
Objav: 104
Zadet je napisal(a): ...

Pri Lekšetu stane namestitev "webasto" kontrole v Board Computer borih 30 EUR. Če je grelec serijski, seveda.?


In kaj si mu rekel oz. nardil, da so ti za tolk mal to vklopili v BC? Ker je povsod tako drago, zato me zanima.
Na vrh
Spletna stran
Zadet
09 feb 2012, 12:31
Član #472
Prijavljen dne: 29 okt 2007, 09:11
Objav: 6
tomsom, hvala za spodbudo, predvsem pa hvala za izčrpno poročilo in slike glede tvojega primera. Ravno zahvaljujoč temu se nameravava ta vikend s kolegom lotiti razdiranja.
Imam pa vprašanje glede snemanja blatnika - kako se lotiti? Obstaja kaj na to temo v Vidi? Ravno snemam dol verzijo 2011, upam da bo delovalo.

@Volvissimo - pogovarjal sem se direktno s serviserjem, enostavno vprašal koliko to stane.
Na vrh
tomsom
09 feb 2012, 13:07
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Snemanje blatnika? Blatnika ne snemaš, snameš odbijač in grelec. Blatnik pusti pri miru, he he he ...
Najprej snameš odbijač, pobereš vse čepe na nosu pod pokrovom motorja, spodaj so 4 komadi na pododbijaču, s strani pri koloteku pa imaš vijake.
Naprej pa odvisno kater letnik imaš avto. Jaz sem delal na V70 PH1 in PH II.
Če je PH I potem se ti okrasne letve na odbijaču lepo snamejo, če je pa PH II,
potem pri koloteku toliko našponaš odbijač navzven, da prideš z roko za odbijač in zrineš letve ven. No, jaz sem tako delal, ker se mi zdi najbolj preprosto.
Če greš snemat po vadisu, potem poškoduješ lak na okrasnih letvah in še zoprno je.
Tako pa ni nobene jebezancije in je hitro sneto vse skup.
Ne pozabi razklemat akumulatorja-minimum 15min počakaj, ko boš parkiral, potem pa kleme dol.
Če te še kaj zanima, pokliči, ni pene.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3] 4 5 6

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 85, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete