|
|
(850) Ugašanje motorja med vožnjo
|
|
marehuus | 01 feb 2007, 10:49 | |
| Član #69Prijavljen dne: 17 nov 2006, 14:26 Objav: 39 | imam težavo in me zanima če se je to že komu dogajalo in sevede kaj je bilo potrebno zamenjat da se težava odpravi
in sicer moj volvo 850 letnik 94 se občasno med vožnjo kar sam ugasne, prižgejo se vse lučke na armaturki avta ne morem takoj prižgat ampak moram počakat približno pol minute nato spet prižge in se lahko peljem dalje
napaka se pojavlja 2 krat na mesec
[ Uredi 01 feb 2007, 11:06 ] | Na vrh | |
alfaromeo | 01 feb 2007, 10:59 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Jaz sem imel enako napako na 860 GLE 93 letnik. Z menjavo akumulatorja je napaka čudežno izginila. | Na vrh | |
marehuus | 01 feb 2007, 12:09 | |
| Član #69 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 14:26 Objav: 39
| hm akumulator imam star pol leta
mi je pa čudno da bi zaradi akumulatorja tako zamorilo mašino da ugasne | Na vrh | |
alfaromeo | 01 feb 2007, 12:22 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Nevem. Zato sem pa napisal da je napaka čudežno izginila. Mogoče obišči kakšnega električarja ali kaj podobnega. | Na vrh | |
Tomaz40 | 01 feb 2007, 12:23 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| marehuus je napisal(a): ...
hm akumulator imam star pol leta
mi je pa čudno da bi zaradi akumulatorja tako zamorilo mašino da ugasne
Če boš pustil luči prižgane in izpraznil akumulator ter avto vžgal s kabli, boš imel potem probleme, ker bo hotel motor crknit. Takrat je pogosto treba držat plin nekaj minut, da alternator spet malo napolni akumulator.
Ampak dvomim, da bi akumulator povzročal probleme, če ti vžiga brez težav. Kaj pa če bi probal malo kontakte na akumulatorju malo očistit. Mogoče so oksidiral in včasih majo kontakt, včasih pa ne. | Na vrh | |
Damijan | 01 feb 2007, 12:42 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Dvomim, da bi zaradi akumulatorja avto ne delal pravilno, ko je enkrat vžgan. Med delovanjem motorja vso elektriko zagotavlja alternator. Akumulator se koristi samo za zagon motorja.
Če je tako, preveri alternator. Če ni tako, naj me "električar" popravi! | Na vrh | |
alfaromeo | 01 feb 2007, 13:02 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Bom jaz malo pobrskal po drugih forumih ker sem o tem zagotovo kaj pisal. | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 01 feb 2007, 14:35 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| imel sem podoben simptom na 2.0 850ki. Probleme pa je delal "idle air control valve" oz. po domače regulator zraka za prosti tek. Ker je delal probleme z mehansko (se je zataknil oz. "zalepil" v zaprti poziciji tako da je motor ostal brez zraka) in ne električno tudi kod ni bilo v računalniku.
avto mi je ugašal ko sem se ustavil ali stal na mestu v prostem teku. | Na vrh | |
SoundMan | 01 feb 2007, 14:55 | |
| Član #51 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:49 Objav: 145
| Preveri kaj pravi computer, je mešanica gorivo/zrak OK? Kaj pa pravi za L. sondo??
No to je, zgleda, reden problem pri 850kah. Meni je to kakih 5x nardil, pol pa je čist "zaštekal". Ena pozicija rotorja benz pumpe ni imela kontakta, dovolj bi bil majhen tresljaj pa bi šlo naprej... (sem probal, ko je bla stara zunaj, samo "pipnu" si jo pa je šla) Menjal sem to pumpo, pa se več ni ponovilo...
Mojmu frendu (Tiža) pa je ugašal, zamenjal vse živo pa nič... Potem pa je en dan čudežno nehal, pa še danes nihče ne ve zakaj?!?
Bi rekel kolega Popi: "Ja sam se je popravu." ...he he he... | Na vrh | |
marehuus | 01 feb 2007, 14:57 | |
| Član #69 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 14:26 Objav: 39
| meni avto ugaša med vožnjo ni pa pravila kdaj včasih mi ugasne na avtocesti pri enakomernih obratih včasih pa pri pospeševanju
mašino zamori in tudi tapkanje po pedalu za plin ne pomaga če stisnem sklopko avto takoj ugasne potem ga lahko prižigam cca 30 sekund in ne bo užgal (štarter zaganja motor) potem pa ponavadi prižge učasih traja tudi dalj časa in več živcev da prižge | Na vrh | |
VOLVO 850 | 01 feb 2007, 21:01 | |
| Član #37 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 14:50 Objav: 11
| Možna napaka je v senzorju položaja odmične gredi in senzorju vžiga. Zapelji na tester, ker je ta napaka sigurno zabeležena v računalniku. | Na vrh | |
bvogri | 02 feb 2007, 01:30 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Še moja iskušnja: BMW 325 je imel enako težavo. Rešitev pa je bila v tem da je bil zrahljan konektor elektonike motorja in motor je na lepem ugasnil, ker je izgubil signal.... no to se preprosto reši...le živcev preden ugotoviš kaj je narobe pa ti tudi požre op2:
Izgleda je veliko možnih napak, ki povzročajo enake simptome :icon18:
[ Uredi 02 feb 2007, 01:59 ] | Na vrh | |
marehuus | 02 feb 2007, 10:12 | |
| Član #69 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 14:26 Objav: 39
| kje v ljubljani bi lahko avto peljal na tester in kaksen je to približen strošek | Na vrh | |
Blaž | 02 feb 2007, 12:34 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| marehuus je napisal(a): ...
kje v ljubljani bi lahko avto peljal na tester in kaksen je to približen strošek
Pri Lekšetu je od 3.500 do 7.00 starih tolarjov, blo k sm jst pelal tja! Zakaj pa razlik pa mislim, da v zvezi z nalogom - če ga odpreš je pol cenej! | Na vrh | |
marehuus | 02 feb 2007, 15:17 | |
| Član #69 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 14:26 Objav: 39
| sem klical k lekšetu pa so mi rekli da pride 7000 sit pri summitu je pa 20 eurov ampak resetirat mi pa nočejo servis lampe | Na vrh | |
Blaž | 02 feb 2007, 15:43 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| marehuus je napisal(a): ...
sem klical k lekšetu pa so mi rekli da pride 7000 sit pri summitu je pa 20 eurov ampak resetirat mi pa nočejo servis lampe
Pri lekšetu boš lažje zravn avta ko ti ga bo dal na tester - js sm bil vedn zravn - pa se zihr da zment, da ti resetira, sam tja morš it, pa pol k bo un prklopu rečeš naj ti zresetira - sam enkrat več klikne pa je! | Na vrh | |
marehuus | 10 feb 2007, 10:15 | |
| Član #69 Prijavljen dne: 17 nov 2006, 14:26 Objav: 39
| upam da bo pri meni tudi samo tako mala napaka sicer pa drug teden ko bom imel malo časa gre avto na servis da vidim kaj po povedal racunalnik | Na vrh | |
mjurma2 | 04 maj 2013, 15:59 | |
| Član #2611 Prijavljen dne: 13 feb 2012, 15:06 Objav: 35
| Na V70 2.4 103kW, se mi dogaja da včasih ugasne ob prestavljanju navzdol, ali med vožnjo v prostem teku/s sklopko. Ko stojim na mestu ni nikoli težav, tudi vžgej zmeraj v prvo in takoj. Kaj je lahko vzrok? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 39, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5982 najnovejši član: Wbizcerob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|