Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

motorček prostega teka

Avtor objava
lukanovak
14 feb 2012, 21:57 Predogled tiskanja
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
zanima me kako bi lahko najlažje in najbolj efektivno očistil motorček prostega teka. loputo zraka smo že ščistili. gre pa za volvo 440 1.7 102 KM. namreč prosti tek je kar nemiren ko ga prižgem, crkuje mi med vožnjo na srečo ne. v opciji je tudi menjava le tega, ampak najraje za rabljenim ker novi je drag kot satan, ali pa če ve gdo kateri še paše gor od kakega drugega avta.dobil sem že odgovore češ da je avto star pa da naj pustim tako kot je, ampak ne avto je odličen in si nikakor ne zasluži da bi ga kar takole zavrgel navsezadnje je to volvo .
Na vrh
bbf
14 feb 2012, 22:35
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
čistilo za frgazarje, wd40, ..
motorček pride cca 250€, obstajata 2 varjanti, L in T priključek, ti imaš najbrž L.
malo pomisli: avto ni kaj velik vreden in ko to začne jebat (in te motorčki so pri 400 velik problem), vsak serviser reče, to bo pa 300€+. pa stranka: ah kurc ga gleda, ga bom prodal apa zapelu na odpad. tam pa pol novopečeni lastnik faše ta motorček, v vsakem primeru je pa slab. zato rabljenega edino iz razbitega avta, pa še tam ni glih zih, da bo še kej delal.

jest sm na 480ki uspešno saniral T motorček. Kontakt sprej, WD, bencin ipd ne preveč močno (z nitrom se nebi upal). Loputa v motorčku mora lepo lafuat, ko ga držiš v roki in nahitro zasučeš okoli rotorjeve osi, mora loputica zabit levo ali desno. to čutiš.
Na vrh
bbf
14 feb 2012, 22:42
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
jest sm na 480ki uspešno saniral T motorček. Kontakt sprej, WD, bencin ipd ne preveč močno (z nitrom se nebi upal). Loputa v motorčku mora lepo lafuat, ko ga držiš v roki in nahitro zasučeš okoli rotorjeve osi, mora loputica zabit levo ali desno. to čutiš.

če si elektronik (kot jaz), lahko pomeriš delovanje motorčka z osciloskopom. na njemu je pwm signal, pri 900rpm (alik kolikor je za tvoj ecu rečeno) mora biti pwm 50%. to nastaviš preko enega medeninastega vijaka na trotlbodiju (bypas zrak -lerlauf- ventilček), samo moraš eno žičko na maso dat. ko ti to rata, žičko stran in motorček mora biti takrat na 50% pwm. če pa sedaj vrtiš ventilček, se pa seveda na motorju pwm spreminja, ker on z loputo popravlja obrate. tako lahko sprobaš delovene motorčka - greš od 0 do 100%, nad ali pod tem avto crkne apa dobiva obrate. mora lepo it - brez zatikanja ipd.
Na vrh
lukanovak
15 feb 2012, 07:23
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
Hvala za nazoren odgovor,zdaj pa me zanima ce ga jast ocistim koliko je moznosti da bo bilo isto,namrec sem to slisal od avtov kiri so crkovali zaradi tega pa so to scistili in dela normalno. Koliko casa pa tebi ze dela normalno motorcek? In ali pasejo tej motorcki tudi od drugih avtov not? In kje se to tocno nahaja na volvu da vem sam pogledat cene da ga pogleda pa oce ki je mehanik.
Na vrh
sl
15 feb 2012, 09:51
Član #841
Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36
Objav: 42
Tu poglejte če obstaja nadomestni motorček - ekvivalent:
http://www.autosensorberlin.com/index.php/cat/c16_Idle-Air-Control-Valve.html/XTCsid/939ff76257f302ef981b82d144c9ee22

Jaz sem za svoj avto (sicer ni volvo) nasel s postnino vred tocno pravi motorcek za 30€, pri nas stane pa 80 ali pa 100.
Na vrh
lukanovak
15 feb 2012, 10:24
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
Ja samo problem je v tem da tu je samo do letnika 91 moj pa je 95. Ali to nima veze? Drugace pa dober link.koliko casa si cakal zate ko si narocil?
Na vrh
sl
15 feb 2012, 10:31
Član #841
Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36
Objav: 42
Ne vem glede letnika. Jaz sem za svoj avto vzel motorcek ven, pogledal oznake in nasel takega da se ujemajo.
Čakal sem 5 delovnih dni da je prišlo. Plačal sem pa kar z nakazilom takoj.
Na vrh
lukanovak
15 feb 2012, 11:05
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
Aha,se ena stvar kje se tocno nahaja motorcek, da ga lahko vzamem dol pa da preverim oznake.
Na vrh
sl
15 feb 2012, 12:01
Član #841
Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36
Objav: 42
Nasel ga bos pri loputi za zrak - ce gledas cev za zrak ki gre od filtra za zrak v masino, bo nekje tik pred masino loputa za zrak in ta motorcek je tam (tak kot en mali elektromotor cca 5 cm velik) ker regulira to loputo.
Skratka nekje na vrhu masine kjer gre cev za zrak.
Na vrh
lukanovak
15 feb 2012, 14:21
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
najlepša ti hvala, ga bom danes vzel dol ga očistil z kontakt sprejom in potem javim naprej kaj in kako je na stvari.zaenkrat pa hvala
Na vrh
lukanovak
15 feb 2012, 14:53
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
glede motorčka, mehanik je rekel da je možno da je tudi jermen ker je začel cviliti, je možno tole?
Na vrh
sl
16 feb 2012, 10:59
Član #841
Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36
Objav: 42
Ni zakaj.
Ne vem če jermen lahko vpliva na neenakomeren prosti tek - mislim da ne. Jermen običajno cvili če ga šponar ne špona dovolj - treba malo priviti šponar. Za prosti tek mašine je pa kar motorček prostega teka kriv po mojem.
Na vrh
volhart
16 feb 2012, 20:20
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
lahko pa tud jermen malce slabse in neenakomerno poganja alternator, ta pa posledicno ustvarja erahlo zmedo tudi na prostem teku...amater thinking
Na vrh
lukanovak
16 feb 2012, 22:44
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
Smo zadevo rešili, motorček smo očistili in dela normalno smo provali tudi motorček odklopit in je delalo malček bolše s tem da je gorela lučka za senzor. potem smo ga s kontakt sprejom očistili ene 2x je blo in spihali in ga nazaj namontirali. obrati končno normalni nič več nihanja , zdej pa se bo videlo kolko časa bo trajalo...upajmo da čim dlje
jermen je cvilil zaradi tega ker je prenašponan, smo ga tudi rešili.
Na vrh
volhart
17 feb 2012, 01:30
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ne vem, kako je zadeva resena pri seriji 4, ampak mogoce je bil prenapet zaradi ekstremnega mraza, ko bo topleje, bo pa spet popustil.
Na vrh
lukanovak
17 feb 2012, 10:48
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
Cisto mozno,bomo videli ko se bo otoplilo. Zanima pa me od kirega renault motorja pa pasejo tej motorcki prostega teka,mislim da od lagune bi moral pasati.
Na vrh
bbf
17 feb 2012, 11:28
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
kaj bi vsi nekej od renoja gor dajal, a je reno tolk boljši al kaj?
tale motorček je BOSCH, na njemu je številka, in če greš iskat, bo ugotovil, da je možno tut da je isto na Porschih. jas imam recimo na 480 turbo recirc valve kupljen pri audi TT performance prodajalcu delov, ker je isti oziroma fabrški upgrade originalnega. Bosch stvari sek kupuje po boschovih številkah.

še nekej glede prostega teka, fino je spucat ob tem motorčku še trotle body in na novo nastavit prosti tek - to bi moral vsak narest, ko kupi rabljen avto. kako nastavit prosti tek je nekje na forumu napisano (za b18ft), drugače pa je v vadisu.
Na vrh
sl
17 feb 2012, 12:34
Član #841
Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36
Objav: 42
Ja - moraš kupiti točno tako motorček oziroma ekvivalent kot ga ima tvoj avto. Za mojega obstajajo 4-je motorčki, ki so na ven popolnoma enaki in lepo pašejo, še konus glave je isti in vse, samo električne karakteristike niso popolnoma enake.
Če daš napačnega bo sicer mašina še vedno delala ampak pravilno dela pa s točno takim, ki ima prave oznake oziroma je pravi tip.
Ne moreš kar na uč od enga avta vzeti, ker so za isti avto lahko različni glede na letnik ali serijo ali karkoli pač.
Na vrh
bbf
17 feb 2012, 13:51
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
edin termostat za ventilator kilerja daš lahko od centralne peči. delal bo, do taprve luže, pa zgledal bo retard do konca in naprej..


[ Uredi 17 feb 2012, 13:52 ]
Na vrh
lukanovak
17 feb 2012, 18:29
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
bbf je napisal(a): ...

kaj bi vsi nekej od renoja gor dajal, a je reno tolk boljši al kaj?
tale motorček je BOSCH, na njemu je številka, in če greš iskat, bo ugotovil, da je možno tut da je isto na Porschih. jas imam recimo na 480 turbo recirc valve kupljen pri audi TT performance prodajalcu delov, ker je isti oziroma fabrški upgrade originalnega. Bosch stvari sek kupuje po boschovih številkah.

še nekej glede prostega teka, fino je spucat ob tem motorčku še trotle body in na novo nastavit prosti tek - to bi moral vsak narest, ko kupi rabljen avto. kako nastavit prosti tek je nekje na forumu napisano (za b18ft), drugače pa je v vadisu.

Od renaulta pa sem mislil zato ker sem imel renaulta in je bil super avto in vedno bo super avto,in sem imel pa avto ki je dosti delov nanj pasal in tocno od renaultovih avtov, dele pa se dobi vsepovsod najvec pa od lagun od kirih pase res dosti stvari. Zdaj pa ko bo za zamenjat bomo menjali in kupili originalnega. Throtle body pa je ze spucan.
Na vrh
lukanovak
26 feb 2012, 14:24
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
LP!
prosti tek mi dela normalno, če ga nabijem padejo po obratih lepo padejo, in padejo lepo do 1000 do 1100 in nič ne zatrese. problem nastane če ga nabijem do 1200 do 1300 rpm, takrat obrati od 800 do 900 in se malček zatrese avto, motorček pa stoprocentno dela, stestirano, loputa zraka tudi - sčiščena in dela normalno, filter zraka je nov.kaj bi lahko to blo? al je to normalno za ta avto? sicer ne verjamem ker mi noben drug avto ni delau tega.
Na vrh
PP
26 feb 2012, 17:02
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Meni je delal probleme ko sem imel vzgano klimo in sem zaviral pred semaforjen npr. potem mi je avto skoraj ugasnil. Ciscenje regulatorje prostega teka je ponavadi zaleglo za nekaj mesecev.

PP
Na vrh
lukanovak
26 feb 2012, 18:12
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
Sem ga scistil samo ga bom se enkrat lahko bo tem nehalo to delat,ker stanje zdej in prej je neprimerljivo. Sem provau s klimo prizgano in ni problema,je sicer malo vecji minimum, tam na 1200 do 1300. Ampak dela BP.
Na vrh
lukanovak
29 feb 2012, 15:20
Član #2569
Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35
Lokacija: Koper
Objav: 137
LP!

glede motorčka prostega teka me zanima ena stvar še. bi bilo treba priklopit avto na tester po čiščenju ali menjavi tegale motorčka da se vse napake resetirajo ali ni potrebno?
Na vrh
bbf
29 feb 2012, 15:49
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
če je kak starejši letnik nimap kaj kam vozit, ker ti navjo mogl nkamr prklopit. treba vadis v roke vzet in nastavt štandgas, apa na servisu ti to tut lahko nardijo. nič drugega ni za nastavit.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 77, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete