|
|
(850) razlika med B5204T3 in B5234T3
|
|
Yaris | 29 jan 2007, 11:51 | |
| Član #118Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141 | Živjo, zanima me ali mogoče kdo kakšna je razlika med tema dvema motorjoma. Vem da imata obadva enak fi batov.
Zanima pa me zato, ker bi kupil bate in ojnice ki bi zdržale malo večjo moč, zato me zanima če je mogoče gred pri obeh modelih enaka in se razlikuje samo v hodu batov.
[ Uredi 24 apr 2007, 00:46 ] | Na vrh | |
MiRo | 29 jan 2007, 12:00 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| Glede na njihovo označevanje bi rekel, da je tako, čeprav 5204 ne najdem, je pa med njimi 5254 iz česar sklepam
B5234T3 - 2.3 L B5254T3 - 2.5 L
torej... ne dam pa roke v ogenj
B5204T3 - 2.0L
B - bencin 52 - oznaka motorja 20 - prostornina 4 - 4 valji T - turbo 3 - ne vem
:rolleyes2: :rolleyes2: :rolleyes2:
[ Uredi 29 jan 2007, 12:03 ] | Na vrh | |
volvo5er | 29 jan 2007, 12:08 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| MiRo je napisal(a): ...
Glede na njihovo označevanje bi rekel, da je tako, čeprav 5204 ne najdem, je pa med njimi 5254 iz česar sklepam
B5234T3 - 4 valji, 2.3, 20V, turbo B5254T3 - 4 valji, 2.5, 20V, turbo
torej... ne dam pa roke v ogenj
B5204T3 - 4 valji, 2.0, 20V, turbo
:rolleyes2: :rolleyes2: :rolleyes2:
Je tako ja: B (benzin) 5 (pet cilindrov) 23 (2.3 litra prostornine) 4 (4 ventili na valj) T (turbo)
Razlika med 2.3 in 2.0 je najmanj v 0.3 litrih prostornine (verjetno res na račun daljših hodov valjev) | Na vrh | |
Damijan | 29 jan 2007, 12:12 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Mislim, da gre takole: B5204T3 (B5234T3)
B-bencin 5-število valjev 20-prostornina 2,0L (23-prostornina 2,3L) 4-število ventilov na valj T3-pojma nimam (predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3)
Aha, je 5er prehitel.
[ Uredi 29 jan 2007, 12:13 ] | Na vrh | |
Blaž | 29 jan 2007, 12:16 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Damijan je napisal(a): ...
T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3
Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;)
| Na vrh | |
volvo5er | 29 jan 2007, 13:29 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| Blaž je napisal(a): ... Damijan je napisal(a): ...
T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3
Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;)
Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve. | Na vrh | |
Damijan | 29 jan 2007, 13:38 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Torej, uganka ostaja. Dajmo jo rešit. | Na vrh | |
Blaž | 29 jan 2007, 15:10 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| volvo5er je napisal(a): ... Blaž je napisal(a): ... Damijan je napisal(a): ...
T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3
Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;) Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve.
Sm najdu tole:
The T3, or T2, generally applies to the actual turbine shaft size itself, around which the rest of the turbocharger fits, and compressor housing/wheel bolts to.
Se pravi gre tukaj za velikost turbine - očitno, ali le mogoče? :wonder:
| Na vrh | |
volvo5er | 29 jan 2007, 18:12 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| To je že vse res, velja pa predvsem (ali samo, ne vem) za Garrettove turbine, glede na to da pa le te niso ugrajene v 850 oz ostale starejše volvote (za novejše ne vem), pa oznaka motorja na koncu T+številka, T pomenu turbo, številka pa ne vem kaj, ampak velikosti turbine zanesljivo ne predstavlja.
Še par podatkov: Volvo 850 2.3 HPT B5234T...........226KM B5234T2.........218KM B5234T3.........240KM B5234T4.........250KM B5234T5.........240KM B5234T6.........240KM B5234T7.........190KM
Iz tega je razvidno da ta številka nikakor ne more pomeniti velikost turbine, saj, kolikor je meni znano, gre v vseh primerih za enako turbino (za T2 in T7 nevem). | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 29 jan 2007, 18:25 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| Oznaka T označuje to da je motor opremljen s turbopolnilnikom, številka za črko (če je prisotna) pa verzijo.
Razlikujejo se sicer krivulje moči in navora odvisno od tega na katero tržišče je motor namenjen - vključujoč ustreznosti okoljevarstvenih predpisov tistega tržišča oz. dovoljenim normativom za emisije motornih vozil.
Prav tako je del programskih map računalnika (ECU) ki skrbijo za količine goriva...itd.. za varjanti T3, T4 ...Tx različen.
| Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 29 jan 2007, 18:29 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| še bistvo ki sem ga pozabil:
turbopolnjeni volvovi motorji imajo kovane ojnice za razliko od nekaterih modelov atmosferskih motorjev kjer so uporabljene lite ojnice iz posebne litine (so sicer šibkejše od kovanih).
Glavne gredi so izdelane po istem postopku ne glede na tip motorja. | Na vrh | |
Yaris | 30 jan 2007, 07:44 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Se pravi, da je verjetno res potem razlika med original T5 in Italijanskim samo v hodu batov in pa v samih batih, ker to sem videl da so malenkost nižji pri 2,3.
Se pravi da če vzamem kit namenjen T5 2,3, bom pridobil 0,3l prostornine in še bate in ojnice, ki bodo zdržale večjo moč. | Na vrh | |
Zelen_V70TDI | 30 jan 2007, 08:06 | |
| Član #24 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 06:49 Objav: 102
| dobro bi bilo kje preveriti kakšno tesnilo glave (obstaja več debelin) bi potem rabil (kompresija) in pa še kakšna je razlika med glavami od 2.3 in 2.0 da se ne zgodi kaj nezaželjenega v stilu polomljenih ventilov zaradi stika z bati. | Na vrh | |
Blaž | 30 jan 2007, 14:29 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Par podatkov o teh dveh motorjih!
B5204T3:
Engine : I 5 Engine Code : B5204T3 Fuel : Petrol Fuel System : Bosch Motronic 4.4 Engine Alignment : Transverse Displacement : 1984 cm3 Bore x Stroke : 81 x 77 mm Type : 20 Valves Aspiration : High Pressure Turbo + Intercooler Compression Ratio : 8.4 Output : 225 cv (165 kW) @ 5700 rpm Torque : 310 Nm (228 lb.ft) @ 2700 rpm
B5234T3:
Engine : I 5 Engine Code : B5234T3 Fuel : Petrol Fuel System : Bosch Motronic 4.4 Engine Alignment : Transverse Displacement : 2319 cm3 Bore x Stroke : 81 x 90 mm Type : 20 Valves Aspiration : Turbo + Intercooler Compression Ratio : 8.5 Output : 240 cv (176 kW) @ 5100 rpm Torque : 330 Nm (243 lb.ft) @ 2400 rpm
Pa še nekaj o morebitni razlagi zadnjih številk za črkami (če že ne gre za velikost turbine):
motorji: (97-98) B5234T3 - 240 hp (only with 4 speed auto), same engine as T5 B5234T4 - 250 hp (only with 5 speed manual)
engines: (99-00) B5234T8 - 250 hp (only w. 4 speed adaptive auto) B5244T2 - 265 hp (only w. 5 speed adaptive auto)
[ Uredi 30 jan 2007, 14:45 ] | Na vrh | |
Yaris | 30 jan 2007, 15:08 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Se pravi hod bata je drugi in pa zgleda da turbina tudi. | Na vrh | |
-joey- | 03 feb 2007, 22:35 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| volvo5er je napisal(a): ... Blaž je napisal(a): ... Damijan je napisal(a): ...
T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3
Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;) Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve.
nebi reku da so mitsubishijeve jest mam garrett na 2.0t 2001 v40 lahko pa pogledam še na t5r... to si oglejte http://850r.dk/pdf/850/Volvo%20white%20engine%20specifications.pdf
[ Uredi 03 feb 2007, 22:44 ] | Na vrh | |
volvo5er | 04 feb 2007, 01:03 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24 Lokacija: Ljubljana Bežigrad Objav: 1142
| -joey- je napisal(a): ... volvo5er je napisal(a): ... Blaž je napisal(a): ... Damijan je napisal(a): ...
T3-predvidevam ,da je oznaka turbine Garrett T3
Po moje tud zna bit kaj takega, bo treba ;) Ne bo držalo, ker ta številka ni odvisna od velikosti turbine (obstaja do T8 pri oznakah volvovih motorjev), sploh pa te turbine niso garrettove ampak mitsubishijeve. nebi reku da so mitsubishijeve jest mam garrett na 2.0t 2001 v40 lahko pa pogledam še na t5r... to si oglejte http://850r.dk/pdf/850/Volvo%20white%20engine%20specifications.pdf
Pa so, vsaj na 1994 T-5 je sigurno Mitsubishijeva, na T-5R pa bi morala ravnotako biti, le poglej. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|