|
|
850 2.0 gle, 95, stipemodris Pojdi na stran
[1]
2
3
4
5
|
|
stipemodris | 18 mar 2012, 00:53 | |
| Član #2656Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98 | pozdravljeni
Nakup mojega prvega vozila je bila kar dogodivščina
Izkazalo se je, da je šverko, ki ga je prodajal, precej bebast. Po telefonu je govoril da bo zrihtal ene tablice, da ni panike, da ni policajev in da ga peljemo na tehnični pregled.(Jaz sem po tem da je on švercar, sklepal da bo avto tehničnega naredil) Ko pa sma prišla s kolegom k njemu domov, pe je rekel da "cvika" zaradi policajev in da nima nobenih tablic. Potem smo klical lastnika avtomobila(njegov sosed), vendar ni upal podpisati izjave za dvig preizkušnje. Rekla sta, da nobenga ne poznata na tehničnem in da avto verjetno ne bo šel skoz tehničnega, že sam zarad tega ker je imel eno gumo različno od ostalih treh.
Ker sem seveda hotel avto vsaj sprobat, da ne bi bila pot čisto "zastonj", sma se šla s kolegom malo vozit po rovtah brez tablic, z neregistrirnaim in tehnično neizpravnim vozilom. Pa še lučka za bencin je svetla...delovanju avta se nisem mogel kaj prida posvetiti, ker sem premišljeval samo o policajih in vseh drugih neljubih stvareh, ki bi se lahko pripetile.
Vseeno nisem hotel it domov brez avta in smo potem naredili prepis in sem jaz podpisal izjavo o tehnični brezhibnosti in avto pripelal domov na preizkušnjo
Sedaj imam volvota karavana pred hišo. Stem so se mi sanje izpolnile. Življenje je lepo.
Avto je v idealnem stanju za prenovo. Porihtat bo treba skoraj vse Mislil sem začeti pri motorju. Iz avspuha se kadi bel dim in olje spušča iz motorja. Spodaj je vse mastno na strani, kjer je zobati jermen. Celo na pokrovu zračnega filtra je olje. Prilagam slike.
Prosil bi za kakšen nasvet kako se tega lotit. a je potrebno celo mašino podret?
lp,nejc
[ Uredi 18 mar 2012, 09:53 ] | Na vrh | |
bvogri | 18 mar 2012, 01:08 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Izgleda KATASTROFA! ne pa sanje...
Tale sanje pa najbolje, da kar pozabiš in si kupiš druge. Obnavljat totalno razsut avto . Kaj je sploh celega razen parih delov karoserije??? Glede na stare zažganine pa je tudi sam motor samo še za predelavo v kovino... In pa obnova 2.0 GLE Dnar boš zmetal v koš to je vse kar se da iz tega avta potegnit.
Na tem mestu se mi zdi da sem res neumen ker sem dal svojo 70ko v kose zaradi res majhnega puščanja glave še parih manjših napak... Za 700€ pa se je na drugi strani par mesecev na avto.net vlekla 850 2.5 20V kot iz salona.
[ Uredi 18 mar 2012, 01:35 ] | Na vrh | |
volhart | 18 mar 2012, 06:37 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ajoj...tale pa je zmahan. Zakaj si ga pa vzel s takim stanjem motorja in pri takem izmikanju lastnika?! Ali se nikoli nisi kupil avta. Torej...denarja bo prevec in zagotovo se ti financno ne splaca...kar se pa za sebe tice, se bos pa ze sam odlocil...ampak masina pa pusca z vseh koncev. | Na vrh | |
volhart | 18 mar 2012, 08:38 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Jaz bi ga mel za kose.
[ Uredi 18 mar 2012, 17:29 ] | Na vrh | |
revival | 18 mar 2012, 10:00 | |
| Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
| Koliko so ti pa plačali,da si tole odpeljal? Nebo bil rad v tvoji koži,razen če imaš ogroooooomno denarja | Na vrh | |
RollingStone | 18 mar 2012, 10:31 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Začni s pokrovom ventilov (glede na olje na izpuhu je to prva logična varianta, ki je mimogrede tudi dovolj pogosta pri teh vozih). Če znaš sam kaj naredit, to ne bo drago, po tem pa boš videl, kako in kaj je z motorjem. V najslabšem primeru lahko dobiš v ita drug motor za male pare.
Potem preglej hladilno tekočino. Bel dim ponavadi pomeni vodo. Lahko pomeriš kompresijo in propust motorja, da boš videl pri čem si.
Če je podvozje tako uničeno kot ostali deli vozila, bo popravilo kar drago, tudi če naročiš dele iz tujine. Torej se z ekonomskega vidika vozila ne splača popravljat, ampak če imaš veselje, kar.
Je pa res, da se da dobit tudi za 300€ veliko boljšo 850ko, ki ima več opreme in boljši motor. Nekateri uporabniki so že kupili kar lepo ohranjene avte za manj denarja, in s T-5 motorjem. | Na vrh | |
stipemodris | 18 mar 2012, 12:06 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Avto res zgleda zmahano, vendar jaz vseeno mislim, da se da ta motor poštimat. (seveda je možno, da se motim in da se ne da. pač nimam še nobenih izkušenj z šraufanjem avtomobila) Leta 2008 je bil uvožen iz italije in od takrat ni videl servisa. Sem pa četrti lastnik v sloveniji. Sklepam da ga je vsak kupil, vozil eno leto, pa prodal. Ga bom opral pa pogledal, kje vse spušča.
@bvogri: klima dela, menjalnik je dober (brez sklopke pri ugasnjenem motorju kar pade v prestavo),podvozje se mi zdi slabo, sedeži so tudi udobni... glede obnove, pa še nisem nič napisal da jo bom realiziral. Veliko denarja ne nameravam zapravljat, časa imam pa dovolj. Kaj je pa narobe z obnovo 2.0 gle?
@volhart: Sem popravil prvi post. Sem šel pod avto že na ogledu in sem videl da je vse mastno, samo se mi je zdel vseeno vreden nakupa. Sklepal sem glede na volvota, ki sem ga šel gledat en dan prej in se mi je zdel precej slabši, vsaj kar se tiče vožnje v njem.
to je bil tale http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5809288&show=1
Resda ne vem če je primerjava konsistentna, ker sem enega vozil po ljubljanski obvoznici, enega pa po vuko.ebini. In ne, še nikoli prej nisem kupoval avta.
@revival: za avto sem plačal slabih 400e. avto+prepis+preizkušnja+bencin
@RollingStone: hvala za koristne informacije. Verjamem da se da kupiti lepše ohranjen avto za podoben denar, vendar sem se odločil za nakup, ker sem si že od nekdaj želel tak avto.
Me veseli, da ima moja tema že toliko postov. Vas bom obveščal kako bo šlo. Na vrsti je pranje avtomobila. Upam da mi boste pomagali z vašimi nasveti.
lep pozdrav, Nejc
[ Uredi 18 mar 2012, 14:05 ] | Na vrh | |
bvogri | 18 mar 2012, 14:26 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Če misliš delat obnovo avtomobila se ne kupi najbolj zmahanega avta na trgu ampak se gre že v osnovi iz lepe osnove. Tale pa je notri kot kurnik, zunaj cel pobuškan, motor pa verjetno samo za na staro železo. Kakšna stvar seveda je OK ampak mislim, da je praktično eden najbolj razsutih primerkov. 2.0GLE je pač slaba izbira ker že v osnovi ne gre nikamor, nima opreme in ne spije tako malo razen če res jajcaš. Praktično najmanj cenjena izvedba 850...
Če greš rihtat ta motor je res najboljša ideja kar drug motor. Tukaj niti ne veš ali je glava cela? Ja v Italiji so za ''male pare''. Boš pa moral najt nekoga da ti ga pripelje, zamenja. Ko daješ ven motor se splača dat še drugo sklopko in nardit velik servis (min 400€ samo deli za to- brez napenjalca), pa nosilci motorja so verjetno slabi. Potem zrihtat hladilni sistem (sploh če se je vlival tesnilec ali je not olje), zrihtat katalizator (če se je dolgo časa vozil tako)... +ostale malenkosti.
Pri podvozju so skoraj 100% zanič zanje čeljusti. V zadnje amortizerje tudi dvomim glede na to da so pri večini fuč... Če se ga res od 2008 ni noben dotaknil pa še skoraj sigurno prednje roke. Drugo pa kakor maš srečo. In mislim, da ne smeš bit pretiran optimist...
Z tem da boš zapravil še dodatnih 1000€ pri tem avtu ne boš prišel nikamor. Pa že tako je vreden maksimum 200€. P.S. Prepis kakor vem je zastojn?? Pamet v roke pa počakaj na drugega volvota. V doglednem času bo sigurno prišla kakšna lepa 850 karavan za male pare. Tega pa si pust za tistih nekaj uporabnih delov. Ko boš kupoval raje vzemi kakšnega ki se vsaj malo spozna sabo,,,
[ Uredi 18 mar 2012, 14:50 ] | Na vrh | |
Damijan | 18 mar 2012, 17:11 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| 100000000% jama brez dna. Za "malo več" € bi pri volhartu lahko izbral avto, s katerim bi se že lahko vozil.
Sicer pa, odločitev in € je tvoje. Tako da srečno naprej! | Na vrh | |
Sandi55 | 18 mar 2012, 18:58 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Evo, samo 100€ več... http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5589439&show=1 Litke, 170 konju, vprašanje sicer, v kakšnem stanju je podvozje, ampak verjetno bi bil boljši nakup. No, res pa je, da ni črn karavan s strešnimi sanmi ;) Ps: Pomojem se ti tvojega bolj splača dat v dele kot rihtat... | Na vrh | |
stipemodris | 18 mar 2012, 20:52 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Stvar je taka, da sem pač odkar pomnim hotel imeti volvota karavana, tako da so vsi sedani izpadli iz izbora. Sem kontaktiral tudi Volharta, pa ni imel nobenega karavana, razen njegovga tazelenga. Sem dežural vsak dan na avtonetu in potem je prišel ta oglas, ki je bil točno tak kakršnega sem hotel. To da je notri "kurnik" me sploh ni zanimal. Tut da mašina pušča se mi ni zdel takšen problem. Že samo ko sem se domov peljal v njem je blo vrednih tistih par 100 euru. Tut če ni registriran in se z njim ne morem vozit, me sploh ne moti,...sam da je pri men na dvorišču , pa da ga grem vsak dan mal pogledat pa zakurblat...pa sem srečen(Sej možno da sm fukj.en )
Zdej ko ga že imam, ga bom pač razstavil in pogledal kaj sploh je vse v avtomobilu. Bom vse poslikal in vam pokazal pa upam da mi bote svetoval kako pa kaj. Pol pa če se bo izkazal da je res mašina za na odpad, bom pa vidu kaj pa kako naprej. Zaenkrat pa hvala za vse koristne informacije.
lep pozdrav, Nejc | Na vrh | |
Torkel | 19 mar 2012, 15:21 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Uživaj, naj ti dobro služi. Pa dober odsevnik ima v predalčku
Pa tisti oplov predpražnik vrzi ven, bo takoj manj kritik na avto.
[ Uredi 19 mar 2012, 15:24 ] | Na vrh | |
tauren | 19 mar 2012, 18:10 | |
| Član #696 Prijavljen dne: 03 apr 2008, 15:24 Lokacija: Celje Objav: 273
| Sreča za volanom 850 pa tut nekaj velja! Pa čeprav je avto nevozen in parkiran na dvorišču. Stanje duha...
1000? Hmmm... prej 5.
[ Uredi 19 mar 2012, 18:14 ] | Na vrh | |
stipemodris | 28 mar 2012, 14:37 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Danes sem dobil merilnik kompresije, tako da imam par vprašanj glede samega postopka merjenja.
Našel sem tale tutorial: http://www.atthetipwebs.com/technologyinstructions/compression_test.htm
Točka 7: Samo izklopim sredinski kabel iz razdelilne kape ali moram še kaj drugega izklopit?
V vadisu piše da naj izklopim še rpm(crank) senzor. Ta senzor sem našel, vendar mi ga ni uspelo narazen dat na konektorju. Teško pridem zraven. Ali je treba samo potegniti ali je še kakšen zatič, ki ga moraš prej sprostiti? Konektor je štirioglat, plastičen. Kaj se zgodi če merim kompresijo s priklopljenim rpm senzorjem?
Hvala vnaprej | Na vrh | |
RollingStone | 29 mar 2012, 09:34 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| če me spomin ne vara 16 | Na vrh | |
GašperS | 29 mar 2012, 10:30 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| Legenda! Pjeb je faca pa recte kar cte. Trmast k bik. Mal dihtug semeringov, lagrckov... | Na vrh | |
stipemodris | 03 apr 2012, 09:06 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| @rolingstone: spomin te ne vara hvala
Včeraj mi je uspelo izvest meritev kompresije. Rezultati so precej vzpodbudni. Vsi cilindri so dosegli kompresijo v intervalu med 12.5 in 13.5 bara. Meril sem 4krat vsak cilinder. S ponovitvijo meritev so začele vrednosti padati. Verjetno zaradi akumulatorja. Sem ga moral sproti polniti med vsako meritvijo na cilindru. Na koncu je bil čisto prazen. Meritev sem izvajal na neogretem motorju.
Tko da kompresija je, sem pa odkril en kup čudnih stvari. Ena izmed njih je naslednja:
Če imam avto dvignjen v leru, se vrti sprednje desno kolo. Obrati motorja so na 600rpm. Kolo se vrti počasi, tako da ga lahko z roko zaustavim. Ko ga ustavim obrati narastejo na 900rpm. Tudi če ga spet poženem da se začne vrteti, se obrati motorja ne spustijo več. Levo kolo se ne vrti.
Ali je to normalno? A to pomen da sklopka ne spusti do konca?
| Na vrh | |
Blaž 460 | 03 apr 2012, 10:30 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| ne, to ni normalno. pa verjetno tudi poceni ni. | Na vrh | |
bvogri | 03 apr 2012, 10:51 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No to sicer je normalno, da se kolesa lahko z neko majhno silo vrtijo ko je avto dvignjen. Sploh ko je zelo mrzlo ali če je olje v menjalniku staro in gosto. Ni mi jasno kako bi to vplivalo na delovanje motorja... Meritve komprsije pa me tudi presenečajo v kolikor avto res kadi belo??
[ Uredi 03 apr 2012, 11:00 ] | Na vrh | |
stipemodris | 03 apr 2012, 11:50 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Imam vse poslikano. Bom posnel še avspuh kok se kadi, pa vse kar me moti. Bom objavil, pa da rešimo te "zagonetke".
PS:Glede prepisa sem pogledal račune in ga ni nikjer. Imaš prav. 30eur zavarovanje +30eur preizkušnja | Na vrh | |
stipemodris | 03 apr 2012, 16:44 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Za začetek sem na spodnji link objavil video mojega testiranja kompresije. Sem dobil tudi nastavke za privijačit v mesto za svečke, vendar nisem mogel cevke všravfat ker nisem prišel zraven,sama cevka pa je premehka, da bi z njo šravfal.
Upam da boste uživali ob ogledu, tako kot sem jaz ob izvajanju testa.
http://www.youtube.com/watch?v=1p4S2X3SgaQ&feature=youtu.be
lp,Nejc
[ Uredi 03 apr 2012, 16:47 ] | Na vrh | |
D|N | 03 apr 2012, 17:18 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Joj, kok bi bil jst na tvojem mestu, ko si mlad pa se kr verjames v marsikaj. Sem biu isti, sej ni tok bad...pol gre pa dnarja neomejen, pa skos nekej narobe. Danes nebi nikol tega ponovil. No sej....vcasih se mors na svoji kozi spect, da dojames. | Na vrh | |
Blaž 460 | 03 apr 2012, 17:22 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| s tem zadnjim se strinjam .... | Na vrh | |
stipemodris | 03 apr 2012, 18:10 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pa to bo rat look sleeper, ko ga zrihtam ;)
| Na vrh | |
Volvej | 03 apr 2012, 18:23 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Evo ideje za rat-look
| Na vrh | |
stipemodris | 03 apr 2012, 23:30 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| prejšnji post sem se hecal, samo vseeno hvala za ideje Volvej
Kot sem že rekel, bom sedaj predstavil vse probleme, ki sem jih opazil. Gremo lepo po vrsti
1. razcvetela in mastna gumijasta tesnila kablov vžigalne tuljave
Po moji logiki na spoju glave in pokrova ne tesni dobro. Na desni tesni
2. svečka čisto mastna od olja. Samo na tretjem (srednjem) cilindru
Stene "luknje" so suhe, zato sklepam da je to olje iz kompresijske komore. To ne razumem najbolje. Upam da mi kdo razloži.
3.bel dim iz auspuha. Včasih tut špricne voda http://www.youtube.com/watch?v=deLIkoTpRms&feature=youtu.be
4. zagonetka z motorjem in desnim kolesom opremljena s čudnim zvokom motorja ob dodanem plinu. http://www.youtube.com/watch?v=RSj6grTBzbw&feature=youtu.be
Sedaj imate boljšo predstavo v kakšnem stanju je avto. Vsak komentar je dobrodošel.
| Na vrh | |
G@sper | 07 apr 2012, 10:25 | |
| Član #1423 Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17 Lokacija: Krško Objav: 135
| Oprosti ampak jaz sem imel predstavo o avtu, še preden si naložil te posnetke : Drugače pa res vsaka čast! | Na vrh | |
GašperS | 07 apr 2012, 19:45 | |
| Član #2478 Prijavljen dne: 26 nov 2011, 14:28 Objav: 61
| najraj pa o tvojem avtu berem zrihti mrcino! | Na vrh | |
Sandi55 | 07 apr 2012, 20:20 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Za "čudne zvoke" preveri, če imaš dovolj servo olja in če se mogoče ne peni, ker je staro, sistem kje pušča ali pa je glasna servo pumpa. Preveri, če ropota ko je klima na on ali off. Snemi mikro jermen in zalaufaj avto- če teh zvokov več ne bo, je kaj od sledečih zadev: -servo pumpa spregla, -šel ležaj na alternatorju, -šel ležaj na kompresorju klime (ali kompresor...), -šla jermenica.
Upam, da ni nič od naštetega.
Srečno! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|