|
|
Zaklepanje rezervoarja
|
|
tomsom | 16 maj 2012, 10:12 | |
| Član #1258Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067 | V čem bi lahko bil problem? Motorček na rezervoarju dela ko ga držim v roki in klikam odklep-zaklep. Ko ga dam na mesto ki je predvideno za to čudo, čudežno ne zaklepa. Tudi če ročno potisnem zaklep naprej, da je kao zaklenjeno, mi ne odklepa. Ko je demontiran, je priklopljen na enake konektorje a je rezultat še vedno enak. Sem preveril če bi se zatikal, a tudi ne brcne ne takrat ko je privijačen na boku. Mislim, WTF?????
Hvala za "hinte" !
[ Uredi 18 maj 2012, 12:13 ] | Na vrh | |
Plesko | 16 maj 2012, 10:38 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Zaklep vratc rezervoarja je časovno zakasnjen, cca 5-10 minut po zaklepu vozila, zato da lahko v miru tankaš pri zaklenjenem vozilu itd. se pa da na servisu interval skrajšati ali podaljšati. Mislim da je to to, kar ti dela preglavice. | Na vrh | |
tomsom | 16 maj 2012, 11:03 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Pozabil povedati... Ene XXX krat sem zvečer zaklenil avto, pa ko zjutraj pridem, je VEDNO odklenjen rezervoar.
| Na vrh | |
bojko | 16 maj 2012, 12:42 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @tomson: a obstaja kaka možnost, da bi motorček nekje imel stik na karoserijo in bi prebijal na maso oz. minus? | Na vrh | |
tomsom | 16 maj 2012, 14:30 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ne, sem pomislil tudi to, in ga podložil da ni bil direktno na karoseriji. Edino nisem prepričan če lahko kje preko vijaka pride v stik. | Na vrh | |
bojko | 16 maj 2012, 15:13 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| Dokler je ovržeš, možnost vedno obstaja. Probaj še stik vijaka in motorčka izolirat pa boš videl, če bo kaj boljše. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 18 maj 2012, 07:00 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Motorček kot tak je v plastičnem ohišju in tudi vijaka gresta v plastiko tako da je poplnoma nemogoče da bi motorček prišel v kratek stik ne karoserijo,nebi bilo pa nič novega če bi v motorčku počil /odletel zobnik ki premika zapiralni vzvod. | Na vrh | |
tomsom | 18 maj 2012, 08:01 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Sem odpru motorček včeraj in je vreteno za pomik zaklepa celo. Mi je pa nekaj padlo v oko.... Ko sem odklepal in zaklepal, se je pošteni iskrilo v motorju, sicer normalno zaklepal in odklepal. Mislm, kje je fora?!?!
| Na vrh | |
tomsom | 18 maj 2012, 12:12 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Problem je v kontaktih na motorčku. Motorček sem še enkrat vzel narazen. Kontakti ki gredo v motorček so snemljivi in moji so bili kar črni. Odstranil sem tudi rotorček in zadevico sčistil, stisnil kontakte in sedaj dela. No, odklepa, za kontrolo če zaklepa je zmanjkalo časa. Brez pomoči seveda nebi šlo.
[ Uredi 18 maj 2012, 12:13 ] | Na vrh | |
tomsom | 18 maj 2012, 14:30 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ne dela! Sranje malo mi ne zaklepa !!!! | Na vrh | |
VOLVOV40 | 18 maj 2012, 15:31 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Ali si upošteval 10 minutno zakasnitev zaklepa? | Na vrh | |
tomsom | 01 feb 2013, 18:42 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Upošteval. Ne dela. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 01 feb 2013, 20:28 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Najprej eno butasto uprašanje ,pa je "oko" za zaklep na vratcih celo,bili so primeri koso bile pritožbe da ne deluje zaklepanje ,pa smo kasneje ugotovili da je "oko" odlomljeno.
Ali pa imaš problem z relejem za aktivacijo zaklepanja. | Na vrh | |
tomsom | 01 feb 2013, 21:03 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Je je, celo "oko". In kateri rele je to?
| Na vrh | |
tomsom | 06 feb 2013, 17:29 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Danes sem še nekaj sprobaval tole odklepanje-zaklepanje rezervarja... Odstranil sem kompletni REM in ga razstavil v detajle, ker očitno je res problem v releju. Nisem čisto prepričan, vendar se mi zdi da ima 2003 letnik vse releje zunaj na plati, ta moj hudič ima pa vse skrite v vampu REM-a. Releji so kar lušni... 6 komadov jih leži v vertikali-bele barve, dva črna sta pa malo "razmetana". Vprašanje: Ali je za zaklep isti rele kot odklep ali je ločeno? Ker sheme kjer bi se dalo to očitati ne najdem, me zanima če je imel kdo izkušnje s tem. Normalno, nisem še ugotovil kateri je za zaklepanje... Do releja štrom pride, naprej še ne vem. Je pa hudič ker so ti releji v vertikalnem zaporedju vsi lotani na plato. Mater, spet bo treba nekoga da bo lotal... Ali pa se motim in v stiski z časom nisem dobro videl.?
Mnenja in konstruktivne nasvete zapijemo 16. v Galaksiji! | Na vrh | |
bbf | 06 feb 2013, 18:31 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| releja za centralno sta ponavadi dva. a nebi prej pomeril, če ti pride štrom iz REMa? najdeš ga tako, da poslušaš, kateri bo po tistih parih minutah škljocnil.
| Na vrh | |
tomsom | 06 feb 2013, 18:41 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Odklepanje in zaklepanje sem testiral prej z testerjem,in mali škljocek je v REM-u, predno sem se lotil razkopavanja. Hec je v tem, da težko lociraš rele, ker je v škatli, ko pa prideš do njega, je pa potrebno odstraniti vse varovalke iz REM-a da se dokoplješ do njega. In kako potem ugotoviti kateri je pravi če je REM v prafaktorjih? Ohm meter,nimam....
[ Uredi 06 feb 2013, 18:43 ] | Na vrh | |
bbf | 06 feb 2013, 23:19 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| ohmmeter nimaš? kako boš pa testiral kaj, če boš slučajno ugotovil, kateri rele je? ohmmeter/voltmeter je obvezno za take posege, brez boš samo še enkrat na pol naredil, kot si že enkrat. napako slediš od pojava nazaj. če je mehanika OK, naprej če ne dela motorček na njemu pomeriš napetost, potem kabli, če ne zgublajo stika, potem šele releje. | Na vrh | |
tomsom | 07 feb 2013, 00:31 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Hudič je to k jaz paštrom-naa, ne gre. Mislm, gre kar je brez voltmetra in spajkalnika. Pa sej, voltmeter ko nabavim bom pa tud nadr... Bom ob koncu tedna tole se malo razgledal pa da vidim, vmes skocim se v interdiskont po aparat pa pocasi naprej. Itak me se "webasto" caka da ji stisnem elektromotor ventilatorja noter. | Na vrh | |
laksikon | 17 feb 2013, 18:29 | |
| Član #3276 Prijavljen dne: 17 feb 2013, 17:56 Objav: 1
| pozdravljeni, jaz imam tudi težavo z zaklepom in sem razstavil in opazil, da mi je par zobcev polomilo na plastičnem zobniku. A se da ta zobnik posebej kupiti? Ali bi kako drugače improviziral - zobe zalimal?
slika:
pa plastični nosileč od vratc bom moral tudi zamenjat, ker so se polomili zobci za vzmet
a se da na naših servisih kupit po neki normalni ceni? Drugače bom naročil iz tujine
[ Uredi 17 feb 2013, 18:31 ] | Na vrh | |
urber | 17 feb 2013, 18:42 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Tale plastični nosilec ni drag, jaz sem ga poleti kupil na Dumidi, mislim da pride okoli 10€. | Na vrh | |
ihanc | 17 feb 2013, 18:45 | |
| Član #608 Prijavljen dne: 02 feb 2008, 21:21 Objav: 77
| pred 2tednoma sem ga menjal na svojem,par centov manj kot 15 eur dal zanj na Interclaasu | Na vrh | |
T0ny | 17 feb 2013, 22:58 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Jaz sem ga dobil lani poleti enkrat v Kopru na pooblaščenem servisu za malo manj kot 10eu. | Na vrh | |
sportivo | 18 nov 2013, 22:49 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Pri meni se je tudi kar nekaj pojavil ta zelo moteč problem.
Začasno ga rešujem tako, da moram ROČNO zakleniti rezervoar in sicer iz prtljažnika najprej podreti desno odprtino in nato z prstom ročno potisniti zatič, da se zaklene.
Zelo cudno je vse skupaj. Pridem tankat, se ne odklene moram rocno odklenit. K pa ga rocno zaklenem ker se sam noce. se kasneje pri odklepanju sam odklene ampak se šele kasneje enkrat zaklene, mogoče po tisti njegovi zakasnitvi.
Ga moram tudi jaz odpreti in pogledati kakšen je znotraj. | Na vrh | |
sportivo | 27 nov 2013, 21:37 | |
| Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
| Jaz sem tudi sedaj podmazal zatič s posebnim sprejem za mazanje keten na motorju in mu najprej še malo pomagal naprej nazaj, sedaj pa deluje sam. Seveda z 10 min zamikom. | Na vrh | |
pimzek | 10 apr 2014, 20:52 | |
| Član #10647 Prijavljen dne: 09 apr 2014, 19:37 Objav: 73
| mi kdo pove s kje se pride do tega motorcka? al morm res podret pol auta | Na vrh | |
Sverige | 10 apr 2014, 21:35 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Iz prtljažnega prostora, torej iz notranje strani. Tapeta se odpre kot če bi žarnico menjal...vsaj pri S60 je tako. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 32, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5985 najnovejši član: Irlqgfrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|