Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Nakup Volvo V70

Pojdi na stran  1 2 [3]
Avtor objava
Interceptor
19 okt 2012, 19:19
Član #3011
Prijavljen dne: 19 okt 2012, 19:12
Objav: 8
Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup tega Volvota!

Ga mogoče kdo pozna? Dobrodošle kakršnekoli info!

Hvala in lep pozdrav!

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6310862&show=1

[ Uredi 19 okt 2012, 19:20 ]
Na vrh
Sandi55
20 okt 2012, 00:23
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Volvej je napisal(a): ...

Jaz mam ravno tega V70 127KM. Za normalno vožnjo je čisto dovolj konj, čeprav se mi je sprva zdelo da jih bo hudo premalo. Sem se že pogovarjal z raznimi tunerji in se čipa isto kot 185 KM verzija, saj je isti motor, torej nekaj čez 200 KM in skoraj 500 Nm navora!

Jaz bom drugo leto blindiral EGR, odstranil DPF, mogoče zmontiral drugi downpipe, potem pa ga grem čipat. Bom objavil kaj na forum, ko bom tako daleč, pa lahko gre kdo zraven če bo interes. Rad bi pa kvaliteteno čipanje na valjih, kolikor sem bral na tujih forumih se da doseči nekje 225 KM in skoraj 500 Nm navora.

Poraba pri trenutnem stanju je pri lepi relaciji, toraj po cestah z omejitvami 50 70 90 kmh, nekaj čez 5l/100km. Po AC tam pri 130 kmh je poraba skoraj 7l. Trenutno mam mešano porabo zadnijh 1500 km, od tega recimo 250 AC, 550 mesto, 700 relacija 6,3l/100km. So pa te številke iz potovalnega računalnika, koliko laže pa še nisem računal.

Že 2.5D oziroma tdi-ja se spravi do 300 konjev, zamenjat moraš pa od ICja do šob, downpipe, turbino, povečat luknje v Bosch pumpi, res pol mašine prevekslat, skratka stroškov nad 2k eur, tko da se mi zdi meja 225ps malo nizko zastavljena - ali pa pač te mašine ne omogočajo toliko navijanja jot VAGove stare z Bosch pumpo. V čem je fora? Si prepričan, da ni nobenih razlik v mašink med 127 in 185 konjskim? Kaj ni nekdo že pisal na forumu, da je nekaj drugače v že v mehaniki (šobe ali nekaj takega)?
Na vrh
D|N
20 okt 2012, 04:46
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ja ce cipas na 225 konjev bo poraba sigurno visja za 2 litra, ce ne je ubistvu nesmiselno cipat...:)
Na vrh
Volvej
20 okt 2012, 11:55
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja poraba bo višja takrat ko ga teraš, če pa se lepo lagano kruzaš pa nižja. Evo en primer, isti motor kot moj 127 KM in 5 st. ročni menjalnik čipan na 210 KM brez drugih predelav.

http://www.youtube.com/watch?v=o42VZQp6ICA


To da so motorji enaki, piše tule:

http://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Theory.pdf


Nekje 220 KM pa bo za daily drive čisto dovolj, oz. prek dovolj. Že zdaj z 127 KM se ne bunim. Nekaj z več KM za dirkat pa imam v planu nabavit v bencinski izvedenki.
Na vrh
urber
20 okt 2012, 21:14
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
@Sandi55
Na 225km se da spravit brez predelav, to je imel @Volvej v mislih. Drugače je pa to že kar huda za FWD, predvsem ''tistih'' 500nm navora.
Na vrh
D|N
23 okt 2012, 20:52
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ah...Zakaj bi cipal, da ga potem nebi prtiskal?

Drugace pa 500Nm....ce ma avto 1600 kil ni bav bav.

[ Uredi 23 okt 2012, 20:56 ]
Na vrh
Volvej
23 okt 2012, 21:45
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja dobro vprašanje, zakaj želim 225 KM če mi sedanjih 127 KM povsem ustreza. Tega D5 mam za vsakodnevno uporabo, čeprav se zaenkrat sploh ne vozim veliko in delam cca 500 KM na mesec. Po mestu itak ne moreš divijat, ko pa sem peljem kam dlje pa itak lepo umirjeno kruzam, po AC vozim ponavadi 110 po tempomatu, tako da je res da čipanja sploh realno gledano ne rabim. Ampak mene veseli to da vedno nekaj delam na svojem avtu, tak da so plani veliki, tako vizualno kot tehnično, čeprav realno gledano čisto nepotrebni, ampak to delam za dušo ker pri tem uživam.

Na FWD pa se mi zdi brezveze obesit več kot dobrih 200 konjev, zaradi torque steera. Pol je treba RWD ali AWD vsaj po mojem mnenju.
Na vrh
Augi
23 okt 2012, 22:15
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
pa redno menjavat sprednje gume...
Na vrh
alfaromeo
24 okt 2012, 08:45
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Prva generacija D5 motorjjev se razlikuje od druge generacije, zato 185 konjski D5 ni identičen 163 konjskemu D5.

Če je dovolj € se da vse naredit...
Na vrh
abrc
31 maj 2015, 11:51
Član #13027
Prijavljen dne: 31 maj 2015, 11:35
Objav: 2
Pozdravljeni

Kupujemo družinski avto. Odločitev je padla za V70.
Zanima me mnenje glede cene, km,..:
Volvo V70 D3 Momentum, letnik 9/2011, 156.000 km
Cena 15.500

Kaj so glavne težave pri letniku 2011 (motor D3), na katere moram biti pozoren pri nakupu?
Hvala in LP
Na vrh
4volvo
01 jun 2015, 08:17
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Porozna glava motorja, preveri če je bilo popravilo izvedeno. Glej raje 2012 letnike če budget dopušča. Do tedaj je že napaka odpravljena.
Na vrh
abrc
01 jun 2015, 10:44
Član #13027
Prijavljen dne: 31 maj 2015, 11:35
Objav: 2
@4volvo
Hvala!
Na vrh
Ovlov
01 jun 2015, 11:32
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
4volvo je napisal(a): ...

Porozna glava motorja, preveri če je bilo popravilo izvedeno. Glej raje 2012 letnike če budget dopušča. Do tedaj je že napaka odpravljena.


Da ne bo nesporazuma: ne trdim, da ni res, kar praviš; čudno se mi zdi le to, da na (tujih) spletnih forumih - vsaj če pogledaš na brzaka - o tem ni niti besedice. Mi lahko zaupaš, odkod ti ti podatki?
Lp!
Na vrh
4volvo
02 jun 2015, 08:43
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Nekdo, ki je imel tako težavo, je pisal o tem na našem forumu (morda se bo tu javil). Če se ne motim, je napisal da je moral na lastne stroške menjati motor, Volvo te napake nikoli ni priznal. Verjetno je zadevalo majhno serijo motorjev, a 100% je bilo govora o D3 letnika 2011.
Na vrh
4volvo
02 jun 2015, 11:13
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Našel temo: http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?94496.31#post_94848 - uporabnik "bear"
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 [3]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 32, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete