|
|
850 2.0 gle, 95, stipemodris Pojdi na stran
1
[2]
3
4
5
|
|
stipemodris | 21 apr 2012, 15:10 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Nekaj časa sem bil odsoten, zato nisem nič šraufal. Hvala za komentarje. Sem snel mikro jermen in zalaufal brez in ni bilo več "čudnih" zvokov. Jermen je precej slab. Na enem mestu je nosilni presek precej zmanjšan.
Na enem mestu je poškodovana hrbtna stran jermena
Jermenice so vizualno brez poškodb, razen pogonske, ki je še nisem pregledal.
Jermenico napenjalca sem pa posnel. Sliši se ležaj. http://www.youtube.com/watch?v=Om6CMDU-VNo&feature=youtu.be A je to že za zamenjat? Kako preveriš če je napenjalec še funkcionalen(feder)?
Predno sem začel razdirati motor, sem enkrat ponoči zakurblal motor. Ko sem dodal gas, so prednji žarometi občutno manj svetili. ko sem ga spustil so spet normalno svetili. A to pomeni da je jermen drsel? Upam, da ja.
hvala za odgovore
LP Nejc
| Na vrh | |
RollingStone | 21 apr 2012, 16:30 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| To je blo za zamenjat že 40.000 km nazaj. | Na vrh | |
stipemodris | 21 apr 2012, 16:39 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| a napenjalec tut? | Na vrh | |
divja jaga | 21 apr 2012, 17:45 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Kar zamenjaj napenjalec in jermen ;) | Na vrh | |
stipemodris | 21 apr 2012, 23:07 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| ok, bom dal na seznam | Na vrh | |
stipemodris | 27 apr 2012, 23:46 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Danes se mi je zgodil mali čudež. Zjutraj se spravim šraufat in pogledam vijake pri termostatu. Madona, spet ne bom mogel nič narazen dat, ker nimam tako velikih torx nastavkov. Ko bi le imel pravo orodje...
Odstranim cev, ki gre od termostata do kilerja in zagledam med kabli spodaj pri karterju nekaj zarustanega in šestoglatega. Tole je pa čuden kabel si mislim. Malo podrezam in paf, nekaj pade na tla...
Pismo, zgleda podobno tistemu, kar potrebujem za termostat odšravfat
Nisem izgubjal časa z vprašanji, ali je to naključje (smajli s sončnimi očali)
Hvala Volvo! Bereš mi misli.
Še par slik
in eno vprašanje: Ali je možno odstraniti pokrov ventilov, brez da prej odstraniš zobati jermen?
Lep pozdrav, Nejc | Na vrh | |
stipemodris | 02 maj 2012, 23:14 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Danes mislim da sem našel krivca za totalno zamaščeno zadnjo stran motorja.
To je tale nesrečni izpušni kolektor.
Za nameček je še počen
Da je zadeva še bolj popoprana, pa sploh ni enak tistemu, ki je v vadisu in pa na spletnih straneh dobaviteljev. Razlika je v navojih za zaščitni pleh in pa v pletenici, ki je moj nima.
Ostali jo vsi imajo. Vsaj tisti ki sem jih našel, so vsi taki:
http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?cPath=104_621&products_id=3702
A to sploh paše gor. Meni se zdi predolg. Jaz imam pletenico na tisti strani, ki gre h katalizatorju. A ima kdo podoben kolektor za prodat, ki ni počen, ali mi ostane samo švasanje ali pa zamenjava celotnega izpušnega sistema. Prosim pomagajte
Lp, Nejc
| Na vrh | |
stipemodris | 14 maj 2012, 23:29 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Ker zaenkrat še nisem našel nobenega celega kolektorja, sem se odločil da bom poskusil zavarit zadevo. To sem realiziral ta vikend. Po brskanju po netu, sem se odločil za elektro-obločno varjenje v hladnem ob takojšnjem kovanju. To je tudi edin aparat, ki sem ga imel na voljo. Uporabil sem ENiCl elektrode, ki sem jih dobil od kolega od fotra.
priprava površine
Privijačen kolektor v profil, da se ne bo še bolj zvil. Ravnanje prirobnice je nujno.
Varit sem se trudil karseda počasi. 1 cm vsake 15 minut, da se kolektor ni segrel. Ko mi je ratal zakurit elektrdo sem moral že nehat, in vzet kladivo v roke.
Zbrušen var
S končnim izgledom sem precej zadovoljen. Kar ne morem verjet, da sem ga "pošvasu". Me prav zanima, koliko časa bo zdržal preden spet poči. Upam, da ne po tehničnem.
Pa še my buddy kermu se morm zahvalt za sodelovanje. Stara mašina ne crkne!
A ma še kdo kaj za pošvasat?
| Na vrh | |
bvogri | 14 maj 2012, 23:50 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Sicer sem še vedno mnenja, da je tole sizifovo delo ampak vseeno se boš vsaj ogromno naučil in avta ni škoda
Počen kolektor pa je lahko posledica neprehodnega katalizatorja ;) In pri tebi je ta skoraj sigurno zabit (glede na stanje motorja) | Na vrh | |
stipemodris | 15 maj 2012, 00:18 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Čist možno, da je zabit.
a se ga da spucat? | Na vrh | |
stipemodris | 01 jun 2012, 07:47 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pozdravljeni
Za jubilejni 20 post sem se odločil da nekaj vrnem tem forumu.
Sicer je banalna stvar, vendar ker sem zasledil na tem forumu napačne informacije glede snemanja zobatega jermena preko jermenice, mislim da si stvar zasluži objavo.
zobati jermen gre dol preko glavne jermenice (vsaj na 850k)
Zato ga ni potrebno rezati, ter ga tako lahko uporabimo za katero manj delikatno aplikacijo
Tudi do tega odkritja sem prišel po "čudežu". Ko sem se po nakajdnevnem poskušanju odstranitve jermena odločil za cvikanje le tega. V levi jermen, v desni "cvikcange", malo zarežem in... ...jermen pade dol. wtf?
hitro še enkrat gor pa dol, da vidim če res dela. In dela
2 stvari sta ključni pri tej misteriozni tehniki - jermen ne sme biti napet(ne smeš vlečt) - dol ga moraš dati točno tam ,kjer je nosilec motorja (ob pol 8ih, če si predstavljaš uro )
pa čim manj prerezanih jermenov
Lp, Nejc
| Na vrh | |
T-5R | 01 jun 2012, 09:23 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Pohvalno, glede obnove!
Me pa zanima o kakšni misteriozni tehniki je govora? Rezanje jermenov mogoče?
Upam, da si vsaj motor postavil v fazo, preden si ga odrezal! Ne bit tak, kot ostali, ki samo vržejo zobati jermen dol, ter spet gor, kjer se pač motor ustavi!
Preden snameš zobati jermen, odmontiraš hidravlični šponar, in zobati jermen z lahkoto snameš! Vsako napenjanje, in ostali postopki "na silo" vodijo v poškodbe, ki so lahko kar hude!
Pa dobro uštimaj! | Na vrh | |
RollingStone | 01 jun 2012, 09:43 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Se strinjam. Če odviješ napenjalec gre jermen brez težav dol in gor. Največji problem tukaj predstavlja stiskanje napenjalca, preden ga daš nazaj gor. | Na vrh | |
stipemodris | 01 jun 2012, 10:19 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| govora je o odstranitvi že snetega zobatega jermena(napenjalec je že odstranjen) iz motorja, brez, da bi ga prerezal ali odstranil glavno jermenico za pomožni jermen.
Motor sem postavil v fazo. Jermena pa sploh nisem prerezal, ker sem uporabil zgoraj omenjeno misteriozno tehniko.
| Na vrh | |
T-5R | 01 jun 2012, 21:24 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Ne razumem čisto najbolje, ampak OK, važno, da ti je uspelo! Ampak res ne vidim nobene misterioznosti pri tem opravilu!
Glede izpušnega kolektorja, dvomim, da boš našel kakšnega rabljenega celega! Cena novega je kar huda (okoli 450€)! Sicer obstajajo tri variante teh kolektorjev, za avtomatski menjalnik, ročni, ter odvisno od letnika vozila!
Klikni!
| Na vrh | |
stipemodris | 02 jun 2012, 23:36 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Pridevnik misteriozen sem dodal, ker sem sklepal, da to ni splošno znano.
Glede kolektorja pa sem enega našel in je bil počen na istem mestu. Tako da zgleda, da so celi res bolj redki. Zaenkrat imam plan dat nazaj istega. hvala za link
| Na vrh | |
divja jaga | 03 jun 2012, 20:45 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Kaj pa če daš ti ta izpušni kolektor zavarit? | Na vrh | |
stipemodris | 03 jun 2012, 22:03 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| sem ga že zavaril | Na vrh | |
T-5R | 04 jun 2012, 22:21 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Ne vem, kaj so pri Volvu mislili s temi kolektorji! Da prav vsak poči, ni važno, ali je od N/A motorja, ali T5! Da o počenih ohišjih turbin ne govorim....
Glede na to, da si lepo pripravil površino pred varjenjem, bo mogoče kolektor še nekaj časa zdržal!
| Na vrh | |
stipemodris | 07 jun 2012, 23:16 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| @T5-R tudi jaz upam da bo nekaj časa kolektor držal
Zadnje dni sem izkoristil lepo vreme in vse popoldneve razdiral avto. Glede motorja sem razdrl vse kar sem imel v planu. Imam par vprašanj.
trenutno stanje je tako
A je to v redu barva? A naj razdrem, spucam, pa nanovo namažem? Če ja, katero mast nej dam, kje jo kupim? Doma mam navadno litijevo. A bo dobra?
Kaj naj naredim s to lamelo? Z radijem se debelina manjša. Na obodu je 6,6mm. Na dveh mestih zmanjkuje utora. Na notranjem robu je 7.2(Približno). V vadisu pa piše, da se zamenja, če se ne vidijo utori. A to je pol še v redu?
Tako zgleda blok. Po stenah je črno, samo gre dol. Ker ima motor kompresijo, tega nisem mislil nič razdirat. Samo malo bom spucal od spodaj. A bi bilo priporočljivo razdret?
Vsak info je nadvse dobrodošel
hvala vnaprej
lp, Nejc
| Na vrh | |
T-5R | 08 jun 2012, 00:09 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Priporočam ti, da zamenjaš vse semeringe, in O-ringe! Pri tem se šparanje ne izplača!
Za homokinetične zglobe se uporablja namenska grafitna mast! BTW, na sliki je mast res čudne barve (ali pa je takšna svetloba.....) Kakorkoli, jaz bi vse skupaj opral, in na novo namazal! Mast boš dobil v vsaki trgovini z avtodeli!
Glede sklopke je odvisno kako boš delal z njo! Ampak če je neenakomerno obrabljena, bi jo bilo kar za zamenjat + potisni ležaj + košara(potisna plošča)
Škoda, ker nisi izmeril propust motorju, bi dobil bolj realno sliko o stanju motorja! Karter, in spodnji del vsekakor očisti, in operi! Ne pozabi na sito oljne črpalke, samo črpalko se tudi izplača pregledat! Obvezna pa je menjava vseh O-ringov na karterju!
Ker imaš tudi menjalnik dol, zamenjaj še semeringe na menjalniku, ker radi puščajo!
| Na vrh | |
stipemodris | 08 jun 2012, 07:33 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Menjava vseh o-ringov in semeringov je v planu. Kje se jih najbolj splača naročit? Poznam samo Ebay in Partsforvolvo.
Bom še črpalko za olje vzel dol. Kako pa izmeriš prepustnost motorja? | Na vrh | |
T-5R | 08 jun 2012, 23:34 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Propust motorja se izmeri tako, da se odvije svečke, v luknjo se privijači ustrezen nastavek, bat se postavi v ZMT, ter se preko merilnega instrumenta spusti komprimiran zrak v cilinder! Instrument pokaže, koliko zraka uhaja iz cilindra (v %)! Postopek ponoviš na vsakem cilindru! Bistveno je, da je rezultat na vseh cilindrih približno enak! Ker se motor ne vrti, kot pri meritvi kompresije, je rezultat bolj realen!
Drugače pa semeringe kupi v kakšni trgovini pri nas, saj jih lahko zamenjaš v primeru, če niso pravi! Pa še poštnina iz tujine bo dražja, kot sami semeringi!
Pa pazi, da dobiš taprave (smer vrtenja) | Na vrh | |
stipemodris | 09 jun 2012, 00:15 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| Super. Potem še ni prepozno za zmerit propustnost. Ventili so itak vsi zaprti, bati so pa tudi še v cilindru. Rabim samo dovolj močan kompresor, protipovratni ventil, manometer, vakumsko cevko in pa eno "žrtvovalno"svečko, da naredim nastavek. Procente bom pa že izračunal, koliko zraka bo ven ušlo.
najlepša ti hvala | Na vrh | |
tomazKK | 11 jun 2012, 19:58 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Priden pob!
| Na vrh | |
stipemodris | 25 jun 2012, 23:44 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| spet se javljam
hvala za pohvale
Meritev prepustnosti se je izkazala za bolj problematično, kot sem mislil. Vseeno mi je na koncu le uspelo nekaj izmeriti, sem pa izgubil kar nekaj živcev. Sama meritev je bila tudi kar komedija. Predvsem ponovljivost meritve je bil problem. Izkazalo se je, da je tesnenje odvisno od položaja bata. Če je bat v spodnji legi, ne tesni skoraj nič (do 1 bar) , če pa je v zgornji legi, pa cilinder drži 3 bare pritiska. Če pa je bat nekje na sredini, pa je odvisno od sreče. Lahko da ne tesni nič, lahko pa tesni tako dobro, da bat porine v spodnjo lego in doseže skoraj 4bare v spodnji legi. Če bat na roke postavim v spodnjo lego, zopet ne tesni nič.
Teh povezav mi ni uspelo razvozlati. Procentov tudi še nisem računal, gre pa ven, na uč, 3/4 zraka. Če s prstom zaprem cev, pridem takoj do 10 barov
video
svečka predelana v nastavek z mitopur-om
a so ti rezultati dobri ali slabi? kakšen procent izgub je še sprejemljiv? Čedalje bol se nagibam k temu, da bi bate ven vzel. Razlog je tudi ta, da ne znam dobiti ven zadnjega tesnila. Sem poskusil vrtat in sem že zlomil 2 svedra. Kako vi to dol vzamete?
| Na vrh | |
bojko | 26 jun 2012, 08:08 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| stipemodris je napisal(a): ...
spet se javljam
hvala za pohvale
Meritev prepustnosti se je izkazala za bolj problematično, kot sem mislil. Vseeno mi je na koncu le uspelo nekaj izmeriti, sem pa izgubil kar nekaj živcev. Sama meritev je bila tudi kar komedija. Predvsem ponovljivost meritve je bil problem. Izkazalo se je, da je tesnenje odvisno od položaja bata. Če je bat v spodnji legi, ne tesni skoraj nič (do 1 bar) , če pa je v zgornji legi, pa cilinder drži 3 bare pritiska. Če pa je bat nekje na sredini, pa je odvisno od sreče. Lahko da ne tesni nič, lahko pa tesni tako dobro, da bat porine v spodnjo lego in doseže skoraj 4bare v spodnji legi. Če bat na roke postavim v spodnjo lego, zopet ne tesni nič.
Teh povezav mi ni uspelo razvozlati. Procentov tudi še nisem računal, gre pa ven, na uč, 3/4 zraka. Če s prstom zaprem cev, pridem takoj do 10 barov
Upam, da si pri vsem tem upošteval dejstvo, da se s premikanjem bata spreminja pozicija (odprtost/zaprtost) ventilov.
| Na vrh | |
stipemodris | 26 jun 2012, 08:18 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| ventili so v mojem primeru vedno zaprti, ker imam odstranjene odmične gredi. | Na vrh | |
stipemodris | 08 avg 2012, 08:24 | |
| Član #2656 Prijavljen dne: 13 mar 2012, 21:12 Objav: 98
| mene pa zanima, kako spraviš havbo v vertikalni položaj.
A vi odžagate tisti štift, ki je prinetan. Pa potem pač daš nazaj navaden šrauf. A se da tisto odstranit neporušitveno? Vzmet pustim tako kot je?
hvala vnaprej
| Na vrh | |
T-5R | 08 avg 2012, 08:53 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Na tistih X vodilih haube imaš jeziček na vsaki strani! Ko odpreš haubo dokler gre, jo malce zapri (par cm)! Nato tista jezička premakneš navzdol,in haubo odpreš navpično! Ko jo zapreš,se mehanizem resetira! | Na vrh | |
T-5R | 08 avg 2012, 19:31 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| stipemodris je napisal(a): ... spet se javljam hvala za pohvale Meritev prepustnosti se je izkazala za bolj problematično, kot sem mislil. Vseeno mi je na koncu le uspelo nekaj izmeriti, sem pa izgubil kar nekaj živcev. Sama meritev je bila tudi kar komedija. Predvsem ponovljivost meritve je bil problem. Izkazalo se je, da je tesnenje odvisno od položaja bata. Če je bat v spodnji legi, ne tesni skoraj nič (do 1 bar) , če pa je v zgornji legi, pa cilinder drži 3 bare pritiska. Če pa je bat nekje na sredini, pa je odvisno od sreče. Lahko da ne tesni nič, lahko pa tesni tako dobro, da bat porine v spodnjo lego in doseže skoraj 4bare v spodnji legi. Če bat na roke postavim v spodnjo lego, zopet ne tesni nič. Teh povezav mi ni uspelo razvozlati. Procentov tudi še nisem računal, gre pa ven, na uč, 3/4 zraka. Če s prstom zaprem cev, pridem takoj do 10 barov videosvečka predelana v nastavek z mitopur-om a so ti rezultati dobri ali slabi? kakšen procent izgub je še sprejemljiv? Čedalje bol se nagibam k temu, da bi bate ven vzel. Razlog je tudi ta, da ne znam dobiti ven zadnjega tesnila. Sem poskusil vrtat in sem že zlomil 2 svedra. Kako vi to dol vzamete?
Nisem nikoli po takem postopku meril propustnost motorja, zate ne vem, kaj ti rezultati pomenijo! Jaz sem zmeraj to delal preden sem se karkoli lotil podirat, in če se je le dalo, pri toplem motorju! Izgube pa so dopustne nekje do 25%, in ne z več kot 5% razlike med cilindri! Sem pa že videl motor, ki je imel 60% izgube, in je še vedno delal.....
Za semeringe pa uporabiš izvlekač!
KLIK | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 46, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|