|
|
(S80) Naftni filter
|
|
Boromir | 08 feb 2007, 20:28 | |
| Član #206Prijavljen dne: 06 feb 2007, 20:38 Lokacija: Postojna, Volariceva Objav: 27 | Prosim, če mi lahko kdo pove, kako oz. če je sploh možno, da sam doma zamenjam naftni filter (Vložek v plastičnem ohišju pod karoserijo), ki sem ga kupil na servisu. Pozneje sem na mojo žalost ugotovil, da ga lahko kupim v malo bolj založeni trgovini za pol cene. Skratk prosim za nasvet
Hvala l.p.
[ Uredi 09 feb 2007, 21:10 ] | Na vrh | |
AljAž | 09 feb 2007, 08:07 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Uf jaz ga že ne bi. Pojdi vsaj do kakega privat mehanik mojstra. | Na vrh | |
tomazKK | 09 feb 2007, 13:40 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Ja, vsaj povprašaj kakga mehanika. Lahko, da bi moral spuščat zrak ven (ajnliftat) iz cevk, kot pri kakšnem bosch-pumpa-D. Ne vem kako je to pri common railih.
| Na vrh | |
Tadej | 09 feb 2007, 13:43 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Glede na to da gre za filter za gorivo pri Dieslu in če tega še nisi počel, je mogoče res najbolj elegantna rešitev da ga pelješ k mehaniku. Sam imam S80 TDi, v katerega sem moral nafto v filter sam nalit in napumpat. Če ima D5 motor to rešeno kako drugače ne vem, znaš pa imeti težave če ti črpalka "potegne zrak". Mogoče si že slišal da si pri Dieslih ni priporočljivo privoščit da ti zmanjka goriva, ker je za pravilno delovanje črpalke potrebno dejstvo da je prisotno gorivo. Če ga ni (do česar pride pri menjavi filtra in če ti zmanjka goriva) ga črpalka sama ne zmore potegnit. Zato imajo nekateri na ali ob filtru tudi takšno ročno črpalkico/pumpico, da lahko gorivo ročno napumpaš v filter in zagotoviš da črpalka normalno opravlja svoje delo. Zadeva ni tolk strašna, ampak da se izogneš morebitnim težavam in izgubi časa, se za prvič zapelji do mehanika, ki ne rabi bit glih pooblaščeni servis, in si postopek ogledaš in še kaj povprašaš da boš naslednjič lahko opravil sam.
Lp, Tadej | Na vrh | |
BOB | 09 feb 2007, 19:03 | |
| Član #117 Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45 Objav: 67
| Ni problem zamenjati filtra. Odšravfaš starega, lahko z ključem za zamenjavo oljnih fitrov v novega vliješ nekaj nafte (ni nujno če se nočeš mazati) prišravfaš, ne zategni premočno. Verglaš avto, če po kar dolgem verglanju ne vžge v sesalno cev brizgneš nekaj (ne prav veliko štart spreja) medtem ko nekdo vergla avto, vendar ne dajaj preveč gasa, ker se drugače mašina ko vžge zavrti v previsoke obrate. Ko vžge nekaj časa pusti motor delovati na štand gasu. D5 motor ne rabi prezračevanja to se izvede samo prek povratnih vodov za nafto. | Na vrh | |
Boromir | 10 feb 2007, 11:34 | |
| Član #206 Prijavljen dne: 06 feb 2007, 20:38 Lokacija: Postojna, Volariceva Objav: 27
| Hvala Bob, samo povej mi če veš, kako naj to plastiko odprem. Ta plastika je pod karoserijo, nekje v sredini med obemi vrati na desnimi strani. Naftni vložek je v plastični škatli dimenzije enega malo večjega filtra. Gledal sem kako bi odvil to zadevo pa nimam pojma kako.
Hvala vseeno
Če ima kdo še kako idejo bo dobrodošla, če ne bom pa seviserja na volvotu vpral. Beseda ni konj.
[ Uredi 10 feb 2007, 11:36 ] | Na vrh | |
tomazKK | 10 feb 2007, 18:55 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Filter prišraufaš kolikor ga lahko z rokami, ne s ključem. Hand-tight, prostoročno. Na moment ključu maš preveč moči. | Na vrh | |
BOB | 10 feb 2007, 20:31 | |
| Član #117 Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45 Objav: 67
| Ni mi čisto jasno o kakšni škatlici govoriš, filter je okrogu z vijakom spodaj (za izpust kondenza) in se cel zamenja. Evo slika
[ Uredi 10 feb 2007, 20:31 ] | Na vrh | |
Boromir | 10 feb 2007, 21:16 | |
| Član #206 Prijavljen dne: 06 feb 2007, 20:38 Lokacija: Postojna, Volariceva Objav: 27
| Ne vem nekaj mi tle ne jasno. Tvoja slika kaže, da se menjava celoten filter. Pri meni pa so menjali le vložek. Ohišje (škatla) pa je iz plastike in se na nek način odpre. To pa je tisto kar me muči.
| Na vrh | |
BOB | 10 feb 2007, 21:55 | |
| Član #117 Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45 Objav: 67
| Na u2u mi pošlji številko šasije pa bom v Vadis pogledal za točno tvoj tip avta, slika je za V70 D5 letnik 2003 mogoče je pri tvojem kaj drugače. | Na vrh | |
BOB | 10 feb 2007, 23:21 | |
| Član #117 Prijavljen dne: 08 dec 2006, 23:45 Objav: 67
| Evo slike. Upam da ti bodo pomagale
Slika orodja je na zadnji slikici
Tole je pa orodje od Volva ampak bos že nekak zimproviziral (ključ za oljni filter mogoče)
| Na vrh | |
Boromir | 12 feb 2007, 14:33 | |
| Član #206 Prijavljen dne: 06 feb 2007, 20:38 Lokacija: Postojna, Volariceva Objav: 27
| Bob ! Hvala za nazoren prikaz. Bom zadevo naštudiral in poskušal sam to zamenjat. Če sem zamenjal vse ostale filtre ni hudič, da nebi še tega.
Še enkrat hvala
l.p. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 38, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|