|
|
Šklopotanje zadnje zavore 850
|
|
spz_855 | 10 sep 2012, 20:45 | |
| Član #1406Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67 | Živjo, mojstri forumaši. Ena manjša težava se je pojavila na naši 850 estate. Pred kratkim so bile zamenjane zadnje ploščice in od takrat dalje se sliši močan, nadležen šklopot, nekaj kot kovina na kovino. Posebej je izrazito pri vožnji preko neravnin, jam, jamic, ipd. Kot zvončkljanje. Sliši se tudi škljoc, ko pri majhni hitrosti pritisnem na zavoro. Če pa je zavora rahlo pritisnjena, tega hrupa ni. Ko sem malo preiskal forum, sem nekaj podobnega našel tukaj:
http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?68401
in tukaj:
http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?69499.post
Material, ki to reši, je pa tole:
http://seekpart24.com/volvo/v70-i-estate-p80-96/2-5-tdi-6489/brake-parts-accessories-100630
Poleg tega se sedaj pojavlja še vibriranje zadaj pri zaviranju pri hitrostih višjih od 100km/h. Tole slednje me še bolj skrbi. Sta nadlegi kakorkoli povezani? Mogoče samo fiksiranje ploščič odpravi tudi vibriranje? Ne bi šel rad v neko struženje diskov (predlog mehanika), če to ni nujno potrebno.
Hvala za odgovore in lep večer Boris | Na vrh | |
Sandi55 | 10 sep 2012, 23:29 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Tiste ploščice iz mesinga (nevem iz česa so, take barve so, kot mesing), ki pridejo med batek in zavorno ploščico so ok? Te naj bi preprečevale čudne zvoke zavor...
Sta cilindra ok? Zadnje čeljusti na teh avtih so znane po tem, da rade zarostajo in jih je treba obnovit. Ni tako drago, če delaš sam...
Jaz bi dvignil podn in zategnil še tiste vijake od amortizerjev, zna bit tudi to. | Na vrh | |
volhart | 11 sep 2012, 06:12 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Rocna ni prav nastavljena. | Na vrh | |
spz_855 | 11 sep 2012, 09:22 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| Živjo. @Sandi55: Za tiste ploščice iz mesinga ne vem, v kakšnem stanju so, ker je bil avto pri mehaniku in nisem bil zraven. Bom povprašal.
@Volhart: Občutka na ročni vsekakor nimam pravega, ampak drugače je tehničnega naredil BP. Kaj pa ko rahlo pritisnem na nožno zavoro in ti zvoki izginejo? Je to še zmeraj lahko povezano z ročno?
Kakšna ideja glede vibriranja/tresenja? Diski ali karkoli s ploščicami? Hvala obema za predloge Boris | Na vrh | |
Sandi55 | 11 sep 2012, 12:25 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| volhart je napisal(a): ...
Rocna ni prav nastavljena.
se strinjam, ker sem imel na stari v70-ki enake težave in sem jih rešil tako, da sem vse skupaj rastavil in očistil. Je pa res, dase je slišal ŠKLJOC le, ko sem speljal, pa še to samo, če sem speljal v rikverc, naprej skoraj nič ni bilo slišat. Lahko probaš samo malo popustiti zajlo v kabini.
Kar se tresenja tiče, pa se lahko pri serviserjih zavornih sistemov preveri, če so diski pokrivljeni, pa če so in imajo še dovolj "mesa", jih daš pač malo podrejat. Nevem zakaj ste vsi toliko proti drejanju - OEM diski so tako mesnati, da sploh ni panike, tudi če jih daš dvakrat drejat. Moraš pa preveriti kolikšna je minimalna predpisana debelina diska, preden se odločiš za ta poseg, da ne drejaš za brezveze. | Na vrh | |
klm07 | 11 sep 2012, 13:50 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Sandi za ph.I ni panike enkrat drejat za vse novejše pa ni več dovolj materiala za drejati | Na vrh | |
divja jaga | 11 sep 2012, 15:42 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Meni je na 850 tudi treslo, ampak samo, ko sem dokaj nežno zaviral pri višjih hitrosti, pri sunkovitem zaviranju tresenja ni bilo več. Potem, ko sem zamenjal zadnje diske in ploščice spredaj in zadaj, je tudi tresenje izginilo. Ni pa vse point v novih diskih, seveda ne, poskusi jih za začetek podrejati, ampak prej poglej minimalno predpisano debelino diska. Se pa da dobiti diske dokaj dobre kvalitete že za okoli 30€/kos. | Na vrh | |
volhart | 11 sep 2012, 15:59 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Diski imajo okroglasto vdolbino, katera nakazuje minimalno sirino. Glede rocne...podri vse skupaj, zamenjaj obe zajli za rocno zavoro, kajti vecinoma so zanic. Preveri stanje drzal paken, pazi da bodo v cenru in okrogle...pogosto se pri sesatvljanju zgodi, da ne prijemljejo po celotni nalezni povrsini in potem imas same probleme. Nato s kombinacijo zategovanja v kabini in preko luknje v disku najdi optimalno nastavitev...ce je rocna pravilno nastavljena...vsaj na 850 grabi brutalno in sicer tako, da z lahkoto avto za 180 ali vec stopinj obrnes. | Na vrh | |
spz_855 | 11 sep 2012, 21:13 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| Živjo. Hvala vsem za nasvete. Očitno se bo treba enkrat poigrati tudi z ročno, vendar imam občutek, da zdaj ni vir škljocanja in cinglanja. Poskusil sem voziti čez neravnine z nezategnjeno in zategnjeno ročno in vsakič so bili zvoki enaki. Zvoki izginejo le, če pritisnem nožno zavoro, torej ko ploščice pritisnejo ob disk. Kot da bi ploščice prosto mehedrale ob nepritisnjeni zavori. Zato me je to napeljalo k razmišljanju, da so iztrošene tiste štangice in vzmeti v obliki križa. Se oproščam, ker ne poznam pravih izrazov. Mislim, da sem v prvem mailu prilepil en link do slik. Ali bi bile lahko tudi slabo vpete ploščice vzrok tresenja? Diski bodo pa vsekakor šli na pregled in potencialno drejanje. Hecno mi je to, da s starimi ploščicami niso tresli. Sicer so gor še originalni s prevoženimi 280.000 km. LP Boris | Na vrh | |
volhart | 11 sep 2012, 21:17 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zanic ''vzmetni krizci'' so vsekakor vzrok za ropotanje, na prvih pa ''vzmetne stangce''. Ropot zaradi tega je lahko precejsen. | Na vrh | |
spz_855 | 24 sep 2012, 19:38 | |
| Član #1406 Prijavljen dne: 07 dec 2009, 23:32 Lokacija: Ljubljana Objav: 67
| Živjo. Obe nadlogi sta odpravljeni: - ropot: zamenjani vzmetni križi in štangice - tresenje: podrejani diski.
Hvala vsem za nasvete in lep večer želim Boris | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 42, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5982 najnovejši član: Wbizcerob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|