|
|
Vulva crash test :)
|
|
oto | 24 dec 2012, 10:05 | |
| Član #1165 Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44 Lokacija: zg.polskava-gabernik Objav: 137
| Me zanima kako bi se obnesla v70 ph3 hahaha. Ja, takšnih avtomobilov ne delajo več | Na vrh | |
bbf | 24 dec 2012, 13:47 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| ja itak. rolbar noter, pa štanga v odbijaču, pol pa gremo. | Na vrh | |
volhart | 24 dec 2012, 14:08 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Verjamem...sam se se zaletel direktno v betonsko steno z okrog 60 km/h pa je z avta odpadlo le steklo od luci in meglenke. Tudi poskodb ni bilo prav veliko za taksen trk. | Na vrh | |
bvogri | 24 dec 2012, 15:20 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No 60km/h je mal močna izjava ampak vseeno. 850 so res tanki sem se že dostikrat prepričal. Tud naš ex karavan je parkrat dokazal to (kar se je tudi lepo videlo po povšinskih poškodbah). Recimo šel je na polno v rikverc betonski steber pa je skrivilo odbijač in pokrivilo izpušno cev. Odbijač se je samo na silo naravnal, izpuh pa je blo treba mal pogret in ga naštelat. Pa da je šel na hrvaškem s ceste v polje in resnično brez poškodb.... Pa ko je Mami ena baba priletela v rit in je enako šla samo barva.... Mat ga je naslonila na ravno vsak drug količek ampak kljub poškodbam in odrgninam ni imel pikice rje itn.
[ Uredi 24 dec 2012, 15:26 ] | Na vrh | |
Damijan | 24 dec 2012, 17:04 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| volhart je napisal(a): ...
Verjamem...sam se se zaletel direktno v betonsko steno z okrog 60 km/h pa je z avta odpadlo le steklo od luci in meglenke. Tudi poskodb ni bilo prav veliko za taksen trk.
Hm, sodna medicina pa pravi, da noben ne preživi trka v fiksno oviro pri hitrosti 56km/h. Le športniki v vrhunski kondiciji bi se lahko približali hitrosti 60km/h. Govorimo o preživetju po trku, stanje po nesreči rastlina. | Na vrh | |
Ovlov | 24 dec 2012, 18:14 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| volhart je napisal(a): ...
Verjamem...sam se se zaletel direktno v betonsko steno z okrog 60 km/h pa je z avta odpadlo le steklo od luci in meglenke. Tudi poskodb ni bilo prav veliko za taksen trk.
Hmm ... | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 25 dec 2012, 09:29 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Maš vse sorte, pa se ljudem ne naredi nič, ali pa pri manjšem trku pri 20 kmh ne znajo več brat pa pisat ... :( jaz sem bočno prletu v zid s cca 70kmh, pa me ni nič " zrukalo " | Na vrh | |
Damijan | 25 dec 2012, 10:49 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Govorimo o frontalnem trku. | Na vrh | |
volhart | 25 dec 2012, 10:57 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Trk se mi je zgodil priblizno pod kotom 15 stopinj glede na normalo zidu. Desni vogal avtomobila je zapeljal v okensko odprtino, kar je celoten avto precej zamortiziralo, zato ker je rezalo. Trk torej res ni bil frontalen. Ce ne bi bilo okna, me verjetno ne bi bilo tukaj. Sem pa priblizno 20 metrov pred trkom imel hitrost okrog 110 km/h, z napako zagotovo ne manj kot 100. Sklepam, da se je trk zgodil pri nekje 60 km/h. | Na vrh | |
bbf | 25 dec 2012, 12:19 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| Nemogoče. Če računaš faktor kota: Sin 90 deg = 1; minus 15° je sinus 75 deg = 0,97! krat 60 = EFEKTIVNA HITROST 58,2 km/h !!
razen če hočeš rečt da si "polizal" zid pod kotom 15°, potem pa je efektivna za preživet, 15km/h
;)
je pa še ena varjanta: fejst natelebajskan pa 60km/h u zid tud gre skupej | Na vrh | |
volhart | 25 dec 2012, 12:40 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ne, nisem polizal zidu ampak me je okno popolnoma zaustavilo. Kot receno, desni vogal avtomobila je zelel prodreti v klet skozi omenjeno okno velikosti meter krat meter. Resilo me je okno, ki je prednji del avta rezalo in sicer ravno zaradi kota. Racunamo pa lahko kolikor zelimo, ampak v avtu sem bil pa jaz in vem koliko je sel. Edino kar ne vem, je koliko sem uspel zmanjsati hitrost v zadnjih 20tih metrih. | Na vrh | |
Damijan | 27 dec 2012, 08:57 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Če gledamo posnetek objavljenega testa trčenja za S70, v ravno oviro in kako se deformira vozilo, potem imaš ti res čudežno vozilo, da je, po tvojih besedah, samo "s praskami" preživel trčenje v oviro, katera je imela še zarezni učinek.
In ja, potrebno bo računati, ker s hitrosti 110 na uro, po tvojih besedah, bi moral biti pojemek na 20 metrih za zmanjšanje hitrosti na 60 na uro, izjemen.
In imaš telo supermana, da brez posledic prenese takšne pojemke. Ker ravno ekstremni pojemki hitrosti so smrtonosni.
In kako, da bi bil avto, karoserija avtomobila, tako toga, da bi res zdržala "brez posledic" takšen trk, ko pa so že od leta 1959 naprej postavljeni temelji o zmečkljivih conah na avtu, za blaženje pojemkov, da se avto čimbolj deformira in akumulira energijo, telo pa čimmanj utrpi pojemke? | Na vrh | |
Damijan | 02 jan 2013, 09:31 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Evo, pa še jesenska slika testnega trka! Iz revije AMZS "Motorevija" (slika je slabše kvalitete, ker sem na hitro slikal revijo)
[ Uredi 02 jan 2013, 09:32 ] | Na vrh | |
Tonch | 05 jan 2013, 00:22 | |
| Član #1972 Prijavljen dne: 26 nov 2010, 22:59 Objav: 106
| .....proud to have volvo | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|