|
|
(S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ? Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Ferix | 15 jan 2007, 20:21 | |
| Član #163 Prijavljen dne: 10 jan 2007, 10:03 Objav: 22
| Tomaz40 je napisal(a): ... Damijan je napisal(a): ...
Nič dodatno ne obremenjuje motorja izven varnostnega faktorja.
Aha. No to je pa nekaj popolnoma drugega. No takole bi pokomentiral.
Chip tuning je v bistvu spreminjanje parametrov v programu za krmiljenje motorja pod obremenitvijo. Spreminjata se vbrizg in tlak turbine, tako da se krivulja navora pomakne navzgor. Ker je moč motorja produkt navora in vrtljajev, se posledično poveča moč.
In ta matematika v praksi pomeni, da lahko pri dizlu še bolj lenarite kot doslej, ker je enak navor na voljo že pri nižjih vrtljajih. Pred Volvom sem imel Cliota 1,5 dCi, ki je imel moč povečano iz 80 na 100 KM, navor pa iz 185 na 210 Nm Pri 2000 obr./min. Na avtocesti od 80 km/h naprej sploh nisem uporabljal menjalnika.
In iz tega tudi izhaja nižja poraba. Vozite bolj z navorom (nižji vrtljaji) kot z močjo (visoko vrtljaji) z enako hitrostjo in pospeški in zato je poraba nižja.
Kdor pa želi, pa lahko dizla tudi vrti, samo naj se potem ne pritožuje, ko bo crknil. Avto s "čipano" elektroniko je za tiste s trezno nogo.
Se pa povsem strinjam, da če avto vedno goniš do zgornje meje, bo crknil prej. In to ne glede na to, al ima več ali pa manj konjev. No, tisti z večimi bo crknil malo prej.
Lp, Ferix | Na vrh | |
D|N | 24 jan 2007, 18:55 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Pol je useen ker motor cipas, za use velja isto? 2.5 TDI-ja bi kr cipal mal | Na vrh | |
c70 | 25 jan 2007, 15:12 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Ferix je napisal(a): ...
Avto s "čipano" elektroniko je za tiste s trezno nogo.
Kar pomeni...?? (?)
| Na vrh | |
Tadej | 20 feb 2007, 16:48 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Zdravo, glede chipanja je bilo res dosti napisanega. Verjamem da če je pogonski stroj močnejši da so ostali deli pogona bolj obremenjeni v trenutkih ko se ta povišana moč uporablja. Kako se bo to pokazalo pri tvojem vozilu je odvisno od marsičesa. Pri sebi vidim da prav tisto razliko ki mi jo ta "optimizacija" pridela redko uporabim. Da pride do manjše porabe vozila pri vozilu s povečanjo močjo, je lažje verjeti, če se upošteva da se izboljša izkoristek pri motorju. Mogoče bi bila sorodna razlaga starejših motorjev katerim se je še ročno nastavljalo vžig in ventile. Takrat smo "razštelan" motor pripeljali k mehaniku, ki je zadevo nastavil kot mora bit. Avto je imel porabo manjšo tudi za liter ali več, ter postal bolj poskočen itd. V mojem primeru še kakšnih konkretnih rezultatov glede porabe ne morem dati, ker je od posega komaj slab teden. Vsekakor pa sem zadovoljen s prirastkom moči. Ravnanje z motorjem se pri meni ni nič spremenilo. Nikoli nisem mogel gnati hladneg motorja, vročega pa zadnjih par minut normalno pelješ in se izogneš večini težav glede tega. Kljub vsemu lepemu in pametnemu ravnanju pa mi nihče ne more garantirati da mi ne bo v naslednje tednu polomilo menjalnika, pretirano obrabilo ali pa celo skurrilo sklopko, uničilo diferencial, ali pa obrnilo in zdrobilo ojnični ležaj..... Mislim da pri vsem pametnem ravnanju moraš imeti tudi malo sreče in stvari delajo kot morajo.
Dost pametovanja z moje strani, če bi imel 2,4D s 130KM bi ga dal chipat, ker je 430Nm navora preveč mamljivih :rezanje: | Na vrh | |
AljAž | 20 feb 2007, 17:02 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Tadej na koliko si ti "sčipal" svojega s80 tdi?? | Na vrh | |
Tadej | 21 feb 2007, 09:04 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| 290--> 330 Nm in posledično 140 ---> 170 KM
Lp, Tadej | Na vrh | |
AljAž | 21 feb 2007, 09:43 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Se pravi je motor primerljiv z mojim D5 164ks. Ker gre za enak avto, bi bilo zanimivo primerjati zmogljivosti in potrošnjo. | Na vrh | |
Tadej | 21 feb 2007, 10:10 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Hmmm, mislim da se moj ne more primerjati s tvojim, ker je precej starejši, in klju temu da bi naj sedaj imel par konjev več, ima tvoj večji navor. Poleg tega je pa krivulja navora tvojega motorja zagotovo ugodnejša in se začne prej dvigovat. Moj je sicer pridobil malo na odzivnosti, ampak kljub temu postane motor živahen šele pri 1.700 RPM, kar pomeni da me moderni diesli več ali manj vsi povozijo.
Z lahkoto pa to preveriva v praksi....
Lp, Tadej | Na vrh | |
AljAž | 21 feb 2007, 11:19 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Tadej je napisal(a): ...
Hmmm, mislim da se moj ne more primerjati s tvojim, ker je precej starejši, in klju temu da bi naj sedaj imel par konjev več, ima tvoj večji navor. Poleg tega je pa krivulja navora tvojega motorja zagotovo ugodnejša in se začne prej dvigovat. Moj je sicer pridobil malo na odzivnosti, ampak kljub temu postane motor živahen šele pri 1.700 RPM, kar pomeni da me moderni diesli več ali manj vsi povozijo.
Z lahkoto pa to preveriva v praksi....
sicer smo orenk OT, pa kej čmo :Z
He he nas dizelaše bolj zanima majhna poraba.
Z mojim D5 je pa tudi tako da začne pri cca 1700 obratih vleč kot nor prej je pa precej švoh. Nisem še nikoli gledal kak je navor skozi obrate za ta motor, a rekel bi da je po teh 1700 pa dokler gre-mislim da okoli 4500 navor precej konstanten. Vsekakor bi glede zmogljivosti precej povedala dejanska krivulja navora in moči ter posledično zmogljivosti teh dveh avtov. Ko boš pa naredil kak km več pa poročaj še o porabi! | Na vrh | |
Tadej | 21 feb 2007, 11:53 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Hehe, nikoli končana zgodba o porabi.... Glede na to da sem prej vozil bencinarje (M5 in S6) se mi zdej samo smeje ko grem na črpalko. Kolk sem opazil BC kaže cca pol litra manj kot je dejanska poraba. Pri meni je do sedaj bila od 6,4 do 7,8 izračunano po vsakem dolivanju, kar pomeni po cca 1000 prevoženih km. Mojih povprečnih 1000 km je razdeljenih na cca 300km relacije ostalo pa Ljubljana. Glede na to da me avtomobilizem veseli si stroškov ki mi jih delajo prevozna sredstva ne opravičujem in so takšna kot so.... četudi je včasih to pomenilo 17L/100km + 1L Castrol Rs olja na 1000 km
Za OT se opravičujem... zadeva se lahko preseli v drugo temo ali pa preskočiva na ZS.
Lp, Tadej | Na vrh | |
c70 | 21 feb 2007, 11:55 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Primerna tema o porabi >>> PORABA
[ Uredi 21 feb 2007, 12:47 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 feb 2007, 13:01 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Mene pa zanima na kolko se da čipat D5 163 hp? | Na vrh | |
Tomaz40 | 21 feb 2007, 13:32 | |
| Član #6 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24 Objav: 984
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... Mene pa zanima na kolko se da čipat D5 163 hp?
Praktično vsi turbodizli se čipajo za 25%. Toliko naj bi bila meja, ki se je držijo skoraj vsi, ki se ukvarjajo s chip tuningom. Če pa želiš več, ti lahko povečajo moč tudi za 50% pa tudi več, ampak to ti že tuner pove, da ni dobro za motor. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 feb 2007, 14:00 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| UUUUHUHU!!! S60 D5 z 326 Hp haahaha STRUUUP | Na vrh | |
Tadej | 21 feb 2007, 14:23 | |
| Član #95 Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54 Objav: 104
| Smotrno chipat se da do meje ki jo postavi kakšna druga komponenta ki sodeluje pri pogonu. Lahko je to pristisk ki ga je turbina zmožna proizvest, lahko je to pretočost brizgalnih šob, lahko je to pretočnost naftne črpalke, lahko je to maximalni navor, ki ga prenese menjalnik ali pa ker drug pogonski sklop...... Zato v določenem primeru nima smisla siliti turbine v proizvedbo velikega tlaka, če morda črpalka ni zmožna pretočiti zadostne količine goriva do šob.....
Eden od ponudnikov chipanja je RSRMotorsport v Črnučah, gospod ima precej izkušenj in ti zna postreči s preverjenimi informacijami: http://www.rsrmotorsport.com/optimiranje/volvo.php
Lp, Tadej | Na vrh | |
AljAž | 21 feb 2007, 16:49 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Glede na to da so novi D5 cca 180KM, bi tudi stari D5 164KM moral normalno prenesti čipanje na približno toliko. Da kaj "crkne" je še 100 drugih dejavnikov. | Na vrh | |
chiptuning.si | 28 feb 2007, 15:46 | |
| Član #230 Prijavljen dne: 28 feb 2007, 14:24 Objav: 1
| zdravo.,
mal berem tole temo in vam lahko povem, da po naših izkušnjah se D5 (in 2.4D) motorji zelo dobro obnesejo, že v osnovi, pa tudi s čip tuningom (če je narejen dobro in v mejah normale). Pri nas smo jih delal že precej in ni bilo problemov pa so nekateri imel že precej kilometrov za sabo. Če bo koga več zanimalo bi se dalo dogovoriti tudi za kak test. LP | Na vrh | |
Inge | 28 feb 2007, 17:34 | |
| Član #107 Prijavljen dne: 28 nov 2006, 13:53 Objav: 51
| chiptuning.si je napisal(a): ...
zdravo.,
mal berem tole temo in vam lahko povem, da po naših izkušnjah se D5 (in 2.4D) motorji zelo dobro obnesejo, že v osnovi, pa tudi s čip tuningom (če je narejen dobro in v mejah normale). Pri nas smo jih delal že precej in ni bilo problemov pa so nekateri imel že precej kilometrov za sabo. Če bo koga več zanimalo bi se dalo dogovoriti tudi za kak test. LP
Malo off topic :Z
Ali te poste piše simpatična gospodična v vaši sprejemni pisarni?
| Na vrh | |
Damijan | 01 mar 2007, 06:52 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Dej slikico gospodične... | Na vrh | |
Blaž | 01 mar 2007, 12:21 | |
| Član #7 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31 Objav: 1283
| Fantje, malo vzdržnosti prosim!
Je preveč za tukaj!
Čipajmo naprej! | Na vrh | |
TNTSaiNT | 03 maj 2007, 12:29 | |
| Član #312 Prijavljen dne: 02 maj 2007, 15:37 Objav: 4
| in zdej po celi tej raspravi cist nc ne razumem
a je ista masina in vse isto v 2.4d z 130 in 160km in je razlika sam u softu?
al naj se tunira za teh 30km al ne?
ajd kasnije
[ Uredi 03 maj 2007, 12:35 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 maj 2007, 13:25 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Da, motorja sta enaka, le da imata drug software ( baje še turbino ). Drug podatek ni preverjen. Načeloma je pa samo software.
[ Uredi 03 maj 2007, 13:27 ] | Na vrh | |
TNTSaiNT | 03 maj 2007, 13:35 | |
| Član #312 Prijavljen dne: 02 maj 2007, 15:37 Objav: 4
| ja nc pol bom na servisu uprasu ce je tud turbina ista
ce je ga bom sunu na 160
ostalo(diski ploscice) je tko al tko isto
hvala
ajd kasnije | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 03 maj 2007, 13:41 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ja, ostalo je isto. Poročaj kako boš uredil zadevo! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 43, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5984 najnovejši član: proertral |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|